Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΚΙΔΗΣΟ ΣΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ ΔΙΣΤΟΜΟ - ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΗΣ Χ.Α.




Θέλοντας να ...προλάβουμε  ''καλοθελητές'' που θα δουν ξανά δήθεν ...τεράστιο ποσοστό της Χ.Α.στο Δίστομο  σημειώνουμε τα εξής, ξεκινώντας από τα εντυπωσιακότερα .Σημειώνουμε  ότι συγκρίνουμε όχι ακριβώς ίδια πράγματα (αποτελέσματα Νομών με αυτά κωμοπόλεων), αλλά δεν υπάρχουν άλλα διαθέσιμα στοιχεία.

1).Στην μαρτυρική αυτή πόλη της Βοιωτίας ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε 44% , ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά του πανελλαδικά, μόνο 3 Νομοί (εδώ είναι το ..ανομοιο, αλλά δεν είχα,με άλλα διαθέσιμα στοιχεία) ήταν πιο πάνω. Το ποσοστό είναι φυσικά πάνω και από το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ στην Βοιωτία.

2). Το ΚΙΝΗΜΑ Δημοκρατών Σοσιαλιστών στη κωμόπολη Διστόμου πήρε πάνω από 10%,ποσοστό πολύ μεγαλυτερο από αυτά του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ σε όλους τους νομούς ( το μεγαλύτερό του ήταν στην Αχαία με 5.87%) και ίσως το μεγαλύτερο σε όλη την Ελλάδα! Είναι 4 φορές πάνω από το μέσο πανελλαδικό και άλλες τόσες πάνω από αυτό στην Βοιωτία.

3). Με βάση τον άξονα Αριστερά -Δεξιά στον πολιτικό χάρτη του δημοκρατικού τόξου, τα κόμματα της Κεντροαριστεράς/Αριστεράς έχουν πάνω από 73%.Απ την άλλη πλευρά τα κόμματα της Κεντροδεξιάς/ Δεξιάς ξεπερνούν το 21%. Η εκτος δημοκρατικού τόξου Χ.Α. (3,9%) είναι σχεδόν στο μισό του πανελλαδικού της ποσοστού και του αντίστοιχου στην Βοιωτία

4) Τα όσα πρόλαβαν και  μεταδόθηκαν από ορισμένα ΜΜΕ περί δήθεν  μεγάλου ποσοστού της Χ.Α. στο Δίστομο ( και σε άλλες Μαρτυρικές πόλεις) είναι προϊόν λανθασμένων υπολογισμών, χωρίς ρεπορτάζ. Αυτό που εμφάνισαν ως ποσοστό της ΧΑ στο Δίστομο είναι το αποτέλεσμα του Καλλικρατικου ''Δήμου Διστομου,Αραχωβας Αντικυρας'' όπου το Δίστομο είναι  μειοψηφία- ένα από τα 4 χωριά. Τα άλλα χωριά (Αράχωβα, Αντίκυρα, Στειρι) έχουν άλλη εκλογική συμπεριφορά. Το ίδιο λάθος έχουν κάνει τα κανάλια και σε άλλες εκλογικές αναμετρήσεις (και μόνο το Μega διόρθωσε ,ενώ το ''Ποντίκι'' παρουσίασε και αναλυτικό ολοσέλιδο ρεπορτάζ με τίτλο ''ΜΙΑ ΞΑΔΙΑΝΤΡΟΠΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ''  http://topontiki.gr/article/35626)



5).Αναλυτικά τα αποτελέσματα στο Δίστομο (συμπεριλαμβάνονται και οι κάτοικοι της Παραλίας Διστόμου/Άσπρα Σπίτια) είναι τα εξής (ψήφισαν 1.518-έγκυρα 1.488-Άκυρα 30):


ΣΥΡΙΖΑ 656, 44%
ΝΔ 288, 19,3%
ΚΙΝΗΜΑ 150, 10%
ΚΚΕ 124, 8,3%
ΠΑΣΟΚ 66, 4,4%
ΠΟΤΑΜΙ 61, 4,1%
Χ.Α. 58, 3,9%
ΑΝΕΛ 31, 2%
ΤΕΛΕΙΑ 13, 0,87%
ΕΝ.ΚΕΝ/ΩΝ 11, 0,74%
ΑΝΤΑΡΣΥΑ 11, 0,74%
ΠΡ.- ΔΗΜΑΡ 10, 0,67%
ΛΑΟΣ 7, 0,47%
ΕΔΕΜ 1, 0,06%
ΚΚΕ-Μ-Λ 1, 0,06%

36 σχόλια:


  1. «……………………..ήρθε μόλις εχθές και η σύμβαση του Αλουμινίου για τον καθαρισμό του πρασίνου στην παραλία, που ενώ στην αρχή είχε σταλθεί από το Αλουμίνιο μία σύμβαση με πολύ κακούς όρους για το Δήμο, μετά από συντονισμένες ενέργειες και δυναμική επέμβαση του Δημάρχου, άλλαξε η σύμβαση που μας είχαν στείλει και όχι μόνο διορθώθηκαν οι όροι της σύμβασης αλλά αυξήθηκε και το χρηματικό ποσό της σύμβασης, κάτι που δεν είχε γίνει τα τελευταία χρόνια».

