Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Διαμαρτυρία της Ευαγγελίας Γρανιτσιώτη για τον αποκλεισμό της Μείζονος Αντιπολίτευσης από την συνάντηση με το Σωματείο Εργαζομένων «ΕΝΩΣΗ»


Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας , για τον αποκλεισμό της Μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Δ.Α.Α από την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες με το Σωματείο Εργαζομένων «ΕΝΩΣΗ».
Μέσω του διαδικτύου πληροφορηθήκαμε ότι έγιναν προσκλήσεις προς όλους τους φορείς, τοπικούς βουλευτές, τον Δήμο Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας, την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, για τα φλέγοντα εργασιακά και λειτουργικά προβλήματα της επιβίωσης του εργοστασίου ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Γιατί κ. Δήμαρχε δεν μας ενημερώσατε;
Δεν γνωρίζετε ότι οι προσκλήσεις αφορούν όλο το Δημοτικό Συμβούλιο;
Ή θεωρείτε ότι τα προβλήματα των εργαζομένων δεν μας αφορούν και απασχολούν μόνο μια κλειστή ομάδα ανθρώπων;
Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ θα βρίσκεται πάντα στο πλευρό των εργαζομένων με όσες δυνάμεις διαθέτει.


ΕΥΑΓ.ΓΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗ


ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ



ΔΗΜΟΥ Δ.Α.Α

134 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό μόμο σε πείραξε κ. Γρανιτσιώτη??
Όοοοολα τα άλλα στο δήμο δουλεύουν ρολόι, έτσι???

Ανώνυμος είπε...

βαγγελιω υπεγραψες η οχι την απολυση της κοπελλας του 0ΑΕΔ και μετα πηγες μαρτυρας υπερασπισεως ζημιωνοντας το δημο??????????????????τοσο απλη ερωτηση

Ανώνυμος είπε...

εσυ βαγγελιω εχεις τον ΠΑΣΤΡΑ..δεν εχεις αναγκη..ολα τα αλλα ειναι δευτερευον...

Ανώνυμος είπε...

ο παστρας να ξερεις διοικει ολοκληρο στειρι..ο αντιδημαρχος στειριου κρεμεται απο το στομα του..μην υποτιματε την αξια του..ρωτηστε και τον ιδιο αν κανω λαθος...

τα κουκουλωσανε?????? είπε...

διαβάζοντας τα θέματα του δημοτικού συμβουλίου της ερχόμενης τετάρτης(αλήθεια νύν πρόεδρε για τί δεν μπαίνουν πιά στα μπλογκ)δεν βλέπω πουθενά ούτε το θέμα της παράνομης απόλυσης που
εβαλε ο γιαννέλος,ούτε της συμπεριφοράς του αντιδημάρχου διστόμου που τα ΄κανε γυαλιά καρφιά στην αράχωβα που βαλε η βαγγελια ούτε το μεγάλο φαγοπότι που έγινε μετά την γαλάζια σημάια και το πε έχρι και το σταρ λαμιας (1500 ευρώ για τσιπούρες).τα κουκουλώσανε άραγε??????????????????????????

Ο Τσοπάνος της Αράχωβας είπε...

Αμέσως μετά την παραίτηση του πρώην προέδρου του δημοτικού συμβουλίου σταμάτησαν τα δελτία τύπου και οι ανακοινώσεις του δήμου προς τα blogs. Σίγουρα είναι σύμπτωση και δεν υπάρχει καμιά οδηγία γιαυτό. Τυχαίο είναι.
'Όταν έψαξε το θέμα ο τσοπάνος δύο φορές έδωσαν την ίδια απάντηση. Φόρτος εργασίας της υπαλλήλου που είναι υπεύθυνη να στέλνει τα δελτία τύπου και τις ανακοινώσεις. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να κάνεις copy-paste ένα κείμενο και να το στείλεις με mail δεν καταλαβαίνω.
Προεκλογικά τα blogs ήταν καλά όταν αναρτούσαμε τα 2-3 ημερήσια δελτία τύπου σας. Μέχρι και την παραίτηση γιαννέλου μας ενημερώναν πάντα. Τι σύμπτωση και αυτή, από την επομένη της παραίτησης ξεχάσανε το mail μας.
Και για να μην πει κανείς ότι το θυμήθηκα ξαφνικά παρακαλώ διαβάστε τι έγραψα για το θέμα στις 24 Μαρτίου 2012

http://tsopanos.blogspot.gr/2012/03/blog-post_1207.html

Ανώνυμος είπε...

κοπηκαν και τα λαιβ συμβουλια μετα την φυγη του σταθη..γιατι αραγε

ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ είπε...

Έχει κλείσει το μαγαζί κύριοι. Όταν με το καλό ανοίξει (μετά τις εκλογές), ο πρώτος που πρέπει να μπει, δεν είναι ο καινούριος Δήμαρχος, αλλά το ΣΔΟΕ.

γκ είπε...

Στο περιβόητο email της αδελφης του δημαρχου εγραφε------- Εδώ και καιρό διαπιστώνω ότι ο κ. Γιαννέλος θέτει, με διάφορους και ανορθόδοξους τρόπους (π.χ. μέσω ελεγχόμενων απ'αυτόν blogs), συνεχώς θέμα απομάκρυνσής μου από το περιβάλλον του Δημάρχου και αδερφού μου, με το σκεπτικό ότι δήθεν τον επηρεάζω (???) και ότι ήταν προεκλογική δέσμευσή του η απομάκρυνσή μου.
Θεωρώ άκρως προσβλητικά τα παραπάνω, τόσο για τον Δήμαρχο όσο και για εμένα.------------κατάλαβες τώρα τσοπάνε γιατί σας έχουν κόψει.ο φιλος του εχθρού μου είναι εχθρός μου.ετσι έχει αποφασίσει η καγκελαρία που μας διοικεί.και μην μου πεις οτι δεν το βαζεις γιατι ειναι προσωπικο δεδομενο διοτι ειναι email που σταλθηκε σε πολλους παραληπτες

Ανώνυμος είπε...

ΤΣΟΠΑΝΕ ΡΩΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΝ ΝΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΗΜΑΡΧΙΑ

Ανώνυμος είπε...

τα μπλογκ λενε αληθειες γι αυτο δεν τα θελουν.
θελουν τα δημοτικα συμβουλια γιατι ολοι οι συμβουλοι ειναι κοτες και ειδικα της γρανιτσιωτη λυρατες.

Ανώνυμος είπε...

7.33 Μ.Μ ΣΩΣΤΟΣΣΣ
ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕ ΟΜΩΣ.
ΤΑ ΕΥΡΩ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ.
ΦΡΟΥΦΡΟΥ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ.
ΝΥΝ ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΕ ΠΟΣΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ;
ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΟΟΟΟΟ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΚΟΜΑ.

ασσος είπε...

πραγιας,ληξουριωτης γιατρος,ζητημα να χουν παραστειστα μισα συμβουλια.η ζωη ελειπε τρεις μηνες.ο τζαφονιας αγνοειται εδω και καιρο.θα παρουν κι αυτοι αποζημιωση κανονικα ,θα μου πειτε εδω θα παρει η σοφιά δεν θα παρουν αυτοι που εκλεγήκανε ξεφτιλα

νταμα είπε...

ΡΕ ΜΕ ΤΙ ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ ΜΠΛΕΞΑΜΕ.ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ,ΣΥΡΟΥ ΛΟΥΚΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟΟ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΚΑΙ 100 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ.ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ.AZAX ΓΡΗΓΟΡΑ.ΒΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΣΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ????????????????

θαλασσα είπε...

παραλιακο εκτακτο νεο.αναβληθηκε το συμβουλιο.οι πληροφοριες λενε οτι δεν μπορεσαν να καταληξουν σε προταση αποδεκτη για την κοινωφελη της αντικυρας.οπως ειπε συμβουλος απο τα μας κανουν ρομπα παλι η φουντα με τους γιανελαιους καλυτερα αναβολη

Ανώνυμος είπε...

θαλασσα πράγματι ανέβαλαν το συμβούλιο δείτε το σιτε του Δήμου
http://www.daa.gov.gr/newsite/el/eniaios-dimos-daa/anakoinwseis/1270-2012-07-18-09-52-09.html
και συμπληρώνω: είστε και για γέλια και για κλάματα, ούτε για τον οίκτο μας δεν αξίζετε.Λυπάμαι γιατί με την ψήφο μου σας έδωσα την δυνατότητα να διοικήσετε τον δήμο αλλά όλοι σας μηδενός εξαιρουμένου μας αποδείξατε οτι είστε μεγάλοι @@@@γκιόζηδες.
Δεν σας έχει μείνει ίχνος τσίπας.

ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ... είπε...

ΘΕΑΤΡΟΔΗΜΟΤΙΚΟΣΥΜΒΟΥΛΙΟΦΡΕΝΕΙΑ!!!!
ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΘΡΥΨΑΛΑ.

ΦΥΛΑΚΗ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.
ΒΑΛΤΕ ΚΑΓΚΕΛΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΟΥΝΤΑΡΕΙ ΣΑΣ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ. ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΩΝΥΜΟΣ...17 Ιουλίου 2012 11:18 μ.μ.
ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΔIΚΑΣΤΙΚΟΣ ΚΛΗΤΗΡΑΣ 100%ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥΣ Ο ΔΗΜΟΣ.-

ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΕΛΟ ΚΑΝΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΦ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ. ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ. ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ….

μην ξυπνατε τα παιδια είπε...

ανωνυμε δεν ειναι σωστο να τους βαζεις στο ιδιο καζανι ολους.εγω πιστευω ακραδαντα οτι υπαρχουν ανθρωποι που μπηκαν να προσφερουν αλλα μ εναν δημαρχο υποχειριο της αδελφης του απογοητευτηκανε και δεν ασχολουνται.και κατι αλλο τσοπανε αν προσπαθησει καποιος να βγαλει στατιστικα στα δημοτικα συμβουλια ποσο εχουν μιλησει για θεματα οι συμβουλοι της συμπολιτευσης θα εχει τα εξης νουμερα.γιαννελος 50%μιχος 30% δημαρχος 10% συρου 10 % κι ολοι οι αλλοι ΜΗΔΕΝ .για ποιο λογο να παρουν λεφτα????που κοιμοντουσαν η μασσαγαν τσιχλες???μπορει να μου πει ενας για ποιο λογο πληρωνεται ο αορατος αντιδημαρχος στειριου??ΜΙΑ φορα που εχει μιλησει,που εχει παρει μια πρωτοβουλια.και ρωτω παλι τα μελη του δσ της ανωνυμου παιρνουν 100 ευρω χωρις να εχει περασει απο δημοτικο συμβουλιο ως δηθεν αποζημιωση.ειπε η οχι μελος του δ.σ παρτε τα αλλα μην πειτε τιποτα και το μαθει ο γιαννελος.και μια τελευταια ερωτηση για σαντιγυ.μπορει τσοπανε να δημοσιευσεις την αποφαση δημαρχου με την οποια πληρωνεται ο γνωστος υπαλληλος.εχει πολυ ενδιαφερον

οι καιροί ου μενετοί είπε...

Αγαπητέ Γιάννη

Εγώ δέν είμαι απο αυτούς τους καθημερινούς σχολιαστές.Είμαι ένας άνθρωπος που σε πίστεψα εσένα τον στάθη και τον παναγιώτη.Κάποιος που πήγε κόντρα στην οικογενειά του γιατί πίστεψε ότι είσασταν οι καλύτεροι.Δεν μπορώ λοιπόν με τίποτα μα με τίποτα να δεχθώ ότι ξέχασες τι έλεγες κι έγινες ανδρείκελο η υποχείριο όπως σε κατηγορούν.Δεν μπορώ να δεχθώ ότι άφησες το γνωστό συγγενικό σου πρόσωπο να κάνει κουμάντο.Δεν μπορώ να δεχθώ ότι πάλι διοικεί ο αόρατος δημοτικός υπάλληλος.Δεν μπορώ να δεχθώ ότι ταίριαξες με παραλιακούς συνδικαλιστές με άθλιο παρελθόν και ακροδεξιούς διστομίτες με σκοτεινό παρόν. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΘΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ.ΣΥΝΕΛΘΕ.ΤΙΜΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΟΥ.Καθθήστε κάτω με τον στάθη τον παναγιώτη τη λένα και βρέστε τα,πρίν είναι πολύ αργά.Και σύ στάθη καταλαβαίνω την πίκρα σου αλλά εσύ καυχιόσουν για την ακεραιότητα του πτέραρχου.Συζητήστε .απομακρύνετε τα ζωύφια και κάντε μια νέα αρχή.οι καιροί ου μενετοί

Ανώνυμος είπε...

