Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Η ώρα των δημάρχων

http://www.agelioforos.gr/files/Portalistas/Aganaktismenoi%20poreia%20Thessaloniki%20dromos.jpg   Κάποτε ο λαός μας, είχε δικαίωμα  στην ζωή.
   Μέχρι την  δεκαετία  του 80, κυκλοφορούσες μ΄ένα  χιλιάρικο που ήταν  3 περίπου  Ευρώ,  και ένιωθες ότι αγόραζες τον  κόσμο.
   Η άδεια της οικοδομής ήταν το αντίτιμο ενός μηνός εργασίας.  Η ανεργία ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτη. Σε  επίπεδο  επαρχίας, ξενοδοχειακά συγκροτήματα, εργοστάσια, λατομεία, μεταλλεία, αγροτικές εκμεταλλεύσεις καί χίλιες δυό άλλες μικροεπιχειρήσεις, προσέφεραν εργασία  και αποδοχές  αξιοπρεπείς.
   Σέ εθνικό επίπεδο, μεγάλες επιχειρήσεις όπως τσιμέντα, ναυπηγεία, εργοστάσια αυτοκινήτων, αρμάτων μάχης, αεροπορικής βιομηχανίας, πολεμικού υλικού καί άλλα.
   Η Ολυμπιακή Αεροπορία, μία από τις μεγαλύτερες και πλέον αξιόπιστες στον κόσμο, μετέφερε την Ελλάδα σε κάθε γωνιά τής γής, παράλληλα με την ναυτιλία.
   Η ανάπτυξις ανέβαινε  με γοργούς ρυθμούς καί oι δείκτες της  είχαν ζηλευτή θέση σε παγκόσμιο επίπεδο.
    Οι συνθήκες εργασίας ήσαν ήπιες καί ο καθ΄ένας έφθανε κανονικά  στήν  σύνταξι.
   Οί  άνθρωποι όμως, χάσαμε το μέτρο....  Τρέξαμε  για  τα μεγάλα νεφελώδη «οράματα» τα οποία  μας προσέφεραν τυχοδιώκτες  ψεύτες καί  απατεώνες.
   Όλοι αυτοί, εισαγόμενοι  «αντιαμερικανοί», σπουδαγμένοι σέ αμερικάνικα  καί Αγγλόφωνα πανεπιστήμια,  ή πολιτικοί περασμένοι από ξένα κέντρα τού εξωτερικού  που μάς ήρθαν σαν  εθνικοί σωτήρες μετά τα πολυτεχνεία.... Μάς μίλησαν πολύ γιά τα δικαώματά μας αλλά ποτέ γιά τίς υποχρεώσεις μας. Μάς είπαν γιά παράδειγμα,  ότι  η γυναίκα  αδικείται και κατασπαράσσεται από τήν  ανδροκρατούμενη κοινωνία...
   Έτσι τρέξαμε  σε μορφή αγέλης.  Διχαστήκαμε κοινωνικά, πουλήσαμε τίς αρχές μας καί τον ανθρωπισμό μας  γιά να βιώσουμε τα νέα οράματα. Εκφυλίσαμε  το είδος μας και τίς αξίες μας. Ασεβήσαμε απέναντι στόν διπλανό μας τον οποίο μετατρέψαμε σε αχθοφόρο των δικών μας διεκδικήσεων.  Ασεβήσαμε απέναντι στην εθνική μας παιδεία, στήν ιστορία μας, ακόμη και σ΄αυτόν  τόν μέγιστο καί αιώνια σεβαστό γιά τον Έλληνα θεσμό, που λέγεται οικογένεια. Ασεβήσαμε απέναντι  στήν έννοια που αιώνια μας παρείχε στήριξη και ασφάλεια, στην έννοια της πατρίδας.
   Κάθε πράξη ασέβειας απέναντι σε αιώνια καταξιωμένες αξίες, μάς  τό ονόμασαν  «πρόοδο», ενώ  κάθε αντίσταση, τήν παρουσίασαν σαν «αμαρτωλή» συντήρηση !