    κ. Αλμπάνη τα πιο πάνω τα γράφατε στο F/B στις 17 Ιανουαρίου 10:29 μ.μ. Χθες το βράδυ στο ΔΣ παραδεχτήκατε ότι η σύμβαση που υπογράφτηκε με το Αλουμίνιο είναι ακριβώς η ίδια με την προηγούμενη. Θα θέλαμε μια εξήγηση. Θέλω να πιστεύω ότι κάνατε λάθος, αν πράγματι συμβαίνει κάτι τέτοιο, οφείλετε να ζητήσετε συγνώμη για την παραπληροφόρηση, αν όχι να μας πληροφορήσετε τι συμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρέ νέμεση δεν σε θυμάμαι τρία χρόνια που η κυρία κι ο υποτακτικός της δυνάστευαν τον δήμο να έίχες τέτοιες ευαισθησίες.βρήκαμε τον αλμπάνη τώρα που δουλεύει 10 ρες τη μέρα και τον βαράμε για ένα μαθηματικό τυπογραφικό λάθος.για τα εκατομμύρια της αμαρτωλής κοινωφελούς ,για τα γευματα που πληρώθηκαν με τα λεφτά της 10 ιούνη για...για....δεν έλεγες τίποτα τόσο καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυριε Αλμπανη τι γινεται με το γυμναστηριο στο λυκειο της Αραχωβας,
    θα γινει καποια στιγμη?
    Σκεψου τι θα ελεγες και τι θα εγραφες αν ησουν στην αντιπολιτευση.
    Εχετε 6 μηνες και δεν εχετε κανει τιποτα και το 80 της δουλειας ειχε γινει απο τον Πτσανταρα.
    Ετσι δεν ειναι κ Γιαννελο η τα ξεχασες κι εσυ?

    Υ/Γ.Αμα φτιαξτη ησεις γυμναστηριου
    φετους να μ τρουπιστη τ μυτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ´πρόεδρε ´(?) είσαι και ανιστόρητος και εμπαθής....όσο για αυτά που γράφεις, είναι ιστορίες για αγρίους και κουτόχορτο για τους ιθαγενείς......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπονοείς κ. Πρόεδρε ; να το βουλώσουμε; Αν έχετε κάτι για την προηγούμενη διοίκηση μπορείτε κάλλιστα να πράξετε τα δέοντα. Όμως οι Δημότες έχουν κάθε δικαίωμα ελέγχου. Όσο λοιπόν ο κ. Αλμπάνης και ο κάθε αιρετός δεν απαντά , τόσο περισσότερο εκτεθειμένος είναι. Τώρα, όσο για την 10ωρη απασχόλησή του νομίζω ότι είναι η δουλειά του, ως αντιδήμαρχος, και οφείλει να την κάνει καλά, κανένας δεν τον υποχρέωσε να μας υπηρετεί με το ζόρι.
    Επ’ ευκαιρία, -κ. Δήμαρχε- κ. Πρόεδρε - κ. Αλμπάνη θα ήθελα να μας πληροφορήσετε το εξής:
    Πριν από λίγες μέρες, μετά από ειδοποιητήριο που έλαβα, πήγα να πληρώσω ( με ρύθμιση) το Φόρο Επιτηδεύματος του 2009 το οποίο στις 31/1/2014 παραγραφόταν. Όμως μου είπαν ότι δεν μπορώ να το ρυθμίσω αλλά μόνο να το πληρώσω ολόκληρο και με τα πρόστιμα. Απευθύνθηκα στην εφορία και μου απάντησε ότι ΔΕΝ υπάρχει καμία δέσμευση του Α.Φ.Μ. μου. Ερωτώ: α) έχουν παραγραφεί , λόγω πενταετίας , οι οφειλές Φ.Ε του 2009; Αν ναι τι θα γίνει με αυτούς που το έχουν πληρώσει; β) Είναι γνωστό ότι πολλοί από τους εκλεγμένους χρεωστάνε τον Φ. Ε των ετών 2009-2014, με πρώτο το Δήμαρχο. Τι θα γίνει με αυτούς ; θα τα χάσει ο Δήμος τα έσοδα αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να μην δημιουργηθεί καμία παρεξήγηση, στο προηγούμενο σχόλιο εννοούσα Φόρο Παρεπιδημούντων ο οποίος από το 2009 και μετά είναι 0,5% και άρα πολύ πιο μικρός από τα προηγούμενα χρόνια, και όχι Φόρο Επιτηδεύματος, όπως κατά λάθος έγραψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΛΜΠΑΝΗΣ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΘΗ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΝΙΠΑΡΚΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣΦΟΡΕΣ ΔΙΑΨΕΥΔΕΤΑΙΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσωτερική πληροφόρηση.31 Ιανουαρίου 2015 στις 11:42 π.μ.

