Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Πρόεδρε αφιερωμένο !!!!!!!!

Η ευρηματική διαφήμιση που εξόργισε την  Coca Cola


104 σχόλια:

  1. ΠΡΟΕΔΡΕ ΛΕΣ ΝΑΝΑΙ ΒΑΖΕΛΟΣ ΤΟ ....ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα κυριε Προεδρε!

    Μιας και για ολα τα θεματα ειστε ο μονος που απαντα στα μπλογκ και στις ερωτησεις των πολιτων -και ευγε για αυτο-,μηπως εχετε να μας πειτε τιποτα για το νεο δανειο που βγηκε προσφατα στο φως των 87.000ευρω;
    Και αυτο το δανειο της ''αμαρτωλης'' ΔΕΤΠΑ Αραχοβας ειναι; Πιο ηταν το Δ.Σ της και ποιος ο Προεδρος; Τι δανειο ειναι; Απο ποτε ;Ποσα ακομα θα δουμε;
    Ετσι για να μαθαινουν οι νεοτεροι ,και για να μην ξεχναμε οι παλιοτεροι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπαρχει η πληροφορια πως εδώ και 4 μερες το πολύ μηχανημα του Δημου jcb
    κανει χωματουργικες εργασιες σε ιδιοκτητο χωραφι του Αντιδημαρχου
    Διστομου στην περιοχη προς Δεσφινα. Μας υποσχεθηκαν και
    οπτικοακουστικα ντοκουμεντα εντος της ημερας.!!!!


    Ακουει κανεις;;;;

    Κυριε Δημαρχε Δ.Α.Α εισαι εδώ;
    Υπαρχει καποιος Συμβουλος να μας πει κατι για αυτό το σοβαρο θεμα;
    Ισχυει ναι η όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και άλλο δανειο....Δανειο 200.000 ευρω και μαλιστα ληξιπροθεσμο του Δημου Δ.Α.Α
    για αγορα οικοπεδου διπλα στο παρκινγκ της Αραχοβας.
    Υπαρχει καποιος από τον Δημο να μας πει κατι;
    Υπαρχει κανενας Συμβουλος-γιατι πολλοι διαβαζουν και γραφουν στα μπλογκ-
    να μας ενημερωσει; Ισχυει η όχι ότι εχει καταβληθει στην Τραπεζα μονο μια δοση;
    Από ποτε είναι, σε ποιο ονομα και ποιος είναι ο εγγυητης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η διαφορα μας 3ματι ειναι οτι εσυ κρυβεσαι και εγω απαντω φανερα.οσον αφορα το δηθεν δανειο 87000 της δετπα δεν υπαρχει κανενα τετοιο δανειο επι των ημερων μου ουτε βρεθηκε απο τους ορκωτους κατι πιο πριν.αν εχεις στοιχεια ευχαριστως να τα επεξεργασθω.οσον αφορα το αλλο δανειο αν εκανες τον κοπο να παρακολουθεις τα δημοτικα συμβουλια θα ηξερες οτι προερχεται απο πολυ παλια κι οτι το δ.σ πηρε ομοφωνα αποφαση για παραπομπη του θεματος σε νομικους και διωξη αν προκυψουν ευθυνες κατα παντος υπευθυνου.3 ο ματι κατα καιρους εχεις ασκησει σκληρη κριτικη και ενιοτε και λασπη ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ σε μενα .δεν γνωριζω τον λογο αλλα θα στο ξαναπω.ψαξε αλλου για σκιες.κι οταν καποτε πεταξεις την κουκουλα ελα να πιουμε εναν καφε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΣΟΠΑΝΕ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ 3ο ΜΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΟΟ....ΜΑΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπραβο και στο 3 ματι που ερευνα.μπραβο και στον προεδρο που απαντα.Μια απορια προεδρε.οι υπολοιποι που κρυβονται.Αφου ολη μερα τσοπανο διαβαζουν στην δημαρχια.Μηπως ισχυει οτι ασε τον γιαννελο ν απαντα να φθειρεται .λεω ,μηπως.Παντως για να ειμαι αντικειμενικος οτι ειχες πει τοτε στην συνεντευξη σου οταν παραιτηθηκες αυτα λεει και το 3 ματι.Αρα μην εχεις παραπονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1.Η διαφορα μας κυριε Προεδρε του Δημοτικου Συμβουλιου του Δημου Δ.Α.Α
    είναι ότι εσυ εισαι εκλεγμενος θεσμικος παραγοντας που διαχειριζεται
    τα οικονομικα και αναπτυξιακα θεματα του Δημου, και εγω ενας απλος
    δημοτης ψηφοφορος με εντονη παρουσια στα πολιτιστικα και αθλητικα και
    πολιτικα πραγματα του Δημου μου.
    Δεν απολογουμαι εγω, ουτε παιρνω συγχαρητηρια για τις αποφασεις μου.
    Εσυ πρεπει να το κανεις οσο εισαι στην θεση που κατεχεις στο Δημο, μαζι
    με το Δημαρχο και ολο το Δημοτικο Συμβουλιο.

    2.Εγω δεν σε λασπολογω του εναντιον σε ''ξελασπωνω'', γιατι πολύ απλα
    σου ζηταω να απαντησεις σε θεματα που αιωρουνται στον περιβαλλοντα
    χωρο και που εχουν να κανουν με την λειτουργια της Τοπικης
    Αυτοδιοικησης.

    3.Για το πρωτο¨ δανειο,¨-επειδη δεν ειμαστε ολοι οικονομολογοι-είναι
    ειδικος λογαριασμος του Υπουργειου Χωροταξιας, οικισμου και
    περιβαλλοντος για τους Δημους από εσοδα αιθαιρετων.
    Είναι του ταμειου ΕΤΕΡΠΣ για μικροεπισκευες-αναπλασης. 87.000 ευρω.
    ( βλεπε πλακοστρωση ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ ).
    Δεν υπαρχει παραστατικο, ουτε εχει γραφτει στην απογραφη το ποσο των 87.000 ευρω.

    4.Για το δευτερο δανειο διαβαζω ότι καταρχην συμφωνεις ότι υπαρχει
    σιγουρα ,προερχεται από τον παλιο Δημο Αραχοβας και χαιρομαι που
    γραφεις ότι αν υπαρχουν ευθυνες θα γινει παραπομπη στην δικαιοσυνη
    κατά παντος υπευθυνου.
    Για το συγκεκριμενο γνωριζω και δεν θα με διαψευσεις ότι πηρατε σαν
    Δημος Αραχοβας δανειο της ταξης 160.000 ευρω.
    Πληρωσατε την πρωτη δοση ,τις υπολοιπες τις ''γραψατε στο χιονι'' οπως
    ειπε καποιος......
    Και τωρα ερχεται το Δημοσιο στο νέο Δημο Δ.Α.Α αφου το ποσο εχει
    διαμορφωθει στις 250.000 ευρω να κανει νέο διακανονισμο δοσεων των
    4.000ευρω εκαστη.
    (αν κανουμε λαθος κυριε Προεδρε να μας διαψευσετε.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 5.Εχω γραψει και στο παρελθον ότι και για εμενα εισαι στα οικονομικα
    καθαρος, μακαρι να μεινεις ετσι μεχρι το τελος της θητειας σου.....
    Δεν απαντας όμως κυριε Προεδρε για τον αν είναι ηθικο και νομιμο,-και
    αν τελικα η καταγγελια είναι αληθινη- να χρησιμοποιουν μηχανηματα του
    Δημου Δ.Α.Α οι Αντιδημαρχοι, οι Συμβουλοι,ο Προεδρος του Δ.Σ η ο ιδιος
    ο κυριος Δημαρχος για δικια τους χρηση.;;;

    6.Η ανωνυμια στα μπλοκ δεν είναι κουκουλα.
    Εχω mail και ευκολα μπορεις να με βρεις και να με στειλεις στην
    Δικαιοσυνη , αν σε μειωσα, αν σε αδικησα, η σε λασπολογησα.
    Μακαρι οι αιρετοι να φευγουν από τα αξιωματα τους χωρις σκιες.
    Αυτή θα είναι και η πιο ουσιαστικη προσφορα τους στον τοπο.
    Κουκουλα φοραγαν οι προδοτες, οι καταδοτες και οι ρουφιανοι.
    Ο διαλογος και η κριτικη αντιπαραθεση βαθαινει την Δημοκρατια, την
    αξιοκρατια, δινουν οραμα και δειχνουν τον δρομο στις επομενες γενιες
    για συμμετοχη και δραση.
    Χαιρομαι που κατά καιρους εχω ασκησει όπως λες σκληρη κριτικη, αλλα δεν
    δεχομαι ότι ριχνω λασπη.
    Θα σου θυμισω κυριε Προεδρε του Δ.Σ ότι σημερα υπαρχει ενα Δικαστηριο
    που η ιδια σου η παραταξη αυτογελειοποιειται....
    Αν και ειχα πολύ νωρις το Κλητηριο Θεσπισμα με το θεμα της μηνυσης δεν
    το αναρτησα.
    Αυτό κατι λεει....και για το ηθος που τελικα στις μερες μας λιγοστευει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω αυτο που υποστηριζω για τον προεδρο γιαννελο ειναι οτι τον βαζουν ολοι τους μπροστα σαν ασπιδα.δεν εχουν θαρρος να μιλησουν και βαζουν τον προεδρο,ολοι τους..προεδρε μιλα λιγο με τον κοσμο για να μαθεις αληθειες με ποιους εχεις μπλεξει..σου πετουν το σπιρτο κι εσυ αναβεις..π.χ δημοτικο σχολειο στειριου δεν μιλησες με εμας τους γονεις αλλα σου πουλησαν οτι παιζοταν ενα σηριαλ στο στειρι,και σε φωναξαν να τους προστατεψεις..αλλα στα ματια μας ξεγυμνωθηκαν..ΑΚΟΜΑ Ο ΣΥΝΟΔΟΣ..για να δεις προεδρε τι γινεται..ανικανοι..μονο εσυ αξιζεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 3 ματι αφου λοιπον εχεις εντονη παρουσια στα κοινα θα πρεπε να ξερεις καποια πραγματα.Ας ξεκινησουμε απο τα ευκολα.για τα μηχανηματα του δημου κι αν ειναι ηθικο και νομιμο.το θεμα δεν το γνωριζω αλλα αν ρωτας εμενα οταν πλακοστρωθηκε ολη η αραχωβα με εξοδα του δημου μονο το στενο του σπιτιου μου εμεινε ακριβως για να μην πει κανεις τιποτα.νομιζω οτι σου απαντω..παμε παρακατω .οι 87000 ευρω ηταν ενα ποσον που θα εισπρατταμε απο το ΕΤΕΡΠΣ οπως ειχε διαβεβαιωσει γραπτα ο τεως δημαρχος το δ.σ της ΔΕΤΠΑ γιατην πλακοστρωση του αη γιωργη.ΕΓΩ υπεγραψα την συμβαση καθ ολα νομιμη κι ο κατασκευαστης εκοψε τα τιμολογια,οταν ολοκληρωσε το εργο.η παραιτηση μου απο αντιδημαρχος και προεδρος της ΔΕΤΠΑ δεν μου επετρεψε τοτε να παρακολουθησω αν τα χρηματα εκταμιευθηκαν .Απ οτι γνωριζω ομως το θεμα αυτο ερευναται αυτες τις ημερες.το πιο πιθανο ειναι τα χρηματα να μην εκταμιευθηκαν ποτε και να παρεμεινε το χρεος.αν εκταμιευθηκαν και δεν πηγαν εκει που πρεπει τον λογο εχει ο εισαγγελεας.παμε στο αλλο δανειο. που ερχεται απο τοτε που δεν ασχολουμουν με τα κοινα.ακριβως οπως τα λες ειναι.οταν παραλαβαμε την νεα δημοτικη αρχη ακουσαμε τα περι γραψτα στο χιονι κ.λ.π.στο τελευταιο Δ.Σ πηραμε την αποφαση το θεμα να το ερευνησουν οι νομικοι και να ασκηθει ποινικη διωξη κατα παντος υπευθυνου.τελειωνοντας 3 ματι θα πρεπε να ξερεις οτι την κριτικη ποτε δεν την φοβηθηκα ουτε ειμαι καριεριστας πολιτικος.εχεις ομως αναφερθει προσωπικα σε μενα,στη δουλεια μου,και σ αλλα.αυτο εννοω λασπη.οσον αφορα το κλητηριο θεσπισμα που γελιοποιει την δηθεν παραταξη μου,ουδεποτε υπηρξα συντροφος με την κυρια που αναφερεσαι.3ματι υπηρξα απο τα ηγετικα στελεχη αυτης της παρεας που νικησε στις δημ .εκλογες.το θωρω απολυτα φυσικο να δεχομαι την αναλογη κριτικη.ΚΡΙΤΙΚΗ ομως ΟΧΙ ΛΑΣΠΗ .Οταν τα πρωτοδε αυτα τα πραγματα ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑΣ τα χασε.καθε μερα ξφυτρωναν χρεη.συμφωνησαμε λοιπον κατι.ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΩΣ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ Ο ΝΟΜΟΣ.ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ 3 ΜΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΠΑΡΑΒΟ ΠΡΟΕΔΡΕ.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ "ΚΟΙΝΟΙ ΘΝΗΤΟΙ" ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΝΑ ΛΥΝΩΝΤΑΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πρόεδρε για πες να το ψάξουν το θέμα που δεν γνωρίζεις γιατί αν δεν κάνετε κάτι θέλω και εγω το μηχάνημα του δήμου να καθαρίσει το χωράφι μου. Κρίση βλέπεις να μην πληρώνω εργολάβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. στειριωτηs απο λιβαδεια25 Νοεμβρίου 2011 στις 11:18 μ.μ.