   Έτσι, μεθυσμένοι από τίς νίκες που  η «πρόοδος» κατάφερε ενάντια στην «αμαρτωλή συντήρηση», καταφέραμε  νά φθάσουμε  σήμερα στο σημείο μηδέν !
   Καί μέσα από το μηδέν ψαχνόμαστε γιά να βρούμε το μεροκάματο τής πείνας, κάτω  από τίς σκιές  τών παλαιών ξενοδοχείων τής επαρχίας,  τού Λαδόπουλου στήν Πάτρα πού έβγαζε τό πρώτο σε ποιότητα χαρτί παγκοσμίως,  τής Πιρέλι, τής Πειραϊκής Πατραϊκής, τής Ολυμπιακής, τών κρατικών ναυπηγείων καί κάθε περασμένου μεγαλείου που η συλλογική μας αφροσύνη επέτρεψε να χαθούν.
   Πρόκειται γιά τήν αφροσύνη που επιδοτήθηκε έντεχνα από τον  σκοτεινόδουλο κομματισμό.
  Παρελθόν οι συντάξεις, τό εθνικό σύστημα υγείας, η ίδια η  παιδεία
  Σήμερα ή γυναίκα καί μαζί της η κοινωνία, απολαμβάνει τούς καρπούς  που τής προσέφερε  το τυρί στην φάκα... δηλαδή ή «ισότητα» είς  βάρος τού γνήσιου καί ουσιαστικού της ρόλου.
   «Ισότης» λοιπόν και στήν ηλικία συνταξιοδοτήσεως.  « Ισότης» απέναντι στήν ιδιοκτησία – λές  καί  δέν υπήρχε -, που σημαίνει ότι αν ο ένας σύζυγος φύγει νωρίτερα, πρέπει να ξαναπληρωθεί  φόρος από αυτόν που υπέστη τίς συνέπειες τής ανθρώπινης απώλειας.
   Μά η γυναίκα το ουσιαστικότερο που προσέφερε  από τήν πρόωρη σύνταξι, ήταν η βοήθεια στήν οικογένεια. Διότι μεγάλωνε εγγόνια . Κι΄ αυτό  το έργο, δηλαδή το να φτιάξεις ανθρώπους, ήταν απείρως σπουδαιότερο από τά εγωκεντρικά σκαρφαλώματα,  τις  ψεύτικες πλαστικές κατακτήσεις, τις αντιπαραγωγικές γραφειοκρατίες  .
   Αυτό  είναι  το κλίμα  μέσα στο οποίο ζούμε  και κινούμαστε..
   Είναι  ο θερισμός σε όλα  τα μέτωπα, από τίς σπορές διαρκών εκλογικών αναμετρήσεων. Ξεκινώντας από  τήν γενική διακυβέρνηση, τήν  Τοπική Αυτοδιοίκηση, τον Συνδικαλισμό, τούς συνεταιρισμούς, τα επιμελητήρια,  παντού...
   Ένας θερισμός  από θύελλες,  σκοτεινά έργα, θεοσκότεινη διαχείρηση, πλούσιος σε  άχρηστα ζιζάνια,   ανεμικός, απελπιστικός.
   Μέσα λοιπόν σ΄αυτό το κλίμα, έχουμε μπροστά μας άλλη μία κατάσταση που προήλθε από τίς τελευταίες εκλογές..
   Πρόκειται  γιά τόν στυγερό «Καλλικράτη», τήν συνέχεια τού συστήματος «Καποδίστριας» .
   Εδώ, αναβαθμίζεται ο καλός στυλοβάτης  τού ευρύτερου  πελατειακού συστήματος  που εξοντώνει το εμείς για να ενισχύσει  το φτηνό, κούφιο, ταπεινά συμβιβασμένο με τό σκοτάδι , υπερφίαλο  εγώ.
   Στήν αρχαία Ελλάδα, εκεί που γεννήθηκε η δημοκρατία, δεν λειτουργούσαν κόμματα. Ή τουλάχιστον οι οιεσδήποτε  τάσεις,  εκινούντο κάτω από τον νόμο ο οποίος είχε κατατροπώσει  τον φυλετικό καί ταξικό φατριασμό.
   Οι κοινωνίες παγκόσμια υποφέρουν από τα κόμματα τα οποία στην συντριπτική τους μερίδα, απεδείχθησαν  φορείς  σκοτεινών συμφερόντων.
   Έτσι εδώ  στήν Τοπική Αυτοδιοίκηση θα μπορούσαμε να λειτουργήσουμε χωρίς κόμματα, μέσα από ένα ψηφοδέλτιο συλλογικό.
   Αλλά επειδή αυτό δεν έγινε διότι το  πελατειακό σύστημα έχει κατοχυρώσει εδώ τά βασικά του στηρίγματα, μπορούμε μέσα από σκληρή σε αγώνα υπέρβαση,  να   εφαρμόσουμε στήν πράξη τήν άμεση δημοκρατία.
   Μέσα από μία τέτοια κατάσταση, η κοινωνία δεν θα καταδυναστεύεται από τούς λίγους τούς οποίους το σύστημα τού φατριασμού τους μετατρέπει σε πραγματικούς δυνάστες και νεκροθάφτες κάθε δυναμικής τήν οποία έχει πάντα η τοπική κοινωνία.
   Ο κάθε σατράπης που επικρατεί μέσα από αυτό το στυγνά διασπαστικό σύστημα, ζεί στόν δικό του παράδεισο,  φθάνοντας συχνά στην  προδοτική θρασύτητα να υποκαθιστά το  κράτος και να  εφαρμόζει και εθνική πολιτική πού  είναι σύμφωνη  με  τίς υπόγειες δεσμεύσεις του...
   Αλλά καί όποιος έχει γνήσιες προθέσεις, δεν έχει τήν  δυνατότητα να μετατραπεί σε συντονιστή τής κοινωνικής δυναμικής διότι ζεί  καί δρά μέσα στα διασπαστικά πλαίσια που τού χάραξε ο κομματικός φατριασμός .
   Στήν πρώτη περίπτωση,  τρέμει αυτή την δυναμική. Φοβάται ακόμη και τον ίσκιο του. Φοβάται μην βγούν άνθρωποι με ιδέες, απόψεις, σχέδια,  τα οποία μπορούν να επισκιάσουν τό κούφιο του εγώ.
   Έτσι, τα προβλήματα θα διαιωνίζονται στήν πατρίδα μας.
   Αν κάπου, σε κάποιες κοινωνίες οι συγκυρίες επιτρέπουν το σπάσιμο του φατριασμού, εκεί προκύπτουν  αιρετοί άρχοντες μεγαλείο. Πραγματικοί ηγέτες που συντονίζουν τήν κοινωνία σε επιθετική αντιμετώπιση  τών συλλογικών της προβλημάτων.
   Αλλά αυτοί, είναι πολύ λίγοι σε αριθμό για να συμβάλλουν δραστικά στην ανατροπή της  δραματικά φθίνουσας πορείας της χώρας.
   Και αυτό διότι τά πλαίσια  είναι δύσκολα,  σε αναγκάζου νά προέλθης μέσα από σκοτεινές διαδικασίες, να παλεύεις μέσα σε μία τεχνικά  διασπασμένη  κοινωνία, στην οποία θα υπονομεύεσαι, θα πιέζεσαι,  θα αναγκάζεσαι να πουλιέσαι και να πουλάς ή θα κινείσαι πάντα σε τεντωμένο σκοινί.
   Εκτός εάν...Εάν διαλέξεις  τον ρόλο τού Καραγκιόζη.  Τότε, θα έχεις επικρατήσει μέσα από τίς φατρίες, θα δουλεύεις γι΄αυτές δουλεύοντας τήν κοινωνία καί ως αμοιβή, πέρα από τα κάθε υλικά κίνητρα, θα καμαρώνεις το λειρί σου στις παρελάσεις, θα φουσκώνεις σαν γάλος στίς τελετές καί  θα ζείς στήν δική σου κούφια κοσμάρα. .
