Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Τα αποτελέσματα των εκλογών στον Δήμο μας


 Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του
 Δήμου Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας
 Της Αράχωβας
Του Διστόμου
Της Αντίκυρας
Του Στειρίου

Εκτός απροόπτου μέχρι στιγμής η Βοιωτία εκλέγει τους παρακάτω βουλευτές.


Νέα Δημοκρατία
24,63 %
14.224
3
14,78 %
11.258
3

Μπασιακος Ευαγγελος του Αθανασιου

Καραμπελας Ιωαννης του Δημητριου

Κουτσουμπας Ανδρεας του Βασιλειου

ΣΥΡΙΖΑ Ενωτικό κοινωνικό μέτωπο
30,87 %
17.827
1
19,40 %
14.781
1

Σταθας Ιωαννης του Παναγιωτη

145 σχόλια:

σχολιαστης είπε...

διπλασσιασε περιπου τις ψηφους της η ν.δ στην αραχωβα αλλα οι 600 τοσοι απεχουν πολλοι απο τους 1200 καποτε.συντριβη για τα πασοκ .καποτε πλησιαζε τους 1000 τωρα με το ζορι 200 και κατι.ο συριζα 370 ανεβαινει σταθερα και σ ενα δεξιο χωριο αποτελει επιτυχια.σταθερη η χρυση αυγη κι οι ανεξαρτητοιενω εντυπωσιακο του νουμερο της ΔΗΜΑΡ αν και γνωστης βαθυς των πραγματων ελεγε οτι πρωτοκλασσατα ονοματα που εχουν ακουστει πολυ στο τσοπανο βοηθησαν σ αυτο.κατα τ αλλα ηταν ενα ησυχο διημερο,τα βαρια ονοματα ηταν εξαφανισμενα η ασχολουντουσαν με την εθνικη.που ναι οι χρυσες εποχες με τσακωμους και εντονες συζητησεις.καλη επιτυχια στον γιανναρο τον σταθα.και εις αλλα με υγεια

Ανώνυμος είπε...

βρε σχολιαστη το οτι στο διστομο η νεα δημοκρατια περασε το πασοκ δεν το προσεξες.α πα πα παει το πασοκολοι.χασανε τη δημαρχια χανουνε και τωρα τα ηνια 3ο κομμα στο διστομο το πασοκ.ποιος θα το λεγε αυτο.οσο για την αραχωβα οπως ειπε κι ο φιλος μου ο ονοματα δεν λεμε το πασοκ ξεψυχαει λιγο λιγο .θα συμφωνησω ομως οτι στο εκλογικο κεντρο 3 δεν εμφανισθηκαν καθολου .ψηλος λεοντιος και γιαννελος.ουτε φωνη ουτε ακροαση.σαν να ανοιξε η γη να τους καταπιει.ειδικα ο τεως προεδρος δεν εμφανισθηκε πουθενα.τυχαιο δεν νομιζω.

Ε ΟΧΙ είπε...

ΜΠΑΣΙΑΚΟΣ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ.Ε ΟΧΙ ΟΧΙ.ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ

τα βρηκαν είπε...

ο τεως προεδρος ο νυν δημαρχος κι ο αντιδημαρχος αραχωβας ολη την κυριακη ηταν στο ξενοδοχειο του τελευταιου και προσπαθουσαν να τα συμβιβασουν.κυριακη μεσημερι δωσαν τα χερια.3 ιφιγενειες θα θυσιασθουν .και οι 3 παραλιακες.κι ολα μελι γαλα.αντιδημαρχος παραλιας η κυρια με το ποτηρι,στειριου η αλλη η δυσσαρεστημενη και τα αλλα δυο οπως εχουν.ακουστε με εμενα.στον παγκο χοντρος και οι 2 κυριες της κδεπα.

Ανώνυμος είπε...

Ποιά ΝΔ πρώτο κόμμα στην Αράχωβα ρε μάγκες; Ή αποχή είναι πρώτο κόμμα με 921 ψηφοφόρους! Όπως και σε όλη την Ελλάδα φυσικά. Όσο για Μπασιάκο και Καράμπελα τέτοιος λαός είμαστε, αυτοί μας ταιριάζουν, γι΄ αυτό και ψηφίστηκαν. Περαστικά μας!!!!

TO KALO NA LEGETAI είπε...

ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΑΝΤΛΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟ FBOOK ΤΟΥ ΤΕΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ.Stathis Giannelos
.Ειναι μερικοι φιλοι και φιλες(που κατα τα αλλα τους εκτιμω) που με σχολια τους προσπαθουν να περασουν το μηνυμα οτι οσοι δεν ψηφισαν συριζα και καμμενο ειναι κατι μεταξυ προδοτων,ανεγκεφαλων,δοσιλογων κ.λ.π.Θα θυμισω οτι στην δημοκρατια ο καθενας εχει δικαιωμα να ψηφιζει οτι πιστευει και παρ οτι δεν θ αρεσει το παραδειγμα και μ ολο το συμπαθειο οτι στο ποδοσφαιρο αυτοι που βαζουν τα ποδια τους στη φωτια ειναι οι παικτες.Αυτοι που καθονται στην εξεδρα και κριτικαρουν περιμενοντας ποτε θα κανει λαθος καποιος να τον κραξουν λεγονται καπως αλλιως......και ερωτω.αν ο Βαγγελης Βενιζελος η ο Φωτης Κουβελης(του οποιου την καθαροτητα της ιδεολογιας του δεν νομιζω οτι μπορει να αμφισβητησε κανεις) πουν κι αυτοι οχι,τι θα κανουμε.?θα παμε σε τριτες εκλογες μεχρι να παρει την πλειοψηφια ο συριζα με τους ανεξαρτητους(καποιοι τους λενε και δυσσαρεστημενους ΝΔημοκρατες).σοβαρευτειτε κυριοι και εσυ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ κατεβα απο το καλαμι γρηγορα.ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΕΨΤΕ.ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ.

γ είπε...

ΡΕ τα βρηκαν ειστε αδιορθωτοι.ποια κυριακη.την κυριακη με το σταθη τρωγαμε κοντοσουβλια στον καπλανη σε βαφτισια.ελεος ρε λασπολογοι αμαν πια

Ανώνυμος είπε...

¨τα βρηκαν¨10:29 π.μ, ποτε εγιναν ολα αυτα, πριν ή μετα τη μοσχαροκεφαλη? βρε ουστ!!!!!

ελευθερος πολιτης 2 είπε...

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΙ Η ΑΦΕΝΤΙΚΙΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.ΕΡΧΕΤΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΤΣΟΥΝΑΜΙ.ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΟΧΙ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ.ΤΟΥΣ ΓΕΛΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΝΑΤΕ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ .ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΣΑΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΩΣΑΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΟΛΙΤΗ 2
Ω ΕΛΕΥΘΕΡΕ ΠΟΛΙΤΑ Νο 2 ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΟΥ ? ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ. ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΜ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ω ΠΟΛΙΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΕ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕ ΠΟΛΙΤΗ Ν Ο Υ Μ Ε Ρ Ο 2 ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΘΕΛΕΣ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ? ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ ΑΥΤΑ ΓΛΥΦΤΡΟΝΙ.ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ. ΣΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ. ΣΤΑ ΤΙΠΟΤΕΝΙΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΟΥΣΤ (ΒΡΕ ΟΥΣΤ)

ελευθερος πολιτης 2 είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ Η ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ ΤΩΝ 2.55 ΕΓΩ ΨΗΦΙΣΑ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ ΓΙΑΝΝΕΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗ ΣΥΡΟΥ ΜΠΕΖΕΝΤΕ ΚΟΜΝΑ ΑΝΔΡΙΤΣΟ ΤΑΓΚΑΛΑΚΗ.ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟ ΣΟΥ ΝΑ ΔΙΟΙΚΕΙΤΕ.ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ.ΣΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ, ΣΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΕΛΟΥ,ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ,ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΣΥΡΟΥ ΜΠΕΖΕΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ ΑΝΩΝΥΜΗ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΕ ΨΗΦΙΣΕ.ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΑΧΩΒΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΚΑΤΩ ΣΕ ΞΕΡΑΝ.ΚΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΛΗΝ ΣΟΦΟΤΕΡΟΙ ΠΟΛΙΣ ΓΑΡ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΘΑ ΝΑΙ ΑΡΓΑ ΟΜΩΣ.ΩΣ ΤΟΤΕ ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΣ. ανδρείκελο
Μέρος του λόγου: Ουσιαστικό
Αντώνυμα:

1. χαρακτηρισμός ανθρώπου χωρίς βούληση
2. κινούμενο
3. ομοίωμα ανθρώπου

οσο για το τσουναμι το 4 εγινε 28 και στις αλλες εκλογες θα σε πνιξει.σου επιστρεφω το ουστ

Ανώνυμος είπε...

ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙΑ ΜΟΥ.Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ....ΛΕΟΝΤΙΟΣ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.

Ανώνυμος είπε...

ελευθερε πολιτη 2, η αρρωστια σου ειναι ανιατη! ξοφλησες μεσ΄τη μιζερια σου! θα σε φαν΄τα ορνια, απλουστατα γιατι δεν τρωγεσαι με τιποτα! χα χα χα χα
υ.γ. γουσταρω να ξεροτσιτσιριζεσαι .... γιατι μια ζωη θα εισαι απο κατω!!!! α χα αχ χα χα χα ......
ξοφλημενο κομπλεξικο πιθηκι....

ελευθερος πολιτης 2 είπε...

ανωνυμη 1.13 μη μιλας εσυ γι αρρωστιες και κομπλεξ.εσενα σε διωξαν απο το χωριο σου.ειδικα εσυ μη μιλας

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΟΛΙΤΗ ΝΟΥΜΕΡΟ 2
ΕΛΕΥΘΕΡΕ ΠΟΛΙΤΑ Νο 2 ΝΤΡΟΠΗ.ΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ? ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΗΘΟΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΟ " ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 2 " ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΜΟΡΦΩΣΗ.ΜΗΝ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗ ΒΡΙΖΕΙΣ.ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. Η ΕΞΥΠΗΡΕΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ?

Ανώνυμος είπε...

οτι και να πειτε για την δ.αρχη,δεν εχετε αδικο..οι ανθρωποι δεν εχουν ισκιο..κατι ηξεραν οι παλιοι..ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΣΚΙΟ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΙ..

τριτο ημιχρονο είπε...

μετα τον αγωνα της ελλαδας μας σε διακριτικο τραπεζι γωνια σε καφε της πλατειας ο τεως και η παρεα του εκαναν παιχνιδι για την δημαρχεια. πολλα σχολια για την παρεα ονοματα δεν λεμε ,ημασταν εκει...
τα ουισκια τα καμπαρακια και οι μπυρες και τα χαμογελα πολλα! τριτο ημιχρονο παιδια;

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ...ΠΟΤΕ???ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.....

ΕΠ είπε...