    πρόεδρε για τον συνοδό που ρωτάει ο ΣΤΕΙΡΙ ΜΕΡΙΑ τι γίνεται; μήπως το ''γραψατε στο χιονι'';η επιτροπή που συστάθηκε από το δημοτικό συμβούλιο που έγινε στο Στείρι συνεδρίασε;θα συνεδριάσει; πήρε καμιά απόφαση τέλος πάντων, γιατί ήρθαν το νικολοβάρβαρα (Δεκέμβρης) που λένε στο χωριό μου και ακόμα τίποτα. άκρα του τάφου σιωπή στο δήμο δαα βασιλεύει.με την σχολική μονάδα μέχρι τέλος Δεκεμβρίου που μας είπατε, θα γίνει τίποτα;

    ή πίναμε και λέγαμε!! όπως λέμε για τους δικούς μας που μας εκπροσωπούν.τρομάρα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ερωτηση
    Τι εγινε σημερα με το δικαστηριο ρε συνδημοτες ποιος ηταν τελικα ο κακος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΕΛΙΚΑ 3ο ΜΑΤΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΑΤΙ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕ,ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ.ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ.ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΔΥΜΟ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΣΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΥΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. προς το παρον "αγνωστος"26 Νοεμβρίου 2011 στις 6:10 μ.μ.

    το ωραιοτερο ανεκδοτο που ακουσα τελευταια : "ο γιαννελος-προεδρος ειναι ο αξιοτερος και καθαροτερος στο δημο δαα.
    ας μας απαντησει λοιπον 1) για τις απολυσεις των εργαζομενων στην coca cola της πατρας-και οχι μονο, τις καταγγελιες τους και ποια ειναι η συμμετοχη του σε αυτες-σαν υψηλοβαθμο στελεχος στην εταιρεια, αλλα με ευαισθησιες(!)για τον ανθρωπο, 2) πως παρελαβε την ¨αμαρτωλη¨δετπα και πως την παρεδωσε (αληθειες ομως και με στοιχεια-οχι τις ανοησιες που λεει για να σκορπαει τον τορο), 3) οταν λεει οτι ελαβε γραπτη εγγυηση απο τον τοτε δημαρχο οτι υπαρχουν τα χρηματα γιατι δεν παρουσιαζει αυτη την 'αορατη' επιστολη? 4) αληθεια γιατι επιτελους δεν αποκαλυπτει τους λογους της παραιτησης του απο την δετπα και την αντιδημαρχια της Αραχωβας? 5)τελος απο ποιους απο την 'παρεα' εχει παρει την αδεια για θεματοφυλακας της? ή μηπως δεν συμβαινει κατι τετοιο, αλλα απλα χρησιμοποιει λογικες και μεθοδους coca cola?
    Ομως ο δημος και οι δημοτες του δεν ειναι οι φουκαραδες υπαλληλοι της εταιρειας του, οι οποιοι την καταγγελουν με τα χειροτερα λογια!!! ας φροντισει λοιπον ο κ. προεδρος τα του οικου του πρωτα και μετα ας μας κανει μαθηματα "ταξης και ηθικης", γιατι σε τελικη αναλυση "εχουν γνωση και ραματα για τη γουνα του οι φυλακες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΕΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ.
    ΧΡΩΣΤΑς ΣΕ ΟΛΟΥς ΜΑς ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ 3ΤΟ ΜΑΤΙ.
    ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ;
    ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕς ΑΥΤΟ ΞΑΝΑ 4 ΜΕΡΕς ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΣΤΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΦΩΤΟΒΟΛΤAIKA;
    ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΘΑ ΜΑς ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ.ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙς. ΕΣΥ Μας ΕΛΕΓΕς ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΜΠΟΥΡΑς. ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΧΕΙς ΝΑ Μας ΠΕΙς;
    ΑΛΛΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΕΝΘΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒ.;
    Ο ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΑΡΓΑΡΑ ΟΠΩς ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΕς ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μην τρελλαινεστε ρε παιδια.το 3 ματι ενα κομπλεξικο φασιστακι ειναι που μαλιστα ουτε ξερει τι γραφει.μιλησε για δανειο 87000 κι ο προεδρος του απεδειξε οτι δεν υπηρχε τετοιο δανειο και μετα τα μπαλωσε ο τριτοματος με την δικαιολογια δεν ειμαστε ολοι οικονομολογοι.παλιο το κολπο.ρινουμε λασπη κι αν εποιασε εποιασε.ξεχασατε τα ποιηματα,τις ειρωνειες,τα υπονοουμενα.για μενα προεδρε κακως του απαντας.ενας αποτυχημενος υποψηφιος ειναι πολυ ..γνωστος,χρησιμοποιει τα παντα.αφου οπως λεει εχει μαιιλ ας γραφει επωνυμα να τον χειροκροτησουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητοι φιλοι επαναλαμβανω για πολλοστη φορα οτι δεν εχω κανενα μα κανενα προβλημα ν απαντω σε ερωτησεις που αφορουν την λειτουργια του δημου οταν αυτες ειναι κοσμια και σοβαρα διατυπωμενες και δεν μιλανε για το που ηταν ο ενας και με ποιον τα πινε ο αλλος.Δεν γνωριζω το θεμα με τον κυριο μπουρα,θα επικοινωνησω μαζι του να μαθω.μεχρι τοτε ομως ΟΦΕΙΛΩ να πω οτι τους πρωτους μηνες που δεν υπηρχε ευρω ο νικος μπουρας ξοδεψε ααρκετα χρηματα σε εκδηλωσεις του δημου και το εννοω αρκετα.θα λυποταν 4 με 5 μεροκαμματα τωρα?.Ο σον αφορα τον συνοδο του στειριου ,δεν!!!!!υπαρχει λυση απο το ελληνικο δημοσιο το ψαξα παντου.μονο οι γονεις μπορουν να μαζευτουν και σαν ιδιωτες να προσλαβουν καποιο ατομο.με ιδιωτικη συμβαση.ξεκαθαρα πραγματα κι οχι παραμυθια .τωρα αν χρειασθει και η συνεισφορα του δημου το βλεπουμε..αλλα αυτη ειναι η λυση.για το θεμα της σχολικης μοναδας του στειριου εγω υποσχεθηκα να ξαναγεμισει αυτο το κτιριο ζωη και αυτο προσπαθω με τους συναδελφους απο το στειρι..τσοπανε καποτε στα πλαισια της απολυτης διαφανειας ειχα σκεφθει μια στηλη που να καταγραφονται οι σοβαρες ερωτησεις των δημοτων και να απαντιωνται.οι σοβαρες ομως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. στειριωτηs απο λιβαδεια27 Νοεμβρίου 2011 στις 6:30 μ.μ.

    κ.πρόεδρε
    αν δεν κάνω λάθος:
    1.έχουμε δημόσια και δωρεάν παιδεία
    2. στις υποχρεώσεις του καλλικρατικού δήμου είναι και η μεταφορά των μαθητών.
    3. για τα μικρά παιδιά του δημοτικού χρειάζεται συνοδός

    βρείτε λύση ,όπως βρήκατε λύση προσλαμβάνοντας ΤΕ φυτικής παραγωγής για τις ανάγκες των αγροτών του δήμου,ενώ υπάρχει γεωπόνος ΠΕ.... και στα δεκατρία χρόνια δεν έχει έλθει ποτέ στο Στείρι για να δώσει ή να προτείνει κάτι στους αγρότες και μην πετάτε το μπαλάκι στους γονείς( να μαζευτουν και σαν ιδιωτες να προσλαβουν καποιο ατομο).ξεκάθαρα πράγματα κι οχι παραμύθια.
    όσο για τους συναδέλφους σας από το Στείρι, έχουμε ιδίαν άποψη από τις λαϊκές συνελεύσεις στο χωριό όσο και από τα LIVE δημοτικά συμβούλια που έχω παρακολουθήσει (στόμα έχουν ,μα μιλιά δεν έχουν). ξεκάθαρα πράγματα κι οχι παραμύθια όπως γράφεται στο σχόλιό σας.
    ασχοληθείτε επιτέλους σοβαρά με το θέμα του συνοδού, δώστε άμεσα λύση και μην αποποιήστε των υποχρεώσεών σας, σαν τον Πόντιο Πιλάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κυριε προεδρε.ΣΤΑΘΗ ΓΙΑΝΝΕΛΛΟ
    στο εγραψε το 3το ματι στις 24 νοεμβριου και σημερα 27 και ακομα να παρεις ενα τηλ. να μαθεις.
    η μας δουλευεις η μας περνας για αμερικανακια.
    για αυτο και θα σας αλλαξουμε γρηγορα.απο σενα ελπιζαμε τουλαχιστον σε θεματα διαφανειας πολλα,κριμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. προς το παρον ανωνυμος27 Νοεμβρίου 2011 στις 8:35 μ.μ.