   Θά λες ότι δεν είναι δική σου υπόθεση τό νέκρωμα τής αγοράς.  Δέν σε αφορά ο στεναγμός τού μικροεπιτηδευματία, του μικρομάγαζου, τού μπακάλικου, τού άνεργου συμπολίτη, τού αγρότη πού πετά τα προϊόντα του, τού νέου που συνθλίβεται ανάμεσα στην ανεργία και το φτηνό μεροκάματο από τήν μία, στά φουσκωμένα τιμολόγια από την άλλη.
   Δέν σ΄ενδιαφέρει που νέκρωσαν τα χωριά μας  καί κατήντησαν γηροκομεία.
   Δεν σ΄ενδιαφέρουν οι πειραματισμοί που κάνουν στα παιδιά  τής κοινωνίας σου όλοι αυτοί οι τυχοδιώκτες εργολάβοι κατεδαφίσεων τών υπουργείων..
   Δέν σ΄ενδιαφέρει η άναρχη δόμησις η οποία εξυπηρετεί  φτηνιάρικες νοοτροπίες οι οποίες δέν έχουν καμία σχέση με τήν έννοια τής συγκροτημένης πολιτείας.
   Σ΄ενδιαφέρουν μόνον οι αστραφτερές λάμψεις και το σκοτάδι στήν εκτέλεση των δημοτικών έργων..
   Δέν σ΄ενδιαφέρει  δηλαδή που εκπροσωπείς καθ΄οιονδήποτε τρόπο έναν δήμο χωρίς δημότες.
   Όλα αυτά όμως, έχουν ημερομηνία λήξεως...
   Καί  ημερομηνία  αυτή  είναι  τό σήμερα.
   Σήμερα, είτε εκλεγμένος  είσαι, είτε απλός δημότης, δεν μπορείς να  δέχεσαι πλέον αυτόν τον σκοτεινό και ολέθριο διαχωρισμό  τής κοινωνίας,  στό εμείς  οι ...καλοί, κι΄εσείς οι  ...κακοί...
   Σήμερα, όλοι είμαστε οι  εμείς και δυνάστες μας,  είναι οι εκείνοι, οι κοινοί  άρπαγες  και ολετήρες.
   Μέ αυτό λοιπόν τόν ενωτικό συντονισμό από  τούς εκπροσώπους  των  τοπικών  κοινωνιών,  όσοι έχουν  τήν αίσθηση τών πραγμάτων, ας εφαρμόσουν  επειγόντως εβδομαδιαίες λαϊκές συνελεύσεις μέ θέμα όλα αυτά τα  ζωτικά  προβλήματα .
   Καί  όλα αυτά γιά νά  βρίσκεται συντονισμένη η  λαϊκή οργή μέσα απο καταστάσεις  ενωτικές, γιά νά μεταφέρονται οι  γνήσιες λαϊκές  διεργασίες στήν  κεντρική πλατεία   στήν  οποία θα  διαμορφωθεί  τό νέο  πολιτικό  γίγνεσθαι τής πατρίδας  μας.
   Μέσα  απ΄ αυτήν πρακτική, θα  καταξιωθούν αυτοί που  είναι  πλασμένοι  γιά  να  εκπροσωπούν την κοινωνία.
   Αυτή την πρακτική, δεν  τήν αντέχουν οι φαύλοι, οι  τυχοδιώκτες, οι ουτιδανοί.
   Καί γιά νά μήν λήξουμε  ως λαός καί ως έθνος, είτε μάς αρέσουν είτε δεν μας αρέσουν τά νέα δημοτικά συμβούλια,  είμαστε υποχρεωμένοι να στοιχηθούμε μαζί τους ενεργά, δραστήρια, καλόβουλα, διαλεκτικά  ώστε οργανωμένα να προβάλουμε αποτελεσματικά τίς συλλογικές μας  αντιστάσεις απέναντι στόν κατοχικό   οδοστρωτήρα τον οποίο  εκφράζουν  και στηρίζουν  συμβιβασμένοι εκπρόσωποι  σε όλα  τα επίπεδα..