τριτο ημιχρονο αντι να ασχολεισαι με ποιους πινει ποτο ο τεως κοιτα τα χαλια της καγκελαριας συγγνωμη δημαρχιας και πως εφτασε να διοικειται απο την κυρια.κοιτα πως κοτζαμ πτεραρχο τον καταντησαν ωσει παρων.δημαρχε εχεις μια τελευταια ελπιδα.αλλαξε τους ολους.απομακρυνε και την κυρια ,δειξε οτι εισαι το αφεντικο,θυμησε μας τον γιαννη των μαθητικων μας χρονων.μαζι με το σταθη και μας καταφεραμε το ακατορθωτο.σκισαμε τα κομματικα κεντρα.μη πετας στα σκουπιδια τοσο αγωνα.τους συγγενεις δεν τους επιλεγουμε τους συνεργατες ομως ναι.ξεχωρισε τα

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΦΑΓΑΝ ΟΙ ΚΟΤΕΣ..ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΤΩ..ΣΤΕΙΡΙ ΟΒΕΡ..ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΒΑΡΒΑΤΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΥΤΕΥΣΗΣ..ΧΑΧΑΧΑΧΑ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΣ..ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ???ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ!!!!

Ανώνυμος είπε...

τελικα οσο περναει ο καιρος,διαπιστωνουμε ολο και περισσοτερο γιατι μπηκαν αυτοι οι ανθρωποι στην δημαρχια!!παντως οχι για το καλο του τοπου!!αυτη η στασιμοτητα,η αδιαφορια,η ειρωνεια μπορω να πω, εναντι των αλλων,ειναι ωθημενη στα ακρα,ξεπερνωντας τα ορια του ανθρωπινου νου..

ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ είπε...

Γνωριζω τον ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ τριαντα χρονια.Στις εκλογες βρεθηκα στην Αραχωβα κι ακουσα ολα αυτα τα σχολια που γραφονται κι εδω.Ημουν σιγουρος οτι θα φθασουμε εδω γιατι οταν ξερεις τριαντα χρονια εναν ανθρωπο ξερεις και το οικογενειακο του περιβαλλον.Ελπιζω να καταλαβατε.

Ανώνυμος είπε...

25 ο μηνας, σε 5 μερες ιουλιος... ελευθερε πολιτη(!) 2, ΕΠ(!) και οι υπολοιποι τεωςπροεδρικοι, καλο καλοκαιρι... και την χολη στον πατο της θαλασσας......

ΕΠ είπε...

ανώνυμη των 2.ο9 αντε να κανεις καμια μηνυση στον χοντρο κολληταρι σου για να τον εκβιαζεις μετα να σκυβει.η χολη οπως σωστα ειπες-γλωσσα λανθανουσα- ειναι εκει στο πατο στηθαλασσα, παραλιακα.στα ορεινα εχουμε καθαρο αερα και καθαρο κουτελο.γιαννο ξυπνα ξυπνα .στα παν και στις ορνιθες προχθες με το στιχακι.το καταλαβες η να στο θυμισω

Ανώνυμος είπε...

δημαρχε περιμενουμε τον ανασχηματισμο..μονο ο μιχος κινειται,και τωρα ξυπνησε και ο μπουρας..οι αλλοι μες στον λυθαργο..δεν θελουμε πιωματα στις ταβερνες για να τους βλεπουμε εξω..αλλα τρεξιμο για τα χωρια τους..

Ανώνυμος είπε...

¨ολοι οι σύμβουλοι του Δήμου και επιμένω λέγοντας όλοι είναι ανεπαρκής!!!! Μόνο μπλα μπλα, συνέδρια, βιντεολήψεις και αν τους θέσεις απλά ερωτήματ που αναμένουν απαντήσεις και τοποθετήσεις αλλά και εφαρμογή διαφεύγουν! Αχ Ελλάδα μου γλυκιά!

ΝΤ/ΗΣ είπε...

Σημερα στο συμβουλιο θα γινει της Πηνελοπης το καγκελο η θα κανουν παλι τις κοτες οι δημοτικοι;
Μαλλον το δευτερο γιατι μπορει να μην μας κανει το φαντομ αλλα και οι συμβουλοι ειναι για ντοματες. Ουτε ενας δεν εχει χαμπαρισει γιατι ειναι εκει. Καλα οι δικοι μας αναμενομενο οι απο κατω γιατι τετοια καταντια; Τους εχει για δολωμα ο συνδικαλας. Bουβαθηκε και η πανω πλατεια η τα παιρνει ολος ο συνδυασμος;

Ανώνυμος είπε...

470.000 EYRO ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ.
ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΛΕΞΕΙ;
Η ΓΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΑ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΟΓΑΡΓΑΡΕΣ;

ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ είπε...

ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΩ.ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΑΙ ΑΛΛΟ.Ο ΤΕΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ Η ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΕΙ.ΚΙ ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΝΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙΑ Η ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟ ΚΟΛΛΗΤΑΡΙ ΤΟΥ ΤΟ ΜΠΟΥΡΑ.ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ ΠΟΥ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΛΑΚΙ ΠΙΣΩ.ΚΑΥΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ.ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ ΚΑΒΟΥΡΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΩ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΓΑΡΓΑΡΕΕΕΕΕΣ..ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕΕΕΕΕ ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΝΤΡΕΕΕΕΣ!!!!ΟΛΑ ΡΟΛΟΙ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

τι να πουμε, τι να μολογησουμε!!τετοια χαλια!!πρωτογνωρα!!!

Ανώνυμος είπε...

ρεσιτάλ τέως προέδρου απόψε.τουλάχιστν αυτός απέδειξε οτι έχει φρύδια.

Ανώνυμος είπε...

αντε, μπας και γινει τιποτα στο δημο ΔΑΑ. βαρεθηκαμε τους τεως με τα φρυδια και τις κοιλιες ... αντε στρωθητε και δουλεψτε μπας και παρει μπροστα η μηχανη.... τεως, αντε καλα χριστουγεννα...να μη σε χασουμε ...εισαι απαραιτητος για τη δημιουργια κλιματος στο δημο....

ΞΕΦΤΙΛΑ είπε...

ο πρόεδρος του Δ Σ ΑΝΉΜΠΟΡΟς ΝΑ ΕΠΙΒΆΛΛΕΙ ΤΗΝ ΤΆΞΗ,Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΥΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΕΝΑΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΣΤΗΣ,ΜΕ ΤΟ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΚΑΤΑ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΖΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ,ΚΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΣΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ.ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ ΟΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΙΑΝΝΕΛΟ ΦΟΥΝΤΑ .ΜΙΑ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ.ΞΕΦΤΙΛΑ

Ανώνυμος είπε...

Απόψε ο κολοτούμπας έκανε πάλι αυτό που ξέρει να κάνει καλά, τους πούλησε όλους και πάει για νέα σχήματα. Μαθαίνω ότι επειδή στην Αράχωβα τους έχει όλους στο χέρι γιατί έχει πάρει για δουλειά στην επιχείρηση του…. πατέρα του, τα παιδιά τους αυτή τη φορά θα κατεβεί με τον Πίνενε και τον Κάρολο.

Ανώνυμος είπε...

χιλιομετρικη αποζημιωση για τη διοικηση της κοινωφελους και της ανωνυμης.την καταψηφισαν οι προεδρικοι κι α ντιπολιτευση.την ψηφισαν οι αντιδημαρχοικαι η ΒΑΓΓΕΛΙΑ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ

Ανώνυμος είπε...

Δεν καθησα μεχρι το τελος αλλα ηταν το χειροτερο μακραν συμβουλιο.εξαιρω ζακκα φουντα και τον τεως προεδρο .οι υπολοιποι κυριολεκτικα για τα κεραμιδια.μεγα σκαδαλο η ψηφιση αποζημιωσης για την αδελφη του δημαρχου.Μ Ε Γ Α

Ανώνυμος είπε...

9.05 10.18 η κυρια κι ο συνδικαλας ξαναρχισαν να γραφουν μαζι.και φυσικα ο τσοπανος αν ειναι εναντιον του προεδρου το βαζει αμεσως,του δημαρχου ομως τα λογοκρινει.θα το κοψεις κι αυτο αραγε.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ ΓΛΥΦΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΤΙΣ 10.18 Ο ΠΙΝΕΝΕΣ ΚΙ Ο ΚΑΡΟΛΟΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΝ.ΟΥΤΕ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΦΕΝΤΙΚΙΝΑ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΔΕΤΠΑ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΑΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΣΦΟΥΓΓΟΚΟΛΑΡΙΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠΛΩΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ.ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ

Ανώνυμος είπε...

O Πρόεδρος ανεξαρτητοποιήθηκε ξανά!! Κανείς, μα κανείς δεν το περίμενε αυτό!! Και κανείς, μα κανείς δεν το είχε προβλέψει αυτό από την πρώτη κιόλας μέρα!! Μας αιφνιδίασε ο Πρόεδρος ξανά!!!

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο στον κυριο Γιαννελο εχει και αποψη εχει τσαμπουκα και αξιζει να ειναι στα κοινα. Εχει αντερα και δεν ειναι αδειο μυδι. Εχει εχει εχει....Ολοι εσεις που ακουτε για τα λαμογια που ακομα και στον κατα χρεωμενο Δημο τα κονομανε με ψευτικα τιμολογια με αποφασεις Συμβουλιου για οδοιπορικα, μεχρι και τα αυτοκινητα τους ακουγεται πως καποιοι κανουν σερβις και τα πληρωνει ο Δημος γιατι δεν κανετε ελεγχο στις επιχειρησεις του Δημου;

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ….. ΣΕΡΒΙΕΤΕΣ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ.

ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΙΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΧΝΗ ΖΑΧΑΡΗ για να κανει η …ΔΕΤΠΑΑ κουραμπιεδες ...και παιχνιδια, και ….διακοπες.


ΕΝΑΣ ΣΤΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΕΙΤΕ;

Ειστε στα ορια της νομιμοτητας ;Ετσι νομιζετε ;

ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.

Η ΠΛΗΓΗ είπε...

Πίστευα και πιστεύω ότι ο πατσαντάρας με γιαννέλο θα εκαναν αχτύπητο δίδυμο.Γνωρίζω και την αδελφή του Δημάρχου.Δεν θα έκανε ποτέ κάτι που θα έβλαπτε τον αδελφό της.ΑΛΛΟΥ ΨΑΞΤΕ ΚΥΡΙΟΙ.Ποιός έλεγε στους προεδρικούς ότι ο δήμαρχος πρέπει να φύγει και την ίδια στιγμή πήγαινε στομ δήμαρχο και του λεγε τα αντίθετα.Αυτός τους έσκαψε όλους.ο άνθρωπος των 3 μισθών,αυτός που μια ζωή κρυβόταν πίσω από ολους.αυτός που ττους ανακάτεψε όλους. ο συνδικάλας.Αυτός που προχθές σε ψαροταβέρνα στη παραλία έλεγε εδω που τα λέμε εχει δίκιο ο γιαννελος και μετά πήγαινε σε γνωστό ξενοδοχείο κι έλεγε τα αντίθετα.Οπως έλεγε όμως παραλιακός κολλητός του τέως προέδρου.τον έχουν πάρει χαμπάρι όλοι τον χοντρό γι αυτό η υπόθεση της κοινωφελούς της αντίκυρας θα ναι το κρεματώριο του.Αυτή είναι η αλήθεια πατριώτες.την αδικήσατε τη σοφία.ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΓΗ

Ανώνυμος είπε...