αφου για μηνες ολοι κανατε την κοτα και μετα την τελευταια αποριπτικη του ελεκτικου συνεδρειου για την συμβαση που απο οτι διαβαζαμε καιρο τωρα στο αυτο μπλογκ,η συμβαση που εγινε 2 κιλα απο το πολυ μπλανκο βγηκε αποφαση δημαρχου και αυτο απο το αυτο μπλογκ το εμαθε το 95% των συμβουλων για να ειναι υπαλληλος του δημου ο γνωστος σε ολα τα χωρια.
ποσα περνει τον μηνα ρωταω τους σyμβουλους,ποσα ειναι τα εξοδα του περασμενου τριμηνου απο τα πιρανχας ;
τσιπα δεν εχετε ρε ξεφτιλες;

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 2.57 ( ΤΟΥ ΛΙΟΠΥΡΙΟΥ).ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΣ.ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑΡΧΗΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΒΑΡΔΙΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΧΑΜΟΣ.ΟΛΟΙ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΟΤΙ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ.ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ.ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ 40%,Ο ΑΛΛΟΣ 30% ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘΕΞΗΣ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΜΠΕΡΔΕΨΕΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ.ΕΙΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ.ΠΡΙΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΚΑΚΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΑΚΙ ΠΡΩΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Συντηρείτε στο μυαλό σας πρόσωπα και καταστάσεις, που αποδεδειγμένα έχουν αποτύχει ή στην καλύτερη περίπτωση, δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα στα χωριά μας και τις κοινωνίες μας. Δηλαδή θεωρείτε, ότι χωρίς Γιαννέλο, Σύρου, Πατσαντάρα, Λεόντιο, Γρανιτσιώτη και όλους όσους υπάρχουν σήμερα, δεν μπορεί ο ΔΑΑ να διοικηθεί, να αναπτυχθεί και να λειτουργήσει βιώσιμα; Μπορεί συνδημότες μου. Νέοι άνθρωποι (όχι απαραίτητα ηλικιακά) χωρίς βαρίδια και εξαρτήσεις, χωρίς ιδιοτέλεια, με όραμα και διάθεση για προσφορά στον συμπολίτη μας. Καινούρια πρόσωπα, που θα επιβάλουν την αξιοκρατία, την διαφάνεια, την ανάπτυξη. Και τέτοια άτομα διαθέτουν όλα τα χωριά μας. Και δεν θα έχει σημασία από πού είναι ο Δήμαρχος, γιατί θα είναι ο εκτελεστής των αποφάσεων του ΔΣ του ΔΑΑ. Ένα ΔΣ δυνατό, ισχυρό, αποφασιστικό, λειτουργικό είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά και τον Δήμο μας, πραγματικό Δήμο, έτσι όπως μας αξίζει. Βγάλτε από το κάδρο της πολιτικής και κοινωνικής μας ζωής, τους αποτυχημένους και τους διαπλεκόμενους. Ας δώσουμε μια ευκαιρία στην ελπίδα. Την δικαιούμαστε.

ενοτητα είπε...

οταν υπαρχει κριση τα προσωπικα πανε στην ακρη.δημαρχε παρε τα ηνια και κανε ενοτητα.προεδρος ο σταθης που το χει,αντιδημαρχος η λενα που ειναι δραστηρια αντι του παναγιωτη που ναι καλο παιδι αλλα καιει καρβουνο,στο διστομο βαλε την φουντα που ειναι γατα και στο στειρι τη δικηγορο που δεν μασαει και στην αντικυρα το γιατρο που θα τα δωσει ολα.αλλαξε τις εταιρειες απομακρυνε την αδελφη σου κι ολοι ενωμενοι για το δημο.τωρα ειναι η τελευταια σου ευκαιρια πτεραρχε.ακου μια φορα

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΤΑ.ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ. ΕΔΩ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΨΗΦΙΖΑΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ .ΕΣΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟ.ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ είπε...

1.Ποιος θα υποβαλλει την παραιτηση του ;
-και θα γινει δεκτη μιας και τωρα εμαθαν την διαδικασια-

2.Ποιος θελει για να σωθει ,συλλογικη ευθυνη ;

3.Γιατι θα απουσιαζεις από το άλλο δημοτικο; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ;

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ είπε...

βρε ανωνυμε των 11.25 μην φωτογραφιζεσαι και τοσο πολυ απο που εισαι.ολους τους αραχωβιτες εβαλες.διαπλεκομενοι ο γιαννελος και η συρου ε οχι ρε η η γρανιτσιωτη η ακομη κι ο πατσανταρας ασχετα με την ιστορια με την αδελφη του.ποιους νεους εννοεις?ΤΟΝ ΠΑΝΟΡΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΚΚΟΥΒΑ Η ΤΟΝ ΔΗΜΑΚΑ.ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ .ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ

δισ είπε...

πατριωτη αιδως αργειοι ασε τις χωματερες και κανε διαλογο.δεν ειπε κανεις οτι ειναι διαπλεκομενος ο τεως προεδρος.αλλα αυτος τον εφερε τον πατσανταρα η οχι?αυτος με την παραιτηση του τους αφησε το πεδιο ελευθερο η οχι?αυτος δεν καλυπτε τοσο καιρο τους αντιδημαρχους στειριου και διστομου υπερασπιζοντας τους σε συζητησεις??αυτος δεν λεει παντου οτι ο γνωστος υπαλληλος ειναι ικανος απλα τον καναν δουλικο??ναι ρε φιλε σταθη εισαι καθαρος δεν το αμφισβητω αυτο αλλα απο σενα που χεις διοικησει κοσμο περιμενα πιο στρατηγικα πραγματα.που τον βρηκες το φαντομ.και στο σχολειο ετσι ηταν μου λενε οι ιδιοι οι δικοι σας

Ανώνυμος είπε...

βρε τοπικιστές αραχωβίτες φαγωθείτε τώρα όσο είναι ακόμα καιρός , τρώγεστε σαν τα σκυλιά από την πρώτη στιγμή , κι οι διστομίτες τα ίδια και χειρότερα , ο ένας θέλει να βγάζει το μάτι του άλλου στα κρυφοφανερά και στο δήθεν . Η ''γιατρειά'' θα ρθει απο την θάλασσα ομως μην ανησυχείτε . ΣΥΝΕΧΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ , μην σας κρατώ άλλο απο το μαλλιοτράβηγμα - ΜΑΝΤΕΙΟ -

δισ είπε...

κατσε να βγαλετε προεδρο στο λιμενικο ρωτα, να βρειτε προεδρο σοβαρο για το τοπικο,αντιδημαρχο καθαρο και μετα ζητατε και δημαρχο ψαρα.για καμια τσιπουρα με τη γαλαζια σημαια να φατε τσαμπα καλοι ειστε.οχι για παραπανω

Ανώνυμος είπε...

Οι δημοτικές εκλογές γίνονται για να πιστοποιήσουν τα κόμματα την αποδοχή τους και να διατρανώσουν ότι η εκάστοτε παράταξη, με τους ¨ιδιοφυής¨ ανθρώπους της, έχει τη μαγική συνταγή για τη λύση όοοολων των προβλημάτων. Ενίοτε κάνουν και καμιά μεταγραφή από άλλο πολιτικό χώρο, για να δείξουν την ευρύτερη αποδοχή τους, ή ονομάζουν την παράταξή τους ανεξάρτητη, για να έχουν περισσότερη διείσδυση στο εκλογικό σώμα. Χρόνια τώρα η ίδια δουλειά και εμείς (όπως γράφει και ο παραπάνω) σαν πρόβατα ακολουθούμε τον τσοπάνη που υποτίθεται μας εκφράζει. Και όλα αυτά για έναν εγωισμό κομματικό, τοπικιστικό, ατομικό. Δεν μας νοιάζει, δεν μας ενδιαφέρει κείνη την ώρα το γενικό καλό, ούτε η προκοπή του τόπου μας. Αυτό μας απασχολεί μετά και ανάλογα αν είμαστε συμπολίτευση ή αντιπολίτευση. Ξεγελάμε τους εαυτούς μας και το ξέρουμε! Υπονομεύουμε τον τόπο μας και το ξέρουμε. ¨Κάνουμε πλάκα¨ με το μέλλον μας και το ξέρουμε. Και το σπουδαίο είναι, ότι νομίζουμε ότι πετροβολούμε τους ¨αντιπάλους¨, ενώ γνωρίζουμε ότι πετροβολούμε τους εαυτούς μας. Έχει δίκαιο ο 11.25. Χρειάζονται καινούριοι άνθρωποι με (όπως λέει και ο παραπάνω) λιγότερες εξαρτήσεις. Πως θα γίνει αυτό; Μια λύση είναι, το κοινό ψηφοδέλτιο. Σε ένα χαρτί, τέσσερεις (βάλτε όσους θέλετε) υποψήφιοι Δήμαρχοι και από κάτω, στο ίδιο χαρτί, όλοι όσοι θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά. Και να επιλέξει ο πολίτης αυτούς που θεωρεί κατάλληλους. Θα μου πείτε θα είναι ένα ψηφοδέλτιο τραπεζομάντιλο. Ε και; Θα θέλει χρόνο όταν θα ψηφίζεις. Ε και; Αυτά είναι μικροπροβλήματα, μπροστά στο χάλι και την μιζέρια που βιώνουμε στον σημερινό Δήμο. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να περάσουμε από το ΕΓΩ στο ΕΜΕΙΣ, ξέρω ότι θέλει ενεργή κοινωνία, αλλά ξέρω επίσης ότι αργά ή γρήγορα, η συνεχιζόμενη παρακμή, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, θα βγάλει στη επιφάνεια υγιείς δυνάμεις, που θα συντρίψουν το σημερινό σάπιο κατεστημένο και θα κάνουν τον Δήμο μας, Δήμο πρότυπο. Ευτυχώς (και αυτό είναι παρήγορο) τα χωριά μας διαθέτουν πληθώρα αξιόλογους ανθρώπους, με διάθεση για προσφορά. Και σε αυτούς είναι η ελπίδα………

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΒΟΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ . ΤΟΥΣ ΨΑΡΑΔΕΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΛΑΙΤΕ ΘΑ ΜΠΑΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΔΥΧΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΥΠΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΟΔΙΕΣ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΡΩΝΕ ΤΖΑΜΠΑ ΣΤΑ ΧΑΠΕΝΙΝΓΚΣ ΚΑΤΕΒΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ( ΚΕ ΔΙΣ ) , ΘΑ ΧΑΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ... ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΙ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΛΑΦΤΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΒΟΛΕΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ Η ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ .... ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ( ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΠΑΞΙΩΣΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΩΣ ΜΗ ΣΟΒΑΡΟ ) ...... ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΚΑΛΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΕΔΩ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ..... ΕΛΑ , ΟΤΙ ΦΑΣ ΚΙ ΟΤΙ ΠΙΕΙΣ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ ΒΑΖΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ,
ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙ/Α ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΑΝ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΒΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΤΑΚΤΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ,Η ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ.

Ανώνυμος είπε...

21 Ιουλίου 2012 9:28 π.μ.

μας γράφεις οτι ο τεως ( γιαννελος) βάζει σοβαρά θέματα και σας ρωτώ εάν ξέρετε να μου απαντήσετε: γιατί δεν τα έβαζε όταν μπορούσε να τα βάλει ή μήπως δεν υπήρχαν και παρουσιάστηκαν τώρα που παρατήθηκε;
δεν τρώμε κουτόχορτο φίλε. μας τον φόρεσε (φάντομ) και πρέπει να κάτσει να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά ( ενημερώνοντας τους δήμοτες του δήμου και όχι να βάλει την ουρά του στα σκέλια όπως τον προτρέπεις, σαν αδέσποτο κοπρόσκυλο)

Ανώνυμος είπε...

δημαρχε δεν ακους τις φωνες του κοσμου;;κανε ανασχηματισμο γιατι χαθηκες..μην κοιτας να περνας καλα στις ταβερνες και στα τσιπουρα κανε εργα ,ειναι η τελευταια σου ευκαιρια..αλλαξε την ομαδα ειναι αχρηστοι δεν τους βλεπεις;;;

Ανώνυμος είπε...

παντως πρωτη φορα στα χρονικα ακυρωνεται δ.συμβουλιο..φανταζεστε το μπαχαλο που γινεται..

Αραχωβίτης είπε...

Αλήθεια, τσοπάνε και οι υπόλοιποι, έχετε πάρει χαμπάρι τι συμβαίνει γύρω σας-και τι πρόκειται να συμβεί σε λίγο ; ή είστε, ως συνήθως, στην καρακοσμάρα σας και το μόνο που σας απασχολεί είναι η αδερφή του δημάρχου και ο ¨υπάλληλος¨; Α! ξέχασα, θα μας σώσει ο πρώην! Ποιά μνημόνιο και ποιοί άνεργοι, ο για έλεος να είναι καλά και η κοκα-κόλα....τα υπόλοιπα θα τα βρούμε.... Δε βαριέσαι ..... Κρίμα ! κρίμα! Ένα ολόκληρο χωριό-υποχείριο καιροσκοπισμού και ψέμα τους! Κρίμα.......

ΕΝΑΣ ΔΙΣΤΟΜΙΤΗΣ είπε...

Αγαπητε παραπανω αραχωβιτη...
Επειδη στο νεο Δημο δεν ειστε μονο εσεις οι Αραχωβιτες, εμεις οι αλλοι εχουμε καταλαβει γρηγορα γιατι φτασατε τον παλιο σας Δημο Αραχωβας σε αυτο το χαλι.
Εχουμε επισης καταλαβει πως ο Δημαρχος μας ειναι αρκετα δεμενος με την αδελφη του και εγω θα ημουν αν ειχα, εχουμε επισης καταλαβει πως ειστε ανικανοι για να διαχειρισθειτε τα ελλειμματα της αντικυρας, εχουμε καταλαβει πως δεν ειστε ικανοι να απαιτησετε απ τις επιλογες σας να φερουν επιτελους τα θεματα που τρεχουν στις κοινωνιες μεσα στις δερματινες καρεκλες τους και αυτα ειναι αρκετα. Να σου θυμισω καποια.
Ο Παρνασος. η Δετπα, το ελλειμμα της Αραχωβας ,της Αντικυρας, ο υπαλληλος, η λειτουργια του Δημοτικου Συμβουλιου,τα τοπικα συμβουλια ,μα πανω από όλα η ΑΕΠ… και αλλα.
Ο Δημος μας .εχεις παρει εσυ χαμπαρι πως θα ασχολειται για μια πενταετια με την οικογενεια του Δημαρχου, γιατι ο δημαρχος αδυνατει να τους κανει να ασχολουνται με τα προβληματα. Μια ολοκληρη Αραχωβα και η μισοι Συμβουλοι με αυτο ασχολουνται πισω απο την πλατη του Δημαρχου και αυτος δουλευει με εναμισο συνεργατη γιατι και ο δευτερος τα ιδια πιστευει. Στην καρακορμαρα σου εισαι εσυ, και εκει θα μεινεις.
Εμας μας απασχολει ,πως με αυτους που εσεις ψηφισατε θα παμε ολα τα χωρια για αποσυρση οπως παει και …..η ζιρο.
Η ανεργια και το μνημονιο και ...ο συριζα υπαρχουν στην ζωη μας και στις κοινωνιες μας οπως υπαρχει το απολυτο τιποτα που κανει τους υπαλληλους με εισαγωγικα οπως εσυ εβαλες, να κυβερνανε 4 χωρια και 5 οικισμους.
Η ανεργια ,το μνημονιο και….. ο συριζα υπαρχουν και σε τουτο το δημο και στους πολιτες του.
Εμεις εδώ στα αλλα χωρια εχουμε καταλαβει και ασχολουμαστε με τα δυο πρωτα. Το τριτο το αφηνουμε σε σενα.

ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΤΗΣ κολλημένος είπε...

για τον ΕΝΑΣ ΔΙΣΤΟΜΙΤΗΣ
Ευτυχώς που υπάρχουν πολλοί σαν και σένα και μας έσωσαν από το ολέθριο σφάλμα που θα κάναμε και ξαναψηφίσατε να μας σώσουν από την ανεργία και τα μνημόνια, τα κόμματα που τα δημιούργησαν και τα έφεραν στην ελλάδα.
Μπράβο σου μεγάλε εσύ μας οδηγείς για την μεγάλη ανατροπή,δεν λες στον πατσαντάρα να σε πάρει σύμβουλό του; εσύ τετραγωνίζεις τον κύκλο.εύγε εύγε.

Ανώνυμος είπε...

κολλημενε δημοτη ο διστομιτης λεει αληθειες και για ολες αυτες κανεις μοκο.απαντα ρε σε αυτα που γραφει και ασε το μαθημα για το συριζα.
η αεπ κυβερναει το δημο και οχι ο αλεξης.τραβα βρες την βαγ γελια ολοι εισαστε για γελια και οι στειριωτες για καγγελια.
το μνημονιο και η ανεργια στο δημο εχει γινει.κουρεμα στο χρεος αραχοβας αντικυρας και διορισμοι με γλαστρες φυτικης.

ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΤΗΣ κολλημένος είπε...

22 Ιουλίου 2012 11:11 μ.μ.
γιατί χάνεις την ηρεμία σου νευριάζεις και βρίζεις -γέλια στειριώτες καγγέλια ρε,)αλλά ξέχασα μερικοί μερικοί στο χωριό σας, πιστεύεται ότι ανήκετε στην Άρια φυλή του δήμου και δράτε αναλόγως.
Στον Διστομίτη απάντα που μας κάνει ανάλυση των μέχρι τώρα πεπραγμένων του Δήμου και μας ξυρίζει σύριζα στο τέλος με @@@κό ξυράφι.Αυτά που γράφει για την δημοτική αρχή είναι γνωστά,συμφωνώ και επαυξάνω
Τώρα εάν -το μνημονιο και η ανεργια στο δημο έχει γίνει- όπως μας γράφεις από την ΑΕΠ φοβάμαι οτι,βλέπεις το δέντρο και έχεις χάσει το δάσος.( με ηρεμία και νηφαλιότητα )

ΤΡΑΒΑ ΤΑ ΤΩΡΑ είπε...

πατριωτες μαλλον τρωτε κουτοχορτο.το συμβουλιο αναβληθηκε για δυο λογους κι αυτο εχει μαθευτει παντου.στο προηγουμενο δημοτικο συμβουλιο γιαννελος,λουκα φουντα κ.λ.π ειχαν ζητησει νομικη γνωματευση για να ψηφισουν το θεμα της κοινωφελους της αντικυρας.η γνωματευση δεν ελεγε αυτα που ηθελε ο συνδικαλας και το αναβαλλανε μεχρι να την μαγειρεψουν.επισης ο τεως ειχε ζητησει καταλογισμο ευθυνων για το προστιμο που εφαγε ο δημος για την παρανομη απολυση.το προβλημα ειναι οτι την απολυση την εκανε η δημαρχινα και μαρτυρας πηγε ο γνωστος αορατος υπαλληλος.κι ο προεδρος του δικαστηριου τους πετραξε εξω.ο τεως εχει τα χαρτια καιβεβαια οταν το θεμα τεθει στην ψηφοφορια οι συβουλοι της ΑΕΠ θα βρεθουν σε μεγαλο διλλημα.στην αντικυρα παντως λεγαν οτι το συμβουλιο θα γινει μολις παρει αδεια ο τεως και φυγει για κρητη.ακουστε και σημερινο κερασακι στην τουρτα παραλιακο κατ ευθειαν απο τη πηγη.τον γνωστο υπαλληλο τον πανε για αποσπαση σε γραφειο βουλευτη της ΝΔ μπας και γλιτωσει απο τις αποκαλυψεις που ερχονται.διασταυρωμενο εκατο τοις εκατο.αυτες οι δυο ψηφοφοριες παντως που προανεφερα εχουν μεγαλο ενδιαφερον.τοτε θα πεσουν οι μασκες..στον μεδεωνα παντως ο τεως προεδρος το πε ξεκαθαρα.εγκληματισα που τους εφερα.κι επειδη προεδρε θ αναρρωτιεσαι που το ξερω το πισω τραπεζι απο το ταβλι να θυνηθεις.καλο μεσημερι απο τα ασπρα σπιτια.εμεις στο χαμε πει φιλε σταθη.μην φαιρνεις αυτη που μαζεψαμε υπογραφες να διωξουμε.δεν μας ακουσες.ΤΡΑΒΑ ΤΩΡΑ

ΕΡΧΕΤΑΙ είπε...

ΤΡΑΒΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΓΙΝΑΤ ΒΓΑΖ ΜΑΤ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΘΑ ΛΘΕΙ Ο ΤΕΩΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ.ΕΠΙ ΛΕΟΝΤΙΟΥ ΗΛΘΕ ΑΠΟ ΠΡΑΓΑ.ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ.ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΔΩ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΤΟΝ ΜΙΧΟ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΥΠΕΡ ΣΟΦΙΑΣ-ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΣΤΟΜΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΤΕΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΙ ΛΕΓΑΤΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ.ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ Ο ΛΕΟΝΤΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ.ΚΑΙ ΣΥ ΣΤΑΘΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕΣ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΧΕΙΡΙΣΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΑΠΟΣΥΡΣΟΥ.ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΘΑΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΙΜΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΟΥΛΙΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΠΟΥΣΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ

διστομο 66 είπε...

ερχεται τωρα για τραβα κοιταξ στν αμφισσα.λεοντιος,πανουργιας,λακκουβας,ψηλος ,πατσανταρας μιχος,κ.λ.π εχνε μπει στο χρονοντουλαπο της ιστοριας.αργυρης σταθης θα ναι οι δυο μονομαχοι εκτος αν πανε μαζι και φτιαξουν ενιαιο ψηφοδελτιο.το βλεπω δυσκολο παντως γιατι οι αραχωβιτες δεν θ αποδεχθουν διστομιτη δημαρχο ποτε εξ αιτιας της ιστοριας του ονοματος.τα αλλα που λενε οι ψαραδες για αντικυραιο δημαρχο τα γραφει ο χοντρος να παρηγοριεται

Ανώνυμος είπε...

Ούτε ο ένας ούτε ο άλλος βρε κουτορνήθια, για τον απλούστατο λόγο ότι στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσετε για Δήμο Λιβαδειάς (θυμηθείτε το)! Θα δούμε τότε πόσο μετράει ο τέως και οι υπόλοιποι-όσο και ο ψηλός στις τελευταίες εκλογές.....χα χα χα......

Ανώνυμος είπε...

24 Ιουλίου 2012 3:33 μ.μ.
να σε κεράσω για το νέο Καλλικράτη ή όπως το ονομάσουν,αλλά η ευγένειά σου σπάει κόκαλα (βρε κουτορνήθια) τι να πει κανείς !!!!!!!!!!!!!!!!!