   Όσοι δεν  συμβιβαστούν με  τα συμφέροντα τών  πολιτών,  μέσα  απ’  αυτές τις διαδικασίες θά σταλούν στίς χωματερές πού έφτιαξε τό ίδιο τους το  σύστημα.
   Οι υπόλοιποι, εδώ θα  στοιχειοθετήσουμε  καί τήν  νέα Τοπική Αυτοδιοίκηση,  αυτήν που επιβάλλουν οι καιροί..
 http://www.dermatas.blogspot.com/

27 σχόλια:

  1. Λόγια, λόγια, λόγια. Λόγια της κρίσης, της εξαθλίωσης, της δυστυχίας, του παράπονου. Καταδίκη, καταδίκη, καταδίκη. Καταδίκη για όλα όσα έγιναν, για όλους όσους αποφάσισαν, για καθετί που χτίσαμε. Αντίσταση, αντίσταση, αντίσταση. Αντίσταση σε όλους και όλα. Ε και; Πρόταση υπάρχει; Βιώσιμη πρόταση που να καταπολεμά την ανεργία, που θα κάνει τη ζωή όλων των πολιτών δημιουργική και ασφαλή, που όλα θα λειτουργούν με κανόνες και τάξη, με δημοκρατία, με…, με…, με…
    Πρέπει να πάρουμε το νήμα από την αρχή, με ομοψυχία, με αλληλεγγύη, με φιλότιμο, με το εμείς και όχι το εγώ. Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε, ξέρουμε ότι πρέπει να πολεμήσουμε. Μα δεν θα το κάνουμε! Πάντα (ιστορικά) στο τέλος, αποδεικνυόμαστε κατώτεροι των περιστάσεων. Στο τέλος του δρόμου υπάρχει διχασμός και ήττα. Εθνική ήττα. Τρωγόμαστε μεταξύ μας και περιμένουμε τον πεφωτισμένο ηγέτη να τρέξουμε ξοπίσω του. Λίγα χρόνια (πλασματικά) καλά και άντε πάλι από την αρχή. Δεν υπάρχει ελπίδα. Τόσες ζωές κοροϊδευόμαστε, τι έχει αλλάξει σήμερα, που να μας κάνει να πιστεύουμε το αντίθετο;
    Τα παιδιά μονάχα! Αν καταφέρουμε να αποβάλουμε από τα παιδιά έννοιες όπως: φανατισμός, μίσος, διχόνοια, χρήμα…….ίσως(;) υπάρξει ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΙΚΑΡΕ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ? ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΠΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΠΙΔΙΔΕΣΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ? ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΚΥΛΙΣΕΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΛΟΦΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που παρακολουθείς τις τοποθετήσεις μου, αλλά χρειάζεται λίγη καλή θέληση στη ματιά σου. Η αντίθετη τοποθέτηση ή η επισήμανση ενός λάθους ή μιας παράληψης, δεν συνεπάγεται διχόνοια. Μπορείς να το εκλάβεις σαν μια παρότρυνση να γίνουν καλύτεροι. Εξαρτάται πάντα, από την διάθεση να καταλάβεις ή όχι. Δεν σου παίρνουν την Πόλη, όταν εκφράζεται κάποιος διαφορετικά από σένα. Ούτε είναι αιτία πολέμου. Καλή διάθεση και χιούμορ χρειάζεται κύριε………….(ειδικά σε αυτούς τους καιρούς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απολαυσε το τελευταιο δημοτικο συμβουλιο ο προεδρος.οι πρασινοι τσακωνοντουσαν μεταξυ τους για το λιμενικο ταμειο,ο δημαρχος κοιμοταν,ο μπουρας δεν ηξερε ουτα του δρομου του διστομου,οισυμβουλοι της συμπολιτευσης χασκογελαγαν,της αντιπολιτευσης ειχαν 6 γραμμες α ξεχασα και τον συνδικαλα αντιδημαρχο που ακουσε την φουντα να του λεει για ποινικες ευθυνες και..φουντωσε.οντως διασκεδαστικο βραδυ για τον προεδρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στην ζουγκλα του δημου ο ρακοταγκος μας ειναι... λιγο¨ αλμπανης¨.αν και χτες ηταν μες στον ερωτα δεν θα του πω χρονια πολλα ετσι για ξεκαρφωμα..οντως διασκεδαστικο βραδυ το τελευταιο δημοτικο συμβουλιο για ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προεδρε αν δεν πας Αντικυρα σε λιγες ημερες θα σκασει μπομπα.Κανε κατι γιατι η σιωπη οπου να ειναι σταματαει.
    Μην πεις οτι δεν το διαβασες ουτε οτι δεν στο εγραψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΜΠΟΠΜΠΑ ΑΤΟΜΙΚΗ!!!ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΑΧΩΒΑ ΜΕΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα συμφωνησω με τον παραπανω ανωνυμο.στα τελευταια δημοτικα συμβουλια ο προεδρος παραειναι ηρεμος και χαμογελαστος.η κατι ξερει που δεν ξερουμε εμεις η εχει σαλπαρει για λιμανια ξενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλα τα λεει το αρθρο τσοπανε αλλα οχι για τον δημο μας.εδω εκλεχθηκε μια ανεξαρτητη κινηση κι απο την πρωτη μερα τα κομματοσκυλα πεσανε να τη φανε.υποτελεις των κομματικων φατριων κατρακυλανε καθε μερα στον βουρκο της ανυποληψιας.ηλιος,3ματι,ανενταχτη,γιανοδιτομιτης,ολα τα πρασινα απολιθωματα αντι να κρυφτουν απο ντροπη σκουζουν τον επιθανατιο ρογχο βριζοντας τους παντες κι εσυ τους δινεις βημα.φασκεις κι αντιφασκεις τσοπανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ι ν
    το ότι δημοσιεύω τα σχόλια των αναγνωστών όπως και το δικό σου δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υιοθετώ και τις απόψεις τους. Ευθύνη έχω μόνο για αυτά που γράφω και δημοσιεύω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ιν μήπως δεν είσαι από τα μέρη μας, ποια ανεξάρτητη κίνηση....
    ρώτα τον επικεφαλής δήμαρχό μας, εάν το πιστεύει,εάν το τήρησε και εάν το τίμησε ( για τα κομματοσκυλα που γράφεις και τους υποτελεις των κομματικων φατριων που κατρακυλανε καθε μερα στον βουρκο της ανυποληψιας).μήπως ζήτε σε άλλον δήμο, βγάλτε το γράσο από τα μάτια σας και δέστε ότι για όλα αυτά που κατακρίνεται τους σχολιαστές τα κάνει η αεπ και ο επικεφαλής της.και έχουν μόνο ένα χρόνο δημοτικής θητείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο ΡΑΚΙΤΖΗΣ ΔΕΝ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ .ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑΝΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ ΤΗΣ ΑΝΥΠΟΛΗΨΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ....
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΙV ΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο ΡΑΚΙΤΖΗΣ ηλθε στον δημο για το τελοσ τησ αντικυρασ και τησ αραχωβασ.τοσο καιρο αν εξαιρεσεισ τον προεδρο οι αλλοι καναν τον χαζο για να μη δυσαρεστησουν τους μαγαζατορεσ.κοτεσ ολοι.συμπολιτευση κι αντιπολιτευση.ηλθε η ωρα να πληρωσουν ολοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αγαπητέ συνανώνυμε.ο πρόεδρος 'εχει χαιρετήσει από την μέρα που ο δήμαρχος αντί όταν εστειλε το μέιλ η αδελφή του να την ξαποστείλει απο κεί που λθε έψαχνε να της βρεί μια θέση να μην του θυμωσει απαπαπαπα.κι ο ΄μιχος των 3 μισθων λούφαξε.προεδρε θα σου πω κατι.ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΡΕΠΑΝ ΕΣΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μεχρι τωρα δεν εχει κανει και κατι...του πρεπαν και του παραπρεπαν
    και μετα τους φταιει ο καθενας που τα λεει εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ο προεδρος εχει ενα μεγαλο αβανταζ.δεν φοβαται να τα βαλει με το αδικο κι ειναι καθαρος.τα βαλε με τον λεοντιο και τον φουρναρη και βγηκε πρωτος.ειχε απεναντι του ολο το διστομο και τη μιση ν.δ και βγηκε πρωτος.τωρα τον βριζουν οι καταστηματαρχες που δεν εχουν πληρωσει γιατι ζηταει να πληρωσουν,τον βριζει η κυρια αλλα αυτος και στο στειρι πηγε στο συμβουλιο και δεν εκανε τον αρρωστο,και μπροστα εμπαινε σε ολα.κι αν θελει δημαρχος ανετα θα βγει.αλλα δεν θελει κι οπως ελεγε προχθες καποιος κολλητος του εχει απογοητευθει απο τον ιδιο του τον συνδυασμο κι ετοιμαζεται να λακισει.οσο και να βριζετε τετοιοι ανθρωποι θα μας λειψουν γιατι καλο εκαναν.κι αυτο το αναγνωριζω κι εγω προεδρε που ενα βραδυ τσακωθηκαμε(καπου ορθιοι). ενας αντιπαλος που ξερει να εκτιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΕ ΟΥΤΕ ΤΟ 3 ΜΑΤΙ.ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΝΕΧΕΣΑΙ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΙΝΑΣ,ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΙΣ ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ ΤΩΝ ΜΠΑΡΜΠΑΔΩΝ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΡΩΝΕΣΑΙ ΚΙ ΟΣΟ ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΛΕΚΕΣ ΜΕΝΕΙ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΕΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΤΩ ΠΛΑΤΕΙΑ
    την σκούπα ή τα τενεκεδάκια ή ότι θέλεις χρησιμοποίησε, θα την πάρουν οι δημότες όλων των χωριών και θα δούνε στις δημοτικές εκλογές τι έχουν να πάθουν οι της συμπολίτευσης μαζί με τον πρόεδρο αλλά και της ανύπαρκτης αντιπολίτευσης.(καλημέρα, τι κάνετε κυρία Βαγγελιώ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΣΚΟΥΠΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ Η ΚΛΑΣΙΚΗ;ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΣΕ ΓΝΩΣΤΗ ΤΑΒΕΡΝΑ ΣΕ ΣΤΕΝΑΚΙ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ. ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑ. ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΚΡΕΑΣ ΟΜΩΣ. ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑ ΤΕΛΟΣ ΕΤΣΙ ΕΙΠΕ Η ΚΥΡΙΑ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. προεδρε ακομα κι οταν τρωνε εφιαλτη σε βλεπουνε.εχεις δυναμη αλλα δεν το χεις καταλαβει ποση.σαρωμα βρεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Που σε πιο χωριο;σε πια ταβερνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τα δημοτικα συμβουλια απο οτι εχω δει ειναι μια ισσοροπια!!!!!αναμεσα σε εναν δημαρχο χαμηλοτατων τονων(προφανως γιατι λειπει η καθοδηγητρια),ενος αντιδημαρχου 3 μισθων,2 ανυπαρκτων αντιδημαρχων(διστομου στειριου),ενος αντιδημαρχου ξανθοπουλου-το καλο παιδι,καμια δεκαρια συμβουλων συμπολιτευσης που βαριωνται ασυστολα.μιας μειζονος αντιπολιτευσης ανυπαρκτης με 10 ατομα και εντεκα αποψεις απο ακροδεξια εως βαθυ πασοκ,πως λεμε βαθυ λαρυγγι κι εναν ελλασονα αντιπολιτευση που χει μεινει στον εμφυλιο.αν τα διανθισετε με κατι λουλουδια των τοπικων διστομου αντικυρας τοτε σου βγαζω το καπελλο προεδρε που τελειωνουν.εγω στη θεση σου θα χα κλεισει τα μικροφωνα.αφου ετσι κι αλλιως ΑΛΛΗ αποφασιζει οταν φευγεις για αθηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απο την εποχη του λεοντιου επι Δημαρχειας Αραχωβας ακομα ο Γιαννελος ελεγε οτι θα κανει αποκαλυψεις , περιμεναμε και τιποτα.