    Το τέλος Παρεπιδημούντων είναι υποχρεωμένοι να το πληρώνουν όλοι αυτοί που διατηρούν καταλύματα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ στον οποίο είναι υποχρεωμένοι να τα αποδίδουν κάθε τρίμηνο. Κακώς τα παρακρατούν και τα εκμεταλλεύονται άτοκα. Δεν είναι δυνατόν να μας λένε ότι δεν έχουν λεφτά για τις λακκούβες και να μην κάνουν τίποτα για να εισπράξουν αυτά . Πολλοί ξενοδόχοι σήμερα είναι στη διοίκηση του Δήμου και χρωστάνε αυτό το τέλος από το 2009 μέχρι σήμερα. Πριν το 2009 αυτό το εισπρακτικό τέλος ήταν 2,5%. Μέχρι και το 2008 αυτά τα χρήματα έχουν βεβαιωθεί από την προηγούμενη διοίκηση για όλους στην Εφορία Λιβαδειάς . Για τα έτη 2009 -2014 η σημερινή διοίκηση οφείλει να κάνει το ίδιο να τα βεβαιώσει δηλαδή στην Εφορία. Μέχρι σήμερα ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ. Είναι υποχρεωμένοι να μας απαντήσουν ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ και να μας πουν ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΑΩΝ ΤΟΥ 2009. Η Νέμεση πιο πάνω έχει δίκιο. ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. ΑΣ ΕΚΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το παιχνίδι παλιό.μην την προηγούμενη τετραετία δύο μιλάγανε στα δημοτικά συμβούλια.ο πρόεδρος κι ο μίχος.κάθε μέρα υβριστικά σχόλια.τώρα που μιλάει κι ο αλμπάνης τον περιποιούνται κι αυτόν.γιατι έτσι μας θέλουν ,να μη μιλάμε και να υπακούμε τα κάθε φύσης παράκεντρα.τον πατσαντάρα που στεκόταν ακίνητος και τον ξενοδόχο που όσες φορές μιλάει άστα να πάνε ορφέας σκέτος,κανένα σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 30 Ιανουαρίου 2015 - 10:22 μ.μ. δεν ειμαστε καλά ... εχουμε χασει το μυαλό μας "καταχείμωνο"... ποια μέθη και ποια εξουσία .... σε ενα δήμο 8000 νοματαίων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλους.....
    Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί όλες αυτές οι ερωτήσεις δεν γίνονται σε επίπεδο Δημοτικού συμβουλίου....
    Αλλά και κάποιες που γίνονται σε επίπεδο Δημοτικού Συμβουλίου κάποιοι άνθρωποι με την μορφή του ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟΥ, (ενώ έχουν πάρει απαντήσεις για οτιδήποτε ρωτάνε είτε με συμφέρουν αυτές οι απαντήσεις είτε δεν με συμφέρουν), συνεχίζουν να δημιουργούνε εντυπώσεις για θέματα που δεν υπάρχουν....

    1)Την συγκεκριμένη δημοσίευση την έκανα σε μία κλειστή ομάδα στο fb και όχι δημόσια και κατάλαβα για άλλη μία φορά ότι τους εχθρούς μου τους ξέρω... Αυτούς όμως που πρέπει φοβάμαι περισσότερο είναι τους φίλους μου....
    Για το παραπάνω θέμα μου έγινε η ερώτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο από τον κύριο Ιωάννη Μίχο και του απάντησα χωρίς περιστροφές και πιστεύω ότι κατάλαβε απόλυτα ο ίδιος αλλά και όλοι οι Δημοτικοί σύμβουλοι...

    2)Για το θέμα του Γυμναστηρίου της Αράχωβας, έχουμε καλεστεί τρεις φορές από τους μαθητές,τους γονείς και τους καθηγητές, ήμουνα παρών και τις τρεις και πιστεύω ότι οι εξηγήσεις και το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί πλέον σε όλους τους ενδιαφερομένους τους έχει καλύψει απόλυτα...
    Όλοι ξέρουν ότι η καθυστέρησή του οφείλετε σε κάποια εγγραφή του έργου σε λάθος κωδικό του προϋπολογισμού 2014 και ότι το ποσό που είχε δεσμευτεί αρχικά δεν έφτανε ούτε για να ολοκληρωθεί το δάπεδο... Άρα το έργο δεν είχε προχωρήσει ούτε 1%...
    Υ/Γ :Θα ήθελα να μην χαθείς και να διαλέξεις ποιο ρουθούνι θα ήθελες να σου τρυπήσω εκτός αν το θάρρος σου εξαντλείτε στα σχόλια...

    3)Δεν έχει παραγραφεί από ΚΑΝΕΝΑΝ ο φόρος παρεπιδημούντων (όπως και καμία άλλη οφειλή), επίσης έχουν λάβει ΟΛΟΙ το Φ.Π που αναλογεί για 2009....
    Ο Δήμος δεν υπάρχει περίπτωση να χάσει έσοδα από ΚΑΝΕΝΑ...
    Ένας από τους πρώτους που πλήρωσε τον Φ.Π του 2009 είμαι εγώ ο ίδιος και μάλιστα με προσαύξηση 100%...
    Πολύ καλώς δεν σου έκαναν ρύθμιση στο Δήμο γιατί δεν υπάρχει ακόμα κάποιος νόμος που να ρυθμίζει χρέος προς το Δήμο για το έτος 2009...
    Πολύ καλώς σου είπαν στην εφορία ότι δεν υπάρχει δέσμευση στο Α.Φ.Μ σου από τον Δήμο για αυτό το φόρο που αφορά το 2009... Για να υπάρξει δέσμευση πρέπει πρώτα να υπάρξουν κάποιες προϋποθέσεις, όπως να βεβαιωθεί το χρέος, να καταστεί ληξιπρόθεσμο κλπ... Βέβαια θα προσπαθήσουμε να μην στείλουμε δεσμεύσεις στην εφορία και θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν ώστε οι επαγγελματίες να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις που τους αναλογούν και τους επιβάλει η νομοθεσία...

    4)Η μόνη μέθη που μπορώ να επιβεβαιώσω και εγώ είναι αυτή που καμιά φορά πίνω λίγο κρασάκι με κάποιους φίλους, αν και δεν φημίζομαι για γερό ποτήρι...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι μαθητες που δωσατε τις υποσχεσεις κ. αντιδημαρχε σε 4 μηνες θα ειναι φοιτητες αρα θα πρεπει να ξαναπατε το σεπτεμβριο να δωσετε αλλες γιατι δεν το βλεπω ουτε και τοτε μην ξεχναμε οτι μεχρι τον σεπτεμβριο ειναι μονο 7 μηνες...........
    Ναι γονεας μαθητη/ιας ειμαι απο την τριτη και δυστηχως βλεπω το παραπονο και το αδικο στα ματια του παιδιου ενω εσεις κ αντιδημαρχε δεν βλεπεις τιποτα μπροστα σου και αναφερομαι σε σενα γιατι εσυ εμφανιζεσαι.
    Στο Διστομο ομως στα Ασπρα σπιτια εχουν και γυμναστηρια και κλειστα και ανοικτα κ.τ.λ.κι εμεις εχουμε τιποτα .
    Φθασαμε σε σημειο ο συλλογος γυναικων να παει να ενοικιαση ουτε αυτο δεν μπορειτε να ρυθμησετε θα μου πειτε ομως οτι ο νομος .
    Για ολους τους προηγουμενους δεν υπητχε νομος ? μονο εσας θελουν να βαλουν στην φυλακη?

    Υ.Γ.θα μπορουσα να γραφω ωρες αλλα καταλαβατε τι θελω να πω εν ολιγης
    ζησε μαϊ μου να φας τρυφιλλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κλειστή ομάδα στο fb31 Ιανουαρίου 2015 στις 6:54 μ.μ.

    Kύριε Αλμπάνη είστε ΑΔΙΚΟΣ για την κλειστή ομάδα στο fb και εξηγούμαι γιαυτό που γράφεις:

    1)Την συγκεκριμένη δημοσίευση την έκανα σε μία κλειστή ομάδα στο fb και όχι δημόσια και κατάλαβα για άλλη μία φορά ότι τους εχθρούς μου τους ξέρω... Αυτούς όμως που πρέπει φοβάμαι περισσότερο είναι τους φίλους μου....

    το δημοσίευσες και κάποια ή κάποιος από την ομάδα χρησιμοποιεί αυτήν την πληροφορία για το πράσινο στα Άσπρα σπίτια.

    Το πρόβλημα είναι σε ΑΥΤΟΝ που πρώτος διάβασε την σύμβαση και κατάλαβε άλλα...επομένως μην κτυπάς το σαμάρι.... κτύπα αυτόν που ευθύνεται και εμμέσως μην τον προστατεύεις!