ανωνυμη των 10.18 αυτος που υποσχεθηκε οτι την αδελφη του θα την εχει στην 8η σειρα των αναπληρωματικων και την εκανε δημαρχινα δεν ηταν ο γιαννελος αλλοοοοοοοοοος ηταν.

Ανώνυμος είπε...

7.52 και δικιο να εχεις αυτο μειωνει ακομη περισσοτερο τον ανυπαρκτο δημαρχο αν δεν μπορει να επιβληθει σ εναν συνδικαλα αποφοιτο δημοτικου.αρα το αθροισμα ιδιο μενει.η ουσια ειναι οτι αυτη η δημοτικη αρχη κι οι δυο που διοικουν απο πισω πρεπει να εξαφανισθουν οσο το δυνατον γρηγοροτερα

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΕΔΡΕ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΚΟΜΗ ΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΑΣΑΝΤΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΟΙ.ΚΑΘΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ.ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΟΝΙΜΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΣΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ.ΑΝ ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΤΙ ΕΣΤΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΕΣ ΔΕΧΤΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ.ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΒΡΕΣΤΕ ΤΑ

Ανώνυμος είπε...

ΦΟΥΡΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!

ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΑΡΙΜΑΡ !!! είπε...

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΜΙΧΟΣ ΗΤΑΝ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ,ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΑΡΙΜΑΡ,ΑΡΑ ΠΡΟΔΟΘΗΚΕΣ ΠΟΙΟΣ/Α ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΕΚΕΙ!!!! ΘΕΛΕΤΕ???

ΟΥΣΤ!!! είπε...

10:57, AJAX, τα κάνει αόρατα!!!!!

ΗΛΙΟΣ είπε...

Η ίδια πορεία, οι ίδιες κινήσεις, το ίδιο αποτέλεσμα. Και τότε και τώρα, κανένα πρόβλημα δεν λύθηκε, τα χωριά βούλιαξαν στην ακυβερνησία, η διαπλοκή θέριεψε και η παρακμή (όπως καιρό τώρα σας γράφουμε) είναι ορατή, από άκρη σε άκρη του ΔΑΑ. Τι φταίει, Πρόεδρε; Φταίνε οι λάθος σας επιλογές προσώπων; Φταίει, ο εγωισμός σας, που θεωρείτε ότι μόνο εσείς μπορείτε να λύσετε τα προβλήματα του τόπου; Φταίει το κωμικοτραγικό ιδεολογικό υπόβαθρο των συνεργατών σας; Πολλά φταίνε Πρόεδρε. Μα το κυριότερο, που αδυνατείς να κατανοήσεις, είναι ότι ΕΣΥ είσαι το πρόβλημα Πρόεδρε. Αποδείχτηκε, ότι η ομάδα που κάθε φορά κατεβάζεις, δεν είναι ικανή. Υπάρχουν όμως δυνάμεις και πρόσωπα στον ΔΑΑ, που ΜΠΟΡΟΥΝ να πετύχουν, εκεί που ο ομάδα σου δεν μπόρεσε. Και οι δυνάμεις αυτές θα βγουν στην επιφάνεια και δεν θα μπορείς πια να κάνεις κάτι. Ο ΔΑΑ, δεν αντέχει άλλο τα πειράματά σας, τους εγωισμούς σας, τις ίντριγκές σας! Επιβάλλεται ο ΔΑΑ να βαδίσει στο αύριο, χωρίς τα δικά σας βαρίδια. Και επειδή, Πρόεδρε, είσαι ικανός, έχεις διάθεση για προσφορά, έχεις διασυνδέσεις που μπορούν να βοηθήσουν τον ΔΔΑ, δεν είναι ντροπή να βρίσκεσαι στην αντιπολίτευση. Από την θέση να ελέγχεις, μπορείς ουσιαστικότερα να βοηθήσεις τον ΔΑΑ να ξεφύγει από το σημερινό χάλι του. Με τις πολιτικές ανακατατάξεις που έλαβαν χώρα στο κεντρικό πολιτικό σκηνικό καθώς και στον Δήμο μας, είναι αδύνατο πια να υπάρξει σχήμα Πατσαντάρα ή οποιοδήποτε σχήμα με εσένα σχεδιαστή. Γιατί απλά, δεν μπορούμε να χάσουμε άλλα χρόνια από τις ζωές μας, γιατί απλά, ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΣΑΣ!

Σ1958 είπε...

βρε βρε καλως τον πασοκοηλιοδιστομιτη.αφου διελυσε τη χωρα θυμηθηκε τον δημο/ερμε ηλιε μ βαρα οσο θες τον προεδρο.αυτα εκανες και προεκλογικα και κρυφτηκες στο σκοταδι.εισαι ενας αποτυχημενος πολιτικαντης που ζεις μονο να κατακρινεις.χωματερη που σου χρειαζεται ((((( Πρόεδρε, είσαι ικανός, έχεις διάθεση για προσφορά, έχεις διασυνδέσεις που μπορούν να βοηθήσουν τον ΔΔΑ,))))αφου ειναι ικανος γιατι δεν τον προτεινεις για δημαρχο ηλιε μ βασιλια μ.εκτος αν εννοεις πολιτικες ανακαταξεις οτι εσυ κι η παρεα σ προσχωρησατε στον συριζα μπας και γλυτωσετε.οταν ο συριζα δημιουργηθηκε εσυ κι η παρεα σ γλυφατε τον γιωργακη ηλιε μην ξεχνιωμαστε.σταθαρα μην ακους κανενα.οταν θα βγουν τ αποτελεσματα παλι απο ψλα θα περνανε

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΕΚΔΟΤΟ
Μπαίνει ένας οδηγός Φερράρι....αντίθετα στο ρεύμα στην Αττική οδό.
Ακούει στο ραδιόφωνο ¨Προσοχή ένας οδηγεί αντίθετα στο ρεύμα...ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ υπάρχει μεγάλος κίνδυνος¨
Ο οδηγός Φερράρι Φωνάζει μέσα στο αυτοκίνητο του ¨ Καλά τόσο μακάκας είναι αυτός και δεν βλέπει ότι όλοι πάνε αντίθετα σε μένα και θα με σκοτώσουν...Ρε μακάκες που πάτε ρεεεε¨
Υ.Γ. Ποιός είναι ο οδηγός Φερράρι;

παραλια είπε...

ΤΑ πραγματα ειναι απλα εδω κατω.στο αριμαρ μαζευονται ολοι και βριζουν γιαννελο κ.λ.π/μετα οι μισοι πανε στο καστελο και βριζουν αυτους που μειναν στο αριμαρ κι αντιστροφως

Ανώνυμος είπε...

κανε δημαρχε ανασχηματισμο..ειναι αχρηστοι..δεν τους βλεπεις???? μονο στις ταβερνες τους βλεπουμε πουθενα αλλου!!!!τετοιο δυνατο σχηματισμο που τον εφτιαξες????

Ανώνυμος είπε...

SOS..ΣΤΕΙΡΙ..SOS..MAΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣΣΣΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

πρωτη φορα στα χρονικα αυτα τα χαλια..ολος ο κοσμος το συζητα σε ολα τα χωρια..δεν ξαναγινε αυτη η ψευτια..τωρα το καμαρι που το βρισκουν μονο αυτοι ξερουν μαλλον ζουν σε ουτοποια..τετοιος υπνος..ειναι ανεξηγητος..μπραβο σας!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ. ΟΤΑΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ(ΟΥΡΛΙΑΖΟΝΤΑΣ) Α Ν Ω Ν Υ Μ Α ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΡΙΑ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ.ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.ΕΧΕΙ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΕΧΕΙ ΕΣΟΔΑ ΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ.ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.ΜΗΝ ΤΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΥΤΑ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΑΣΚΟΠΕΣ ΣΠΑΤΑΛΕΣ.ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΑ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΡΙΝ.ΠΟΣΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΚΥΛΙΚΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ.ΑΥΤΟΙ ΕΔΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ( ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗ) ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΦΙΛΟΙ ΑΝΥΝΥΜΟΙ,ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΟΙ.ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΤΕ.ΟΧΙ ΤΣΟΥΤΣΕΚΑΚΙΑ.ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΟΥΤΣΕΚΑΚΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ Η ΕΛΛΑΔΑ.ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΠΟΥ ΓΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ. ΤΕΛΟΣ.ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΛΙΣΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

4.34 Η ΤΗΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ,Η ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΔΟΥΛΕΥΕΣ Η ΣΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΕΚ ΣΤΕΙΡΙΟΥ Η ΜΟΝΙΜΩΣ ΑΕΡΓΟΣ ΕΚ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΕΙΣΑΙ Η ΣΤΟΝ ΕΟΤ ΔΟΥΛΕΥΕΣ.ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 5 ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

Ανώνυμος είπε...

ωραιο ανεκδοτο αυτο ΑΝΩΝΥΜΕ!!!!!επειδη ουρλιαζει ο κοσμος αυτο συμμενει οτι ο δημος εχει μπει στη σειρα!!!μαλλον ζεις κι εσυ στην ουτοποια τους!!!! εχετε ξεχασει ομως να κλεισετε το στομα του πρων προεδρου..που τα λεει τα πραγματα οπως ειναι..οχι οπως θελετε εσεις να φαινονται!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΘΗΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ..ΜΑΣ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!ΕΒΡΙΣΕΣ ΕΝΑΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΓΙΑΤΙ ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΙΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ [οχι μονο αυτος αλλα ολοι το σχολιαζουν αυτο,απο αραχωβα εως παραλια] ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ-ΕΓΩΙΣΤΕΣ-ΑΠΡΑΓΟΥΣ-ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ..ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΛΕ..ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΙ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ,ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ..ΕΧΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΡΟΠΟΙΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΕΤΕ..ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ..

Ανώνυμος είπε...

το τελευταιο σερβις φιλε ανωνυμε 4.34μμ σε ιδιωτικο αυτοκινητο με χρεωση του δημου εγινε πριν 6 μηνες μην τα γραφεις αυτα γιατι και εσυ θα εκτεθεις οπως....και εγω.
μην βαζεις τα χερια σου στην φωτια,γιατι για να μπει ταξη πρεπει πρωτα να μπει ο καθενας σε ελεγχο και οχι να υπαρχουν
υπαλληλοι ανεξελεχτοι που το πιστευουν και το φωναζουν οτι ειναι υπερανω ελεγχου....

Ανώνυμος είπε...

αν.4.34μμ. πολυ ξερολας μας το παιζεις,γιατι αδικο ειχαν οι 15αρια οπως υποστηριζεις??γιατι δεν απαντας στον γιαννελο που σας ξεγυμνωσε αλλα τοσο σε πειραξε το θεμα της ταβερνας..εμεις ψηφισαμε ανθρωπους να παμε στις δημαρχιες να τους βρισκουμε εκει ΟΧΙ να τους ψαχνουμε σε ποια ταβερνα-ουζερι-πιτσαρια,καθε μερα βρισκονται..και να αυτοαποκαλουνται ΗΡΩΕΣ του τοπου..ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ..και για το στυλακι σου το ειρωνικο..ΑΝΩΝΥΜΕ ΑΝΤΡΑ..