    Τι εγινε ρε προεδρε γιατι μουγκα.
    Το θεμα ειναι οτι δεν λεει τιποτα αρα ολα εινα τελεια.

    Υ.Γ.Μηπως εχει καποιος προσεξει οτι ο αναρτησεις σε ΤΣΟΠΑΝΟ και ΑΓΝΑΝΤΙ γινονται με μικρη διαφορα ωρας παντα. Μπορει να εινα τυχαιο αλλα δεν νομιζω. Εσυ ΚΑΖΑΜΙΑ τι λες ειναι τυχαιο?
    Ψυλο γαζι μας πανε ξυπνατε.

    Υ.Γ.2 Να δειτε που σε λιγες μερες δεν θα γραφουν ωρα για να μην καρφωνονται οτι ειναι τα ιδια προσωπα.

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΣΚΟΥΖΩ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΚΑΙ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κατασκοπε μηπως τα χαπια τα παιρνεις τις ιδιες ωρες με τις αναρτησεις λεω τωρα εγω μηπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. o σταθης ειχε τα κ...δια και τα πε τοτε.αν τον ακολουθαγαν τουλαχιστον η αντιπολιτευση κι ο ψηλος δεν θα χαμε τα χρεη σημερα.αλλα ολοι γλυφαν τον λεοντιο τοτε.οποτε μη μιλας για σταθη κατασκοπε.τ αφεντικα σου κοιτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φίλε διαχειριστή,
    Κατ΄αρχήν να σού εκφράσω τίς ευχαριστίες μου που ετίμησες το άρθρο μου.
    Είμαι παλαιός μαχητής τής Τοπικής Αυτοδιοικήσεως και σέρνω εμπειρίες.
    Επιγραμματικά θέλω να πώ ότι ο εκάστοτε δήμαρχος πρέπει να είναι ο συντονιστής τής δυναμικής τής τοπικής κοινωνίας.
    Τό σύστημα όμως, δέν τού επττρέπει κάτι τέτοιο, αλλά απλώς τόν θέλει νεροκουβαλιτή στίς μυλόπετρές του.
    Γι΄αυτό τού ορίζει αυτά τα στενά και διχαστικά πλαίσια εξαρτήσεως μέσα στα οποία αναγκαστικά κινείται.
    Προσπαθώ με τά άρθρα μου να διαφωτήσω.
    Δέν μπαίνω ποτέ σε διχαστικές λογικές διότι δεν σκοπεύω να τούς υπηρετήσω...
    Αν και ζώ σε μακρινό νομό, αισθάνομαι και τήν περιοχή σας σαν δικό μου κομματι. Σάν ένα κομμάτι από τήν Ελλάδα.
    Οι απόψεις μου γεννικά εκφράζονται σε δύο ιστολόγια.
    στό www.antikallikratis.blogspot.com είναι οι θέσεις μου γιά την τοπική Αυτοδιοίκησι.
    Εκεί έκανα μία μικρή δημοσκόπησι τήν οποία καταφεραν να σβήσουν, δέν ξέρω πώς, ο προφανής λόγος ήταν ότι ή συντριπτική πλειοψηφία προτιμούσε τίς παλαιές μορφές τοπικής αυτοδιοικήσεως.
    Ευχαριστώ γιά τήν φιλοξενία
    Παναγιώτης Δερματάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια σε greekglish δεν θα δημοσιεύονται