Σε ολόκληρη την επικράτεια συνεχίζονται οι καταλήψεις στα σχολεία, ενώ υπάρχουν και στοιχεία πως καθημερινά κλείνουν όλο και περισσότερα γυμνάσια και λύκεια. Από σήμερα ξεκίνησε και το λύκειο της Αράχωβας.
Ακριβής αριθμός των υπό κατάληψη σχολείων δεν μπορεί να υπάρξει καθώς παρατηρείται το φαινόμενο, πολλά σχολεία τη μία ημέρα να κάνουν....
κατάληψη, την επόμενη να ανοίγουν και την μεθεπόμενη να ξανακάνουν κατάληψη. Γι’ αυτό άλλοι υπολογίζουν ότι 220 είναι τα υπό κατάληψη σχολεία και άλλοι ότι ξεπερνούν τα 600. Πάντως, το υπουργείο Παιδείας προτίθεται να στείλει τις αμέσως επόμενες ημέρες στα σχολεία εγκύκλιο για την αναπλήρωση των ωρών που χάνονται λόγω των καταλήψεων και συγκεκριμένα: Η αναπλήρωση θα γίνεται με περικοπή περιπάτων και εκδρομών, με περιορισμό των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών, με προσθήκη διδακτικών ωρών μετά την ολοκλήρωση του ημερήσιου προγράμματος, στις περιπτώσεις που ο σύλλογος διδασκόντων κρίνει ότι είναι εφικτό, με αξιοποίηση των αργιών και αξιοποίηση των Σαββάτων.
κατάληψη, την επόμενη να ανοίγουν και την μεθεπόμενη να ξανακάνουν κατάληψη. Γι’ αυτό άλλοι υπολογίζουν ότι 220 είναι τα υπό κατάληψη σχολεία και άλλοι ότι ξεπερνούν τα 600. Πάντως, το υπουργείο Παιδείας προτίθεται να στείλει τις αμέσως επόμενες ημέρες στα σχολεία εγκύκλιο για την αναπλήρωση των ωρών που χάνονται λόγω των καταλήψεων και συγκεκριμένα: Η αναπλήρωση θα γίνεται με περικοπή περιπάτων και εκδρομών, με περιορισμό των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών, με προσθήκη διδακτικών ωρών μετά την ολοκλήρωση του ημερήσιου προγράμματος, στις περιπτώσεις που ο σύλλογος διδασκόντων κρίνει ότι είναι εφικτό, με αξιοποίηση των αργιών και αξιοποίηση των Σαββάτων.
18 σχόλια:
Είναι απαράδεκτο γεγονός το σχολείο να τελεί υπό κατάληψη.
Η ευθύνη για το γεγονός αυτό βαραίνει το σύλλογο των γονέων πρωτίστως, τον κάθε γονέα ξεχωριστά καθώς και σε δεύτερη φάση το σύλλογο των καθηγητών που αδυνατούν να διατηρήσουν την τάξη εντός του ιδρύματος.
Οι παραπάνω οφείλουν να εντοπίσουν τους υποκινητές αυτής της απαραδέκτου ενέργειας (στην πλειοψηφία των περιπτώσεων πρόκειται είτε για ασυνείδητους κηδεμόνες είτε για εξωσχολικά στοιχεία) καθώς και τα διάφορα αλητοειδή που πρωτοστατούν σε αυτές τις καταστάσεις -η επιμόρφωση δεν είναι μέρος των προτεραιοτήτων τους, έτσι τα έμαθαν στο σπίτι τους- και ξεσηκώνουν τα υπόλοιπα, που εφόσον είναι μικρά δεν καταλαβαίνουν.
Γονείς αδιάφοροι ξυπνάτε επιτέλους, πρόκειται για το παιδί σας, ποιος περιμένετε να ενδιαφερθεί για αυτό; το ανύπαρκτο και μαφιόζικο κράτος ή οι καθηγητές που το μόνο που βλέπουν είναι ένα οκτάωρο και τους μισθούς τους να μειώνονται; ξυπνάτε
πατρις θρησκεια οικογενεια...
τι λες βρε καραγκιοζακο.;
για να γινει καταληψη αποφασιζουν ολες οι ταξεις και τα παιδια με υπογραφη.ουστ φασιστοειδη που θα πεις το παιδι μου αλητοειδη...
απογονε του κονιτσοφασιστα.