το χρημα είπε...

παιδια το προβλημα που δεν μιλανε και σκυβουν το κεφαλι εχει πολυ απλη λυση.παρτε τους ολους ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.Εξαιρεστε τον τεως,τους γιατρους,τον δντη της εθνικης κανα 2 μηχανικους και δασκαλους και πεστε μου.οι υπολοιποι αν δεν ειχαν εκλεγει θα τους ηξερε η μαννα τους,θα παιρναν τα ωραια ευρουδακια απο τους μισθους τους.7 συμβουλοι της συμπολιτευσης λεγαν και λενε ακομη οτι εμεις μπηκαμε για το μισθο .θελετε ονοματα.γι αυτο μουγγα στη στρουγγα.οσο κι αν φωναζεις σταθαρα το χρημα προδωσε τον χριστο.γι αυτο και τα ανεχονται ολα και κανουν τη παπια.αλλες εχουν συζυγους στο αλουμινιο οποτε σιωπη.

Ανώνυμος είπε...

εσενα στειριωτη που εκπεμπεις SOS δεν σε προλαβαν να σου κλεισουν το στομα;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

ανωνυμε 4.34 μμ αν δεν παει σπιτι του αυτος που και σημερα ακομα όπως λενε χρεωσε το δημο, αν δεν μπει στο συμβουλιο σας θεμα γρηγορα για ποια τιμολογια η προεδρος της δετπα ειπε οτι δεν τα αναγνωριζει μεσα στο συμβουλιο ,μετα τον σεπτεμβρη και τα μπανια του λαου θα μπει ο εισαγγελεας στο δημο και τοτε δεν σας ξεπλενει ουτε ταγιωργη η βρυση. 10.000 ευρω εχασε ο δημος απο την παρανομη απολυση εργαζομενης. δεν υπαρχει υπευθυνος γι αυτο; γιναμε ξεφτιλα σαν δημος .
450.000 η αντικυρα,110.000 για το ικα απο τα αμεα ουτε για αυτο εχει κανεις την ευθυνη;
για τις τροποποιησεις στον προυπολογισμο δεν ακουσες τιποτα; για τις αλλαγες στις αποφασεις της οικ. επιτροπης ουτε για αυτο ξερεις;
και τολμας και γραφεις μακακιες αντι να παρεις ενα στλιαρ και να κανεις αυτο που δικαιουσαι....
και κατι τελευταιο για τον παλιο προεδρο...σταθη η ανοχη και η σιωπη δεν ειναι προδοσια. ειναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ .γιατι ηλθε η ωρα να τα βαλεις θεματα .να ξεμπροστιασεις και την αντιπολιτευση που και τα ξερει και που κανει την παπια. και εδω ειναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ.
Καποιοι προσπαθησαν ολους αυτους τους μηνες που… κοιμαστε η που κανετε ολοι την παπια να τα καλυψουν. το κακο για αυτους είναι ότι αργησαν και δεν τα καταφεραν.

Ανώνυμος είπε...

4.34μμ.μην τον παρεξηγητε παιδια..ειναι το γνωστο παπαγαλακι που απαντα σε οτιδηποτε,μολις τους θυξουν..αλλα μονιμος στο αλουμινιο,σε εργολαβια μονιμη η γυναικα του,κολλητος ενος αντ/ρχου,αυτονοητο να πει το ασπρο-μαυρο..και την κατηφορα-ανηφορα,

Ανώνυμος είπε...

Ανέκδοτου συνέχεια..
Το Φάντομ και τα Μιράζ πετούν και τα καταγράφουν όλα από ψηλά????
Ο τέως Πρόεδρος καμαρώνει και συζυτάει συνέχεια για τις Φερράρι του...και ο κόσμος όλος μουτζώνει τη Φερράρι που πηγαίνει αντίθετα στο ρεύμα??? ...με συνοδηγό μια κυρία από τη παραλία...τα μεσάνυχτα???
Στα τιπς για σέρβις είναι μια άλλη κυρία, ο Βίλι και άλλοι που άφησαν τα μπουλόνια της Φερράρι λάσκα και είναι θέμα χρόνου να βγεί έξω στη πρώτη στροφή.
Φάντομ που τα βλέπεις όλα γιατί δεν μιλάς?
Ρίξε καμιά βόμβα και σπάσε μερικά κεφάλια.Ξέρουμε οτι ήσουν άριστος και δοκιμασμένος σε αυτά γι αυτό σε εμπιστευτήκαμε.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

ωραιο αυτο με την φερραρι αλλα παλιο.για σκεψου ομως ανωνυμη τι συμβαινει οταν πεταει φαντομ κι αντι να το οδηγει ο πιλοτος το οδηγει η αδελφη του.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ [ ΠΑΡΑΛΙΑ ΕΙΠΕ 3/7] . ΑΛΛΗ ΟΡΕΞΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΑΝΤΙΚΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ,ΝΑ ΣΥΖΗΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΤΣΑΡΙΕΣ ΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΕΛΟΥ ( ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ; ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΚΥΡΕΟΙ ; ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΝΟ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕ ΚΙΟΛΑΣ ) , ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΣΤΑ CHAT ΤΟΥΣ , ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ . ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΝΙΟ , ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΥΨΩΜΑΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΘΕΙ ΥΠΕΡΟΞΥΓΟΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΘΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΚΟΠΕΛΙ

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ .ΕΙΜΑΙ Ο 4,34. ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΕΝΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΣΤΕ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ.ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΟΧΙ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΥ).ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΣΤΕΙΡΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΔΙΣΤΟΜΟ.ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ Η ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΜΠΗΚΕ ΦΥΤΙΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.ΘΕΛΕΤΕ ΟΛΟ ΜΑΤΣΑΓΚΑΝΙΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ.ΜΑΤΣΑΓΚΑΝΙΕΣ ΜΕ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ ΟΧΙ.ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΤΣΑΓΚΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΠΑΡΑΠΡΟΕΔΡΟΙ ΓΕΙΤΟΝΟΙ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΟΥΡΝΙΑΧΤΟΣ.ΕΜΕΝΑ ΣΚΑΣΙΛΑ ΜΟΥ.ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΝΤΟΜΠΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.ΤΩΡΑ ΑΝΑ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΙ ΑΛΛΟΥΣ. (ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ) ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΖΑΜΠΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΣΤΑΘΗ ΓΙΑΝΝΕΛΟ.
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ!
ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ…. ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ανέκδοτου συνέχεια
Ο οδηγός της Φερράρι μεσάνυχτα και αγκαλιά με την κυρία συνοδυγό συνεχίζει Σταθ...ερά, σφιχταγκαλιασμένος με τη συνοδυγό, περνάει και με κόκκινο αλλά για κακή του τύχη τον βλέπει μια τροχονόμος τον γράφει, με όλες τις λεπτομέρειες .... γιατί τους βρήκε και τους δυο θετικούς στο αλκοτέστ?????
Αναμένονται αποκαλύψεις

Ανώνυμος είπε...

ανωνυμε 4.34μμ
ο δημος ειναι σε ταξη γραφεις συμφωνα με στοιχεια της περιφερειας...
ποσες αποφασεις του συμβουλιου του δημου εχει στειλει πισω η περιφερεια ξερεις;
εδω δεν ξερουν οι συμβουλοι θα μου πεις, και θα εχεις δικιο...
αν ο δημος γινει κουρνιαχτος σκασιλα μου μεγαλη γραφεις...
ειμαι ενας απο τους ανοητους που σου απαντησε για τις μακακιες που γραφεις.
δινεις μαθηματα τζαμπα αλλα ταυτοχρονα κοιμασαι ορθιος/α και πληρωνεις και ξενοδοχειο!!!!...(εκτος αν στο πληρωνει …η δετπα).
ο δημος ειναι σε ταξη με τις καταγγελιες η μια να διαδεχεται την αλλη.
διαβασε την ανακοινωση του ανεξαρτητου απο την αεπ κυριου τεως προεδρου.
την ανακοινωση αυτη την εχει στα χερια της απο οτι ακουσα η κυρια ανακριτρια και εχει πολυ πραμα το πραμα...
σκασιλα σου ειπες λαλακι ;

Ανώνυμος είπε...

Aυτός ο Δήμος δεν έπρεπε να λέγεται ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΣ , Αυτός είναι 'ετσι που τον κατάντησαν οι ανομοιογενείς παρεούλες μόνο ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΟΣ . Μπράβο στην αντιπολίτευση που με καναδυό μπουκάλια ουίσκι στα χειμαδιά κατάφερε να τους διχάσει .

Ανώνυμος είπε...

EIMAI O 4.34
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ.Ο ΠΡΩΤΟΣ ΗΔΗ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο 1.28 ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΑ ΚΑΜΠΟΥΣ.Η ΚΥΡΙΑ ΑΝΑΚΡΙΤΡΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΚΕΙ ΔΙΩΞΗ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ , ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΚΚΑ ,ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ,ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΟΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΖΟΥΚΗ ,ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΑ,ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΔΙΩΞΗ.ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΤΕΙΤΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΡΟΣΙΣΤΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ.

γραψε γραψε είπε...

Ρωτησα συμβουλο φιλο του σταθη αν ο τεως πιστευει οτι ολα αυτα τα σχολια τα γραφει το οικογενειακο περιβαλλον του δημαρχου και μου απαντησε ΟΧΙ.με παρεπεμψε δε αν θελω να βρω ποιοι τα γραφουν να θυμηθω τη συγκεντρωση στη δημαρχια του συνδυασμου για το θεμα της κυριας οπου την ωρα που γινοταν η συζητηση θαλασσινο μπλογκ μετεδιδε επακριβως τι γινοταν.ο πατσανταρας μπορει να κανει λαθη αλλα ανανδρος δεν ειναικυριοι.αφηστε τα υπονοουμενα.

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΦΕΡΡΑΡΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ 600 ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ.ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΕΞΩ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΙΠ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.ΑΛΛΑ ΑΜΑΞΙΑ ΝΑ ΦΟΒΟΣΑΣΑΤΕ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Ανώνυμος είπε...

Ο Δημόσιος Απολογισμός της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Λεβαδέων και οι θέσεις της Δημοτικής παράταξης «Δυναμική Συνεργασία» δημαρχε ο δικος μας δημος ποτε θα κανει τον ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ απολογισμο να ακουσουμε που βρισκομαστε,να ακουσουμε στην αραχωβα τι εχετε κανει η μηπως δεν συμφερει.κυρια βαγγελιω γιατι δεν τον ζητατε τι φοβαστε μηπως φανει η αντιπολιτευτικη ανυπαρξια σας τεως προεδρε στον τελευταιο απολογισμο του λεοντιου τον ειχες ΣΩΣΤΑ κατακεραυνωσει.τωρα γιατι δεν τον ζητας?

εκ στειριου είπε...