    διαφάνεια και κουραφεξαλα τσοπανε-ονομα και πραμα(με την κακη του εννοια)! σου εστειλα ενα αιχμηρο και καθ΄ολα ευπρεπες σχολιο χθες για το γιαννελο και το εκανες γαργαρα- για αλλη μια φορα. θα το εκλαβω σαν μη χειραφετηση σου απο τον γιαννελο. αν το δημοσιευσεις εστω και καθυστερημενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το σχόλιο δεν το έβγαλα γιατί αναφερεσαι σε ενα κλαδο εργαζομενων με ενα χαρακτηριστικό επίθετο που δεν τους αντιπροσωπεύει. Εχουν ξαναγίνει σχόλια σε αυτους με το ιδιο επίθετο στο παρελθόν και δεν τα έχω δημοσιεύσει. Η κριτική στον πρόεδρο δεκτή οι ατυχείς χαρακτηρισμοί για κάποιους εργαζόμενους που δεν έχουν σχέση με αυτό όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. προεδρε ειδες που στα λεγα οτι κακως απαντας.αυτοι δεν βαζουν μυαλο.χολη,ειρωνεια,λασπη.παρε ενα παραδειγμα.ο δηθεν στειριωτης απο λειβαδια μιλαει για συνοδο κι οτι προβλεπεται.ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.σε κανενα μερος της ελλαδας.παντου οι γονεις με εθελοντισμο(αρχανες).δηλαδη ο ανθρωπος ειναι επικινδυνα ασχετος.προχωρα μπροστα προεδρε .τελειωμενοι εινι ολοι τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το μήνυμα σου, που δεν δημοσίευσα, "προς το παρον ανώνυμε" το πέρασα με μέιλ στον κ. Γιαννέλο μιας και αναφερόταν σε αυτόν. Αρα έχει λάβει γνώση των καταγγελιών σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. στειριωτηs από Μπισμπάρδ28 Νοεμβρίου 2011 στις 8:56 μ.μ.

    ανωνυμε 28 Νοεμβρίου 2011 3:27 μ.μ.
    γράφεις οτι(μιλαει για συνοδο κι οτι προβλεπεται,που το διαβάζεις γραμμένο;(νομίζω οτι λασπολογείς)

    Το ΤΕ δεν το διαβάζεις;δεν φοράς γυαλιά βλέπω;
    με την δεύτερη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που θα πεις και εσύ τον δεσπότη Παναγιώτη τα λέμε....
    Προχώρα σε θέλει ούλη η χώρα,ΜΕΓΑΛΕ,προεδρικέ γενίτσαρε!!!!
    Εσύ ,εσύ μας οδηγείς και όλοι εμείς είμαστε επικίνδυνα άσχετοι και τελειωμένοι.κούνια που σε κούναγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Στην Α.Ε.Παρεα υπαρχει μεγαλο προβλημα.STOP.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αγαπητε τσοπανε ελαβα το email σου του (η μηπως της).παροτι οι ερωτησεις ειναι αρκετα ενδιαφερουσες δεν θα του απαντησω γιατι δεν σεβεται ανθρωπους που δεν φταινε.οταν τις ιδιες ερωτησεις τις κανει κοσμια να ναι σιγουρος-η οτι θα απαντησω αμεσα.το ιδιο λεω και στους αλλους σχολιαστες.αφου ολοι θελουμε επικοινωνια-διαλογο-διαφανεια θα πρεπει να μιλαμε με ευπρεπεια και σεβασμο.με υπονουμενα γκαιμπελικα με τν...μαγκια της ανωνυμιας ΟΧΙ.αντε λοιπον με κανονες να κανουμε αναν εποικοδομητικο διαλογο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΛΑΔΙ ΜΠΟΛΙΚΟ-ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. προς το παρον ανωνυμος30 Νοεμβρίου 2011 στις 3:28 π.μ.

    μιας και το θεατρο του παραλογου συνεχιζεται απο εσενα τσοπανε και απο τον γιαννελο και μα τον αγιο που λενε οι κεφαλονητες σας κανω πολυ πλακα, στειλ΄του ενα τελευταιο μεηλ(οπως το γραφεις) και πες του οτι πρεπει να καταλαβει οτι το στυλακι του πατερουλη δεν περναει σε ολους(ευτυχως) και οτι γελαει καλυτερα αυτος που γελαει τελευταιος-και συμπληρωνω και αυτος που εχει τη φωλια του καθαρη.....αντιο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. προς το παρον ανωνυμε-η εισαι τοσο κουτος που μαζι με την αφεντικινα σου χρησιμοποιειται τις ιδιες εκφρασεις που λεγατε στην αντικυρα κατα μιχου-γιανελου,και γραφεις το ιδιο σχολιο κατα γιανελου που χες γραψει στο αντικυρα μπλογκ κατα μιχου.ουτε τις λεξεις δεν αλλαξες.εισαι και τεμπελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τελικα Προεδρε ειχες δικιο....
    Δεν ειστε ουτε καν παραταξη. Διαβαζοντας τα παραπανω σχολια, ευκολα καταλαβαινει κανεις πως ειστε πραγματικα οπως το εγραψες ...μια παρεα.
    Μια παρεα που σημερα υπαρχει και που αυριο την αλλαζεις.(Τα ακουει και ο Τσοπανος απο πανω..)
    Ποιος ξερει τι σου γραφουν στα μαιιλ που εμεις δεν διαβαζουμε...
    Ποιος ξερει γιατι εμεσα μιλανε για φωλιες που δεν ειναι καθαρες....
    Και μετα απο ενα χρονο ακομα δεν καταλαβες τιποτα...
    Μου λες οτι κατα καιρους σου πεταγα λασπη αφου τελικα ξερεις πως ...αλλου τα κακαρισματα κι αλλου γεννανε οι κοτες...
    Σε ειχε πειραξει που καποτε εγραψα πως ολοι οι πολιτες επιναν κρασακι σε πλαστικο ποτηρι και ετρωγαν αρνακι παγωτο-θυμασαι στα Ασπρα Σπιτια στην εκδηλωση τοτε που εξαφανισθηκε σχεδον ολη η ΑΕΠ και πηγε στο εξοχικο για τσιπουρα-, ενω μια Συμβουλος ,ενας νεος ανθρωπος επινε σε γυαλινο το ακριβο ποτο της. Κατα βαθος μου αρεσε που δεν ειναι δηθεν, αλλα το υφος και το ηθος των νεων ανθρωπων στα κοινα ειναι το μεγαλο ζητουμενο...
    Εχετε χασει τα αυγα και τα καλαθια κυριε Προεδρε και το ξερεις.
    Εχετε κανει την Δημαρχεια ρινγκ και εμεις το ξερουμε , και περιμενουμε να δουμε ποιον θα πεταξουν πρωτο από το μπαλκονι…
    Τι να πρωτο-ξεχασουμε.
    Τι να πρωτο-σκεπασουμε
    Την ανοχη την λετε αδυναμια, την κριτικη λασπη, το ενδιαφερων προβοκατσια, την σιωπη αμαρτια και τελικα το κακο ειναι μονο ενδοπαραταξιακο, η μαλλον το κακο είναι της παρεα σας…
    Ειχες παρει για αρκετο καιρο ενα πυροσβεστηρα και γυρναγες τα χωρια, και καλα τα καταφερες.
    Τωρα που η φωτια ειναι γυρω απο σενα ποιος θα τρεξει.
    Η ομαδα πυρασφαλειας του Δημου θα σε αφησει να καεις....
    παλι εγω θα σε σωσω.....;
    (κι ας μας χρωστας και μια απαντηση 7 ημερες τωρα.….για το μηχανημα του Δημου Δ.Α.Α)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 3 ματι διαβλεπω μια χαρα(χιουμορ κανω)οτι και δηθεν συγκλονιστικο εγραφε το email.θα σε .αυπογοητευσω.αυτα που εγραφες κι εσυ στο παρελθον συν καποια αλλα .γι αυτο θα παρακαλεσω τον τσοπανο να το δημοσιευσει κατ εξαιρεση για να δουν ολοι την τζαμπα ανωνυμη μαγκια.οσον αφορα τ αλλα που λες θα μου επιτρεψεις να σου απαντησω το βραδυ μολις επιστρεψω αθηνα.και μην αγχωνεσαι να κανεις τον πυροσβεστη.δεν υπαρχει καμια φωτια διπλα μου και καποιοι που επιχειρουν ν αναψουν καποιες θα καουν απο μονοι τους.συνεχισε αυτο το σκληρο μεν ευπρεπες δε στυλ κριτικης και κανενα προβλημα ν σου απαντω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αραχωβίτης από την συμπρωτεύουσα30 Νοεμβρίου 2011 στις 2:16 μ.μ.

    πρόεδρε σας υπενθυμίζω:
    Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
    Σας προσκαλούμε, σύμφωνα με τα άρθρα 67 και 69 του Ν. 3582/2010, σε δημόσια συνεδρίαση στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού καταστήματος στο Δίστομο, την 18η Νοεμβρίου 2011 ημέρα της εβδομάδας Παρασκευή και ώρα 18:30 για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα κατωτέρω θέματα:

    Θέμα 1ο : Συζήτηση και λήψη απόφασης – ψήφισμα για το πρόσθετο τέλος της ΔΕΗ στα νοικοκυριά (έκτακτο ειδικό τέλος ηλεκτροδοτούμενων δομημένων επιφανειών). (Δήμαρχος)

    επειδή ήλθαν τα χαράτσια,στο site του δήμου έχει να γραφτεί απόφαση δημοτικού συμβουλίου από τον Ιούλιο του 2011 και επειδή δεν ήταν ζωντανό το δημοτικό συμβούλιο ,τι απόφαση πήρατε και τι κάνουμε εμείς οι απλοί πολίτες με το χαράτσι γιατί οι ημερομηνίες για εμάς τρέχουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. αραχωβίτης από την πρωτεύουσα30 Νοεμβρίου 2011 στις 5:51 μ.μ.