αχ Ελλάς με τα τέκνα που γεννάς ( Γ. Σουρής)

εκ μερους παλαιου δημ συμβ είπε...

ανωνυμε των 3.33 το να εισαι ασχετος δεν ειναι κακο.το να το δειχνεις δημοσια ειναι επικινδυνη βλακεια.ο δημος μας εχει χαρακτηρισθει ορεινος,αρα παρ οτι στην απογραφη επεσε κατω απο 10.000 παραμενει αυτονομος.μονο μια ακραια περιπτωση κυνηγανε οι εκ λεβαδειας .να παρουν αντικυρα διστομο στειρι και να παραμεινει η αραχωβα μονη της.κανεις δεν το θελει αυτο γιατι οπως λεει κι ο τεως γνωριζομαστε σιγα σιγα.και θα πρεπε να το απευχεσαι γιατι αν ισχυε αυτο σημερα θα χαμε 2 εκπροσωπους.προσωπικα πιστευω οτι ειναι νωρις ακομη για ονοματα.κι επειδη βλεπω απο τα χαχα σου οτι εισαι και γαλαζια κυρια, θα σου πω αυτο.ο ψηλος πηρε χιλιους με τη ντορα που πηρε 3 %στη βοιωτια και τα δικα σου παιδια 2000 κατω κι απο το σταθα με κομμα που πηρε 30%.ασε λοιπον τα χαχαχα και παρε τον μπασιακο να πατε μια βολτα στο βατοπεδι και βαλτε τον καραμπελα να οδηγησει γιατι ειναι η μοναδικη δουλεια που χει κανει στη ζωη του.α ξεχασα και κατι για την αφεντικινα σου.η μοναδικη φορα που βγηκε συμβουλος ηταν που βγηκε με το στριψιμο του νομισματος αφου ειχε ισοψηφισει στην τελευταια θεση.ο κρεμος, ο μαντας,η βαγγελιω,ο λεοντιος,και οι νεοτεροι διαγουρτης,ψηλος,μαυρεπης,γιανελος,γεωργακος,κοκκοβος βαλαν εστω ενα μικρο λιθαρακι στην αραχωβα.η σημερινη δημοτικη αρχη δηλαδη ο συκεβερνητης πτεραρχος με την κυβερνητη αδελφη του και τα φερεφωνα τους καθε μερα γκρεμιζουν κι ενα.ειναι ανυπαρκτοι,δεν τους εχει δει κανεις.μηδενικα.εβαλα αλλον και τα γραψε γιατι εμεις δεν ειχαμε ιντερνετ και σχολια τοτε.δουλευαμε

Ανώνυμος είπε...

προς ¨εκ παλαιου δημ συμβ¨:
1. τα περι ορεινου δημου θα πανε στον καιαδα λογω μνημονιου-ετσι για να μαθαινεις κατι νεο μιας και εισαι κολημενος στα καλλικρατικα!
2. το οτι δουλευατε ειναι σιγουρο, το ποιον δουλευατε δεν ξερω!!!!!
3. για το κολημα σου με τη ΝΔ δεν κανω κανενα σχολιο-δεν αξιζει τον κοπο.........

Ανώνυμος είπε...

ΕΚ ΔΙΣΤΟΜΟΥ
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ο Τσοπάνος της Αράχωβας είπε...

Οχι το έχω. Αν βγάλεις και 1-2 λεξούλες θα το δημοσιευσω

Ανώνυμος είπε...

εχω μια ερωτηση..ο αντ/ρχος με την τσιχλα ποιος ειναι;;;;οποιος ξερει ας μου απαντησει...

ΣΤΑΘΗΣ ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ είπε...

Αγαπητοί φίλοι βλέποντας όλα αυτά τα σχόλια κι επειδή με τέτοια ζέστη λίγο χιούμορ δεν βλάπτει θα ήθελα να δηλώσω προς τους απανταχού ωτακουστές οτι δεν έχω συνομιλησει με κανέναν για επόμενες δημοτικές εκλογές άρα όυτε σενάρια υπάρχουν ούτε ονόματα οπότε κάποιοι δήθεν!!!!!ένθερμοι οπαδοί μου ας ασχοληθούν με το πώς θα βελτιώσουμε τώρα τα πράγματα υπενθυμιζοντάς τους ότι εγώ δυστυχώς η ευτυχώς έχω δουλεια και δεν βγήκα στη σύνταξη αφου εμείς οι ιδιωτικοί υπάλληλοι αργούμε ακόμη.Το παλιό κόλπο να πετάμε ονόματα για να τα κάψουμε,η σενάρια φανταστικών συναντήσεων δεν ποιάνει πιά.Οσον αφορά το αναβληθέν δημοτικό συμβούλιο για να σας ενημερώσω ρώτησα τον πρόεδρο και μου πε ότι οφείλοταν σε ασθένεια βασικού εισηγητή και δεν έχω κάποιο λόγο να τον αμφισβητήσω.Οντως έχω βάλει κάποια κατά την γνώμη μου σοβαρά θέματα γι αυτό ρώτησα τον πρόεδρο του ΔΗΜ ΣΥΜΒ με αφορμή σχόλια που γράφτηκαν αν υπάρχει περίπτωση να ορισθεί τώρα κοντά δημ συμβ που όλοι θα λείπουν σε άδεια και μου απάντησε αρνητικά.Αυτά προς ενημερωσή σας μαζί με μια διόρθωση φίλε τσοπάνε.Δέν αποχώρησε ο Γιαννέλος από την ΑΕΠ.Αλλοι εξώκειλαν και πήραν πίσω το λόγο της τιμής τους.Εύχομαι σε όλους καλές διακοπές και να γυρίσουμε πίσω με καλή ,κριτική κι εποικοδομητική διάθεση .καλά μπάνια.

υγ .επειδή ακούστηκαν δύο ονόματα θα θελα να πώ ότι με τον αργύρη σφουντούρη έίμαστε φίλοι και τον εκτιμώ πολύ .Το ίδιο συμβαίνει με τον πρώην δήμαρχο αράχωβας με τον οποίο παραμένουμε πολύ καλοί φίλοι άσχετα αν διαφωνήσαμε κάθετα σε σοβαρά θέματα διοίκησης.Αλλο η φιλία όμως κι άλλο τα σενάρια.Οσον αφορά σχόλιο συμπατριώτη οτι εγώ έφερα τον νύν δήμαρχο θα θέλα να του πώ το εξής κι ο νοών νοητω.Εγώ μίλησα τότε με τον ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ -του οποίου το ήθος ,την ακεραιότητα και την εργατικότητα ούτε σήμερα τολμώ να αμφισβητήσω-για να είναι δήμαρχος.Μόνο με αυτόν!!!

Ανώνυμος είπε...

κ.γιαννελο..παρολο τη ζεστη,οπως λετε,εγω διαπιστωνω οτι παιζετε ολοι σας με τα νευρα μας..η ανυπαρξια σας,η ανευθυνοτητα σας,ολων σας,εχει φτασει στο αποκορυφωμα..σας ρωτω..εμεις τι φταιμε να παιζουμε στο παιχνιδι σας οπως ο ιδιος μας λετε για παλια κολπα,για να καψετε ονοματα,φανταστικων συναντησεων;;αυτη την δυνατη ομαδα ψηφισαμε;;που ηταν χτισμενη επανω στην αμμο;;το πρωτο κυμα γκρεμισε εσας,που κρατουσατε τα ηνια,δεν μιλω για τους ανυπαρκτους αντ/ρχους που ολοι γνωριζουμε..τελικα ποιος ηταν ο σκοπος σας που εκλεγηκατε;;θα προτιμουσα απορες οικογενειες να παιρνουν τους μισθους των αντ/ρχων,κι οχι να σπαταλουνται ασκοπος,χωρις αποτελεσμα..οσο για τα σεναρια που λετε δεν μας αφορουν,γιατι και στο παρελθον και στο μελλον ολες σας οι πραξεις της ΑΕΠ εχουν παραμεινει σεναρια...

Ανώνυμος είπε...

Ετσι μπραβο σταθη να μιλας που και που για να μαθαινουμε και καμια αληθεια. Απο τη μέρα που παραιτηθηκες σκοταδι στην ενημερωση σκοταδι στον δημο.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ.Θ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΗΤΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΓΥΙΟΣ ΤΗΣ.ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕς ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΟΠΤΕΤΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ.
ΜΟΝΟ Ο ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ ΒΑΖΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΓΡΑΨΟΥΝ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙ/Α ΤΟΥΣ.(ΕΓΩ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 21 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012 9.28ΠΜ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ)

Ανώνυμος είπε...

προς τον ΣΤΑΘΗ ΓΙΑΝΝΕΛΟ που ακόμα δεν έχουν σφίξει οι ζέστες.

Ουαί υμίν Φαρισαίοι υποκριτές!

δεν τρώμε κουτόχορτο, η κάπα σου είναι καμμένη,τέρμα τα παραμύθια ,το σφίξιμο των χεριών,το χτύπημα στην πλάτη και το κλείσιμο του ματιού. Μας απέδειξε για μια ακόμη φορά ότι πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες,μην πιέζεις τα νεύρα μας γιατί.... όλα μπορούν να συμβούν λαοπρόβλητε με τους 600 στην σημερινή εποχή.Το απεύχομαι αλλά και το φοβάμαι τοπικέ σωτήρα.μου θυμίζεις σε κακή απομίμηση ρόλους του ΓΑΠ και του Καραμανλή του μικρού,διαλέξεις,συνεντεύξεις,σχόλια κλπ.

ΣΤΕΙΡΙΟΝ είπε...

το στειρι θυμαται ποιος ηταν και τις 2 φορες στο υπουργειο και ποιος ειχε το θαρρος να ελθει στο εκτακτο συμβουλιο για το σχολειο ακουγοντας τοσα.μην ανησυχεις προεδρε.αααα δημαρχε θυμομαστε και ποιος δεν ηλθε στο υπουργειο μην παρεξηηθουν οι αντικυραιοι και ποιος αρρωστησε ξαφνικα πριν το εκτακτο

ΕΚ ΔΙΣΤΟΜΟΥ είπε...

ΔΙΣΤΟΜΟ 66 Η ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ,ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΝΤΑΞΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ.
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΩΝ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΑΠΕΤΥΧΕ.ΔΗΘΕΝ ΤΟΠΙΚΙΣΤΕΣ,ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΛΙΤΙΚ,ΔΗΘΕΝ ΓΕΝΙΚΑ,ΔΗΘΕΝ ΟΛΑ...
ΔΕΞΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΕΠ ΜΕ ΟΛΙΓΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ
ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΒΑΘΥΠΑΣΟΚΟΥΣ,ΜΕ ΑΔΕΛΦΗ, ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ,ΔΙΠΛΟΘΕΣΗΤΕΣ,ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΗΧΗΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ,ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΕΛΑΡΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ.
ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ.
ΓΝΩΡΙΣΤΙΚΑΜΕ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ.ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟΙ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ, ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.
ΜΕ ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΑ.ΣΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ-ΣΤΕΙΡΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΟΡΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ.

ΕΞ ΑΘΗΝΩΝ είπε...

ΕΚ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΧΑΣΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΙΜΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΟΥΜΕ ΣΕ ΣΑΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ.ΤΣΟΠΑΝΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ Η ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΕΛΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ.ΤΟ όλα μπορούν να συμβούν ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΑΝ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΑΠΕΙΛΗΣ Η ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΡΑΒΟΠΑΤΑΕΙ ΑΛΛΑ ΛΕΟΝΤΙΟΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΛΑΚΚΟΥΒΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ.ΤΩΡΑ ΟΙ ΔΙΣΤΟΜΙΤΕΣ ΓΛΥΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.ΒΡΕΕΕΕ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ

περαστικα μας είπε...