Στο τελευταιο δημοτικο συμβουλιο ο τεως προεδρος ζητησε απο το νεο να βαλει θεμα ποιος απελυσε την υπαλληλο απο τον ΟΑΕΔ με αποτελεσμα να χαθει η δικη και να ζημιωθει ο δημος ενα σεβαστο ποσο.για να διευκολυνω παραθετω τα εξης ερωτηματα.1)αληθευει οτι την υπαλληλο την απελυσε η κοινωφελης εταιρεια? 2)αληθευει οτι επικαλεσθηκε ελλειψη χρηματων ενω λιγες μερες μετα προσελαβε ατομο αλλο κολλητο της .3)αληθευει οτι μεχρι κι ο προεδρος του δικαστηριου ειρωνευθηκε οτι δεν ειχατε λεφτα αλλα για την αλλη βρηκατε 4)αληθευει οτι η κυρια γρανιτσιωτη ψηφισε την απολυση στο συμβουλιο της κοινωφελους αλλα μετα στο δικαστηριο πηγε μαρτυρας υπερασπισεως της απολυμενης .Αν ολα αυτα αληθευουν τα χρηματα που καλειται να πληρωσει ο δημος να πληρωθουν απο το διοικητικο συμβουλιο της κοινωφελους που εντεκα συμβουλοι μεταξυ των οποιων ολοι οι αντιδημαρχοι και η υρια γρανιτσιωτη ενεκριναν χιλιομετρικη αποζημιωση για τα μελη της.κυριε τεως προεδρε μην αφησετε να το κουκουλωσουν εδω εχει πολυ ψωμι.κανεις απο διστομο και στειρι στην κοινωφελη.τα συμβουλια γινονται στην αραχωβα.ποιοι θα παρουν λοιπον οδοιπορικα

Ανώνυμος είπε...

καθιστε,γιατι ξυπνησαν και οι στειριωτες..τελικα το SOS του πρωτου στειριωτη επιασε..να σας στειλουμε λιγο αερα αραχωβιτικο να ξυπνησετε καλα;;;

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΚ ΣΤΕΙΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟΝ ΑΣΧΕΤΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ. ΑΝ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΕΛΥΕΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΤΟΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ? ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΧΙ ΑΜΠΕΛΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ.ΝΑΙ Η ΟΧΙ ?

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ 1.28 ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΑΝΙΚΑΝΗ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ.Ε Ι Ν Α Ι ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ.ΚΑΤΤΑΡΙΨΤΕ ΤΟ ΦΑΝΤΟΜ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΑΡΙΜΑΡ !!! είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΙΜΑΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΣΟΠΑΝΟ.ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΑΡΙΜΑΡ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑ ΚΑΙ ΧΑΣΟΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ. ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕΣΑ , ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ...ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΜΙΧΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ΕΠΙΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΠΑΡΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΑ ΤΣΙΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ,ΟΠΟΤΕ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΚΑΣΤΕΛΟ.

ΠΑΝΤΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΣΟΠΑΝΟ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΩ ΕΓΩ. ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ. ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΣΤΟΝ ΤΣΟΠΑΝΟ ΣΕ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΟΝ ΜΙΧΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ,ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΕΛΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΝ ΑΛΛΑ ΑΔΙΚΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ.
ΤΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΙΣΧΥΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΛΕΟΝ Ο Κ. ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑ(ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΜΑΙΛ Κ. ΓΙΑΝΝΕΛΟ),ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΥΡΙΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ-ΑΠΑΝΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ Κ. ΓΙΑΝΝΕΛΟ ΜΕΣΑ- ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΛΛΟΙ Γ Ρ Α Φ Ι Κ Ο Ι !!! ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΤΑΠΕΙΝΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ. ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΟΥΣΟΥΛΤΑ ΚΑΙ Η ΜΠΑΚΑΛΟΚΑΤΙΝΑ ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ Κ Α Τ Ι Ν Α!!!.
****ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ ΣΤΟ ΑΡΙΜΑΡ*** ΠΕΡΑΣΤΕ ΝΑ ΚΕΡΑΣΩ ΜΙΑ ΠΑΓΩΜΕΝΗ(!!!!!!!) ΦΙΞ!!!

Υ.Γ.ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ Στειριώτη 5 Ιουλίου 2012 1:28 π.μ.

Σώπα, σώπα, καλός ο κ. Πατσαντάρας

Συμφωνεί όλος ο Δήμος.

Μην φωνάζεις και γράφε τα σχόλιά σου με κεφαλαία και μικρά ελληνικά γράμματα για να μπορούμε να τα διαβάζουμε και να μην .... βγάζουμε τα μάτια μας.

Όπως η δημοκρατία ορίζει
η πλειοψηφία κυβερνά....

αθανασια είπε...

ημουν κι εγω στο αριμαρ αναφερεσαι στο μιχο στο γιαννελο στην κυρια αλλα εσυ κρυβεσαι σαν το ποντικι.αφου μιλας με ονοματα πες μας και το δικο σου να δουμε απο που τα βρισκεις τα λεφτα και σου περισσευουν να κερασεις .εχτε βρει ολοι ενα ποιημα .μια καραμελα!!!και μιλατε ανωνυμα για 3-4 συγκεκριμενα ονοματα .κοτσια εχετε να μιλησετε επωνυμα ρε αρχικατινες.εχετε

Ανώνυμος είπε...

Αλλά ο κ. 5 Ιουλίου 2012 1:28 π.μ.,καλημέρα λόγω του πρωινού σχολιου,

δεν μας λέει και για τις φωτογραφικές προσλήψεις {ειδικοί σύμβουλοι που τους πληρώνουμε εμείς και όχι ο εκλεκτός σου από την τσέπη του, ο νυν δήμαρχός σου που με σθένος τον υπερασπίζεσαι ξημερώματα και χαράματα.

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΧΙ ΑΜΠΕΛΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ .ΝΑΙ Η ΟΧΙ ?
και σας ερωτώ 5 Ιουλίου 2012 1:28 π.μ.
ΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΕΛΥΕΣ όπως με ρωτάς;

Ανώνυμος είπε...

Προς τον Στέργιο, τον Χάρη τον Ζάχο τον Λουκά τον Στάθη,τον Γιώργη,την Λένα, όλους αυτούς που ξεκινήσατε την ΑΕΠ

έχετε κανένας άλλον να μας προτείνετε αντάξιο του νυν δημάρχου που να είναι (πιστός στις αρχές της ΑΕΠ) όπως γράφει στην επιστολή ανεξαρτητοποίησης του ο κ. Γιαννέλος και όπως τον υποστηρίζει ο ανώνυμος 5 Ιουλίου 2012 1:28 π.μ., για την σωστή του, δίκαιη και υπέρ των Δημοτών οικονομική διοίκησή του.

Σώστε μας, σωστε μας!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΙΜΑΡ 5/7 10.27 , ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΠΩΣ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Ο ΜΙΧΟΣ ΕΤΡΩΓΕ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΛΟ ΧΩΡΙΑΤΚΗ ΜΕ ΠΑΞΙΜΑΔΙ ΚΑΙ ΚΑΠΑΡΗ ΣΕ ΜΠΩΛ ΤΟΥ ΠΑΓΩΤΟΥ ; ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΚΑΘΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΕΞΥΝΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙ ; ΣΥΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΣΕΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΝΕ

τακης είπε...

αριμαρ- καστελο τα 2 κεντρα σχολιων με μια διαφορα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!στο αριμαρ οτι λενε δεν το αλλαζουν μετα,ενω στο καστελο αυτοι που μιλανε εχουν πει ακριβως τα αντιθετα νωριτερα στο αριμαρ.

συμμαθητης παραλιακος είπε...

Σας διαβεβαιω παιδια απο πρωτο χερι οτι ο τεως προεδρος αυτο τον καιρο εχει πολυ σημαντικα κι ευχαριστα γεγονοτα να ασχολειται απο το να καθεται να νοιαζεται τι λενε γι αυτον κι οταν λεω ευχαριστα εννοω ευχαριστα.οσον αφορα εναν φιλο που ειπε ποιος ειναι ο γιαννελος κι αν τον ξερουν στην αντικυρα θα πω οτι πρεπει ναναι παντελως ασχετος.ο σταθης εχει φιλους εκει κατω πολλους,συμμαθητες και βοηθαει σε ολες τις εκδηλωσεις και με ατομα που δουλευουν .κι ολοι ξερουμε οτι οι εκατο ψηφοι που πηρε διστομο απο ασπρα και αντικυρα αν δεν ηταν υποψηφιοι καποια φιλαρακια του θα ταν τουλαχιστον διπλασσιοι.μην ειστε αγνωμονες λοιπον.και επιβεβαιωνω κι εγω τσοπανε οτι ασπρα κι αντικυρα αθανασια βερουτη συμμαθητρια δεν ειχαμε,κι απ οτι εμαθα ουτε στην αραχωβα υπαρχει τετοιο ονομα.κι επειδη τυχαινω και φιλος με τον γιαννη μιχο θα σας πω κατι.προσαψτε του οτι θελετε αλλα δουλευει για τον δημο και πιστευω οτι με τον σταθη καποια παρεξηγηση εχει γινει γιατι και οι δυο εχουν ενα κοινο.γουσταρουν πολυ τον τοπο τους.

Ανώνυμος είπε...

παιδια εδω που τα λεμε ο πατσανταρας,εκανε οτι μπορουσε αλλα δεν εχει συνεργατες..μονο οι αραχωβιτες,και οι αντικυραιοι,ειναι δυναμικοι,ξυπνιοι,εχουν λογο,απαιτουν,με τσαμπουκα..τωρα οι διστομιτες και οι στειριωτες,τι να πουν,με τοσο χαμηλο επιπεδο..ισα-ισα,που συμπληρωνουν τις καρεκλες στην αιθουσα δ.συμβουλιου..ειναι γνωστο αυτο..

τεως δημ συμβ αραχωβας είπε...

Ειχα την τυχη η την δυστυχια αν αυτο βολευει καποιους να συνεργασθω και με τον σταθη και με την σοφια παλαιοτερα.Σας διαβεβαιωνω οτικαι οι 2 ειναι πολυ ικανοι,ισχυρες προσωπικοτητες και φερνουν αποτελεσμα.Θεωρω μεγιστη αποτυχια του Δημαρχου που δεν μπορεσε να βρει την χρυση τομη και να κερδισει κι απο τους δυο και καθεται και ακουει τον εναν και τον αλλο.ανωνυμε των 3.31 μακαρι οι αραχωβιτες συμβουλοι να ταν ετσι που λες.δεν ειναι ομως.Πλην γιαννελου οι αλλοι δεν εχουν αποψη για τιποτα κι οτι και να τους ρωτησεις παλια σε παρεμπεμπαν στον προεδρο σταθη και τωρα στον δημαρχο γιαννη.Λυπαμαι γιατι απο αυτες τις καρεκλες περασαν προσωπικοτητες της αραχωβας και δεν αξιζει τετοια καταντια.Εχει απολυτο δικιο ο σταθης.Στα καφενεια κατηγορουν τον Δημαρχο οτι δεν τους ακουει και μπροστα του ολο μελι.Κριμα για την Αραχωβα.

ΤΟΜΑΡΟΒΡΥΣΗ ΟΧΙ ΑΡΙΜΑΡ είπε...

ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΑΡΙΜΑΡ ΤΙ ΧΑΠΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.ΑΜΑΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΗΝΥΜΑ Ο ΣΤΑΘΑΡΑΣ ΜΕΣΑ.ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΤΡΕΜΕΤΕ.ΠΑΛΙ ΠΛΑΤΗ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΑΛΙ ΠΑΛΙ ΠΑΛΙ

το ατιμο το χρημα είπε...

TA μαθατε.λεφτα βρεθηκανε.μετα τον θορυβο που ξεσπασε για τα οδοιπορικα ων μελων της διοικησης της κοινωφελους σημερα οι συμβουλοι ειδοποιηθηκαν οτι θα παρουν τα περιβοητα οδοιπορικα των δημοτικων συμβουλων για το α εξαμηνο του 2012.δηλαδη 350,400 ευρω ο καθενας,κι αν μου τα μετεφεραν καλα πλην τεως προεδρου που τα δωρισε ηδη στην επιτροπη του λαογραφικου μουσειου οι αλλοι πεσαν σαν τα λιγουρια και τα ξεχασαν ολα.αληθευει νυν προεδρε???????????υπαρχουν λεφτα???

Ανώνυμος είπε...

αρε παστρας που σας χρειαζεται!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

λεφτα υπαρχουν..αλλα το θεμα ειναι ποιο χωριο θα παρη τα περισοτερα..

απλα μαθηματα είπε...

η συνταγη ειναι πολυ απλη φιλε με το χρημα.εχουμε προβλημα στην αραχωβα????αρχιζουμε τα τραπεζωματα καθε βραδυ στα κολληταρια,υποσχομαστε και μια θεση στο αλουμινιο δικοι μας οι μισοι συμβουλοι.Στο διστομο δεν χρειαζεται τιποτα γιατι αυτοι που εχουν εκλεγει ουτε στο ονειρο τους δεν ειχαν φαντασθει οτι μια μερα θα διοικουν ενα ιστορικο χωριο.στειρι παλι τους εχουμε δεμενους,αλλα επειδη η ντορικια σκουζει της πεταμε μια υποσχεση για προεδριλικι και καθαρισαμε.αντικυρα δεν κανουμε τιποτα!!!!!!τους αφηνουμε και τρωγονται μεταξυ τας και λεμε σε ολους οτι εχουν δικιο,στους μισους λεμε οτι η πληγη ειναι ο συνδικαλας στους αλλους μισους οτι ειναι το δεξι μας χερι.μολις αρχιζει και μας την μπαινει ο γιαννελος ριχνουμε και μερικες 400αρες οδοιπορικα σε ολους τους συμβουλους και τα ξεχνανε ολοι.μη ξεχασω κραταμε και την πορτα της ΝΔ ανοικτη τραπεζωνοντας τον φουρναρη γιατι θα χρειασθει στις επομενες εκλογες και ειμαστε μια χαρα ολοι.Θα μου πειτε σε ολα αυτα που ειναι η αντιπολιτευση ποια????το αλλο με τον τοτο το ξερετε??

Ανώνυμος είπε...

Παλι στο Ξενοδοχειο της παραλιας θα προσευχεστε και θα κανετε τις λειτουργιες σας σε εναμισο χρονο κοι και κες του βουνου . Μεγαλους σταυρους θα κανετε για να εισακουστειτε και να συμπεριληφθειτε στον συνδιασμο που θα ειναι πιο συμπαθητικος στο PORTO , ψηφουλακια θα ζητατε στηριξης απο τους εκει παρισταμενους . Το εχουμε δει το εργο να συμβαινει πολλες φορες τα τελευταια χρονια στις Δημοτικες εκλογες . Οπως εχουμε διαπιστωσει πως τελικα η παραλια δουλευει καλυτερα σ αυτες τις περιπτωσεις και επομενο ειναι να εκλεγει Δημαρχο , πιστευω πως συμφωνειτε και εσεις μαζι μου , αν και καποιοι απο εσας το παραδεχτηκαν ανοιχτα την τελευταια φορα περιμενοντας το αποτελεσμα του τελευταιου εκλογικου τμηματος ολου του Δημου ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΥΡΑ για να ακουσετε το ονομα του νεου Δημαρχου , το θυμαστε ; η΄ θα περιμενετε να το δειτε σε επαναληψη για να το εμπεδωσετε ; Η ΑΝΤΙΚΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΞΑΝΑ !!!

διστομον είπε...

η αντικυρα ουτε στο λιμενικο ταμειο δεν μπορει να βαλει προεδρο.θελετε και δημαρχο τρομαρα σας.βρηκατε εκει τον ανηψιο και τον κανατε σαν τα μουτρα σας.ο επομενος δημαρχος θα ναι διστομτης ανεταααααααααααα.κραταω μια επιφυλαξη αν κατεβει ο τεως προεδρος οπου θα γινει ντερμπυ αλλα κι αυτος θα χασει γιατι οι πατσανταροαντικυραιοι θα ψηφισετε γι αντιδραση εμας.καλοοοοοοοοοο ε

ΚΑΤΩ ΠΛΑΤΕΙΑ είπε...

ΜΕΓΑΛΕ ΔΙΣΤΟΜΟΝ ΕΓΡΑΨΕΣ.ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΠΑ ΕΙΧΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ.ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΚΥΡΑ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ.ΑΝΤΕ ΑΠΟΛΥΣΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΝΑ ΕΚΒΙΑΣΕΤΕ.ΧΡΕΩΣΑΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΕ 400 000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ 1.500 000 ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΡΑΠΕΖΙΑ.ΔΙΣΤΟΜΟ ΚΙ Ο ΤΕΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΘΑ ΝΑΙ

Ανώνυμος είπε...

Ο Δημαρχος ειναι ετοιμος και ειναι μεν απο το Διστομο αλλα βαθεια Καλλικρατικος και εμπειρος. Θελει να εχει διπλα του οπωσδηποτε εναν δοκιμασμενο που να τα εχει τα α….... ,και αυτος δεν ειναι αλλος απο τον τεως Προεδρο.
Η συνταγη του ειναι γνωστη και περικλειεται στο τρυπτιχο Διαφανεια Αξιοκρατια Ηθος .
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ . ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΑΛΛΑ ΤΟΝΩΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΑΣΜΟΥ.

ΣΤΕΙΡΙΔΑ είπε...

ΤΟ ΣΤΕΙΡΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!.-

προς ανωνυμο 11.ο είπε...

ανωνυμε ο ετοιμος δημαρχος διστομιτης αργυρης ειναι ετοιμος.τον τεως τον ρωτησες??????????εμενα πιο ευκολο μου φαινεται να στηριξει ο τεως τη σοφια για δημαρχο.μπορει να ταν φιλοι με αργυρη αλλα ο προεδρος τη λασπη που του πεταξατε με κεινο τον αγωνα ποδοσφαιρου δεν την ξεχναει.κι εδω που τα λεμε αφου ο τεως λες εχει τα α...γιατι δεν στηριζετε εσεις οι διστομιτες αυτον ε?????

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΣΤΟΜΙΤΕΣ ,ΑΡΑΧΩΒΙΤΕΣ, ΑΝΤΙΚΥΡΑΙΟΙ ,ΣΤΕΙΡΙΩΤΕΣ (ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ) .ΓΙΑ ΧΕΣΤΕ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΑΓΝΑΝΤΕΨΤΕ.ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ. Ε Ν Α Σ ΜΟΝΟ Ε Ν Α Σ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ.ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΓΛΕΙΦΤΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑΚΙΑ ΜΙΚΡΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ . Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΦΥΤΕΥΤΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΙΧ.ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΦΕΛΟΣ.ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ. ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΑ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΜΕ ΦΟΥΜΟ.ΜΕΧΡΙ ΧΤΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙΕΙ ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ.ΓΙΑΤΙ ? ΟΕΟ ? Α.. ΞΕΧΑΣΑ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ. ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΚΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

μακαρι να μπορει και γιατι οχι...
ο τεως τα εχει..... αλλοι τα ψαχνουν και βαζουν παντελονια για να τα βγαλουν βολτα.

κγ είπε...

O Aργυρης ειναι μορφωμενο παιδι με πολυ καλη φημη στο διστομο.απο την αλλη ο σταθης μεγαλωσε ασπρα προσφερε πολλα στην αραχωβα και στο στειρι,αντικυρα εχει πολλους φιλους.Θα μπορουσαν να κανουν πολλα μαζι αφου αλληλοεκτιμουνται.Ας μοιρασουν και τη δημαρχια.θα ναι μια πρωτης ταξη ευκαιρια να ενωθουν επιτελους τα χωρια και να ξεπερασθει το παρελθον.ειναι νωρις ακομη βεβαια για τετοια αλλα μια τετοια ενωση θα δινε την ευκαιρια να ξεκουμπισθουν καποια γλυφτρονια και καποιοι υποτακτικοι υπαλληλοι

Ανώνυμος είπε...

κγ
για να διοικήσουν τον αμβρυσσεα και τον Παρνασσό καλοι ειναι.Για την δημαρχία δεν κάνουν ,δεν κατέχουν το άθλημα και δεν το έχουν μάθει παρόλο που έχουν θητεύσει στην τοπική αυτοδιοίκηση.οσο για την μοιρασιά που λες ,τι είναι ο δημαρχία ρύζι ή τραχανάς;

Ανώνυμος είπε...

10 Ιουλίου 2012 4:38 μ.μ.τι εχει προσφέρει στην αραχωβα και τώρα στον διευρυμένο δήμο.μονο φουμαρα και μεταξωτες κορδέλες είναι. αποτυχία σκέτη, για τα δημοτικα δεν κάνει

ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ είπε...

Έχει αρχίσει τις ζυμώσεις ο Πρόεδρος και ψάχνει το επόμενο άλογο που θα ποντάρει. Ρίχνει ονόματα στο τερέν και μετράει αντιδράσεις. Μια συμβουλή Πρόεδρε. Μη ξεχάσεις να βάλεις στο κάδρο, τον νεοεκλεγέντα τσοπάνη βουλευτή του ΣΦΥΡΙΖΑ. Θα έχουν πλάκα και ζουμί οι (παρασκηνιακές) διεργασίες για τον θώκο του ΔΑΑ. Το ματς αρχίζει…………

Ανώνυμος είπε...

ο δημαρχος ειναι ετοιμος.εχει απο τωρα κανει κουμαντο.καλη ομαδα στην αραχοβα,το ιδιο και στο στειρι.νεα παιδια μαζι με καποιους παλιους απο αντικυρα.στο διστομο ...τα εχει ολα!!!!ονομα δεν λεμε...θα κανει πρωτα οτι πρεπει και σιγα-σιγα θα το μαθουν οι δημοτες.
ειναι ολα ετοιμα για τον δημο που μας αξιζει!.
ο χρονος μας τα χαλαει γιατι δεν περναει γρηγορα και η καταστροφη γινεται γρηγορα απο τα ''ασχετα'' που ψηφισες...

Ανώνυμος είπε...