    πρόεδρε σας υπενθυμίζω:
    Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
    Σας προσκαλούμε, σύμφωνα με τα άρθρα 67 και 69 του Ν. 3582/2010, σε δημόσια συνεδρίαση στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού καταστήματος στο Δίστομο, την 18η Νοεμβρίου 2011 ημέρα της εβδομάδας Παρασκευή και ώρα 18:30 για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα κατωτέρω θέματα:
    Θέμα 9ο: Άρση αντιρρήσεων για την χωροθέτηση του Αιολικού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στη θέση «ΚΑΨΑΛΑ» στο Δίστομο. (Τεχνική Υπηρεσία)

    Το ζήτησαν οι Ισραηλίτες;θέλουν να κάνουν μπάνιο στον κόλπο της Αντίκυρας (αγιο νικόλαο,ασπρα σπίτια, αντίκυρα)και να βλέπουν ανεμογεννήτριες;;;
    Αν δεν απαντήσεις εσύ,ας απαντήσει ο κύριος.... όπως έλεγε ο πάγκαλος τον αβραμόπουλο.
    για να μην μας περνάτε ΓΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΆΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. To 3ο mati ξαναχτύπησε!
    Η τελευταία έξαρση της αρρώστιας του (σας το έχω επισημάνει ότι είναι παρανοϊκός! , την αρρώστια του εκμεταλλεύονται άλλωστε αυτοί πού τον πατρονάρουν), τον υποχρεώνει, αυτή τη φορά, να πιστεύει ότι είναι ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης.
    Κατασκευάζει με το μυαλό του διάφορους ανεμόμυλους , τους κάνει πραγματικούς , στο ενσυνείδητο της τρέχουσας ζωής και στη συνέχεια κάνει……….. επερωτήσεις!!! Και στην επόμενη συνέχεια(αυτό το υποθέτω , από τα συμφραζόμενα), πηγαίνει να πληρωθεί σαν άλλος κατοχικός ταγματασφαλίτης κεφαλοκυνηγός, στα Λαμποσκουπίδια γεννήματα του συστήματος των τελευταίων τριάντα πέντε χρόνων.
    ΥΣ 1) Το ανησυχητικό είναι ότι ο Πρόεδρος(κ. Γιαννέλος) του απαντά και μάλιστα του αποδίδει το χαρακτηρισμό «ευπρεπές στιλ» !!!
    Του μετατρέπει δηλαδή και ταυτόχρονα του νομιμοποιεί , με την απάντησή του ,την απόλυτη Παράνοια , σε λογική σκέψη!
    Ρε Πρόεδρε που την βλέπεις την ευπρέπεια σε ένα άνθρωπο που, χωρίς αποδείξεις, κάνει ερωτήσεις ζητώντας απαντήσεις από ανθρώπους Επώνυμους(σαν του λόγου σου!) και ταυτόχρονα κρύβετε πίσω από μια ανωνυμία η οποία, με επιείκεια, μπορεί να χαρακτηριστεί, καθοδηγούμενη και εγκάθετη;
    2) Γιατί απαντάς σε ανυπόστατες κατηγορίες , οι οποίες ουσιαστικά είναι εκτός δικού σου αντικειμένου, αλλά ταυτόχρονα θυμίζουν λάσπη σε ανεμιστήρα;
    3) Πρόεδρε μην κάνεις καμιά μα……..α και θεωρήσεις , ότι αυτά που σου γράφω είναι εναντίον σου; Απλά σου ζητώ να μην ασχολείσαι με άρρωστους ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΥΣ.
    Δεν έχεις κανένα λόγο να τα βάζεις με τα ΣΚΥΒΑΛΑ!!!
    4) Πρόεδρε, μας είσαι(για τον τόπο) πολύ ποιο χρήσιμος και αναγκαίος , απ’ ότι νομίζεις!!!!
    Ο Κόσμος καταρρέει γύρω μας κι εσύ Πρόεδρε ασχολείσαι με αμελητέες ποσότητες;
    Είσαι ένας από αυτούς που πριν από δύο χρόνια αντιλήφτηκες πρώτα απ’ όλους τον Αρμαγεδδώνα που ερχόταν για το Λαό μας και μαζί με άλλους, έβαλες τις βάσεις για κάτι νέο στο Δήμο μας( με όλες τις ατέλειές και τα λάθη του), Ιδρύοντας την Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία.
    Εσύ με μια παρέα ανθρώπων , από διάφορους χώρους, έβαλες τις βάσεις για το καινούριο, δίνοντας τον αγώνα τον καλό, χωρίς υστεροβουλίες και προσωπικά ωφέλει, αφήνοντας στην άκρη κόμματα και παρατάξεις, έρχεσαι τώρα ν’ ασχοληθείς , με τρωκτικά και κατσαρίδες; Προσπέρασέ τους επιτέλους.
    Είναι δυνατόν τώρα να γίνεσαι απολογητής στους έμμισθους Παρανοϊκούς, πληρωμένους , εγκάθετους;
    Εσύ ένας επώνυμος και πετυχημένος επαγγελματίας οικονομολόγος, αρωγός των προβλημάτων της τοπικής κοινωνίας ; ΔΕΝ είναι δυνατόν να απαντάς σε ανθρώπους, των οποίων η προέλευση και η σκοποί, καλύπτονται από εμπάθεια, κομματικά συμφέροντα και προσπάθεια εξυπηρέτησης των συμφερόντων δύο κομμάτων των οποίων το ευδόκιμο ζωής τελειώνει και μάλιστα κάτω από την επερχόμενη σύσταση δικαστηρίων για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ;
    Νομίζω ότι η λαϊκή σου καταγωγή (γιός εργάτη), πρέπει να σε σπρώχνει στην πραγμάτωση του οράματος ,που έρχεται από το λαό και αφορά το λαό, που πριν από ενάμιση χρόνο ορκιστήκατε ,εσείς οι λίγοι, να υπηρετήσετε και όχι να ασχολείσαι με Νενέκους και ανώνυμους συκοφάντες.
    5) Ελπίζω σε αντιμέτωπη με ίσους όρους με το 3ο mati και δημοσίευση του σχολίου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αγαπητε ψυχιατρε το τελευταιο πραγμα που φανταζομουν ειναι να γινω απολογουμενος και για το 3 ματι αλλα εν προκειμενω παρα τα καλα σου λογια για μενα κι εσυ ανωνυμα κριτικαρεις.πολλοι στο χωριο με ρωτανε γιατι απαντω εφ ολης της υλης και μαλιστα σε ανωνυμους.θα το ξαναπω!!!γιατι προεκλογικο μας συνθημα ηταν η απολυτη διαφανεια.δεν γνωριζω αν το 3 ματι ειναι ενα κομματικο απολιθωμα η απλα ο γειτονας της διπλανης πορτας που στηλιτευει τα κακως κειμενα.αυτο που γνωριζω ειναι οτι σαν ανεξαρτητη ενωτικη πρωτοβουλια δεν εχουμε να κρυψουμε τιποτα -ουτε τα λαθη μας-απο αυτους που μας ψηφισαν κοντρα στα κομματικα κατεστημενα.θα απαντουμε λοιπον σε ολες τις αποριες που εκφραζονται με ευπρεπεια και με στοιχεια κι οχι με ειρωνεια(αραχωβιτης απο πρωτευουσσα,δημοτης αραχωβας)η με εμπαθεια(ηλιος κ.λ.π).ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΦΟΒΗΘΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΓΙΟΣ ΕΡΓΑΤΗ.

    ΥΓ.Μιλησα με νικο μπουρα σημερα 11π.μ 3ματι.το μηχανημα οντως ενω ηταν σε εργο δημοτικο απασχοληθηκε για λιγες ωρες στο εν λογω οικοπεδο οπως εχει γινει δεκαδες φορες με αλλους δημοτες και βεβαια προσυπογραφω και παλι την ευλογη πκρια του νικου.11μηνες εχω βαλει ενα καρο λεφτα απο την τσεπη μου για τον δημο(και σε εκδηλωσεις αλλων χωριων θα προσθετα εγω) τα 50 η 100 ευρω που θα κοστιζε το μεροκαμματο πηγα να γλιτωσω,

    υγ2αραχωβιτη απο την συμπρωτευουσσα κι εμεις πηραμε την ιδια αποφαση.να μην γινονται διακοπες ρευματος σε ευπαθεις κ,λ,π ομαδες αλλα μ αυτο το κρατος που εχουμε μπλεξει τι να σου πω πιο πολυ

    υγ3 κατα ωρας ανωνυμε!!ζητησα απο τον τσοπανο να δημοσιευσει το σχολιο σου για να δουν ολοι ποση εμπαθεια κρυβεις.ολα αυτα που ρωτας εχουν απαντηθει στην συνεντευξη μου στο τευχος 9 του αχος,και η τοτε παραιτηση μου δικαιωθηκε εκ των υστερων.οσον αφορα την δουλεια μου το ποιος ειμαι,πως εφθασα εδω,αστο το εχουν κρινει αλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΠΡΟΕΔΡΕ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ?
    ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ?
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΤΑΝ Η ΑΕΠ?
    ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΛΠΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. προεδρε(δεν είμαστε αμερικανάκια)1 Δεκεμβρίου 2011 στις 8:46 π.μ.

    προεδρε(δεν είμαστε αμερικανάκια)
    1.η γλώσσα κόκαλα δεν έχει, αλλά κόκαλα τσακίζει ( θα απαντουμε λοιπον σε ολες τις αποριες που εκφραζονται με ευπρεπεια και με στοιχεια κι οχι με ειρωνεια) ποια τεχνική υπηρεσία.αυτή που δεν ήξερε που θα μπουν ή που έχουν μπει ανεμογεννήτριες ή που δεν ρωτήσατε τους δημότες σας και γίνατε όλοι περιβαλλοντολόγοι και με ελαφρά την καρδία τολμώ να πω,θάβετε όλοι την περιοχή για τουλάχιστον 25 χρόνια.
    2. γυναίκα του Καίσαρα, σύμφωνα με την πασίγνωστη παροιμία, δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει να φαίνεται κιόλας τίμια.(και βεβαια προσυπογραφω και παλι την ευλογη πκρια του νικου.11μηνες εχω βαλει ενα καρο λεφτα απο την τσεπη μου για τον δημο(και σε εκδηλωσεις αλλων χωριων θα προσθετα εγω) τα 50 η 100 ευρω που θα κοστιζε το μεροκαμματο πηγα να γλιτωσω)
    προεδρε(δεν είμαστε αμερικανάκια) μου θυμίζεις τον παπανδρέου που κάλυψε τον διοικητή της ΔΕΗ τότε,που έκανε ένα μικρό δώρο στον ευατό του.....
    θελεις διαφάνεια..... αλλά δεν δικαιολογούνται όλες οι @α@ακίες.
    μερικές φορές η σιωπή είναι χρυσός
    προεδρε(δεν είμαστε αμερικανάκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΕ,
    ΠΕΣ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΧΑΠΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΣΥ;
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ!!!
    Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπερα κυριε Προεδρε και προσοχη στο δρομο γιατι οι επαγγελματικες σας υποχρεωσεις από οσο γνωριζω σας αναγκαζουν να ειστε πολύ συχνα σε ταξιδια….
    Ναι συμφωνο απολυτα με τους παραπανω σχολιαστες που σας λενε ότι…ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ.
    Ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και ειμαστε περηφανοι για τον πολιτισμο μας και την ιστορια μας.!!!!
    Υποτιματε όμως κυριε Προεδρε την νοημοσυνη μας και εσεις και ο κυριος Αντιδημαρχος του Διστομου.
    Αν στο επομενο Δημοτικο Συμβουλιο εμφανιστουν ντοκουμεντα και τοποθετησης Δημ.Συμβουλων και που οι 4 ωρες που λετε, είναι 4μιση μερες θα γραψετε στον Τσοπανο της Αραχοβας συγγνωμη με παραπληροφορησε ο Αντιδημαρχος; NAI η OXI;
    Ποτε δεν γραψαμε κατι που δεν διασταυρωσαμε,
    και αυτό το γνωριζεις πολύ καλα. Καλη η διαφανεια Προεδρε αλλα καλα και τα ….¨καρυδια¨ -οταν συνειδητα επιλεγουμε τον δρομο της προσφορας στα κοινα και όχι απο επιταγες μηχανισμων-, και από ότι φαινεται πολλοι στην Α.Ε.Π δεν…… τα εχουν.
    Ελπιζω να τα εχουν τουλαχιστον στην Δημοτικη Συνεργασια και στην Αγωνιστικη Συσπειρωση να τα πουν στο επομενο Δημ.Συμβουλιο.
    Μια ερωτηση και κλεινω κυριε Προεδρε.
    Σε πιο Δημο συνηθιζεται όπως γραφεις να περνουν τα μηχανηματα οι πολιτες; Ποσα χρηματα εβγαλε από την τσεπη του ο κάθε αιρετος Αντιδημαρχος και ποσα βαζει στην τσεπη του; (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΔΩ…)
    Λετε ότι το εχουν παρει το μηχανημα οι Δημοτες δεκαδες φορες….
    Ένα Ονοματεπωνυμο Δημοτη….;;;;
    Κριμα…..κριτικη με ευπρεπεια και στοιχεια ΝΑΙ, αλλα και απαντησεις με ΑΛΗΘΕΙΕΣ και ΣΤΟΙΧΕΙΑ, γιατι αλλιως εκτιθεστε ανεπανορθωτα.
    ….Τελικα θελετε κάθε μερα στην σεντρα και σε όλα τα μπλογκ της Βοιωτιας ΜΕ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ γιατι μυαλο δεν βαζετε με τιποτα……..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. προς το παρον ανωνυμος1 Δεκεμβρίου 2011 στις 3:04 μ.μ.