προεδρε κανε διακοπες
και μην ακους τι σκουζουν

εκεινες οι 600 οι πολλες
ακομη τους ετσουζουν

οταν ο ηλιος ο λαμπερος
προβαλλει απο τη δυση

τοτε και το διστομο
δημαρχια θα κερδισει

διστομο είπε...

εξ αθηνων, οταν θα ελθει η ωρα, που θα σουν απαντησουν αυτοι που πρεπει για το θεμα του ονοματος και ποιος εκανε ατιμια λες εσυ πουστια λεω εγω ,θα εχεις τα αντερα να πεις ημουν μακακας που τους ακουγα;
ψαξε απο τωρα να βρεις φουρνο για να μπεις μεσα, γιατι στο δικο μου χωριο λενε οτι σε λιγο που θα βγουν ολα στο φως ,αυτος που λεει ψεματα θα φαει.. .πανα βρεγμενη.

ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ είπε...

ΕΞ ΑΘΗΝΩΝ ΑΕΠ
ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ;
ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ;
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΝ …ΠΟΠΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΛΠΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ.
ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΗΣ.
ΚΑΘΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.
ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΑΤΕ.
ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΙΣ.
ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΑΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

για ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ συμφωνώ, να είναι μόνο σαν του αναστήματος και του πνεύματος του κ. Πανουργιά στην πετυχημένη τετραετία του ( ανεμογεννήτριες,αγροτικούς δρόμους για την πάρτη του, σταθμός μέτρησης ρύπων στο Δίστομο,γήπεδο στο Δίστομο κλπ, με λίγα λόγια όλα για το Δίστομο ,για τον περιούσιο λαό του δήμου μας,την Άρια φυλή]
Κούνια που σας κούναγε ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.

ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ... είπε...

Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΠ .
Ο ΨΗΛΟΣ ΕΙΔΕ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΗΤΑΝ ΛΑΣΠΗ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ 100% ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΧΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΛΠΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΤΟΠΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑΡΑΧΟΒΑΣ. ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΙΜΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ. ΤΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΓΑΡΓΑΡΑ ΜΕ ΑΝΘΟΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΩΡΓΗ ..
ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ..ΑΠΣΤΟΜΑΓΕ ΓΚΟΥΓΚΟΥΝΙΔΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

νεοδημοκρατη για πες μας αυτα τα καθαρα παιδια απο το διστομο γιατι εξ οσων γνωριζω οι μισοι ειναι διορισμενοι απο τον λαμπρου κι οι αλλοι μισοι καθοται στα καφενεια.δεν μ ενδιαφερει απο που θα ναι ο δημαρχος αλλα αφου το βαζετε ετσι παλι κλαματα θα χετε

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΖΩΞΗ ΤΗΣ ΑΕΠ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΟ ΧΩΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ....
ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ…. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΑΔΕΛΦΗ...
ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΣΤΗΝ ΛΕΝΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ…
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΘΙ.
ΑΛΛΟΘΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΛΦΕΣ ΠΩΣ ΤΣΑΜΠΑ ΤΙΣ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΨΗΦΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΕΝΤΙΑ ΤΟΥΣ….
ΑΛΛΟΘΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΟΥ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ….
ΑΛΛΟΘΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΦΘΗΝΙΑΡΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΠΕΤΑΕΙ ΚΟΚΑΛΑ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΛΥΦΕΙ ΣΑΝ ΛΙΜΑΣΜΕΝΗ, ΙΣΟΡΡΟΠΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.....ΣΥΝ ΔΙΟΙΚΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΑΛΛΟΘΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΟΒΑ ΠΟΥ ΜΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.
ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ -ΞΑΣΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗΝ ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ‘’ΠΑΡΘΕΝΑ’’ ΧΩΡΙΑ ΤΥΠΟΥ ΣΤΕΙΡΙ - ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ- ΝΑ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ…….ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑΓΜΑΤΑ ΞΥΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ.
ΟΡΑΜΑ –ΘΕΣΕΙΣ- ΠΑΘΟΣ -ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΩΡΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΝΕΟΣ ΜΑΣ ΔΗΜΟΣ ,ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΧΩΡΙΟ.!!!

ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΣΤΙΚΤΟ….

ΙΝΤΙΡΑ ΓΚΑΝΤΙ είπε...

''ΣΕ ΒΛΕΠΩ , ΣΕ ΑΚΟΥΩ, ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΟΥ.''

Ανώνυμος είπε...

το 75% του δημου,των εσοδων του,ειναι η αραχωβα.το μεγαλυτερο πληθυσμιακα τμημα ειναι η αραχωβα.δηλαδη με το τσαμπουκα δημαρχο απο διστομο???????γι αυτο δεν σας χωνευει κανεις σε κανενα χωριο απολιθματα του λαμπρου.

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΣΤΟΜΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΑΤΙΜΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΑΝ ΑΡΑΧΩΒΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ.ΣΙΩΠΗΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.ΠΕΘΑΝΕΕΕΕΕΕ ΒΡΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ.ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ

τοτεμ είπε...

ο σταθης απεδειξε οτι εχει @@@@ια πηγαινοντας κοντρα σε ολους για το δικιο.θα μπορουσε να καθεται,να παιρνει το μισθο του,να γυρναει στις δεξιωσεις σαν προεδρος.καταλαβατε τωρα ποντικια γιατι βγαινει πρωτος κι οχι στο στριψιμο οπως εσυ καποτε κυρια δημαρχινα.ξυπνα γιαννο ξυπνα σε καταντησε τοτεμ η αδελφη σου

ΠΑΡΑΛΙΑ είπε...

Το 75% των εσοδων ειναι απο την Αραχωβα ;Πας καλα μεγαλε; Το ποιο μεγαλο ελλειμμα το εχει η Αραχωβα και προοπτικη να τα εισπραξει καμια.. Αδιαβαστος εισαι γκουγκουνη.
Βρε ολοι μαζι θα ειμαστε αλλα Δημαρχο 100% απο πανω θα βγει απο το Διστομο.ΤΕΛΟΣ.

ΛΕΩ ΤΩΡΑ είπε...

ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΥΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΙ Ο ΤΕΩΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΥΡΑ,ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΤΟ ΣΤΕΙΡΙ ΠΟΥ ΟΙ ΕΚΕΙ ΟΓΙΑ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ,ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΤΑΤΣΑΜΟΥΚΑΔΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ,ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΕΜΕΝΑΔΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΜΟΣΧΑΡΟΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ.ΛΕΩ ΤΩΡΑ

Ανώνυμος είπε...

παραλια που δεν εισαι παραλιας το μεγαλο ελλειμα ειναι της αντικυρας που τα λεφτα εχουν φαγωθει στην εκει ειναι αραχωβα απλα δεν πανε να τα εισπαξουν.διστομιτης δημαρχος στην αλλη τη ζωη

Στειραίος είπε...

ΠΡΟΣ ΛΕΩ ΤΩΡΑ

επειδή μας προσβάλλεις δημοσίως λέγοντάς μας ανύπαρκους και ότι μας ενδιαφέρει μόνο ο μισθός του αντιδημάρχου ή του προέδρου του Δ.Σ. ή τα λίγα του προέδρου του Στειρίου,

για να εξιλεωθείς για όλα αυτά τα αναληθή που γράφεις για τους πατριώτες μου σε δικάζω σε καταναγκαστικά έργα που θα κάνεις στην αυλή του δημοτικού σχολείου όπου θα φιλοξενίσουν για μια ακόμη φορά τις φετινές πολιτιστικές εκδηλώσεις.
ΠΡΩΤΟΝ : να πάρεις πινέλο και λαδομπογιά για να βάψεις τις μπασκέτες
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: να πάρεις μπατανόβουρτσα και ασβέστη και να μπατανίσεις τους τείχους.

διαφορετικά θα σε @@@ρίσω τέκνο μου

Ανώνυμος είπε...

ολοι φωναζετε..τοτε εμεις οι στειειωτες τι να πουμε;;ειμαστε στο τελος και καταιδρωμενοι..δημαρχο ψηφισαμε -δημαρχο δεν βλεπουμε..μονο ο σταθης μας σταθηκε,στην υποθεση του σχολειου μας..τωρα τι να πω για τους δικους μας;;μονο ο προεδρος του χωριου μας τρεχει και δεν φτανει..οσο για τον αντ/ρχο,δεν ξερουμε αν υπαρχει..μονο ο παστρας απεμεινε..ευτυχως κι αυτος...ΣΤΑΘΗ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΣΤΕΙΡΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ..

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΔΙΣΤΟΜΙΤΕΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΑΣΟΚ..ΟΙ ΑΡΑΧΩΒΙΤΕΣ Ν.Δ.ΟΙ ΣΤΕΙΡΙΩΤΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΟΙ ΑΝΤΙΚΥΡΑΙΟΙ,ΜΙΣΟΙ-ΜΙΣΟΙ,ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΕΒΟΜΑΙ....ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΑΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ...ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ..ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ..ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΕΙΝΑΙ..ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΤΟΥ...

ΛΕΩ ΤΩΡΑ είπε...

στειραιε ασε την πολιτικη.ξερεις ποιον εννοω.ποιος χωρις να κανει τιποτα παιρνει το μισθο του αντιδημαρχου.αντιθετα ο προεδρος τρεχει ο φουκαρας.κι αν θυμασαι καλα σε κεινο το σκληρο εκτακτο δημοτικο συμβουλιο για το σχολειο στο στειρι που ξαφνικα αρρωστησε ο δημαρχος τον αντικατεστησε ο τεως προεδρος ο σταθης.ο δικος σας απ οτι μαθαμε μετα κιχ δεν εβγαλε.γιατι να παιρνει λοιπον μισθο.αυτα προς αποκατασταση της αληθειας.ΛΕΩ ΤΩΡΑ

άμοιρο στειρι, είπε...

Προς ΛΕΩ ΤΩΡΑ.κάνεις μεγάλο λάθος ή σε πληροφόρησαν λάθος.
Οι Στειριώτες αντιδήμαρχοι ( Πάστρας Ι.2 φορές- Συργιάννης Χ.-Μπακούρος Λ.- Λουκάς Ι. και οι πρόεδροι δημοτικού συμβουλίου Συργιάννης Χ.- Βλάχος Κ.- Παπαγεωργίου Λ. στον Καλλικρατικό δήμο Διστόμου πρόσφεραν τα μέγιστα στο χωριό και όσο για τον μισθό που μας λες, τον κέρδισαν άξια για την μεγάλη προσφορά τους στην ανάπτυξη του Στειρίου ( αγροτουρισμό ,θρησκευτικό τουρισμό,βιομηχανικό τουρισμό,έργα υποδομής,έργα και ενέργειες βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα των κατοίκων του Στειρίου κλπ.)

Σε πληροφορώ επίσης ότι δεν είναι τυχαίο ότι ο κοινοτάρχης της Ανάβρας Μαγνησίας επισκεπτότανε το χωριό μας ταχτικά για να βλέπει από κοντά την ανάπτυξη του χωριού μας και μετά τα εφάρμοζε στην κοινότητά του κλέβοντας έτι την δόξα των δικό μας παιδιών.

Έτσι και τώρα ο νυν αντιδήμαρχος Στειρίου του καλλικρατικού δήμου ( Παπαιωάννου Σ) ακολουθεί πιστά και βαδίζει πάνω στα χνάρια των προκατόχων του, κατά κοινή ομολογία!

Τώρα για τον πρόεδρο που τρεχει-τρέχει ο φουκαρας, έ όχι και φουκαράς όπως μας γράφεις, αλλά πολύ δραστήριος,χωρίς ακόμη να έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει όλα τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα που είχε ζητήσει το 2011 για το Στείρι. (http://www.daa.gov.gr/newsite/el/eniaios-dimos-daa/m-decisions-2011/2011-02-16-13-27-14/391-122011-2011.html) του 2012 δεν τα γνωρίζουμε....