    Επομένως μην υποτιμάς την νοημοσύνη μας στοχοποιώντας γενικά και αόριστα άλλους... ψάχνοντας για αποδιοπομπαίο τράγο και πετώντας την μπάλα στην εξέδρα!

    Καλή χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι είναι αυτά που λέτε κ. Αλμπάνη;
    1) Από πού κι ως πού είμαστε υποχρεωμένοι (οι Δημότες) να παραβρισκόμαστε σε όλα τα ΔΣ; Με ποια δημοκρατική λογική θα μας καθορίσετε το δικαίωμα του ελέγχου των πράξεων σας μόνο μέσα στο συμβούλιο; Είσαστε υποχρεωμένοι από την Δημοκρατική δεοντολογία- αν την έχετε - δεν είναι υποχρεωτικό –να δίνετε εξηγήσεις. Είναι μέγιστη μορφή δημοκρατικότητας να ζητάτε συγνώμη από τους πολίτες , όταν κάνετε λάθος και σύμφωνα με αυτά που δημοσιεύσατε στο Φ/Β ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΝΑΤΕ ΛΑΘΟΣ, ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ. Όσο για το κουτσομπολιό στα συμβούλια, μάλλον χαρακτηρίζει αυτούς που μετέχουν σε αυτό και όχι τους Δημότες.
    2) Στο τρίτο θέμα της απάντησης που δημοσιεύετε, σπεύσατε να διαχωρίσετε τη θέση σας λέγοντας ότι εσείς πληρώσατε. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ όμως για την ταμπακέρα, ή μάλλον παραδέχεστε ότι δεν τα έχετε βεβαιώσει στην εφορία και άρα επειδή έληξε η πενταετία έχουν παραγραφεί. Σας ερωτώ λοιπόν , για να μη γίνεστε υπερφίαλος, τα περιγεγραμμένα θα τα πληρώσετε εσείς ; αν Όχι με ποιον τρόπο θα τα εισπράξετε από τους υπόχρεους; Με Σεκιουριτάδες; Αφήστε τις πολλές κουβέντες λοιπόν και βεβαιώστε τουλάχιστον τα υπόλοιπα χρόνια 2010-2014 γιατί είσαστε ήδη αργοπορημένοι και ο Δήμος αυτά τα λεφτά τα έχει ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 31 Ιανουαρίου 2015 - 6:08 μ.μ. αγαπητε κυριε, βολεψάκια του καναπέ.... για όλες τις @@@@κιες που εχουν γινει τόσα χρόνια στην Αράχωβα και στην Ελλάδα φταίει ο Αλμπάνης και η παρούσα δημοτική αρχή.... η δικιά σου ευθύνη που ειναι...που τόσα χρονια στηρίζεις αυτό το σαθρό οικοδόμημα!κάνε την αυτοκριτική σου και μετά .... μοίρασε τις ευθύνες!

    Κατά σε " ΟΛΟΙ οι αλλοι φταίνε και εσυ εισαι ο τέλειος γονιός" ... δυστυχώς ο οίκτος και το παράπονο του παιδιού σου είναι για ΣΕΝΑ - για τις επιλογές σου και οτι ΠΟΤΕ δεν θα αναλάβεις τις ευθύνες σου (περιμένεις- αναθέτεις σε κάποιους άλλους να σου λύσουν τα προβληματά σου ....και εσύ να κάθεσαι όπως έλεγε ο Μίμης Φωτόπουλος !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οταν ο πρόεδρος σκάλισε τα πεπραγμένα της κυρίας έφαγε περίπου 200 παραλιακά ανώνυμα σχόλια.τώρα που ο αλμπάνης πάει να βάλει μια τάξη στην παραθαλάσσια αμαρτία το ίδιο κι αυτός.δεν τους στέλνουμε στη δεσφίνα να ησυχάσουμε λέω εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ζητάω συγνώμη από τους υπόλοιπους αναγνώστες, αλλά από ότι καταλαβαίνετε δεν μπορεί να γίνει κανένας διάλογος σε αυτό το επίπεδο του Γονέα και του Νέμεσις και άρα δεν θα μπορώ να συνεχίσω να απαντάω σε κάποιες ερωτήσεις που θα γίνονται από εδώ μέσα, όσο και να το θέλω...
    Ο φίλος γονέας έχει πρόβλημα με το παιδί του που σε τέσσερις μήνες θα είναι φοιτητής (του εύχομαι καλή επιτυχία) και προβληματίζεται τώρα, ενώ θα έπρεπε να είχε προβληματιστεί από τότε που το παιδί του πήγαινε στον παιδικό σταθμό...
    Για τον Νέμεσις δεν έχω να πω και πολλά... Το μόνο που έχω να του πω είναι ότι απλά γράφει ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νέμεσις να κάνουμε Βήμα τον τσοπάνη,αυτό μας προτείνεις...όσο γερνάει ο άνθρωπος τόσο χάνεται.....γέρων του Διστόμου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτα καταλαβες απ αυτα που σου εγραψα για το γυμναστηριο?
    Συνεχισε τον υπνο σου κι εσυ και οι αλλοι στον Δημο.
    Αμα ξυπνησετε εμεις εδω θα ειμαστε.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.
    Η αληθεια ειναι οτι περιμενα κατι παραπανω

    ΓΟΝΕΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κ. Αλμπάνη η απάντησή σας σε αυτό το ύφος και επίπεδο, με αναγκάζουν να σας πω ότι, δεν λέω εγώ αρλούμπες αλλά μάλλον εσείς ,προφανώς για να καλύψετε τα συμφέροντα της συντεχνίας της οποίας είσαστε μέλος. Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε με ποιόν νόμιμο τρόπο θα εισπράξετε τα ληξιπρόθεσμα και βεβαίως χωρίς να χρησιμοποιήσετε τους νεοαφιχθέντες υπαλλήλους σεκιούριτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΟΝΕΑ kai Νέμεσις

    πολυ φοβάμαι οτι ενας μεγάλος αριθμός ανθρώπων έχουν χάσει το ιστορικό τους έρμα, την κοινή λογική τους, και μια κάποια νηφαλιότητα στη σκέψη τους......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δηλαδή βρέ Χάρη όταν λες ότι ο άλλος λέει αρλούμπες νομίζεις ότι απάντησες; Θα σε παραδεχόμουνα αν έλεγες ότι “σύμφωνα με τη γνώμη του τάδε νομικού συμβούλου του Δήμου που συμβουλεύτηκα η άποψή μας είναι αυτή” και να αναφέρεις την άποψη της δημοτικής αρχής, όμως αυτό δυστυχώς δεν το κάνεις . Όσο για το ζήτημα του Γονιού πάλι φάουλ είσαι γιατί αντί να του απαντάς τον ενοχοποιείς κιόλας για ολιγωρία. Καλά που δεν τον έβαλες να πληρώσει αυτός τα ληξιπρόθεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νέμεσις είχες δεν είχες την πέταξες την σπόντα και για το πρόεδρο με τα σεκιούριτυ .Αλήθεια τόσο πολύ σας ενοχλεί που βρέθηκε ένας αντιδήμαρχος πού και δουλεύει και απαντάει στα απωθημένα του κάθε περίεργου.τόσο πολύ σας ενοχλεί που ο πρόεδρος δραστηριοπείται και στην αράχωβα δίνοντας έστω δουλειά σε 2-3 άτομα.τί κόμπλεξ κρύβετε μέσα σας,πόσα χρόνια άραγε,ανώνυμοι κριτές των πάντων,ξερόλες.τα ξαναλέμε το 2019

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. προς τον ΔΔΑ 9+47΄'Αν το ΔΔΑ συμενει..... που συμενει Δημοτικο Διαμερισμα Αραχωβας να σου θυμησω ΠΡΟΕΔΡΕ ο τρελος χαμος εγινε οταν ζητηθηκε να γινη ελενχος στην ΑΜΑΡΤΟΛΗ εταιρια της Αραχωβας. Στις αλλες εταιριες εγινε με τα γνωστα αποτελεσματα .Οσο για να στειλετε την ΠΑΡΑΛΙΑ-ΑΝΤΙΚΥΡΑ ΕΝΟΗΣ στην Δεσφινα για να ΗΣΥΧΑΣΕΤΑΙ οπως λες μαλλον δεν σε τιμα. Μεχρι προτινος σας εφταιγε το Διστομο τωρα φταιει η Παραθαλασια αμαρτια. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ- ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ? ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΕΛΦΩΝ....ΡΩΤΗΣΤΕ ΩΜΟΣ ΠΡΙΝ ΑΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΝ.-Τσοπανε μην το κοψεις οπως καποια αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 2 σεπτεμβρη.απο το γραφειο του βουλευτη φευγει ενα φαξ με αποστολεα την γραμματεα-προεδρο με την υπογραφη του δημαρχου σε μια αποφαση του ΔΣ που ποτε δεν παρθηκε.ερχεται στο επομενο ΔΣ το θεμα αλλα ο προεδρος κανει τις γνωστες του τριπλες και χανεται μεσα στη συνεδριαση.σε σχετικη ερωτηση διαδικτυακα ο κυριος αλμπανης δηλωνει ΑΓΝΟΙΑ

    ΤΕΛΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ο δημαρχος διαμαρτυρεται για παρεμβασεις του βουλευτη,εχουμε λιποθυμικα επεισοδια αλλα και παραλιακα επεισοδια οπου ο πανταχου παρων προεδρος μαζι!!!με τον κυριο αλμπανη απειλουν θεους και δαιμονες και το θεμα σκεπαζεται.ΓΑΡΓΑΡΑ

    ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ δυο συμβουλοι της συμπολιτευσης τον καταψηφιζουν ενω βοα το διστομο και τα μπλογκ οτι η προεδρος του τοπικου εκδιωχνεται απο το δημαρχο ΓΑΡΓΑΡΑ

    ΜΟΝΟΜΕΤΟΧΙΚΗ 2 επιστολες του συριζαιου δνοντα συμβουλου διαρρεουν που βαλλουν εναντιον του δημαρχου .ο μαιτρ-προεδρος αναβαλλει το θεμα για το επομενο ΔΣ ΓΑΡΓΑΡΑ

    Αυτα συντροφε χαρη δεν τα γραφω εγω ,εσεις τα γραφετε στο μυστικο γκρουπ των ολοι μαζι.Τελικα εχεις ακομη αγνοια η ειναι αρλουμπες κι αυτα,πόσες γαργάρες να περιμένουμε ακόμη .κύριε πρόεδρε σε ανάλογες περιπτώσεις τα προηγούμενα χρόνια βγάζατε ανακοινώσεις .τώρα κουραστήκατε άραγε η έχετε αναλάβει το ρόλο του ισσοροπιστή για τον οποίο κατηγορούσατε κάποτε τον δικηγόρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μου είναι πολύ εύκολο να απαντήσω, με πολύ σκληρή γλώσσα, σε όλους αυτούς που λένε διάφορα ….άσχετα και προσβλητικά ! Όμως δεν έχω τη διάθεση να μπω στη διαδικασία του κουτσομπολιού!
    Θα κάνω ΜΟΝΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ και όχι απαντήσεις του στιλ… χάσαμε το Ιστορικό μας έρμα!!! Λες ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ, τα ξαναλέμε το 2019, τα απωθημένα του κάθε περίεργου, κάναμε τον Τσοπάνο Βήμα!!!!!( μα αυτό είναι αυτονόητο, μόνο στις δικτατορίες τα μέσα φιμώνονται) και άλλα τέτοια δημοκρατικά!. Δυστυχώς τώρα την ίδια άποψη έχει και ο κ. Αλμπάνης, ενώ παλιότερα αγωνιούσε για την τήρηση των δημοκρατικών διαδικασιών ) ή να απαντάω σε σχόλια εκ του πονηρού διατυπωμένα σαν αυτό του «Προεδρικού» . Πιστεύω ότι η Δημοκρατία απογειώνετε από την ύπαρξη της κριτικής διάθεσης των Δημοτών. Όσο για την σπόντα της ύπαρξης των σεκιουριτάδων, νομίζω περισσότερο κακό θα κάνουν παρά καλό (απασχόληση πέντε έξη ανθρώπων). Όπου εμφανίστηκαν αυτοί μόνο κακό προξένησαν. Όποιος έχει ανάγκη από μπράβους για να προστατευτεί, πρέπει να ξέρει ότι η «η βέργα έχει δύο άκρες». Ρωτήστε να μάθετε.
    ΥΣ. Στις τελευταίες Δημοτικές εκλογές υποστήριξα, έστω και «ξανόκαρδα» τους «Όλοι Μαζί». Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανέχομαι ότι στραβό συμβαίνει και ειδικά τα εξόφθαλμα ψέματα του κ. Αλμπάνη, την ανύπαρκτη συμφεροντολογική συμπεριφορά των «εκλεκτών» του Διστόμου, την απόλυτη απουσία του Δήμαρχου από το γραφείο του και την αυτοκρατορία του συμφέροντος των συμβούλων της Αντίκυρας.
    Την προηγούμενη Δημοτική Αρχή δίκαια πολύς κόσμος την κατηγόρησε για συγκεντρωτισμό, αλαζονεία, οικογενειοκρατία και συντηρητισμό, όμως τώρα είμαστε μπροστά σε κάτι πολύ χειρότερο, στην αλαζονεία του νεοφώτιστου μπαρμπέρη που όχι μόνο θέλει να μάθει στου κασίδη το κεφάλι , αλλά και να αποσβέσει και τα δίδακτρα της αναμονής του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ερωτήσεις μονο προσωπο με πρόσωπο1 Φεβρουαρίου 2015 στις 6:47 μ.μ.

    (Μου είναι πολύ εύκολο να απαντήσω, με πολύ σκληρή γλώσσα, σε όλους αυτούς που λένε διάφορα ….άσχετα και προσβλητικά ! Όμως δεν έχω τη διάθεση να μπω στη διαδικασία του κουτσομπολιού!)