    τσοπανε, λυπουμαι αλλα δεν καταλαβες τιποτα ή δεν θες να καταλαβεις. το λαϊκιστικο στυλακι του προστατη των φτωχων και των αδικημενων, που πρεσβευει ο κ. γιαννελος και που στηριζεις και υποστηριζεις με καθε τροπο, αν μη τι αλλο γεννα ερωτηματικα! μεχρι σημερα για οτι καταγγελλω,υπαρχουν στοιχεια!! ας ειναι, ο καιρος θα δειξει, πιστευω πολυ συντομα και τοτε θα παψω να ειμαι ανωνυμος.... μεχρι τοτε αντιοο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Στηρίζω...;
    Υποστηρίζω..;
    Με κάθε τρόπο...;;;;;;
    Καλόooo γιατί δεν μας λες και το άλλο με τον τοτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 3ματι ειπα κι εγω αλλαξες στυλ και θα γινει διαλογος αλλα ξαναρχισες τα ιδια.προφανως στο κομμα σου οποιο και να ναι αυτο δεν τα σηκωνουν αυτα.εγω σου μεεφερα την απαντηση του αντιδημαρχου και αυτα που ξερω (δικες του δωρεες σε εκδωλωσεις αραχωβας κ,λ,π). για τα υπολοιπα ουτε ντετεκτιβ ειμαι ουτε εισαγγελεας.τσοπανε βαλε επιτελους αυτες τις δηθεν καταγγελιες του_κατα ωρας ανωνυμου_ να δουμε τα στοιχεια του .οσο κυριοι για τα..αμερικανακια καλυτερα αμερικανακια παρα κομματοσκυλακια..εγω δεν ειπα ποτε οτι δεν καναμε λαθη.αλλο η κριτικη ομως κι αλλο η λασπη.ελπιζω 3 ματι αυτο με τα ταξιδια να μην το ειπες ειρωνικα γιατι οντως δουλευω ,δεν ειχα μεσον να με βαλουν στο δημοσιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αν είναι αλήθεια ότι ο Αντιδήμαρχος Διστόμου χρησιμοποίησε το Μηχάνημα του Δήμου έστω και για δέκα λεπτά για προσωπική του εξυπηρέτηση, τότε μια και μοναδική λύση υπάρχει: ΑΠΟΠΟΜΠΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ. Σε διαφορετική περίπτωση θεωρείστε όλοι συνυπεύθυνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Το έχω βγάλει ήδη αυτο το σχόλιο απο εχτές απλώς η πλατφόρμα του blogger τα ταξινομεί με την ημερομηνία αποστολής και το έχει βάλει στην ημερομηνία που στάλθηκε αρχικά.
    Το αντιγράφω εδω για όσους δεν το βρίσκουν


    προς το παρον "αγνωστος" είπε...

    το ωραιοτερο ανεκδοτο που ακουσα τελευταια : "ο γιαννελος-προεδρος ειναι ο αξιοτερος και καθαροτερος στο δημο δαα.
    ας μας απαντησει λοιπον 1) για τις απολυσεις των εργαζομενων στην coca cola της πατρας-και οχι μονο, τις καταγγελιες τους και ποια ειναι η συμμετοχη του σε αυτες-σαν υψηλοβαθμο στελεχος στην εταιρεια, αλλα με ευαισθησιες(!)για τον ανθρωπο, 2) πως παρελαβε την ¨αμαρτωλη¨δετπα και πως την παρεδωσε (αληθειες ομως και με στοιχεια-οχι τις ανοησιες που λεει για να σκορπαει τον τορο), 3) οταν λεει οτι ελαβε γραπτη εγγυηση απο τον τοτε δημαρχο οτι υπαρχουν τα χρηματα γιατι δεν παρουσιαζει αυτη την 'αορατη' επιστολη? 4) αληθεια γιατι επιτελους δεν αποκαλυπτει τους λογους της παραιτησης του απο την δετπα και την αντιδημαρχια της Αραχωβας? 5)τελος απο ποιους απο την 'παρεα' εχει παρει την αδεια για θεματοφυλακας της? ή μηπως δεν συμβαινει κατι τετοιο, αλλα απλα χρησιμοποιει λογικες και μεθοδους coca cola?
    Ομως ο δημος και οι δημοτες του δεν ειναι οι φουκαραδες υπαλληλοι της εταιρειας του, οι οποιοι την καταγγελουν με τα χειροτερα λογια!!! ας φροντισει λοιπον ο κ. προεδρος τα του οικου του πρωτα και μετα ας μας κανει μαθηματα "ταξης και ηθικης", γιατι σε τελικη αναλυση "εχουν γνωση και ραματα για τη γουνα του οι φυλακες"
    26 Νοεμβρίου 2011 6:10 μ.μ.

    Πηγή: http://tsopanos.blogspot.com/2011/11/blog-post_3042.html#ixzz1fIgAd4iF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ευχαριστω τσοπανε για την δημοσιευση του ...ευπρεπους σχολιου του?η της?κατα ωρας ανωνυμου-ης .οσον αφορα την εταιρεια μου λοιπον δεν θα μπω σε κουβεντα με ανωνυμους.αφου ειναι ντοπιος ασ ρωτησει καποιον που δουλευει να του πει.οσον αφορα την δετπα την παρελαβα και την παρεδωσα κερδοφορα και πεντακαθαρη(ισως η μοναδικη στην ελλαδα).για τα 87000 το πρακτικο ειναι στη διαθεση του-της.θα στο στειλω τσοπανε κι αν εχεις το εμαιλ του -της στειλτο του η δημοσιευσε.το.το γιατι παραιτηθηκα το χω πει πολλες φορες (google-axos-tefxos 9).θεματοφυλακας δεν ειμαι κανενος,μονο του εαυτου μου αλλα αφου ημουν απο το ξεκινημα αυτης της παρεας!!θα την υπερασπισω οταν εχει δικιο και θα την χτυπησω οταν κανει λαθη.δεν χρωσταω γραμματια.και προσεξε κατα ωρας ανωνυμη!!!!γιατι ειναι τοσο προφανες ποιοι ειστε πισω απο αυτα τα σχολια ποτε εναντιον εμενα,ποτε εναντιον του μιχου,η της συρου η του οικονομακη κ.λ.π που αυτογελοιοποιειστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κυριε Προεδρε του Δ.Σ γραψατε σε καποιο σχολιο σας πως θα μου απαντησετε μολις φτασετε στην Αθηνα. Γνωριζω οτι η εργασια σας σας χρειαζεται και εντος και εκτος Ελλαδας, και θαυμαζω την ψυχικη σας δυναμη να κλεβετε χρονο για οτι αγαπατε οπως τα κοινα και η Αραχοβα.!!
    αλλο το ενα... αλλο ομως το αλλο.
    Η προσπαθεια σας για καλυψη στον συνεργατη σας Αντιδημαρχο από το Διστομο , με αυτον τον ακομσο τροπο θα σας εκθεσει γρηγορα.
    Μας μιλατε συνεχεια για διαφανεια και ισως καποιους να ειχατε πεισει οτι το εννοειται. Αντι να πειτε αν αυτο εγινε ειναι καταδικαστεο μας γραφετε οτι δεκαδες Δημοτες περνουν τα μηχανηματα του Δημου για τα οικοπεδα τους.
    Προφανως ειμαστε απο διαφορετικους Δημους.......
    Ευπρεπεια και αληθειες, διαλογο και αντιπαραθεση αυτο γραψατε...
    Μηπως εννοειται οτι σε αυτο το διαλογο θα μας λετε…. οτι σας λενε;
    Κυριε Προεδρε του Δ.Σ του Δημου Δ.Α.Α θα πρεπει να εχετε την δικια σας αποψη οταν κανετε διαλογο καθως και την υποχρεωση απο την θεσμικη σας θεση και της ερευνας των καταγγελιων και την αποτυπωση των πραγματικων γεγονοτων.
    Σας ρωτησα ευθεως και σας ρωτω με ευπρεπεια και παλι, καθως και με θαυμασμο για καποια στοιχεια του χαρακτηρα σας...
    Ειμαστε στον ιδιο Δημο; Αυτον του Δ.Α.Α;
    Δεν θα κανετε διαλογο με το στυλ των σχολιων μας, αλλα με αυτα που λενε και αν ειναι αληθεια η οχι, και εν πασει περιπτωση, και να θελω εγω να το αλλαξω δεν μου το επιτρεπουν οι απαντησεις σας.
    Εχετε ενα συγκριτικο πλεονεκτημα εναντι των αλλων που ασχολουνται με τα κοινα. Οταν εκτιθεστε - εκτιθεστε ολοκληρος. Ας το κανετε αυτό νανε τελικα υπερ σας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. προεδρε οσον αφορα την απαντηση σου για τον αντιδημαρχο διστομου και τη χρηση του μηχανηματος στο χωραφι του μου θυμιζει το ανεκδοτﴨειμαι ολιγον εγκυος οχι πολυ.οσο για τα χρηματα που βαζει,οχι οτι μας κανει και χαρη,ομισθος του αντιδημαρχου φτανει και περισσευει,αφου τζαμπα τον παιρνει ,ολο απων ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΜΠΡΑΒΟ 3omati!!!!!
    ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ! ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑΙ-ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΙΧΑΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΛΛΟΙ ΣΚΛΗΡΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕΣ! ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ 87.000€ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕΣ(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ? ΕΛΕΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΑ!! ΕΛΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. μελος ΔΣ ΔΕΤΠΑ 2006-200102 Δεκεμβρίου 2011 στις 8:52 π.μ.

    ανωνυμη των 1.01 η κατα ωρας ανωνυμη,η κατα καιρους σχολιαστρια με αριθμους συνηθως,δεν μπορεσες τελικα να κρυφτεις.δεν τ αντεξες κι εβαλες τον υποτακτικο σου να γραψει.δεν σας σωνει τιποτα και τους 2.ερχεται το τελος.το 87000 ηταν χρεος του δημου κι οχι τηε δετπα γιατι στην γραπτη αποφαση αναφερεται οτι ενωπιον του συμβουλιου ο δημαρχοε διαβεβαιωσε ρητα και κατηγορηματικα οτι ο δημος εχει προγραμμα κ.λ.π κ.λ.π.η δετπα επι υμων ξοδευε τα χρηματα σε εκδηλωσεις οπως ο καθαρισμος νεκροταφειο,πολιτιστικος αυγουστος οχι σε ταξιδακια αναψυχης οπως γινοταν προ γιαννελου εποχης.γκε γκε.ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΣΑΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ.ΤΟΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΩΣΕ ΑΕΡΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ.αλλα το ελεγκτικο ερχεται υποτακτικε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΕΛΟΣ ΔΣ ΔΕΤΠΑ 2006-20010(!) ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ, ΑΣΤΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΙΟ ΣΧΕΤΙΚΟ.ΩΣΤΕ ΤΑ 87000 ΗΤΑΝ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ?ΕΤΣΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ?ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ,ΤΑΞΙΔΙΑ, ΚΛΠ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝΕ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ? ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΙ Ή ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?
    Α, ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ, ΑΥΤΟ ΤΟ "ΤΟΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΣΑΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΓΕΛΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. για να ξερουμε τι λεμε και τι γραφουμε, το "επι υμων" με υ σημαινει επι των ημερων σας-δηλαδη των αλλων και οχι των δικων μας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. προεδρε(δεν είμαστε αμερικανάκια)2 Δεκεμβρίου 2011 στις 2:46 μ.μ.