Ανώνυμος είπε...

σταθη κατεβα στο στειρι υποψηφιος να σε βγαλουμε αντιδημαρχο να γινει της τρελλης

διστομο 66 είπε...

ετσα στην κρητη που θα πας
κοιτα πολυ να το γλεντησεις

για αυτους εδω μη σχολοσκας
πρεπει να συνηθισεις

λαμογια ειναι προεδρε
αυτη ειναι η δουλεια τους

και βασικο προτερημα
εχουν τη ρουφιανια τους

ακομη κι οι αραχωβιτες συμβουλοι
που ελεγαν σονατες

με το συμπαθειο σταθη μου
βγηκαν κοτες λυρατες

αφιερωμενο στον προεδρο που ταξιδευει για κρητη αφιερωμενο απο ενα φιλο απο το διστομο

μαθηματικος Α είπε...

διαβαζοντας ολα τα σχολια ειπα μετα απο 18 μηνες(απο την εποχη του ντελαλη) να πω και γω μια αποψη για την δημαρχολογια ανδρεου-λεοντιος.καποιοι εχουν αρχισει να τον νοσταλγουν,καλο ονομα στα γυρω χωρια αλλα στην αραχωβα η μαυρη σακκουλα των χρεων δυσκολα ξεχνιεται.υπαρχουν ακομη πολλοι απληρωτοι.δεν το βλεπω

πανουργιας.η εριστικοτητα του τον καιρο του ονοματος τον εχει καψει για παντα στην αραχωβα,αντικυρα.καποιοι ομως τον τελευταιο καιρο ριχνουν γεφυρες κατα κει.δυσκολο το βλεπω γιατι αυτες οι εργολαβιες του γιου του θα τον κυνηγανε


ανδρεου ψηλος.η υποψηφιοτητα του με την ντορα τον εκαψε για παντα αν και σαν συμβουλος δεν ειχε ιδιαιτερη δυναμη,εχει ομως καλες σχεσεις στα χωρια,ισχυρους φιλους .δεν νομιζω ομως οτι θα γυριζε πισω

πατσανταρας.τον εκαψε η αδελφη του και το περιβαλλον της.στην αραχωβα θεωρειται ηδη ξενο σωμα.δεν τον σωζει το αριμαρ.η μεγαλυτερη απογοητευση για ολους οχι ομως για εμας που τον θυμομαστε στο σχολειο ιδιο κι απαραλλακτο



γιαννελος.πολυ ισχυρος αραχωβα(παρα τον πολεμο με την τ.ο της ΝΔ) στειρι ασπρα αλλα απο τη μια η δουλεια του απο την αλλη η εκρηκτικη του προσωπικοτητα καθιστουν δυσκολο κατι τετοιο.ειναι καθαρος αλλα ο ιδιος εχει πει οτι δεν κανω εγω για δημαρχος γιατι την αλλη μερα πρεπει να διωξω τουλαχιστον 30 κηφηνες.αυτα δεν τα λενε πριν σταθη.ως μεγαλυτερος στα λεω.παιζεται

σφουντουρης.καλη λυση αλλα διστομιτης δημαρχος δυσκολα περναει εκτος αν ο φιλος του και συμμαθητης του καθαρισει στην αραχωβα.βλεπετε ηταν κι αυτος συμβουλος στην ιστορια με το ονομα.τηρει καλη σταση και κανει ανοιγματα απ οτι λενε.

γρανιτσιωτη.το αλλο με τον τοτο το ξερετε

μιχος κ.λ.π αντικυραιοι.με 600 ψηφους εκει κατω εναν συμβουλο θα βγαλουν αντε 2 στις επομενες εκλογες

παντως ο νυν δημαρχος δεν θα παει χαμενος.η πορτα της Ν.Δ εχει ανοιξει ελεω παναγιωτοπουλου

ΠΟΥ ΟΧΙ ΠΙΟΥ είπε...

ΠΟΙΗΤΗ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΤΟΝ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΤΕΩΣ.Ο ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΠΛΗΝ ΤΟΥ 2ου ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕ Η Ν.Δ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΟΙΟΣ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΣΤΑΘΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΑΣ ΑΛΛΑ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΣΕ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΛΕΣ.ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ 7η Π.Χ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΝ ΕΞΩ ΕΝΑ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΔΑΜΑΚΟ ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑΣ.ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΕΩΣ ΠΟΥ ΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΟΡΦΩΣΗ/ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΥΡΑ ΟΠΟΥ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ.ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΛΟΓΩ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ.ΠΟΥ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΟΥ ΠΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΙΟ ΙΚΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΙΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΣΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗΣ. ΚΑΛΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ

ΠΟΥ ΟΧΙ ΠΙΟΥ είπε...

ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΝΩΝΥΜΕ 4.51 ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.ΣΚΕΨΟΥ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΩΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΝΑΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΤΟΥ ΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΝΩΣΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΟΝΙΜΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ.ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ

Ανώνυμος είπε...

'''' ΔΥΟ ΓΑΙΔΑΡΟΙ ΜΑΛΩΝΑΝΕ ΣΕ ΞΕΝΟ ΑΧΥΡΩΝΑ '''' , ΕΔΩ ΗΡΘΕ ΚΙ ΕΚΑΤΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΝΩΜΙΚΟ . ΔΙΣΤΟΜΙΤΕΣ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΠΛΑΚΑ ΜΑ ΤΟ ΘΕΩ , ΤΡΕΛΕΝΕΤΕ ΚΟΣΜΟ ΠΟΛΥ ( ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΣΑΣ ) ΜΕ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΕΣ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΤΟΠΙΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΣΑΣ ... ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΞΕΦΡΕΝΟΥ ΓΕΛΙΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ''ΑΝΕΚΔΟΤΑ'' ΠΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ .... ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΟΥς ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΞΑΝΘΕΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΜΕ ΕΣΑΣ .... ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΜΩΡΕ ΑΡΑΧΩΒΙΤΕΣ ΤΙ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΗΚΕ ; ΟΣΑ ΑΝΤΙΓΛΥΣΤΡΙΚΑ ΚΙ ΑΝ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΙΣ Α-ΠΡΕ ΜΠΟΤΕΣ ΣΑΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΛΥΣΤΡΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ...... ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΝΤΕΥΕΤΕ Ε; ΤΟ ΨΥΧΑΝΕΜΙΖΕΣΤΕ ΜΗΠΩΣ ; ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑΝ ΛΕΝΕ; ΠΩΣ Η ΑΝΤΙΚΥΡΑ ''' ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙ ''' ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ .... ΕΜΠΕΔΩΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ (ΔΙΣΤΟΜΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΑΧΩΒΙΤΕΣ) ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΣΑΣ ..... - ΜΑΝΤΕΙΟ -

Αραχωβοδιστομοαντικυραίος είπε...

ΠΟΥ ΟΧΙ ΠΙΟΥ , ενώ οι γιατροί, οι δικηγόροι,ο οικονομολόγος με τους 600σους,οι πολιτικοί μηχανικοί μας έχουν τρελάνει με τις εισηγήσεις τους και τις αναπτυξιακές προτάσεις τους για τον δήμο.Ενώ ο πτέραρχος , ο μεγάλος τιμονιέρης του δήμου μας .... καλά αυτός δεν παίζεται με τίποτα,είναι όλα τα λεφτά.( φάε τους πτυχιούχους και τους μορφωμένους )Αγαπητέ συνδημότη δεν το ξέρουν το άθλημα και δεν θέλουν να το μάθουν, γινωμένοι έτσι άκρως επικίνδυνοι για τον δήμο λόγω της ασχετοσύνη τους.Δες στο διπλανό μεγάλο δήμο Λεβαδέων τα έργα που έχουν πάρει(ΕΣΠΑ κλπ.)και δες στο δικό μας.
Φάντομ, οι δικοί σου ειδικοί σύμβουλοι που έχεις πάρει και που τους πληρώνουμε εμείς τί κάνουν; το τρίβετε παρέα βλέπω, καλά... το πιπέρι( για να μην το κόψει ο τσοπάνος)

Ανώνυμος είπε...

δημαρχος απο το στειρι..ξερετε ποιος ειναι..αυτος που γραφει ειρωνικα για τις μπασκετες οτι θελουν βαψημο..αφου φιλε τα εχεις μαθει ολα η επομενη τετραετια δικη σου..

Ανώνυμος είπε...

28 Ιουλίου 2012 12:24 μ.μ. ΑΦΟΥ Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ http://www.daa.gov.gr/newsite/el/eniaios-dimos-daa/m-decisions-2011/2011-02-16-13-27-14/894-2012-02-13-12-36-19.html
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΛΑΒΑΝΟΥΜΕ Ως ΕΙΡΩΝΙΑ. ΑΣ ΜΑς ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥς ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΏΣΕΙ ΕΥΘΥΝΕς. ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΟΛΑ, ΟΥΤΕ ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ ,ΑΠΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΠΩς ΚΑΙ ΕΣΥ ΧΩΡΙς ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΠΕΙΝΩ, ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑς.

Ανώνυμος είπε...

εγω ξερω φιλε οτι το στειρι χρειαζεται ΖΩΗ για να κρατηθουμε ορθιοι στα ποδια μας..δεν θα μας σωσει το βαψιμο του σχολειου,ουτε της παιδικης χαρας,πρεπει να υποστηριξουμε τους επαγγελματιες μας,καλως-κακως,αυτο κραταει το στειρι ζωντανο..δεν λεμε μεγαλα λογια απλως μειναμε στο χωριο μας στηριζουμε τα μαγαζια μας,και αυτη ειναι η μεγαλυτερη προσφορα που μπορει κανεις να κανει..τρεχουμε για τη μορφωση των παιδιων μας,κανουμε θυσιες ατομικες-προσωπικες γιατι αγαπαμε το χωριο και δεν φυγαμε..απο την αλλη εχουμε και τους σωσιες ετεροδημοτες που ερχονται καπου-καπου στο στειρι συμμετεχουν για 10 μερες στα κοινα,και αυτοπροβαλλονται ως ικανοι,κι εμας πλεον τους στειριωτες χαμηλου επιπεδου,οτι αδιαφορουμε για το χωριο μας κλπ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΠΕΡΤΤΑ,ΚΙ ΟΤΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

προς 28 Ιουλίου 2012 12:24 μ.μ. πατριωτη ξεχνας οτι ειμαστε από χωριο που κανει μαυρο χιουμορ.τωρα να σε ρωτησω στα ισια και αν θελεις απαντας,το ευστροφο και οχι ειρωνικό κατα με σχολιο του πατριώτη μας σε πειραξε ή το οτι τα παιδιά του στειριου παιζουν καθημερινά στις σκουριασμένες μπασκέτες στον παρατειμένο χωρο του Δημοτικού σχολειου;τωρα φιλε μου ρωταμε και ασκουμε κριτική σε αυτούς που μας ζητησαν την φηφο μας και τους την δώσαμε για να λύσουν καθημερινα προβληματα του στειριου και οχι να να κανουμε την πυθια / ξερετε ποιος ειναι..αυτος που γραφει ειρωνικα για τις μπασκετες οτι θελουν βαψημο..]
για το ανωνυμο σχολιαστη.
Με λιγα λογια η σκουριά και ο αθλιος τριτοκοσμικός χωρος του στειριου που παιζουν τα παιδια μας σε πειράζει;;;; ή ποιος έγραψε το ευστροφο σχόλιο που επαναφέρει ένα απο τα ασήμαντα προβληματα σε χρηματικο κόστος για να λυθει ?????
περιμένω την απαντηση σου.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΕΙΡΙ ΖΩΗ 28 Ιουλίου 2012 5:28 μ.μ.
Σε μερικά συμφωνώ,σε άλλα διαφωνώ και σε άλλα είμαι κάθετα αντίθετος με τον συλλογισμό σου( ΕΜΠΆΘΕΙΑ για τους ετεροδημότες Στειριώτες ).Αυτά όμως δεν συζητιόνται ανώνυμα στο διαδίκτυο.
Πριν τρια-τέσσερα χρόνια είχε γινει μια ανοικτή συζήτηση στο σχολειο τον αυγουστό.οι αιρετοί του χωριού μας ας κάνουν μια ανάλογη τώρα ανοικτή συζητηση 1.για να βρούμε τρόπους 2.για να κρατηθουμε ορθιοι στα ποδια μας 3.για να δώσουμε στο στειρι ΖΩΗ 4. 5. κλπ

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΣΩΣΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝ.5.28. ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ...ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΕΙΡΙ...ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ.....ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΧΙ ΑΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΑ ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ......ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΣΤΕΙΡΙΩΤΩΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ....