Παλιά οι αγράμματοι γονείς κάνανε τα πάντα για να μορφωθούν τα παιδιά τους.
Σήμερα, οι αγράμματοι γονείς (βλέπε το αλητοειδή παιδί)καμαρώνουν για τα χάλια τα δικά τους και των παιδιών τους.
Γι αυτό πάμε κατά διαόλου...
Για όνομα πια αλητοειδή τα παιδιά Κύριε ανώμημε???Τα παιδιά φταίνε που δεν έχουν βιβλία?Που τα παιδία της Α' Λυκείου δεν ξέρουν με τι σύστημα θα δώσουν για το μέλλον τους..Που τα παιδιά της Γ' Λυκείου θα γράψουν πανελλήνιες και δεν έχουν βιβλία..Φαίνετε ποιός είναι ο αγράμματος Κύριε Ανώνημε (κύριος που λέει ο λόγος)..Και αν τέλει ξέρετε τα αιτήματα των παιδιών και τα λέτε όλα αυτά???Μήπως βάζετε την εικόνα της Αράχωβας πάνω απ'όλα ??Ντροπή σας μόνο αυτό έχω να πώ .
Απαντώ στον προηγούμενο που προσεβλήθη από τα γραφόμενά μου:
Την ίδια κατάσταση στα σχολεία την βλέπουμε χρόνια τώρα και όταν οι μαθητές έπαιρναν εγκαίρως τα βιβλία τους. Κάθε τρεις και λίγο κατάληψη. Λόγοι για διαμαρτυρία υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα πολλοί. Δεν υπάρχει όμως κανένας λόγος η αληταρία των μαθητών να βανδαλίζει και να καταστρέφει τα πάντα μέσα στα σχολεία. Αν οι γονείς αδιαφορούν για την παιδεία και την ανατροφή των παιδιών τους κανένα εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι αρκετό για να τα κάνει ανθρώπους. Είτε έχουν βιβλία είτε δεν έχουν.
ΥΓ. Η επισήμανσή μου στη λέξη αλητοειδή αναφερόταν στην κλίση του ονόματος : το αλητοειδές παιδί, τα αλητοειδή παιδιά. Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες για γονείς και κλώνους.
ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ.
ΣΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ.
ΜΑΘΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ
ΑΥΘΑΔΕΙΑ ΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ,ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΤΗΝ ΑΝΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΩΣ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΩΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ.
ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΝΕΥΘΥΝΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Ένα λεπτό κύριε Ανώνημε ( 30 Σεπτεμβρίου 2011 8:46 π.μ.)Πρώτον μια βασική ερώτηση..Μπήκατε χθές ή σήμερα η περάσατε από το Λύκειο Αράχωβας χθές???Μάλλον έχετε πολλή φαντασία μου φαίνεται τα παιδιά δεν έχουν πειράξει τίποτα ,ούτε από πλευράς υλικών(θρανία,καρέκλες,πίνακας,τζάμια κτλ.).Κάνουν ειρηνικά την διαμαρτυρία τους.Και δεύρερον δεν προσεβήθει ο ίδιος προσβάλλεται τα παιδιά της Αράχωβας ,αφού είχατε σαν αφορμή την κατάληψη του Λυκείου.