    άρχισαν τα ούργανα να βαρούν...
    θα ιδούμ χορό ή μόνα του θα βαρούν και δεν θα σκοθεί κανείς.
    τι λες πρόεδρε;"ειμαι ολιγον εγκυος, οχι πολυ" ή θα το πάρ το ποτάμ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. μια ερωτηση.σε ολους.εχει κανεις αμφιβολια ποια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ειναι η ανωνυμη που υπερασπιζεται την δετπα προ σταθη.ξαναρωταω υπαρχει κανεις.στα χα πει εγω προεδρε στα χα πει.μ αυτους που εμπλεξες θα νοσταλγησεις τον λεοντιο πολυ γρηγορα.η γυναικα δεν παιζεται με τιποτα-δεν γραφω ονομα να μην το κοψει ο τσοπανος-.ξαποστειλτε την γρηγορα με τον ..βοηθο της.τι αλλο πρεπει να κανει δηλαδη.να σας ...μηνυσει ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. προεδρε στην συνεντευξη σου στο φυλλο 9 τα λες πολυ καλα οντως .υπαρχει ομως μια ερωτηση προεδρε που δεν....σου βγηκε.σε ρωταει για την αδελφη του δημαρχου κι απαντας ...λετε ο ανθρωπος που διοικησε ολοκληρη αεροπορια να επηρεαστει απο την αδελφη του...αμ λεμε προεδρε μου αμ λεμε...αμ λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. τι λες πρόεδρε;"ειμαι ολιγον εγκυος, οχι πολυ"2 Δεκεμβρίου 2011 στις 3:46 μ.μ.

    Μη με ρωτήσετε σε ποια σχέση βρίσκονται τα παραπάνω με τα συμβαίνοντα στην Ελλάδα και αυτή την περίοδο.
    - Όποιος θέλει να καταλάβει, καταλαβαίνει.
    - Όποιος θέλει να σιωπά, σιωπά.
    - Όποιος θέλει να εθελοτυφλεί, εθελοτυφλεί.
    Σήμερα, όμως, οι αθώοι έχουν πλέον οριστικά εκλείψει…( του γιάννη πανούση καθηγητής εγκληματολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΣΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. δεν είμαστε αμερικανάκια2 Δεκεμβρίου 2011 στις 7:32 μ.μ.

    2 Δεκεμβρίου 2011 3:49 μ.μ.
    δεν είμαστε αμερικανάκια
    όπως βαρεί χορεύουμε,εφόσον απαντάει σαν πολιτικός καρΙέρας στα τηλεπαράΘΥΡΑ.
    Για αλλα ρωτιέται αλλα απαντάει και άλλες ερωτήσεις δεν τις βλέπει καθόλου προεδρικέ γενίτσαρε γιατι κάνουν τζιζ,
    δεν είμαστε αμερικανάκια και δεν τρώμε κουτόχορτο φουσκωτέ και ούτε θα τον χαϊδέψουμε.
    εσύ γράψτου διθυράμβους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. προς το παρον αγνωστος3 Δεκεμβρίου 2011 στις 2:24 π.μ.

    μαλλον προσπαθησα να μιλησω με κουφους......αναγνωριζω οτι ηταν λαθος επιλογη.....τελος παντων....ο καιρος θα δειξει....μεχρι τοτε καποιοι ασχοληθειτε με τα κουβαδακια σας....καληνυχτα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Απογοητευμένος Χι-Ψι- Ωμέγα3 Δεκεμβρίου 2011 στις 8:56 π.μ.

    προς το παρον αγνωστος
    αγαπητη/ε μην αισθάνεσαι άσχημα και έχεις τύψεις για την ομαδα της ΑΕπρωτοβουλίας, έπεσαν οι μάσκες τους δυστυχώς πολύ γρήγορα, που να φτάσουμε στο τέλος της θητείας,τι έχουμε να δούμε.πολύ μικροί ακόμη και για τα κουβαδάκια τους να παίζουν στις παραλίες του δήμου μας.
    ας βροντοφωνάξουμε ολοι μαζί απαξιωτικά: απόλα τους,απόλα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. προς
    το παρον αγνωστος
    συνδημότη,αλλη μια δημοτική αρχή-περίοδος χαμένη και τολμώ να πω επικίνδυνη με τις αποφάσεις της που παίρνει.και πολυ σωστα γράφεις εχουν βουλωμένα τα αυτιά τους.αλλα 2.5 χρόνια ακόμη χαμένα και τότε θα ψάχνουμε να βρούμε άλλους σωτήρες ( φαντομ - μιράζ- καπετάνιους του γλυκού νερού ) να μας σώσουν.
    Κατάντια!!!!!!! όσο περιμένουμε Μεσίες και Σωτήρες.και εμείς οι αραχωβίτες φορτώσαμ τον δημο σε κουτσό μπλάρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΜΕΓΑΛΗ.ΤΑ BLOG ΠΡΟΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΥ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ.ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΕΝΑΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΒΑΖΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ,Ο ΑΛΛΟΣ ΕΚΛΕΙΝΕ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΑΤΑΣΘΑΛΙΕΣ.ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.ΜΟΛΙΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ-ΜΕ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ-ΕΠΙΘΕΣΗ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ.ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ.ΜΟΝΟ Η ΛΑΣΠΗ ΚΙ Ο ΟΧΕΤΟΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΛΛΕΙΜΑΤΩΝ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.ΔΥ Σ Τ Υ Χ Ω Σ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ Ο ΛΑΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ 3 ΜΑΤΙ ΚΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΙ.Ο ΛΑΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΞΕΛΕΞΕ ΤΟΝ ΠΑΤΣΑΝΑΡΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΕΛΟ ,ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗ Κ.Α ΚΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΕΙ.ΟΥΤΕ ΤΟ 3 ΜΑΤΙ ΠΟΥ ΜΙΚΡΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΑΙΖΕ Ο ΣΤΑΘΗΣ,ΟΥΤΕ Η ΑΝΕΝΤΑΧΤΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΒ ΣΤΟΡΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΜΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΠΙΚΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ.Ο ΛΑΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΙ ΟΧΙ ΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Για τραβατε κατα την Δημαρχεια Αραχωβας να δειτε και αλλο πρωσοπικο πηρανε καινουργιο.
    Βεβαια ολα εγιναν με μεγαλη διαφανεια.
    Και μην μου πει κανενας, οτι ο δημος ΔΑΑ δεν χρειαζοταν και δευτερο ατομο που να εχει τελειωσει φυτικη παραγωγη, θα ειναι αδικο γιατι ο δημος εχει μεγαλη φυτικη καλυψη.
    Βεβαια κατα τυχη ειναι κουμπαρα του νομικου συμβουλου, φιλη του προεδρου κ.τ.λ.
    Εμεις οι αλλοι μαλλον θα περιμενουμε να βγαλουμε Δημαρχο δικο μας για δουλεψουμε.
    Στις εκλογες η διαφορα ηταν μικρη, για σκεφτητε αν σε καθε χωριο ειχαν ταξει σε καποιους οτι θα τους βαλουν σε δουλεια, αυτο ηταν το κολπο.
    Βαγγελιω ετσι σε εφαγαν στην Αραχωβα, για σκεψου ποσους ψηφους εχει κοψει αυτη η προληψη.
    Α ρε καημενε Ανδρεα τσαμπα ο αγωνας σε φαγαν στην στροφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. δημαρχος.γιαννης πατσανταρας η βαγγελιω γραντζιωτη.υπαρχει καποιος που θα το παιζε διπλο.ασσος στανταρτ.προεδρος δ.σ γιαννελος vs σαμουηλ δεν θα καταλαβαιναμε τιποτα,ασσος ως την αλεξανδρουπολη.αντιδημαρχος αραχωβας οικονομακης vs μπραγια ε οχι ρε παιδια να τους συγκρινουμε ,ντροπη.καραασσος.αντιδημαρχος διστομου μπουρας vs δημακα αδιαφορο ματς,αντιδημαρχος αντικυρας μιχος vs βαλαουρα ανατριχιασα και με την σκεψη ασσαρα.αντιδημαρχος στειριου στεφανος vs παστρα.οσιε λουκα βαλε το χερι σου,μην παω παρακατω παιδια και ποιασω τοπικα.βρε ωρε βρε ωρε πρασινοι που θελατε να πατε με τετοιο υλικο,και πες οτι πηγαινατε δημος θα ταν η πανδημια.κατ τ αλλα προεδρε παρε μια εβδομαδα αδεια και κανε ενα γυρο οπως το καλοκαιρι γιατι η αμυνα μπαζει.μια ο μπουρας,μια οι μηνυσεις της κυριας,μια οι φυτικες παραγωγες, μια ο υποτακτικος βλεπω το 3 ματι(που κατ τ αλλα καλα κανει και την ψαχνει)να σκοραρει και θυμησου .αν δεν εχεις ομαδα και 5 παιχταραδες να χεις δυσκολα νικας.ΤΡΑΒΑ ΑΥΤΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Tσοπανε βλεπω πολυ κινηση ...!! καποιοι θελουν να αλλαξουν ατζεντα....
    καποιος μου εκανε ενα μηνυμα γραφει..
    8 16κιλα πετρελαιο .............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. προς πρόεδρο δημοτικού συμβουλίου και δημοτικό εκπρόσωπο του Δημου διστομου αραχωβας αντίκυρας.
    σου εύχομαι καλή θητεία στην καινούργια σας θέση (δημοτικός εκπρόσωπος του δήμου) και σας θέτω δυο ερωτήματα:

    1.πότε θα αναρτηθούν οι αποφάσεις των μέχρι τώρα δημοτικών συμβουλίων στο σιτε του δήμου από τον ιουλιο μέχρι τώρα.

    2. οι οδηγίες για τις γεωργικές εργασίες που είναι να γίνουν στο δήμο μας τον μήνα Δεκέμβριο, πότε θα αναρτηθούν για να ξέρουμε οι γεωργοί, τι πρέπει να κάνουμε με τις περιουσίες μας ,μια και προσλάβατε γεωπόνο ΤΕ για τις ανάγκες των γεωργών του δήμου ή θα κάνετε ομιλίες στους κατά τόπους συνεταιρισμούς;(υπάρχει σχετικός φάκελος από την γεωπόνο του δημου και δεν θα κουραστεί καθόλου η ΤΕ)

    Μην το εκλάβετε σαν ειρωνεία αλλά σαν αυτοσαρκασμό,γιατί αισθάνομαι ότι χάσατε το χιούμορ σας.