Ανώνυμος είπε...

πατριωτες μη πατε μακρια.θυμηθειτε το θεμα του σχολειου.πολλη φωνη και απο πισω λεγαν στον δημαρχο αστο .

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ.29 Ιουλίου 2012 9:12 π.μ. και 28 Ιουλίου 2012 5:28 μ.μ., συμφωνώ απολύτως μαζί σου 1." Πας μη διαμένων εις στο Στείριον της Ελλάδος Βάρβαρος " {Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ} 2.όλοι οι Στειριώτες που διαμένουν εκτός Στειρίου στην καταβόθρα- είστε ανεπιθύμητοι.
3.Το κλίμα του Στειρίου βοηθά στην καλλίτερη ανάπτυξη του εγκεφάλου και ορίστε τα αποτελέσματα[ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΣΤΕΙΡΙΩΤΩΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ....} εισάγονται στα πανεπιστήμια κυρία/ε.γιατί στο Στείρι το ρήμα παίρνω το χρησιμοποιούμαι στην έκφραση " πήραν τα @ουνιά αέρα και κάναν κατά πέρα.

υ.γ.1.Έχει έλθει και άλλος γιατρός στην Λιβαδειά εκτός του Βρασίδα μου είπανε, θα σου κάνει καλό στο παραλλήριμά σου 2.Πάνα που να την έχουν βουτήξει καλά μέσα στον απόπατο και να σε ..... που σε χρειάζεται

Ετεροδημότης είπε...

28 Ιουλίου 2012 5:28 μ.μ. kai 29 Ιουλίου 2012 9:12 π.μ. Ντροπή, τι να σχολιάσεις και τι διάλογο να κάνεις.Το φίδι βγήκε έξω από το αβγό του .Πιστεύω το επίπεδό σου να το καταλαβαίνει, δεν χρειάζεσαι διευκρίνηση ;

29 Ιουλίου 2012 12:28 μ.μ. δεν χρειάζεται να σχολιάζεις έτσι, μιμούμενος το επίπεδο του πατριώτη μας.

Ανώνυμος είπε...

ειμαι ο 28 ιουλιου..να κανω μια διευκρινηση,δεν απευθυνομαι σε ετερωδημοτες που εχουν φυγει χρονια απο το χωριο μας,απευθυνομαι σε νεοετεροδημοτες..η συμπεριφορα τους ειναι εριστικη,οσο για την υποθεση του σχολειου ξεκινησαν και πηγαν στο υπουργειο,γιατι;;;εσεις πηρατε πρωτοι τα παιδια σας και φυγατε...οσο για το επιπεδο σας αν κρινω απο τις απαντησεις σας υπο του μηδενος....αλλα η αληθεια ποναει....

Ανώνυμος είπε...

TΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ..ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΦΤΗΚΑΝ ΟΙ ΜΠΑΣΚΕΤΕΣ,ΜΕΓΑΑΑΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΟΟΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΡΟΛΟΙ..

Ανώνυμος είπε...

28 ιουλιου εκφράζεις την κοινωνική χρεοκοπία του χωριού μας αλλά και της πατρίδα μας. ένας λόγος, που με κάνει να φοβάμαι για το μέλλον αυτής της κοινωνίας, για το μέλλον των παιδιών μας,για την πατρίδα μας. και δεν θεραπεύεται εύκολα.

Ανώνυμος είπε...

29 Ιουλίου 2012 7:32 μ.μ.
«Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα! προσμένουνε, ίσως, κάποιο ….θάμα!»

Ανώνυμος είπε...

ειμαι ο 28 ιουλιου. το πιο εύκολο ψάρι στο τσίμπημα είναι ο χάνος.

Ανώνυμος είπε...

29 Ιουλίου 2012 7:32 μ.μ.είναι και αυτό πρόβλημα.Εσύ όταν φοράς κουστουμιά, φορά τα παπούτσια της πεσινέ; σου το κάνω λιανά για να το καταλάβεις, σαυτό το χώρο θα γίνουν εκδηλώσεις, θα έχεις φιλοξενούμενους, θα,θα, θα,.... η αισθητική σου με σκοτώνει.είμαστε για κλάματα.
σου χαρίζω το τραγουδάκι της Φιλιώς
http://www.youtube.com/watch?v=AZ_btgvGU9k

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΑΑ;
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ;

Ανώνυμος είπε...

29 Ιουλίου 2012 7:32 μ.μ.
1.Είναι να μην καμαρώνεις γι αυτή την πατρίδα,γι αυτό το υλικό;
2.Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε;
Στο σπίτι σου, στο σαλόνι σου, δέξου τους επισκέπτες όπως θέλεις, δεν με νοιάζει,είναι ο ιδιωτικό σου χώρος.
Στο δημόσιο χώρο που θα γίνουν οι εκδηλώσεις επιβάλλεται να είναι καθαρός- βαμμένος κλπ. και οι επισκέπτες - φιλοξενούμενοι να φύγουν με τις καλλίτερες εντυπώσεις για το χωριό μας.
Δεν είναι τυχαίο ότι βιώνουμε μια χρεοκοπία αξιών, ήθους, οραμάτων,αισθητικής....κλπ.

Δυστυχώς ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ Ή ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ , με τέτοιο υλικό που κυκλοφορεί ανάμεσά μας !!!!

Ανώνυμος είπε...

πες τα στο παστρα και λυθηκε το προβλημα..και μπασκετες θα βαφτουν και ολα θα καθαριστουν..αφου ειναι ο μονος που ειναι στο χωριο..οι αλλοι ειναι μπανια-μπανια..

Ανώνυμος είπε...

δεν διαλυθηκε μονο η συμβαση του κλειστου αλλα ακουγεται και για μηνυση του εργολαβου στον συνδικαλα.θα χει πλακα.αληθεια κυριε δημαρχε ειναι αληθεια οτι την 2 μερα που αναλαβατε ο εν λογω κυριος προσελαβε 4 ατομα χωρις να πει σε κανενα τιποτε.υπαρχει καποιος να απαντησει εκει στη παραλια

Ανώνυμος είπε...

30 Ιουλίου 8:51 π.μ.γιατί όταν ήταν ο Πάστρας αντιδήμαρχος ( οκταετία )ήταν βαμμένες; σε τελική ανάλυση δεν τις βλέπει;; κάθε μέρα περνάει από το σχολείο....πρέπει να του το πούμε ή δεν το γνωρίζει;; από το 1998 ανελλιπώς, είναι δημοτικός σύμβουλος του Στειρίου.(τα πρώτα οχτακόσια χρόνια είναι δύσκολα,μετά θα τις δει)

Ανώνυμος είπε...

30 Ιουλίου 2012 8:51 π.μ.Απάντησέ μου σε ένα απλό ερώτημα, ρε γίγαντα: από το 1998 δημοτικός σύμβουλος ο κ. Πάστρας δεν τα έχει δει ή έχει τσίμπλες στα μάτια και δεν βλέπει;;
Αυτά γράφεται μερικοί μερικοί και θα πάρω φόρα να πέσω από το Γκρεμνάρ... ο σωτήρας μας ,ο αναντικατάστατος,έλεος πια,βγάλτε το γράσο από τα μάτια σας

Ανώνυμος είπε...

η καταντια του στειριου δεν εχει προηγουμενο..οσο κι αν θελουν μερικοι να ισοφαρισουν καταστασεις.ο κοσμος αδιαφορει γιατι ξερει οτι δεν υπαρχει ανταποκριση.δεν υπαρχει διαλογος.δεν υπαρχει ανταλλαγη ιδεων,προτασεων..καποιος ανεφερε παραπανω για συγκεντρωση,οπως ειχε γινει παλαιοτερα..ποια συγκεντρωση;;οπως αυτη που εγινε τον μαιο;;;οπως μας ειχαν αναφερει μεσο του τσοπανου;;επειτα αναβληθηκε για ιουνιο δεν μπορουσε ο προεδρος..που ειναι ρε παιδια;;ακομη περιμενουμε..ειχε βλαβη το νερο,ποιον να ρωταγαμε;;δεν υπηρχε κανεις..οσο για το βαψιμο δικιο εχετε,αλλα εσεις που ανηκετε σε συλλογους πρεπει να τους κατατοπησετε τους αρχοντες,προς το παρον συγχωρουνται γιατι ειναι καινουργιοι-απειροι ακομη...

Ανώνυμος είπε...

30 Ιουλίου 2012 3:37 μ.μ. καινουργιοι-απειροι μας λες, αλλά ο μισθός μισθός.Για να τον κατατοπίσεις, πρέπει να μιλήσεις,να συζητήσεις,να ανταλλάξεις απόψεις,να διαφωνήσεις,να διοργανωσεις συγκέντρωση-συζήτηση, επομένως κανένας στο απυρόβλητο. Ας αναλάβουν τις ευθύνες τους κι ας προχωρήσουν.Αν δεν μπορούν να εκπροσωπήσουν το χωριό,να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, ας δηλώσουν ....

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑΣ ΔΑΥΛΙΩΤΗΣ ΕΙΠΕ.
ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΜΠΑΡΟΥΦΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ( ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΜΑΡΑΝΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΤΕ ) ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ.ΤΙ ΛΕΦΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ.ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ.ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΠΡΙΝ ΤΡΙ ΧΡΟΝΙΑ ? ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΙΔΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ? ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΖΑΜΠΑ.ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΤΕ.ΕΔΩ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΑΥΛΕΣ ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΥ (ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ).ΛΟΙΠΟΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΟΡΕΨΕΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ.ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΑΓΚΟ .ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΠΑ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΥΣ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

30 Ιουλίου 2012 7:52 μ.μ.Καλημέρα, τι υπονοείς; μήπως την πολιτική του κ. Γιαννέλου - παραίτηση, ανεξαρτητοποίηση κλπ.- είναι μαιτρ στην ταχυδακτυλουργία, δηλαδή στους τακτικισμούς, μπορεί να σας κάνει και σεμινάρια δωρεάν, άλλωστε τόσες φορές σας έχει σχολιάσει θετικά στον τσοπάνο.

Ανώνυμος είπε...

o τελευταιος 8.47.ας να σκουπιστει και να φυγει..κανε τα μπανακια σου και ασε εμας..αραχωβα-εκδηλωσεις συνεχεια αντικυρα-εκδηλωσεις,διστομο-το ιδιο..ΣΤΕΙΡΙ-ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ..αλλα εδω δεν εχουμε μιχο,που τους αλλαζει τα φωτα,εχουμε...αστο καλυτερα..αφηστε την ειρωνεια [ολο στο τζαμπα]και προσγειωθειτε στην πραγματικοτητα..την καταντια του χωριου μας..τρεχει-τρεχει ο προεδρος και δεν προλαβαινει..αντ/ρχος υπαρχει σε τουτο το χωριο;;;;;;καλα οσο για τον δημαρχο ειναι ΑΦΑΝΤΟΣ..ελατε παλι σας εχουμε Σ Ο Υ Π Α.....