Η Δημαρχεια δεν ειναι ποδοσφαιρο.
Η Δημαρχεια δεν ειναι φορμαελα να την μοιραζεις στα δυο.
Αμα θελει να ειναι Αντιδημαρχος Αραχοβας κανενα προβλημα.
Η Δημαρχεια ειναι για ολους απο ολους με ολους.
Ειναι καιρος να αλλαξει και το ονομα…
Να τον πουμε.....ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, η θα μας βαλει βετο η….. κατακαημενη;
Αντε ...να βγαλουμε το ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ και να τον πουμε...''ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ-ΣΤΕΙΡΙΟΥ-ΑΡΑΧΟΒΑΣ-ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ-ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΕΙ Ο ΧΑΡΗΣ''.

κγ είπε...

Ανωνυμε κανεις τι ιδιο λαθος κι εσυ.ο Καλλικρατικος Δημος δεν ειναι πια μια κοινοτητα που θελει συμβουλους που να ξερουν τα χωραφια η τις ελιες η τα μονοπατια ,οχι οτι δεν χρειαζονται κι αυτοι.Ειναι πλεον μια πολυπλοκη επιχειρηση με εταιρειες που χρειαζεται τεχνοκρατες γι αυτο προτεινα τα εν λογω ατομα.ο πατσανταρας απετυχε παταγωδως αφ ενος μεν γιατι μια ζωη διοικουσε η στολη οχι αυτος και βεβαια γιατι μεσα στην ανασφαλεια του αντι να μοιρασει αρμοδιοτητες τον καπελλωσε η αδελφη του και τον εφερε .σε αντιπαραθεση με ολο το κοσμο.ΓΙ αυτο προτεινα τους παραπανω και βεβαια γιατι ακομη και ο χειροτερος τους εχθρος σεν αμφισβητει την εντιμοτητα τους.το μοιρασμα θα μπορουσε ναναι η απαρχη μιας νεας εποχης ενωσης κι οχι διχονοιας.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΩΝ 10.32 μμ ΜΕ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΣΕΡΝΕΤΑΙ. Η ΠΡΩΤΗ ( ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ) ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ.Η ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΚΟΣΜΟ ΛΟΥΛΟΥΔΕΝΙΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΩΛΟΠΕΤΣΟΜΕΝΟΣ. Η ΔΕΥΤΕΡΗ ( ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ) ΕΚΑΝΕΣ ΔΙΑΝΑ. ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ . ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΙΡΑΣΜΑ.ΤΟ ΔΙΑΝΟΕΙΣΤΕ.ΜΟΙΡΑΣΜΑ.ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.ΟΧΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΙ ΜΟΙΡΑΣΙΑΡΗΔΕΣ.ΡΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.ΑΚΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΛΙΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ.Ε ΡΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ 7.31 μμ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ.ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ? ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΑΣ.

διεσυρθη είπε...

συγνωμη ρε παιδια τον σταθη τον ρωτησε κανεις αν θελει να παρατησει τη δουλεια του και να μπλεξει με εσας.ετσι απλα ρωταω.οσο για τα νεα παιδια που ετοιμαζει ο δημαρχος να του παραγειλετε οτι ο θεος να κατεβει κατω πανω απο 300 ψηφους σε ολη την αραχωβα δεν παιρνει,ακου νεα παιδια .οτο φαντομ το κατερριψε η ιδια η αδελφη του για παντα,κι οχι μονο καττεριφθη αλλα διεσυρθη

αραχωβιτης είπε...

απλα μαθηματικα.για να βγει διστομιτης δημαρχος χρειαζεται 500 ψηφους στην αραχωβα. ο χημικος ξερει οτι μονο ενας μπορει να τους του δωσει.ο προεδρος παλι αν κατεβει ξερει οτι για να συντριψει τον πατσανταρα θελει λιγο διστομο .πανως νωρις ξεκινησε η δημαρχολογια.μονο για ενα ειμαι βεβαιος πατριωτες.τοσους συμβουλους δεν ξαναβρισκει ο δημαρχος στην αραχωβα.τους λεει ο κοσμος σοφακια και γελανε ολοι

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ - 11 Ιουλίου 2012 3:19 μ.μ.
δυστυχώς συνδημότη, αυτή είναι η κατάντια της κοινωνίας μας και των χωριών μας .ας αγωνιστούμε για να βρούμε τα Κύθηρα και να μην χάσει για ακόμη μια φορά ο Δήμος ΔΑΑ το πλοίο της γραμμής.στο χέρι μας είναι να μην μας ξανά καπελώσουν για να μας ΣΩΣΟΥΝ οι συνήθεις ύποπτοι.

ΣΤΕΙΡΙ είπε...

Η ΣΤΕΙΡΙΩΤΙΣΣΑ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΕΙ ΚΙ ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΕΙ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ.ΑΝ ΛΕΩ ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΡΑΓΕ.ΣΤΕΙΡΙΩΤΗ 2 ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΩΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΣΤΕΙΡΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΤΕΙΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙ.ΛΕΦΤΑ ΟΜΩΣ ΓΙΟΚ. Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΕΙΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΕΔΩ ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟ ΣΤΕΙΡΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕ Ο ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ

Αραχωβοδιστομοαντικυραίος είπε...

ΣΤΕΙΡΙ δυστυχώς μιζέρια μέχρι το 2014. Αυτούς εκλέξατε ( δ.σ. και τ.σ.) η πλειοψηφία των κατοίκων του χωριού σας.

Ο νόμος Ν.3852/2010 όμως δίνει λύσεις και μην βλέπεις τα πράγματα μοιρολατρικά , διάβασε λίγο, μπορείς να βοηθήσεις το χωριό σου.

Δ.Α είπε...

Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ.
ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟΣ!

ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΥΡΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΑΣΧΗΜΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ.
Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΚΑΙ Η ΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΠΑΓΕΙΣ. ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΜΟΦΩΝΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ.
ΕΚΤΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΕΣ.
ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΠΟΥ ΟΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΑ ΑΣΥΜΜΑΖΕΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΗ-ΕΝΙΑΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ-ΠΡΑΣΙΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΤΗΡΙΑ-ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΙΣΜΟ, ΟΠΩΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΣΚΑΛΑ ΦΟΡΤΩΣΕΩΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΛΕΞΙΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ.
Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ Δ.Α.Α. ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

αραχωβιτη, 11 Ιουλίου 2012 4:01 μ.μ:
Αυτός ο ένας που λες ότι μπορεί μόνος του να δώσει τους 500 από Αράχωβα στον χημικό, θα τους πάει όλους μαζί "φυτευτούς" όπως τους πήγε στον Ψηλό?, ή λίγους-λίγους για να μη φανούνε? χαχαχαχα...
τράτζικ!

ΚΥΠΑΡΙΣΣΟΣ είπε...

διστομο κι αντικυρα μαζι-ποτε σ αυτη τη ζωη.η παραλια δεν ξεχνα τι κανατε στο λιμενικο ταμειο οπως η αραχωβα δεν ξεχνα τι τους κανατε με τ ονομα.οτι και να γραψετε διστομιτης δημαρχος δεν θα βγει ποτε κι επειδη θυμαμαι οτι ο σταθης ηταν καλος σκακιστης στον μεδεωνα δεν θα κανε τετοιο ολεθριο λαθος να υποστηριξει διστομιτη δημαρχο.του φτανουν οσα επαθε με την οικογενεια.στειριωτης μπορει να βγει,αντικυραιος ισως,αραχωβιτης επισης διστομιτης οσο εξακολουθειτε να το παιζετε ανωτερη φυλη Π Ο Τ Ε

ΑΠ είπε...

Δ Α πήραμε
Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ μου θυμίζει την νεα εποχή του πανουργιά ,του εβερτ και των άλλων παιδιών της γαλάζιας γενιάς που θα μας έσωναν από τα κακά του δήμου.
ποια είναι Η ΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΠΑΓΕΙΣ που θα μας σώσει; να την στείλουμε στην βουλή να βοηθήσει και την κυβένηση του κ.Αντώνη που έχει προβλήματα.ισως να φταίει ο καύσονας, ξεχάστε αυτά τα παλιομοδίτικα παιχνίδια,ο κόσμος θα σας βάλει στη θέση που σας ανήκει.χορτάσαμε από κομματικους σωτήρες( κρέμο λεόντιο,πανουριά,παπαχρήστου,αρκάδη,μπέλλο κλπ), ξέρουν το χωριό τους;γνωρίζουν τις γειτονιές;

Ανώνυμος είπε...

στειρι..ο αντ/ρχος σας ειναι τρατζικ..ευτυχως εχετε τον προεδρο σας αλλα τι να κανει και αυτο το παιδι μονο του..

Ανώνυμος είπε...

+Δ.Α++“Τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και μεταξωτούς κώλους”+++Καύσωνας.Μην πάρετε το "κολοποδήλατο" σήμερα, ντυθείτε ελαφρά, πίνετε πολλά υγρά μας λέει tsopanos.blogspot.com/2012/06/blog-post_18.html#ixzz20P2Ud3vW ++++και συμπληρώνω εγώ: " λόγια του κόλου " εμπνεόμενος από την ωραία φωτογραφία που μας ανάρτησε ο τσοπάνος.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 12 Ιουλίου 2012 1:18 μ.μ.το απλό, αφού όπως μας λες ότι είναι μόνος του ας κάνει λαική συνέλευση,να ενημερώσει τους συγχωριανούς του,να ακούσει,να αποφασίσουν και όλοι μαζί να διεκδικήσουν το καλλίτερο για το στείρι.

Αλλά θέλει και είναι μόνο του το παιδί, γιατί τα πεπραγμένα του μέχρι τώρα .... δείχνουν οτι είναι παιδί.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ - ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ - ΒΕΡΟΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΙΟΣ , ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ , ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΕΙΡΙ , ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΓΕΝΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΕΣ , ΜΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ 600 + ΨΗΦΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ , ΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΑ ''ΚΟΙΝΑ'' ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΡΜΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΟΒΟΙΩΤΙΑ !!! ΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΕΑΝ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ , ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΤΡΟΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ , ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΑΡΚΗ . ΜΕΝΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ Η ''ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ''

διστομο 66 είπε...

βρε ψαραδεεεεεςουτε προεδρο στο λιμενικο ταμειο δεν καταφερατε να βγαλετεεεεε.μην μας εκνευριζετε και βγαλουμε το ονομα σας εξω.

Ανώνυμος είπε...

12 Ιουλίου 2012 5:59 μ.μ.Δήμαρχο έχουμε και για την επόμενη πενταετία, τον πετυχημένο Φάντομ, δεν χρειαζόμαστε άλλον από το νταμάρι των μπάμπηδων,πετύχαμε διάνα με τον πρώτον και δεν τον αλλάζουμε με τίποτα.Μάλλον δεν θα σου βγει η ''ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ''

Ανώνυμος είπε...