    Δεν είμαστε αμερικανάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. οπαπ
    ότι και να έπαιζες θα πήγαινες κουβά.

    οσο για τον πρόεδρο, των Ρομπέν των φτωχών ,των αδυνάτων των.... μάθετε και οι δυό σας οτι (παρε μια εβδομαδα αδεια):
    δεν είμαστε ιθαγενείς να μας ξεγελάτε με καθρεπτάκια,γιατί ξεχνάτε οτι "όποιος πηδά πολλά παλούκια στο τέλος...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΦΙΛΕ ΟΠΑΠ
    ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΦΕΝΕΙΟ Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΣΙΠΟΥΡΑΔΙΚΟ.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ,ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ,ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ,ΣΕΝΤΡΕ ΦΟΡ,ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ,ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ,ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ.
    Η ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΡΑΧΟΒΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΡΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ασχετως συμπαθειων η αντιπαθειων αν μενεις στην αραχωβα και θες να ρωτησεις κατι π.χ ποσα θα πληρωσουν οι φοιτητες διαπιστωνεις δυο πραγματα!!!1 .στην δημαρχια απαντηση δεν παιρνεις και 2 ολοι σε παραπεμπουν στον γιαννελο.βλεπω τωρα και να ειναι ο μονος που βγαινει και μιλαει(αν και φιλος του χθες βραδυ ελεγε οτι κατι εμαθε για πετρελαιο -το λεει και το 3 ματι-κι ειναι εξαλλος με τον αντ.διστομου) και ρωταω ρε ρε ρε ρε παιδια.δημαρχος υπαρχει πουθενα?που βρισκεται?τον φωναξε τον μπουρα να ζητησει εξηγησεις?η τελικα ειχε δικιο αυτος που χε γραψει σε σχολιο οτι ο πατσανταρας ειναι αυτος που κατεβηκε με τον γιαννελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ανωνυμε 12.58μμ
    καλα δημαρχος δεν υπαρχει,υπαρχουν συμβουλοι;
    ολοι οι δικοι μας ροχαλιζουν δεν το βλεπεις;
    για να δουμε στο συμβουλιο θα πουνε στον πατσανταρα να τον βγαλει η θα ροχαλιζουν παλι;
    αν το ειχε κανει ο παναγιωτης ακομα θα κραζανε και οι αντικυραιοι και οι διστομιτες ,και οι στειριαρεοι.
    παλι ο προεδρος φταιει που οι δικοι μας ροχαλιζουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΟΠΑΠ
    όλους αυτούς που αναφέρεις τους ψηφίσαμε για να διοικήσουν και για να λύσουν τα καθημερινά προβλήματα όλων των δημοτών. Δεν τους θέλουμε ούτε για νύφες ,ούτε για γαμπρούς που λέει ένας αγαπητός φίλος...
    Αλλά άθελά σου ή εσκεμμένα στο τέλος λες ότι: αν δεν εχεις ομαδα και 5 παιχταραδες να χεις δυσκολα νικας.
    δηλαδή είναι για τα μπάζα... η ΑΕπρωτοβουλίας, που θέλουν χωροφύλακα και μαθαίνουμε αυτά που δεν μπορούν να κρύψουν (ΤΡΑΒΑ ΑΥΤΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ)

    Καλά ΟΠΑΠ, το φαντομ που είναι; Αληθεύει ότι τον ψάχνει η Νικολούλη;

    Ο δημοτικός εκπρόσωπος έχει πάθει αγκύλωση στα δάκτυλά του και δεν μπορεί να πληκτρολογήσει;αλλά τι να γράψει....
    Μην το εκλάβετε σαν ειρωνεία αλλά σαν αυτοσαρκασμό,γιατί αισθάνομαι ότι χάσατε το χιούμορ σας.
    τσάο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΟΤΑΝ Ο ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ,Ο ΑΝΔΡΕΟΥ, Ο ΜΙΧΟΣ,Ο ΣΩΤΗΡΙΟΥ,Ο ΛΑΚΚΟΥΒΑΣ ΛΕΗΛΑΤΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΜΕ ....ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΩΡΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ.ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ 3 ΜΑΤΙ.ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ.ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ .ΑΛΛΑ 2ΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ ΚΙ ΑΛΛΑ 5 ΜΕ ΓΙΑΝΝΕΛΟ Η ΣΥΡΟΥ.ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΩΤΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ.ΑΡΑΧΩΒΑ-ΣΤΕΙΡΙ-ΑΝΙΚΥΡΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ελατε στο στειρι να δειτε ανυπαρξια,αφανεια,κουτσομπολια,και αγιος ο θεος.τσιπουρακια,και ολα πανε καλα..ενα ερωτημα κανω στον εαυτο μου,γιατι σας ψηφισα;;;;;εχετε 1 χρονο και σας ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ δεν αντεχεστε αλλο..ΞΕΓΥΜΝΩΘΗΚΑΤΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. στο στειρι αυτος που αξιζει ειναι ο προεδρος..με διαφορα..ο αντ/ρχος ειναι στην κοσμαρα του..αλλα φοβαμαι μηπως ειναι καμια επιδημια του αντ/ρχου και μας κολληση και ο προεδρος..προεδρε προσεχε....φωναξε για το χωριο μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 1x2 μην το λαβεις ως ειρωνεια ,αυτοσαρκασμος ειναι αλλα και στα 2 θεματα εχεις δικιο.δεν εχασα το χιουμορ μου καθολου.προσπαθησα να ανοιξω ενα διαλογο δινοντας απαντησεις σε καποια θεματα παντα με την πιθανοτητα να εχω κακη πληροφορηση,αλλα τα γνωστα κεντρα αρχισαν...ανωνυμε συμφωνω μαζι σου..δεν υπαρχει ολιγον εγκυος αλλα αυτο οι εξετασεις το δειχνουν(πιστευω να καταλαβαινεις τι θελω να πω).οσο για τα ρομπεν κ.λ.π καλυτερα ρομπεν!!παρα ρομπα!!!σαν τους κομματικους αρχηγους σας.για την προσληψη που λετε το εμαθα απο τον τσοπανο!!!!ρωτησα και μου παν οτι ειναι απολυτα νομιμη μεσω ασεπ,αλλα για να μη μεινει καμμια σκια,θα το βαλω ο ιδιος θεμα στο επομενο δ.σ .δεν θα διαφωνησω οτι υπαρχουν δυσλειτουργιες,λαθη,ακομη και γκαφες καποια στιγμη.γι αυτο ο νομος σου δινει 4 ετια ωστε να εχεις τον χρονο να διορθωσεις προσωπα και πραγματα.καποιες απο αυτες τις διορθωσεις εξαρτωνται απο τον ιδιο τον δημαρχο καποιες απο το.δ.σ......κατ τ αλλα υγεια να εχουμε και σιγα σιγα θα γνωριστουμε ολοι.καλο απογευμα απο την αραχωβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. απεναντι απο στειρι μερια4 Δεκεμβρίου 2011 στις 5:15 μ.μ.

    ανώνυμε 4 δεκεμβρίου 2011 2:51 μ.μ.
    για να φωνάζει τις ανακοινώσεις στα μεγάφωνα της κοινότητας καλός είναι,στα συμβούλια όλο προτάσεις και διεκδικήσεις είναι , έχει κουράσει το δημοτικό συμβούλιο από τις απαιτήσεις και τις διεκδικήσεις του για το στειρι.πάλι για το στειρι του λένε, πω πω σταμάτα επιτέλους να διεκδικείς τοσα πράγματα και εργα για το στείρι,υπάρχουν και άλλα χωριά στο δήμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 4 δεκεμβρίου 2:22 μ.μ.
    ΟΤΑΝ Ο ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ,Ο ΑΝΔΡΕΟΥ, Ο ΜΙΧΟΣ,Ο ΣΩΤΗΡΙΟΥ,Ο ΛΑΚΚΟΥΒΑΣ ΛΕΗΛΑΤΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΜΕ ....ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ μας γράφεις,γιατί δεν γράφεις και για τον κυριο που ψάχνει η νικολουλη,τις εργολαβιες στα ξαδέλφια - μπαρμπάδες δεν τις βλέπεις
    ή
    μήπως ψάχνει για την τσάπα στο διστομο....

    μηπως γνωρίζεις αν Θα μας ενημερώσει αύριο ο δημοτικός εκπρόσωπος; μπράβο φιλε σχολιαστή με έκανες και γέλασα με το δημοτικο εκπροσωπο,πολυ πετυχημένο να εισαι καλά χα χα χα!!!!πονάει η κοιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΡΟΕΔΡΕ.
    ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΝΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ...
    ΩΣ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΜΑΚΑΚΙΑ ΚΑΝΕΙ Η ΑΕΠ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΕΛΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΟΧΟΣ. ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ...
    ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΑΠΙΑ....ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΧΑΛΒΑΔΙΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΠΑΣΤΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΣΤΑΘΗ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΘΕΣΗΣ ΚΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ.
    ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΜΑΘΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΟΠΑΝΟ,ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΗΣΕΣ?ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΘΙΑΣΩΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ?
    ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΕΝ ΤΑΧΥ? ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. αυτά που λέει ο Γιαννέλος είναι αναληθή και ας το διαψεύσει. ¨Οσον αφορά την πρόσληψη την έχει υπογράψει ο ίδιος με τα χεράκια του με την 156/2011 απόφαση δημοτικού συμβουλίου αφού ώς πρόεδρος ήταν ΕΚΕΙ .Τώρα εάν δεν ξέρει τι υπογράφει να παραιτηθεί γιατί είναι επικίνδυνο αυτό για τον Δήμο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. σταθη φιλε το εργο το χουμε ξαναδει.μολις γινεται μια γκαφα στο δημο βγαινεις με σχολια,αρχιζει ο πολεμος μεταξυ γιαννελικων και διστομιτων και ξεχνανε ολοι τον δημαρχο.τον λεοντιο τον εκραξες και καλα του κανες.αυτον γιατι κι ως ποτε θα τον καλυπτεις.το...σοι του σε εχει στοχοποιημενο και το ξερεις.οσο γι αυτη που προσεληφθη παιδια επιδη κακο χωριο τα λιγα σπιτια ολοι ξερουμε οτι προεκλογικα εκανε φοβερο αγωνα υπερ βαγγελιως γι αυτο κι η αντιπολιτευση κωφευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Πρόεδρε, μάθε μπαλίτσα από τον Μαρινάκη.
    Ακόμα και αν η ομάδα έχει μέσα τους παιχταράδες (Ιμπαγάσα, Τρομοκράτη, Μιραλάς), αλλά δεν μπορούν να συνεννοηθούν ούτε με τηλεβόα (δες Παναιτωλικό), πιάσε τις σφυρίχτρες.Κάνε νέα μεταγραφή έναν Καλόπουλο, για να κάνεις τη δουλειά σου ήρεμα και ωραία. Αφού σαν γαύρος το έχεις το know how!!
    Και κάτι ακόμα, οι βάζελοι με τις γλάστρες πάνε(Μαρίνο και Σπυρόπουλο), αλλά όπως βλέπεις βγάζουν μάτια στην επίθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. θα μου επιτρεψει ο συναδελφος ψυχιατρος να διαφωνησω μαζι του.το 3 ματι κι ολοι αυτοι οι δηθεν ανωνυμοι διστομιτες πασχουν απο καταθλιπτικη μανια .ξερεις τι ειναι να ζεις σ ενα χωριο ολο τον χρονο και να περιμενεις την 10 ιουνιου για να θυμηθεις απο που εισαι.να χεις γλυψει κατουρημενες πολιτικες ποδιες για τ ονομα και την εδρα και να ρχονται οι εκλογες και να σου παιρνουν τα σωβρακα.κε γιαννελο κε μιχο κανατε πολυ κακο στα παιδια.παρεπιπτοντως μας διαβαζει καποιος φαρμακοποιος να μας πει ποιο χωριο στην ελλαδα καταναλωνει τα περισσοτερα ψυχοφαρμακα ανα κατοικο...σωστα μαντευετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ανωνυμε βαζελε το σχολιο το γραψες πριν η μετα απο το ματς με τον αρη γιατι ο βυντρα μου θυμισε βαγγελιω περυσι.ουτε παικτες ουτε ομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ιντερνετικος στρατος5 Δεκεμβρίου 2011 στις 5:39 μ.μ.