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΣΛΟΓΚΑΝ ΤΟΥ ΑΝΤ/ΡΧΟΥ ΣΤΕΙΡΙΟΥ;;;;;;;ΤΟ ΔΝΤ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ..ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΧΩΡΕΥΤΙΚΑ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ.Η ΜΠΛΕ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΣΙΔΩΡΟ ΣΤΟΙΧΙΣΕ 1.500,ΓΕΥΜΑΤΑ.ΣΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ.ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΙ ΑΡΑΧΩΒΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ,ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ..ΣΤΕΙΡΙ;;;;ΘΑ ΔΟΥΜΕ...

Ανώνυμος είπε...

31 Ιουλίου 2012 9:35 π.μ.Αυτά που γράφω είναι για τους μόνιμα διαμαρτυρόμενους πριν ακόμα αναλάβουν τα καθήκοντα τα νέα μέλη του Δ.Σ.μας γράφεις στο σχόλιό σου. είδες η ΔΕΗ που μας έλεγε η διαφήμιση, πόσο δίκιο είχαν για την παράταξη των ανύπαρκτων.
O Μεγάλος Τιμονιέρης,ο πατέρας του Καλλικρατικού μας δήμου τι κάνει; έγραψες ανώνυμε που τον παρουσίασες σαν τον Mάο Τσε Τουνγκ. Είσαι γίγαντας !!!!!!!!!

Αραχωβ είπε...

γίγαντα o μεγάλος τιμονιέρης τι κάνει ;

Στρίβειν διά της απραξίας

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ Ο 8.47
ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΤΕ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΙΕΣ .ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ .ΑΠΑΝΤΩ ΛΟΙΠΟΝ.ΣΤΟΝ 9.35.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΝΕΙ.ΣΟΥΠΑΣ ΕΙΣΑΙ ΣΟΥΠΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ.ΒΡΕ ΤΕΝΕΚΕ ΜΕ ΠΟΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΥΓΗΡΑΚΙ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ? ΕΝΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΛΟΜ ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΛΥΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΟΡΧΗΣΤΡΑ.ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΥΡΩΔΙΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΕΙΡΩΝΙΑ.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΛΕΩ.Ο ΤΖΑΜΠΑΣ ΖΕΙ.Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΝΙΑ ΚΑΤ ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΕΙΡΙΟΥ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ .ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΑΜΙΣΥ ΜΗΝΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ.? ΛΟΥΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ? ΕΓΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΕΙΡΙΟΥ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ.ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΑΝ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ.ΙΣΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΗΣΟΥΝ ΣΟΥΠΑΣ.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΕ ΣΕΝΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ 10.33 ΤΩΡΑ .ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΛΙΓΟΥΡΗΣ.ΕΣΥ ΜΕΤΡΑΣ ΠΟΣΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ.ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΠΟΝΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΣΟΥ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ 4.22 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΠΟΛΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ .ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ.ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. Ο 6.59 ΤΗΝ ΑΜΟΛΗΣΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΓΡΗΓΟΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

31 Ιουλίου 2012 11:15 μ.μ. Εμείς δεν βρίζουμε,εσύ χρησιμοποιείς απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για σχολιαστές,κριτική κάνουμε στον εκάστοτε αιρετό που εκλέχθηκε από τους κατοίκους για να μας εκπροσωπήσει, προωθώντας και λύνοντας προβλήματα του χωριού,για το συμπάθειες και αντιπάθειες που γράφεις.Για την υπόλοιπη τοπική ανάλυση, σου χαρίζω το τραγούδι του Άκη Πάνου. http://www.youtube.com/watch?v=SYlOYujwafk
και ευτυχώς που είσαι κάθε μέρα στην αγορά.

Ανώνυμος είπε...

στο στειρι εφαγωνονται
για την αντιδημαρχια

παστρας δραγατης και κοντος
και βεβαια η κυρια

σχολια εγραφουνε
ο ενας για τον αλλο

κι ο προεδρος ο γιωργαρος
καημο εχει μεγαλο

λεφτα παιρνει η αντικυρα
πολλα για εκδηλωσεις

μονο στο στειρι ουτε ευρω
το φαντομ δεν εχει δωσει


παρακαλω το ποιημα να διαβαστει χαμηλοφωνα μην ξυπνησουμε τον αντιδημαρχο γιατι κοιμαται κουρασμενος.απο την μερα που εφυγε ο τεως προεδρος οι αντιδημαρχοι ενναλαξ σκουπιζουν το σπιτι του δημαρχου.μισθος ειναι αυτος μην τον χασουμε

Ανώνυμος είπε...

ΒΛΕΠΩ Ο ΑΝΤ/ΡΧΟΣ ΣΤΕΙΡΙΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ..ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΕΙΑ..ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΣ..ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ..ΑΞΙΑ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ..ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ;;;;;

4.22 είπε...

1 Αυγούστου 2012 10:48 π.μ. καλό μήνα,γιατί νευριάζεις, συνέχισε να σχολιάζεις,εσένα έχουμε τοπικό πολιτικό αναλυτή, σε σένα στηριζόμαστε,μην σταματάς.
Για να σε καλοπιάσω σου χαρίζω το τραγούδι Μη φεύγεις μη,Στίχοι: Πυθαγόρας Μουσική: Mallory-Renard
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος http://www.youtube.com/watch?v=EKwkm513Hhk
με Αλληγορική σημασία, ξέρεις εσύ... είσαι γάτα και ευτυχώς που είσαι κάθε μέρα στην αγορά. καλή σου ακρόαση.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 10.48 ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΑ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΟΣ ΕΙΝΑΙ.ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΕΙΣΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΣ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΣΥ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΣΕ ΕΙΡΩΝΕΥΤΩ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΛΕΣ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΟΤΑΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΑΣΤΕΙΑ ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΜΙΛΑΣ ΣΟΒΑΡΑ ? ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ 10.22 ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ? ΑΤΑ ΤΣ ΚΑΝ ΜΑΡ ΜΑΛΙΕΤ ( ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ) ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ. ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΦΙΓΟΥΡΙΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ 10 Η ΩΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΕ ΜΠΛΟΓΚ ? ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΡΩΤΑΩ.

Ανώνυμος είπε...

ξεχνας φιλε οτι δεν δουλευει ολος ο κοσμος πρωι..υπαρχει και το απογευμα..αλλα μην το ψαχνεις..τωρα με τα ρεπα τις αδειες αδεια γιατρου γινεται χαμος...τωρα και η κουτση μαρια εχει λαπτοπ και ολες οι γυναικες,μην τις υποτιμας.ολες σερφαρουν.ξερω εγω.απο σχολια..αστο σου λεω.προς 3.46.

Ανώνυμος είπε...

1 Αυγούστου 3:46 μ.μ.ΦΙΓΟΥΡΙΝΗ ΜΟΥ
.ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΥΡΙΣΚΕ ΤΙΠΟΤΑ.δουλεύω πρωινή , απογευματινή και νυχτερινή βάρδια !!!!!!!!!!!!! για ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙα σου.

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΘΑ ΔΕΧΕΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ Η ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ Η ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΔΕΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΕΧΤΗΤΕ.ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΝΤΕ ΕΡΓΑ,ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΑΔΥΝΑΤΟ.ΜΠΟΡΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ.ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΩΝ ΕΩΣ 105.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ποιητή του μπίθα και του πίδη γιατί τέτοιος είσαι, κάνεις μεγαλο λάθος- ο νεος αντιδήμαρχος γιατι οχι και δημαρχος θα είναι ο κυριος που κάθε μέρα ειναι στην στην αγορά.Γιαυτό βρες ποιός ειναι και γράφτου ΜΙΑ ΡΑΨΩΔΙΑ ΠΟΥ NA ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ- ΦΙΓΟΥΡΙΝΙ ΜΟΥ

1 Αυγούστου είπε...

3:46 μ.μ. για τον προστατευόμενός σου,
πρέπει επιτέλους να αναλάβει τις ευθύνες απέναντι στους συχωριανούς του. Και οι ευθύνες έχουν συνέπειες.

Ανώνυμος είπε...

Ο 3.46 ΕΙΜΑΙ. ΤΩΡΑ Η ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ Η ΕΙΣΤΕ ( ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ) ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΧΑΖΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ,ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ ΕΝΙΑΜΕΡΑ.ΟΤΑΝ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΓΙΔΕΣ,ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΑ,ΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ Η ΚΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΤΕ? ΟΧΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ.ΤΟ ΣΤΕΙΡΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΗΝΑ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΟ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΣΧΟΛΙΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΔΟΣΗ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΕΙΑΣ.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΣΕ ΥΠΟΛΗΨΗ? ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΒΕΒΑΙΑ.ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΤΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

παιδια απο οτι διαβαζω παραπανω,μηπως δεν ειναι τυχαιο που ολοι γραφουν για τον αντ/ρχο και οχι για τον προεδρο[στειριου];;;εσυ που τον υποστηριζεις πες του να κουνηθει λιγο να ξεπιαστει..μα τετοια αδιαφορια;;;πραγματι ελπιζω να τον αντικαταστησει ο δημαρχος ..και πιστεψε με ειναι πολλοι που το θελουν αυτο..μονο και μονο για το καλο του χωριου μας..

Ανώνυμος είπε...

ειμαι ετερωδημοτης στειριωτης.εχω την εξης ερωτηση..ποτε θα βγει το προγραμμα των εκδηλωσεων στειριου;;απο λεγομενα ακουσα πως οι εκδηλωσεις θα ειναι μετα τον 15αυγουστο,γιατι δεν μπορει ο δημαρχος.εχουμε κανονισει τις αδειες μας εως το 15αυγουστο,δηλ.σημασια εχει ποτε μπορει ο δημαρχος;και οχι ο κοσμος του στειριου;ας συμβιβαστει και ο δημαρχος μια φορα με το χωριο μας.σας ρωτω αδικο εχω;;

Ανώνυμος είπε...

ετερΟδημότη Στειριώτη, αδικο έχεις.
Λάθος σε πληροφόρησαν και από /λεγόμενα άκουσα/ που γράφεις και να ρωτάς να πληροφορηθείς για τις εκδηλώσεις του χωριού σου με σχόλιό σου στο Τσοπάνη, τι να πω και πως να σε χαρακτηρίσω,είμαστε για την καταβόθρα, να πέσουμε μέσα και όπως πολύ εύστροφα είχε πει ο Σπύρος να κάνει μπίβ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΓΟΥΡΙΝΙ ΜΟΥ
Είσαι βαθιά ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ, ζεις πίσω τον ΗΛΙΟ 11:47 μ.μ.
Έχουμε 2012 και προτείνεις, να διοικείται ακόμη το χωριό με νοοτροπίες και μεθόδους του 1830 ,να καμαρώνεις και να δικαιολογείς το τέλμα των δημοτικών και τοπικών συμβούλων !! τι να πει κανείς.
Δεν είναι τυχαίος ο ξεπεσμός της πατρίδας μας και του χωριού μας.
Σου το γράφω όσο κομψά μπορώ / Για μαναρολόγος στο Απαγορευμένο καλός είσαι / Έλεος πια.. και νομίζεις ότι και μας ειρωνεύεσαι !!!!

Ανώνυμος είπε...

ειμαι ετερωδημοτης στειριωτης.

Αμόρφωτος είσαι!!!! δεν ξέρεις να γράφεις την γλώσσα σου. Τα άλλα που ρωτάς και υπαινίσσεσαι, δείχνουν πόσο Νταρδολόγος είσαι.

Ανώνυμος είπε...

Μονομάτιδες μπουνάτσα.

Η ώρα να να αλογιστούμε τις ευθύνες μας και να πάρουμε τις αποφάσεις μας έρχεται.

Τα λόγια είναι εύκολα. Τα δύσκολα αρχίζουν όταν πρέπει να αποδείξεις πως μπορείς να σταθείς στο ύψος των περιστάσεων και να τιμήσεις αυτά που διακήρυττες τόσα χρόνια...