Βρε δεν πατε σε μαντεια σε μαγισσες και καφετζουδες τα καραγκιοζιλικια τελος.
Ο κυβος εριφθη και θα φανει συντομα.
Αρκετα μεχρι σημερα με τις τσιπουροπαρεες σας και τα κυκλωματα σας.
Τωρα ηρθε η ωρα για την πολιτικη ,για την αυτοδιοικηση, και την δραση στο Δημο.
Αρκετα με τις λανθασμενες σας και ευκαιριακες σας επιλογες.
Τωρα θα παρει τον Δημο στα χερια της , η διαφανεια και η αξιοπιστια στους θεσμους.
Ο καθενας εδωσε τις εξετασεις του αυτά τα πρωτα χρονια και πολύ δεν περασαν την βαση.
Καιρος να αφησουν τον δημο στην τυχη που του αξιζει μακρια από τις μικροτητες τους ερασιτεχνισμους και τις αδυναμιες.

κγ είπε...

αχ ρε δημαρχε πως τα καταφερες κι εςσυ κι η αδελφη σου.εκατο σεναρια ακουγοντααι και το δικο σου μονο για πλακα..εγω παντως επιμενω.αργυρης δυσκολο λογω αραχωβας αντικυρας.σταθης πιο ευκολο,αραχωβα .ασπρα,στειρι, αλλα δεν νομιζω να θελει..ενα σας λεω σιγουρο παντως/τον αργυρη τον εκτιμα πολυ ο τεως προεδρος κι οταν λεω πολυ το εννοω/εχει κι αυτο την σημασια του

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΣΤΟΜΟ 66 , ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΕΣ ΤΟ ΔΩΛΟΜΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΝΕΣΕΣ ΠΟΛΥ , ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ , ΜΕ ΑΝΤΙΚΥΡΑΙΟΥ ΨΑΡΟΝΤΟΥΦΕΚΟ ΘΑ ΚΥΝΗΓΑΣ ΨΗΦΟΥΛΑΚΙΑ , ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΛΗ ΧΩΝΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΒΕΛΟΝΕΣ !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συμπατριώτες μας που με πολλούς τρόπους στήριξαν τη λειτουργία των Εργαστηρίων Παραδοσιακών Τεχνών και Επαγγελμάτων στο Λαογραφικό Μουσείο της Αράχωβας, το οποίο ευχόμαστε σύντομα να συγκροτηθεί. Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζουμε και στο Στάθη Γιαννέλο, που προσφέρει στο εξής την αποζημίωσή του ως Δημοτικός Σύμβουλος για την οικονομική ενίσχυση της λειτουργίας των Εργαστηρίων και του Λαογραφικού Μουσείου.!!!οι υπολοιποι αραχωβιτες συμβουλοι δηλαδη τα τσεπωσαν?????

Ανώνυμος είπε...

12 Ιουλίου 2012 8:07 μ.μ.σωστός,τα έγραψες όλα !μας φάγανε οι "μεσσίες" τόσα χρόνια που μας εμφανίζονται από το πουθενά και μυαλό δεν λένε να βάλουν μερικοί μερικοί! δεν βλέπουν την κατάντια των χωριών μας,έλεος πια ,
ανοίξτε τα μάτια σας και τα μυαλά σας επιτέλους, "αφελείς" νεροκουβαλητές ονείρων .

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΣΤΕΙΡΙ ΑΠΑΝΤΑ....ΞΑΝΑΚΟΠΙΑΣΤΕ ΦΑΝΤΟΜ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ..ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΟΥΠΑ..ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΙΣΚΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ..αντιδημαρχε κουνησου λιγο για το χωριο γιατι γιναμε πυτουρα και μας τρων οι κοτες....ευτυχως και ο προεδρος του χωριου που τρεχει αλλιως θα χανομασταν....

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμε 8.07μμ.τα ειπες ολα !!!!
με τετοια σχολια αναβαθμιζονται τα μπλογκ. Ευγε φιλε μου!!!!
Αστους να ρωτανε χαρτοριχτρες και μαντεια και ανθρωπους προστατευομενους σαν το δελφικο τοπιο ,αντι να πανε στα χωρια να δουνε την καταντια τους.Και παλι ευγε γιατι σε βρισκω αρκετα συγκροτημενο σχολιαστη.
Καλημερα τσοπανε.

ΠΑΡΑΛΙΑ είπε...

Ο ΑΡΓΥΡΗΣ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΠΕ ΟΧΙ, ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΤΟΥ ΔΑΑ
ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΔΑΥΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΕΙ ΔΗΜΟ.
ΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ 100% ΝΤΟΠΙΟ ΜΕ ΑΚΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΟΒΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΕΙΡΙ.
ΕΧΕΙ ΑΚΡΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ 2 ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΕΤΟΙΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΑΕΠ ΤΟΥ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

13 Ιουλίου 2012 9:48 π.μ.ευτυχως και ο προεδρος του χωριου που τρεχει αλλιως θα χανομασταν όπως μας γράφεις, Ε τότε ας κανονίσει να βαφτούν οι μπασκέτες και να μπατανιστεί η αυλή του σχολείου για τις εκδηλώσεις του καλοκαιριού. Καιρός δεν είναι ;( 20 μήνες) Για να μην τρέχει μόνο σαν το Βέγγο και συγκαεί καλοκαιριάτικα. Τι λές ;

ΠΑΡΝΑΣΣ - Ο - ΕΛΑΤΟΣ είπε...

Ρε πατριωτες σας διαβαζω συνεχεια αλλα εχω μια απορια.
Λιγοι γραφουν για τους συμβουλους που ειναι σε χειμερια ναρκη κατακαλοκαιρο.
Τι να σου κανει ο δημαρχος;
Δε λεω και αυτος λιγος ειναι ,αλλα και αν ο γιαννελος βρει αλλον κι ας ειναι και απο διστομο οι συμβουλοι της αραχoβας οι ιδιοι δεν θα είναι περιπου;
Αδεια τουλουμια ειναι ολοι τους.
Ακομα και η βαγγελιο και ο θωμας απο τους αλλους τζαμπα μαγκες που ψελλιζουν κατι για να λενε πως ειναι εκει. Αγγαρεια το κανουν αλλα τα ευρω ευρω .
Αρα δεν ειναι ο πατσανταρας το θεμα αλλα το υλικο του.
Μαυτο το κοπαδ που πας καραμητρο πουλεγε κιο παππουςμμμ.

georgiou speaking είπε...

λοιπον αλανια μην τρωτε κουτοχορτο.το φαντομ μπορει να τα κανε μανταρα και να διοικει η αδελφη του αλλα χαζος δεν ειναι να κρυβεται πισω απο την δημαρχολογια αφου ετσι κι αλλιως ειναι καμμενο χαρτι.μονο το γνωστο ξενοδοχειο του χει μεινει.ο σταθης επισης ειναι εξυπνος για ν αρχισει απο τωρα ονοματα δικο του η ξενα,αλλωστε εχει αρκετες φουρτουνες αυτο τον καιρο στην πολυεθνικη.στειριωτες δεν εχουν κανενα λογο να γραφουν ενω η βαγγελιω και οι αραχωβιτες συμβουλοι αποδειχθηκαν τοσο λιγοι που τι να γραψουν.οποτε ολοι αυτοι οι ανωνυμοι ειναι διστομο και αντικυρα.οι μεν πρωτοι καθε μερα καθε ωρα ονειρευονται δημαρχο διστομιτη,οι δε βγαζουν καντηλες και μονο που το ακουνε αυτο.εγω λοιπον θα σας κανω μια προβλεψη. η ΝΔ θα κατεβασει τον πατσανταρα και ετσι οπως ειναι διαλυμμενο το ΠΑΣΟΚ θα κερδισει ανετα.εναν εφιαλτη εχουν στον...φουρνο πανω.αν κατεβει απεναντι ο γιαννελος.τοτε χανουν την αραχωβα κι ολα θα κριθουν στο διστομο αφου ολες τις εκλογες να παρετε στειρι αντικυρα μοιραζονται συνηθως.γι αυτο θα αρχισουν να ριχνουν γεφυρες.ψηλος και οικονομακης οι κτιστες.georgiou speaking ομως.αυτοι οι δυο θα ναι οι αντιπαλοι.θα με θυμηθειτε.καλο καλοκαιρι.παμε σε ευβοιωτικα νερα.

Ανώνυμος είπε...

παιδια στειριωτες,εγω εμαθα πως ο αντιδημαρχος και ο προεδρος, βοσκαν τη γιδα για να την σφαξουν στις εκδηλωσεις του 15ουστου..μεγαλο βημα..μεγαλη ιδεα..οποιος την ειχε μπραβο..βραστη γιδα κατακαλοκαιρο..οπως γιορτη σαρδελλας..εμεις γιορτη γιδας..

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΔΕΣ ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 2.22 μμ ? ΕΣΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΣΕ ΧΩΡΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΣΤΑΝΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΣΚΗΣΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ?
ΤΣΟΠΑΝΕ ΜΗΝΤΟ ΚΟΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Η ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ.

Τραγί Σκαριτσάς είπε...

Ανώνυμε 13 Ιουλίου 2012 2:22 μ.μ. Φαίνεται ότι ανήκεις και εσύ στην συνομοταξία των μηρυκαστικών ζώων. Αλλά για την απορία σου (γιορτη σαρδελλας - γιορτή γίδας) γιατί δεν ρωτάς να μάθεις και ξευτιλίζεσαι διαδικτυακά νομίζοντας ότι διαθέτεις πνεύμα και χιούμορ .
Δυστυχώς ο @@υτος δεν βγάζει κέρατα για να ξεχωρίζει λένε στο χωριό μας.

Εσύ Τσοπάνε της Αράχωβας τι λες,τώρα που δεν έχεις άρμεγμα, προλαβαίνεις να σχολιάσεις και να μας τα πεις βλάχικα και έξω από τα δόντια;

Τραγόπουλο Σκαριτσάς είπε...

Ανώνυμε 13 Ιουλίου 2012 2:22 μ.μ.
διάβασε για να μαθαίνεις ,γιατί όπως καταλαβαίνω, δεν βλέπεις πέρα από την μύτη σου.

Γιορτή Φακής στο Βούζι Δομοκού, Σάββατο 14 Ιουλίου, κοίτα τον σύνδεσμο

http://www.altpressfthiotida.com/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82/%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AE-%CF%86%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%B6%CE%B9-%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CE%AC%CE%B2%CE%B2%CE%B1%CF%84-2/

ελπίζω τώρα να καταλάβεις γιατί κάποιοι πασχίζουν για την γίδα Σκαριτσάς, διαφορετικά " ψωμάκι που πάει χαμένο " που λένε στο χωριό μας.

Ανώνυμος είπε...

αν.2.22.εισαι μεγαλοος εχεις δικιο...απλως πες τα πιο μαλακα...οτι ειναι αναξιοι-ανυκανοι

Ανώνυμος είπε...

15 Ιουλίου 2012 2:45 μ.μ.

Γιάννης κερνάει,Γιάννης πίνει, μπράβο σου για τα επιχειρήματά σου, δεν μπορώ να τα αντικρούσω,είσαι άξιος, είσαι ικανός,εσύ θα μας οδηγήσεις,μπράβο μπραβο ,εύγε είσαι το φωτεινό μέλλον του χωριού αλλά κρέμασε κανένα σκόρδο μην σε ματιάσουν