«Αγαπητοί» παραπάνω ανώνυμοι,
Όλοι οι πολίτες αυτής της χώρας, είτε είναι ενήλικοι είτε ανήλικοι, έχουν το δημοκρατικό δικαίωμα της προάσπισης και τηs διατήρησηs των δικαιωμάτων τους.Οι ενήλικοι απεργούν και διαδηλώνουν, οι ανήλικοι το μόνο που μπορούν να κάνουν για να διαμαρτυρηθούν και να εισακουσθούν τα αιτήματά τους, είναι η κατάληψη. Γνωρίζετε πως αποφασίζονται οι καταλήψεις στα σχολεία που φοιτούν τα παιδιά μαs; Μα φυσικά και δεν το γνωρίζετε…γιατί αν το γνωρίζατε δεν θα μιλάγατε για «αλητήριους» μαθητές. Το εκλεγμένο Δεκαπενταμελές κοινοποεί τα αιτήματα των μαθητών στην Διεύθυνση του σχολείου και στον σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Αν η Διεύθυνση και ο σύλλογοs βρουν λύσεις ή δώσουν ικανοποιητικές απαντήσεις, τότε καμία κατάληψη δεν έχει λόγο υλοποίησης. Αν όμως τα προβλήματα αδυνατούν να λυθούν από τους παραπάνω φορείς που οι μαθητές πρωτίστως απευθύνονται(πχ. όπως φέτος η ανεπίτρεπτη και πρωτοφανείς έλλειψη βιβλίων),τότε γίνεται γραπτή ονομαστική ψηφοφορία μεταξύ των μαθητών όλων των τάξεων του εκάστοτε σχολείου. Φυσικά η οποιαδήποτε απόφαση, είναι η υλοποίηση της βούλησης τηs αρχήs της πλειοψηφίας, TI ΠΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ «κύριοι ή κυρίεs » ανώνυμοι;;;
Σχετικά βέβαια με τους γονείς, συμφωνώ μαζί σαs ότι είναι αδιάφοροι, αλλά όχι φυσικά για τoυs λόγουs που εσείs υποστηρίζετε. Πρώτοι οι γονείς θα πρέπει να διαμαρτύρονται για τα κακώς κείμενα στην παιδεία. Πρώτοι οι σύλλογοι Γονέων θα έπρεπε να θέτουν τα αιτήματά των παιδιών τους προς τις Διευθύνσεις των σχολείων και προς το Υπουργείο Παιδείας, κι όχι να αναγκάζονται να το κάνουν αυτό οι μαθητές. Βέβαια κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι με αφορμή τις καταλήψεις κάποια σχολεία πέφτουν θύματα εξωσχολικών βανδάλων,αλλά ποιος ευθύνεται γι αυτό;;; Εδώ είναι ευθύνη των γονέων και πάλι να περιφρουρήσουν το σχολείο και τα παιδιά τους, φροντίζοντας να ακουστούν με τον σωστό τρόπο τα δίκαια αιτηματά τους.
Το σίγουρο είναι ότι κανείς δεν θέλει κλειστά σχολεία. Δεν είδα όμως ποτέ το Υπουργείο Παιδείας ή τους γονείς να κόπτονται το ίδιο για τις χαμένες μαθητικές ώρες όταν οι πιο προνομιούχοι εκ των περισσότερων εργαζομένων(δάσκαλοι και καθηγητές), κάνουν την μια απεργία μετά την άλλη. Μόνο με τις καταλήψεις των μαθητών χάνονται μαθητικές ώρες;;;
Το σίγουρο ακόμη είναι ότι όλοι μας θα θέλαμε μια υγιής και δίκαιη παιδεία, χωρίς απεργίες, χωρίς καταλήψεις, χωρίς παραπαιδία. Όλοι θα θέλαμε μια παιδεία που θα είναι η βάση της σωστής διαπαιδάγωγησης των νέων γενιών και η βάση για να αποκτήσουν τα παιδιά μαs τα απαραίτητα εφόδια για ένα καλύτερο μέλλον.Τι κάνουμε όμως όλοι εμείς γι αυτό;;; Ας ωθήσουμε λοιπόν τα παιδιά μας στο να μάθουν μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες να πολεμούν για τα δικαιωμά τους, μαθαινοντάς τα να αποκτούν υγιή πολιτική συνείδηση, κι όχι μαθαίνοντας τα να είναι άβουλα παιδιά άρα άβουλοι αυριανοί πολίτες, έρμαιο στα σχέδια και στην αδιαφορία της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας...
Ως εκπρόσωπος του σχολείου μου, έχω να σας δηλώσω τα εξής:
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ σε κανέναν να αποκαλεί τους μαθητές αλήτες.
Αλήτες θα ήμασταν αν κάναμε καταλήψεις χωρίς να έχουμε θέσει ΣΟΒΑΡΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ(δηλαδή αν τα αιτήματά μας περιορίζονταν σε μικρές αφορμές δυσλειτουργίας, κι εμείς εκμεταλλευόμενοι αυτές τις αφορμές, να θέλαμε μέσω των καταλήψεων να τεμπελιάσουμε, να πάμε για καφέ, να ξενυχτήσουμε κτλπ)…
Όμως ΟΧΙ κύριοι! Σας βεβαιώνω ότι οι καταλήψεις γίνονται για λόγους σοβαρούς όπως η έλλειψη βιβλίων, κι όχι για να σπαταλήσουμε τον χρόνο μας όπως λέτε.
ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ.
Υπάρχει ένα ελάχιστο έως και μηδαμινό ποσοστό κάποιων μαθητών που κάνει κατάληψη για ασήμαντους λόγους….όμως οι περισσότεροι από εμάς έχουν κάποιους υψηλούς στόχους, τους οποίους θέλουν να πετύχουν.
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΕΣΑΣ, ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΟΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ…ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΤΙΣΕΙ, ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ «Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ» ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΙΔΕΟΙ…
Με τον δικό μας τρόπο, δείχνουμε στο σύστημα, πως δεν έχουμε τα μάτια μας κλειστά! ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ…ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΖΕΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ!!!
Λοιπόν ; Τι λέτε ; Είμαστε αλήτες επειδή
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ;
Οι καταλήψεις στα σχολεία είναι μόδα και όχι αγώνας. Σκεφτείτε κανέναν πιο πρωτότυπο τρόπο να διαμαρτυρηθείτε και κυρίως να εισακουστείτε από το υπουργείο.
Και η ξύλινη γλώσσα των πολιτικών μια χαρά έχει περάσει και στο δικό σας λόγο αγαπητέ εκπρόσωπε του σχολείου σου. Το μέλλον σας δεν θα το χτίσετε όμως με καταλήψεις ακολουθώντας άγονες συντεχνιακές πρακτικές.
Και να είσαι σίγουρος ότι για το δικό σας μέλλον αγωνιούμε πολύ περισσότερο εμείς, οι προβληματισμένοι γονείς, γι αυτό και χτυπάμε τα καμπανάκια, όπως ξεκίνησε πολύ σωστά να γράφει ο πρώτος σχολιαστής.
2 Οκτωβρίου 2011 2:04 π.μ.
Και τι κάνουμε;
μια τρύπα στο νερό;
σ αυτό το κοινωνικό , πολιτιστικό εργασιακό κλπ. περιβάλλον που ζούνε....
Μεγάλε κοροϊδευόμαστε βλέπω.
Η αγωνίες μας,είναι του κ...υ.
Διαβάστε το, Ακούστε το, Ίσως σας "αγγίξει" λίγο.
Ο κυρ-Παντελής
Στίχοι: Πάνος Τζαβέλας
Μουσική: Πάνος Τζαβέλας
Πρώτη εκτέλεση: Πάνος Τζαβέλας
Έντιμε άνθρωπε, κυρ-Παντελή,
έχεις κατάστημα κάπου στη γη.
Πουλάς εμπόρευμα, βγάζεις λεφτά
πολλά λεφτά, πολλά λεφτά.
Τις Κυριακές πρωί στην εκκλησιά
σταυροκοπιέσαι στην Παναγιά.
Έντιμε άνθρωπε, κυρ-Παντελή,
έχεις και σύζυγο, κόρη, παιδί,
μοντέρνα έπιπλα, έγχρωμη TV,
τρως τροφή πνευματική.
Μακριά από κόμματα μην βρεις μπελά,
"Πατρίς, θρησκεία και φαμελιά".
Έντιμε άνθρωπε, κυρ-Παντελή,
τι κι αν πεθαίνουνε πάνω στη γη
χιλιάδες άνθρωποι χωρίς ψωμί,
μαύροι, λευκοί ή κίτρινοι;
Ο γιος σου μοναχά να ’ναι καλά
ν’ αφήσεις τ’ όνομα και τον παρά.
Έντιμε άνθρωπε, κυρ-Παντελή,
σκεύρωσες, σάπισες στο μαγαζί.
Τη νιότη ξόδεψες και την ορμή
για τη δραχμή, για το πετσί.
Δίπλα σου τ’ όνειρο, η ζωή και το φως
μα εσύ στο κουφάρι σου κλεισμένος εντός.
Ξέρεις πως δώσανε, κυρ-Παντελή,
άλλοι τα νιάτα τους και τη ζωή
να γίνει τ’ όνειρο φέτα ψωμί
να φας κι εσύ, κυρ-Παντελή;
Κι εσύ τι έδωσες, κυρ-Παντελή;
Πες μας τι έκανες σ’ αυτή τη γη.
Πες μας τι άφησες κληρονομιά
που να εμπνέει τη νέα γενιά.