    οι παιχταραδες(γιαννελος-μιχος-οικονομακης-συρου -κ.λ.π)καποια στιγμη θα βρουν ρυθμο με τον προπονητη(φαντομ) και θα ανεβουν.εσεις ρε καραμητροι που πατε μεβαλαουροπαστρες.που πατε.για πρωινο σας εχει ο προεδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ιντερνετικε στρατε.μέχρι να βρουν ρυθμο... φέξε μου και γλύστρισα...
    η καλη μερα απο το πρωι φαίνεται. αλίμονό μας. τα πρωτα 100 χρόνια είναι δύσκολα,μετά θα βρουν ρυθμό!!
    το φαντομ που εχει πεσει ,στο αιγαίο,στην φτερόλακα ή στο πρόσακο;;;ξεκόλα μην εισαι κολλήμενος με την ΑΕπρωτοβουλία.μούφα η επιλογή μας.
    καλά αυτοί οι αρθρογράφοι της ΑΕπρωτοβουλίας, αράχωβα μεριά ,αθήνα μεριά που έχουν χαθεί,μήπως ψάχνουν μαζί με την νικολούλη για τον καπετάνιο του ημίγλυκου νερού...αυτοσαρκασμός που λέει και ο προεδρος.
    καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΧΤΕΣ ΒΟΥΛΙΑΞΞΞ Η ΑΝΤΙΚΥΡΑ.
    ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ.
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΝΤΟΜ.
    ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2012 ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ.
    ΒΡΕ Ο ΜΙΧΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΞΑΝΑΜΑΤΑ ΓΙΝΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΕΙ ...ΤΟ ΜΩΡΟ.
    Ο ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ.
    ΤΟ ΦΑΝΤΟΜ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΝΝΕΛΟ Η ΕΙΧΕ ΠΟΝΟΔΟΝΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. παντως αν περναγες απ εξω απο την δεξιωση αλλα αν εβλεπες και την περιφορα θα διαπιστωνες τα εξης 1)οντως εχει δικιο ο ανταρσιας ,ουτε κουβεντα δεν ανταλλαξαν δημαρχος-προεδρος2)ο μπουρας καθοταν απομωνομενος πισω ,ουτε μ αυτον ανταλλαξε λεξη ο προεδρος 3)στο τραπεζι διπλα διπλα προεδρος-βαγγελιω 4)μιχος-γιαννελος τα λεγαν αρκετη ωρα τετ α τετ τελος παντων αν τα μαζευες ολα μαζι και ποιοι μιλαγαν με ποιους θα συμπεραινες οτι το φαντομ εκπροσωπουσε την αεροπορια κι ο γιαννελος ηταν ο δημαρχος.παντως η υποψηφια αντιδημαρχος αντικυρας διπλα διπλα τον πηγαινε τον προεδρο αλλα αυτος μαλλον αλλα σκεφτοταν,ισως πως εφτασε αυτος η φερραρι να απολογειται για τα ζασταβα.αχ προεδραρα μου που πηγες κι εμπλεξες.οι αραχωβιτες ειχαν πειθαρχια παντως με το που σηκωθηκε ο προεδρος ολοι μαζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΑΣ ΛΕΩ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΓΑΤΟΝΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟΥΤΟ.Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΚΩΜΕΝΟΣ ( ΣΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΕΛΟ) ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΟ (ΔΕΝ ΜΙΛΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝ) Ο ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΚΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΕΛΟ (ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΔΡΟΜΟ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΝΤΑΙ) Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΠΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΕΝΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΕΛΟ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ,Η ΣΥΡΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΧΤΟΥΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΜΙΧΟ Ο ΜΙΧΟΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ,Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ,Ο ΓΙΑΝΝΕΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΚΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΙΛΑΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ . ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ.ΧΑΜΟΣ ΧΑΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΙΝΕΣ ΤΙΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΣ ΤΩΝ BLOGS ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΤΙΝΟΥΛΕΣ ΜΗ ΣΑΣ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΚΑΗΚΑΤΕ.ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΕΙ Η ΜΕΡΚΕΛ ΕΠΙΤΗΡΗΤΗ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΙΝΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΕΣ.ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΚΩΜΕΝΟΙ.ΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΚΩΜΕΝΟΙ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΟΥΝ.ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΜΠΟΡΕΙ!ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΣΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ.ΞΕΤΕΤΕ ΤΙ.ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. εκ μερους της ανεξαρτητης ενωτικης πρωτοβουλιας ζητουμε συγγνωμη που.1.κατα την διαρκεια της λιτανειας ο δημαρχος κι ο προεδρος ηταν σοβαροι κα δεν χασκογελαγανε αρα δεν μιλιουνται συμφωνα με τις 3ματες κατινες των blogs 2.που ο προεδρος μιλουσε με τον μιχο και μετα τολμησε!!να καθησει διπλα του η βαγγελιω.απαραδεκτο....βρε ΣΤΑΓΟΝΙΔΙΑ αλλη δουλεια δεν εχετε να κανετε,αντι να κοιτατε σεβασμια την εικονα πατε να ανακαλυψετε προβληματα.ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΣΙΧΑΘΗΚΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. εχω διαβασει πολλα blogs απ ολα τα μερη της ελλαδας.πουθενα τοση λασπη.ποσοι πικραμενοι πασοκοδιστομιτες υπαρχουν ακομη αραγε.ΓΡΑΨΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. 6 Δεκεμβρίου 2011 8:08 μ.μ.--- 8:59 μ.μ.όλα τα παιδιά της ΑΕπρωτοβουλίας τα ζητάει ο Παπαδήμος να τα πάρει στην κυβέρνηση του, λόγω πετυχημένου έργουστο δήμο. και μεις τώρα τι θα κάνουμε χωρίς τους πετυχημένους: χαθήκαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΓΑΤΟΝΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ ΜΙΧΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΨΗΦΟ ΑΠΟ ΤΟΥς ΓΑΥΡΟΥς ΤΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙς ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑΡΑ ΓΙΑΤΙ Η ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΕΒΑΛΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΗΝ ΤΣΑΠΑ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΣΤΙς ΚΕΡΑΙΕς ΤΗς
    TV.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΕΒΛΗΘΗ ΓΙΑΤΙ Η ΜΗΝΥΤΡΙΑ ΕΛΕΙΠΕ.Ο ΜΙΧΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΗΓΕ.ΣΤΗΝ ΑΕΠ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΛΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝΥΤΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΡΥΦΤΗΚΕ ΚΙ ΕΤΣΙ ΟΛΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ.ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΤΟ ΚΑΖΑΝΙ ΒΡΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ....ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΗΡΕ Ο ..ΠΡΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. προεδρε ημουν απο αυτους που με σχολια στο παρελθον σε προετρεπα να απαντας και μαλιστα ειχα επισημανει την ελλειψη ενος εκπροσωπου τυπου.βλεποντας ομως ολο αυτο το χαλι(και δεν εννοω το 3ματι που μπορει να ναι ανωνυμος αλλα μιλαει με στοιχεια)πιστευω οτι τζαμπα εκτιθεσαι.εδω μεσα ψοφανε ολοι για κουτσομπολιο.πιανονται απο γελοια θεματα και αποπροσανατολιζουντην συζητηση(αρχιζω να πιστευω κι εσκεμμενα).κι επειδη οι αλλοι κρυβονται τραβας εσυ το κουπι.αληθεια ποια αρχη δημοκρατιας τσοπανε επιτρεπει στον καθενα ανωνυμα να ειρωνευεται και να λοιδωρει.εγω θα προτεινω το εξης.οποιος εχει ερωτησεις να τις παραθετει κι ο τσοπανος να τις βαζει σε μια στηλη,ασ την πει οπως θελει καλημερα δημαρχε,προεδρε και οι δημοτικοι αρχοντες να απαντανε αναλογως με το θεμα.πανε 2 εβδομαδες τωρα με το θεμα του μηχανηματος κι ο δημαρχος ουτε μια αποδοκιμασια,ο αντιδημαρχος διστομου καμια εξηγηση.για την προσληψη στην αραχωβα η αντιπολιτευση(παιδι δικο μας γαρ)τιποτα.δηλαδη δημαρχια ειναι ο γιαννελος και αντιπολιτευση το 3 ματι.αμα ειναι ετσι ξεκουμπιστειτε οι υπολοιποι να γλιτωσουμε τα εξοδα παραστασεως.αυτη ειναι η πικρη αληθεια προεδρε.μπορει να μην σε ψηφισα αλλα σ εκτιμω οπως εκτιμουσα τον μακαριτη τον πατερα σου που κι αυτος αφιλοκερδως προσφερε.ΑΛΛΑ εδω ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι ολοι οι δικοι σας κρυβονται πισω σου και βολευονται.απο την αλλη μερια στελεχος της αντιπολιτευσης γελαγε προχθες λεγοντας οτι τους ζεματισε το 3 ματι.βρεεεεε εσενα εξελεξε ο λαος να τους ζεματιζεις οχι το 3 ματι.ξυπνηστε..ζητω συγγνωμη για την παρεμβαση μου μετα απο πολυ καιρο αλλα ωρισμενα σχολια δεν μας τιμουν σαν δημοτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 12.12
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΓΑΤΟΝΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ ΩΣ ΕΞΗΣ.ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ.ΕΣΕΝΑ ΑΦΟΥ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑΞΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.ΣΤΗΝ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ.ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ.Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΣΑΚΩΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ .ΕΤΣΙ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.ΑΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟΥ Δ.Σ.ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΗΣΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΓΙΑΝΝΗ Κ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΜΕ 10 ΓΡΑΜΜΕΣ.ΕΧΟΥΝ ΛΟΥΦΑΞΕΙ ΟΛΟΙ .ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ.ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΕΙΠΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΘΗΚΕ.Ο ΓΙΑΝΕΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ 200 Μ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΑΛΛΟΥΣ.ΕΝΩ ΕΓΩ ΑΝ ΜΙΛΗΣΩ ΠΑΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ.Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΑΓΝΟΗΣΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ,ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΦΥΤΙΚΗΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΝΗΚΟΥΝ,,,ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΣΤΕ ΜΕΙΖΟΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.Α ΡΕ ΦΟΥΚΑΡΑ ΖΑΚΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια σε greekglish δεν θα δημοσιεύονται