    Νέμεσις ΟΛΑ ΑΥΤΑ που κατακρίνεις... αυτό κάνεις...

    Θέλεις ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.... ιδου η ρόδος όπως λεει ο Τσοπάνος :

    Αν έχετε να πείτε κάτι και εσείς στείλτε το στο παρακάτω e-mail να το δημοσιευσω.... ellinas-tsopanos@hotmail.com

    Γιατί στην δημοκρατία δεν ΡΩΤΑΝΕ με κουκούλες, ρωτάνε επώνυμα και οχι κριμένοι πισω απο ενα ψευδώνυμο και ΑΥΤΟΙ ( σαν και του λογου σας) που απαιτούν και περιμένουν επώνυμες απαντήσεις , ΡΩΤΟΥΝ επώνυμα και οχι φορώντας (δες σύνδεσμο) όπως στην κατοχή....

    http://2.bp.blogspot.com/-qbOTTXEiFbs/ToW06f-RRQI/AAAAAAAAAW8/K46toEAjYnM/s400/dosilogos.jpg

    Για να μην γράφεις αυτές τις ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ (Πιστεύω ότι η Δημοκρατία απογειώνετε από την ύπαρξη της κριτικής διάθεσης των Δημοτών) ξεχνώντας και πατώντας την.... και οχι να κρυβεσαι πισω απο την ανωνυμία του διαδυκτίου ,εισπράτοντας ετσι τα " τα απωθημένα του κάθε περίεργου," οπως γράφεις και ΕΣΥ ο ΙΔΙΟΣ να κάνεις ολα αυτά που κατακρίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΝΕμεσις

    υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία ανθρώπων στο πλανήτη γη.

    Κι αυτή η ποικιλία δεν καθορίζεται από το τι ΠΙΣΤΕΥΕΙ ο καθένας αλλά από το ΕΙΝΑΙ, τι ΕΧΕΙ και τι ΚΑΝΕΙ στη καθημερινότητα του, και ΕΣΥ όλα αυτά που κατακρίνεις τα κάνεις σε ΟΛΟ το μεγαλείο τους.

    ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ-- ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΕΚΡΑΤΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα στην πρωτευουσα ΑΡΑΧΩΒΑ. Ρωτήστε η κλειστε ραντεβου με την ΠΥΘΕΙΑ για να παρετε χρισμο να δειτε με ποιους τακιμιαζετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συνδημοτη ανωνυμε των 5+37 σε παρακαλω μην επιμενης να παει η Αραχωβα στον Δημο Δελφων.Τι θα γινουμε χωρις Αραχωβα θα φτωχεινουμε χωρις πρωτευουσα χωρις ΗΓΕΤΕΣ που η διαφανια τους περισευει δεν θα εχουμε λογω υπαρξεις χωρις αυτους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δηλαδή όλα αυτά τα κακά πρόλαβε και τα έκανε η νέα δημοτική αρχή σε 4 μήνες.τραβάτε να βουτήξετε το κεφάλι σας στη παραλία εκτός αν τη κατασχέσανε και αυτή λόγω των χρεών των μεγάλων ηγετών της

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  32. no comment......για τα παραπάνω σχόλια.

    Καλημέρα κύριε Αλμπάνη......
    θα σε φάει το διαχρονικό λαμόγιο του Δήμου, ... είναι θέμα χρόνου.

    Μια καλημέρα και .....για τον Πρόεδρο,… έχει ο καιρός γυρίσματα....

    Η ανοχή έχει ημερομηνία λήξης…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 32 σχόλια σε 5 μέρες ήτοι 6,4 σχολια τη μέρα.μας μένουν 4 χρονια χ365 μερες=1460 συν 6 περιπου μηνες 180 μερες=1640 μερες άρα περιπου10 χιλιάδες σχόλια και βάλε..γράψτε παιδιά θα σας περάσει.φιλούσκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εσυ λογικα εισαι οικονομολόγος του δημου και διαχειρίζεσαι υπέρογκα ποσα με το επίπεδο μόρφωσης που εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Kαλημέρα totis με τα προγνωστικά σου τα προεκλογικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έχεις δίκιο 10:36 Π.μ. Πρέπει να ανησυχούμε για την παραλία του Αγίου Ισιδώρου γιατί το θέμα των κατασχέσεων της Αντίκυρας έχει αναλάβει να το βγάλει πέρα ο Ψηλός(Ντοράκιας)! Αυτός που Έν μια νυκτί έχασε τον μισό Παρνασσό και δεν το πήρατε κανένας χαμπάρι στην Αράχωβα.....Ά ρε έρμη Αντίκυρα που έμπλεξες!
    Ελπίζω να μην το κόψεις τσοπάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια σε greekglish δεν θα δημοσιεύονται