Έντιμε άνθρωπε, κυρ-Παντελή,
έντρομε, άβουλε, συ φασουλή,
βρώμισες τ’ όνειρο και την ψυχή,
άδειο πετσί χωρίς πνοή.
Έντιμοι άνθρωποι, νέα γενιά,
θάψτε τους έντιμους μες στα σπαρτά
κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή
σκουλήκι άχρηστο σ’ αυτή τη γη.
http://www.youtube.com/watch?v=5YPj0PZLUXE
Και ξαφνικα ανενταχτη,γιανοδιστομο.3ματι.ολη η παρεα του αριωνα.βρε βρε καλως τα μας.κατερριφθη ενα ρεκορ παντως.4 σχολια τους κι ουτε μια αναφορα στον προεδρο ουτε καν στον δημαρχο.χαλασανε κι αυτοι παει
Από αύριο και το γυμνάσιο Αράχωβας κατάληψη. Για το δημοτικό ξέρετε κάτι?
Αυτό πότε αρχίζει? !!!!!!!!!!!!
Ρε κρατικοδίαιτε και πασοκοαναθρεμμένε giannidistomo, άσε το Τζαβέλα κάτω ρε, που θα μας κάνεις εσύ μαθήματα δημοκρατίας!!!
ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΤΖΑΒΕΛΑ , ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΘΟΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ.ΟΙ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΠΙΑ,ΜΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΓΙΑ….ΦΕΡΕΤΖΕΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ….
ΜΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ.ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΕΡΕΨΕΙ;
ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ…. ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ.
ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΙΚΡΟΣ,ΚΑΙ….ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΣ
«Απαιτώ τον ουσιαστικό εκδημοκρατισμό των δομών της παιδείας έτσι ώστε:
Να μην εκτρέφει, παράγει, και αναπαραγάγει υπηκόους μονοδιάστατους, και προσαρμοσμένες στους εκάστοτε ισχυρούς προσωπικότητες»
Δ.Γληνός
Εγω σαν «3ο Μάτι», ντρέπομαι να κοιτάξω στα μάτια την παραπάνω Μαθήτρια Λυκείου….κατεβάζω το κεφάλι και τα δυό μου μάτια , σαν άνθρωπος γεμάτος απογοήτευση για την γενιά μου…
Τι μπορούμε εμείς να πούμε σε αυτό το παιδί;
Τι μέλλον χτίσαμε γι αυτό το παιδί;
Τι όνειρα το αφήσαμε να κάνει;
…Μεγαλώσαμε τα παιδιά μας με την λογικη του βολέματος, με την λογικη της ανοχής…τα γεμίσαμε ψεύτικα όνειρα και ψευτικους ουρανούς…τους δώσαμε φτερά να πετάξουν…αλλά ΠΟΥ; Στους ψευτικους καταγάλανους ουρανούς της αναξιοκρατίας, της αναξιοπρέπειας.. Τα στείλαμε με μαθηματική ακρίβεια στην ανεργία, στην απογοήτευση και στην εσωστρέφεια…Αγωνιστήκαμε όλοι για να παραδώσουμε στα παιδιά του κόσμου την απογοήτευση…Έπρεπε να είχαμε βάλει ο καθένας τον εαυτό του σε «εργασιακή εφεδρεία» γιατί αποδειχθήκαμε κατώτεροι των περιστάσεων.
Αγαπητή μαθήτρια, αυτά που γράφεις για εμάς, αυτά που νιώθεις εσύ και η γενιά σου, είναι σίγουρα πολύ λίγα για το κακό που σας έχουμε κάνει…
Λυπάμαι…
ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ (29/09 5.28./ 7.48, 30/09 8.46/ 9.06, 02/10 4.04/ 2.04 ΚΤΛΠ)…ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ…
ΚΥΡΙΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΑΦΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ, ΠΩΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΑΣ ΑΛΛΟΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΟΜΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ «ΑΜΙΛΗΤΑ ΚΙ ΑΚΟΥΝΗΤΑ»!
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΔΑΣ. ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΠΡΩΤΗΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ; ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΟΝΟΙ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ Ή ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ CD ROM ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ 10 ΕΥΡΩ…ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΕΛΟΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ . ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΦΡΟΝΤΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΑ; ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΑ «ΚΟΤΣΙΑ» ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ… ΓΙ ΑΥΤΟ, ΑΣ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Δημοσίευση σχολίου