Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012

Απάντηση σε επιστολή που έστειλε Έλληνας στην Renault ;

Dear Mr. Katsiaros D.
We have received and analyzed your complaint letter regarding the “arhidia kivotio” issue on Renault Megane cars. Unfortunately, we were unable to find this term (arhidia kivotio) in our
databases and.....
we kindly ask you to send to us more detailed specification about. Also, please be so kind to translate in English the following expressions: “gamo to aftokinito sas”, “valte to ston kolo sas” and “gamo tin kariola tin reno”.
Sincerely yours,
Michel Mouton
Customer Service Representative
414 Avenue Miramax


 Σημείωση Τσοπάνου
 Δεν  είναι αληθινό,αλλά βγάζει γέλιο. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις η εταιρία προωθεί την επιστολή/e-mail στον τοπικό αντιπρόσωπο και αναλαμβάνει αυτός να απαντήσει. Πάντως είναι αρκετά πετυχημένο.
Παρόμοιες επιστολές έχουν εμφανιστεί σε σελίδες του εξωτερικού με άλλα ονόματα και στοιχεία.
Εδώ για παράδειγμα  http://www.mail-archive.com/hazdenecaz@yahoogroups.com/msg01355.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: