Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση Γιάννη Πατσαντάρα σε τελευταία Δημοσιεύματα.

15/10/2010



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Η απόφασή μου να είμαι επικεφαλής μιας ανεξάρτητης, ακηδεμόνευτης, υπερκομματικής κίνησης πολιτών, σηματοδοτούσε την αφετηρία αυτής της διαφορετικής αντίληψης για την αυτοδιοίκηση και στόχευε στη δημιουργία μιας πολιτικής «πλατφόρμας», που θα εγγυόταν την ισόρροπη λειτουργία της νέας πολυκεντρικής, κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας. Πεποίθησή μου είναι ότι η αντίληψη αυτή συμβαδίζει και με την γενικότερη πρακτική, που απαιτεί στις δύσκολες συγκυρίες το μέγιστο βαθμό συνεννόησης και συνεργασίας, πέρα και πάνω από κομματικές εντάξεις, καθώς και άγονες και σε πολλές περιπτώσεις, τεχνητές αντιπαραθέσεις
Ήμουν και είμαι σίγουρος ότι η κοινωνία των πολιτών βρίσκεται μπροστά στις εξελίξεις και είναι πολύ πιο ώριμη και συνειδητοποιημένη στις επιλογές και στις στοχεύσεις της, σε σχέση με τις επιλογές και τις στοχεύσεις συγκεκριμένων, εκτιμώ λίγων, τοπικών παραγόντων που εκφράζουν ακραίες θέσεις, λασπολογούν και οδηγούν  σε αδιέξοδες καταστάσεις.
 Θα συνεχίσω να σκέπτομαι ελεύθερα και ειλικρινά και ας «υστερώ» σε επικοινωνιακό επίπεδο, το ζήτημα είναι να μην υστερώ σε πολιτικό και ηθικό επίπεδο.

Αναλύοντας την πολιτική πραγματικότητα, όπως διαμορφώνεται πανελλαδικά, θεωρώ ότι η απόφασή μου είναι προς την ορθή κατεύθυνση και ικανοποιεί  τις απαιτήσεις των καιρών. Δυστυχώς όμως, το τελευταίο διάστημα επιχειρήθηκε με  απαράδεκτο τρόπο ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης και η πόλωση του προεκλογικού κλίματος, με «βέλη» που είχαν στόχο το πρόσωπό μου, αλλά και το στενό οικογενειακό μου  περιβάλλον και όχι την ουσία των θέσεων και πράξεων μου. Υπήρχε ο κίνδυνος λοιπόν να αναλωθεί η  συζήτηση σε θέματα ή γεγονότα, που θα αδικούσαν την συνολική προσπάθειά μου. 

Προβληματιστήκαμε  με τους συνεργάτες και συμμαχητές μου με τις αθλιότητες αυτές, που προσπαθούν να εμπλέξουν επιχειρήσεις και συγγενικά μου πρόσωπα στον προεκλογικό αγώνα των Δημοτικών εκλογών. 
Ο προβληματισμός  ήταν αν θα έπρεπε να υπάρξει απάντηση ή όχι.
Όμως το πράγμα παράγινε. 
 Η αλήθεια είναι ότι αποφασίζοντας να  ηγηθώ του Ενωτικού ψηφοδελτίου πίστευα ότι η διεκδίκηση θα γινόταν τίμια, καθαρά, με ευπρέπεια, ήθος και προ παντός στη βάση προγραμμάτων, θέσεων και προσώπων.
Ένοιωθα ότι η σταδιοδρομία, η προσωπική μου ζωή   και η εν γένει πολιτεία μου με καθιστούσαν άτρωτο. 
Όταν μάλιστα είδα ότι «αντίπαλός» μου στην ευγενή αυτή άμιλλα θα ήταν η κ. Ευαγγελία Γρανιτσιώτη, Αραχωβίτισσα και αυτή, μορφωμένη και χαμηλών τόνων, υποδειχθείσα από την πολιτική παράταξη του ΠΑΣΟΚ, πίστευα ότι πράγματι ο αγώνας αυτός θα είχε αυτά τα χαρακτηριστικά.
Η πίστη μου αυτή δεν μου επέτρεπε να δώσω βάση σε όσους με προειδοποιούσαν ότι θα επιστρατευθούν μέθοδοι, που νόμιζα ότι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. 
Ατυχώς διαψεύστηκα.
Σε πρώτη φάση, ανώνυμοι κύκλοι – συκοφάντες - που δεν είχαν το θάρρος να αναφέρουν κάτι συγκεκριμένο και να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες των λόγων τους, μη έχοντας τι να μου αποδώσουν προσωπικά, ενέπλεξαν τη αδελφή μου , καθιερώνοντας την οικογενειακή ευθύνη, ως κριτήριο επιλογής του Δημάρχου του νέου ενιαίου Δήμου.
Τους απαντάω με την ευκαιρία, ότι είμαι περήφανος για αυτήν και ότι οι σχέσεις μας είναι άριστες.
Όμως, υποψήφιος Δήμαρχος είμαι εγώ.
Τις τελευταίες  μέρες η επίθεση πέρασε κάθε όριο ευπρέπειας και ήθους.
Η ίδια η κ. Γρανιτσιώτη και από κοντά ο ενορχηστρωτής της προεκλογικής της κίνησης Γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ Βοιωτίας κ. Σιδέρης  αλλά και  ο Δήμαρχος Διστόμου κ. Πανουργιάς (αν και διακριτικότερα) «κατήγγειλαν» δημόσια την δήθεν εμπλοκή τη εταιρείας του Αλουμινίου  στην προεκλογική διαμάχη, εμπλέκοντας με αόριστες αναφορές  και τον σύζυγο της αδελφής μου, ότι δήθεν, από την θέση του στην εταιρεία , επηρεάζει  ψηφοφόρους και υποψηφίους, τάζοντας θέσεις και διορισμούς στην εταιρεία.
 Όλα αυτά  για να μου αποδώσουν απ’ τη μια τη μομφή ότι χρησιμοποιώ τέτοιες μεθόδους και από την άλλη ότι είμαι –δήθεν – ο «εκλεκτός» της επιχείρησης αυτής.
Ίσως και για να δικαιολογήσουν την επερχόμενη αποτυχία τους.

Επειδή όλα έχουν και τα όριά τους και επειδή δεν δέχομαι ούτε μύγα στο σπαθί μου, ιδιαίτερα σε θέματα που τα θεωρώ ηθικής τάξεως, όπως η οικογένεια, η καθαρότητα στη μάχη και η ανεξαρτησία μου, τους καλώ να κατονομάσουν έστω και έναν στον οποίο ασκήθηκε με οποιοδήποτε τρόπο, από εμένα ή από τον γαμπρό μου, ή από την εταιρεία,  οποιαδήποτε πίεση ή δόθηκε οποιαδήποτε υπόσχεση. Να πουν και να δώσουν συγκεκριμένα περιστατικά, ονόματα και στοιχεία, για όσα καταγγέλλουν.
Διαφορετικά, τους  εγκαλώ δημόσια ως κοινούς συκοφάντες, ψεύτες και κυρίως ανήθικους.
Οι μέθοδοι αυτοί και οι συκοφαντίες δεν ταιριάζουν ούτε στον χαρακτήρα, ούτε στο ήθος και την πολιτεία μου.
Πολιτεύθηκα μόνο για να προσφέρω, με όραμα και βλέποντας το μέλλον.
Οι πρακτικές αυτές ταιριάζουν στους επαγγελματίες πολιτευτές – εραστές της εξουσίας – στους οποίους και δεν συγκαταλέγομαι. Αποτελούν κατάλοιπα αμαρτωλού παρελθόντος και δεν αγγίζουν τους πολίτες του Δήμου μας , που είναι νοήμονες, ηθικοί, βλέπουν, κρίνουν  και θα επιλέξουν με τα ποιοτικά κριτήρια, τα οποία εκείνοι γνωρίζουν καλύτερα.
Είμαι σίγουρος ότι θα επιλέξουν μαζικά την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, της οποίας έχω  την τιμή να είμαι επικεφαλής,  στον αγώνα για τον Δήμο που ονειρευόμαστε.    



Γιάννης Πατσαντάρας

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
ΕΙΧΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ ΜΗΠΩΣ Η ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΟΧΗ.
ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ. ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΉΣΕΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Πατσαντάρα,
Η απάντηση σου ήταν ξεκάθαρη.

Ανώνυμος είπε...

Ο μυαλωμένος αντλεί περισσότερο όφελος από τους εχθρούς του παρά ο ανόητος από τους φίλους του - Gracian, Balthasar

Ανώνυμος είπε...

Μονοι σας τα γραφετε μονοι σας απαντατε και κανετε και τους εξυπνους.Γιατι ρε Γιαννη ειπες στην αδερφη σου να μην ανεβει στην Αραχωβα αφου ολα αυτα που γραφο νται ειναι ψεματα.
Λοιπον αφηστε τις βλακειες γιατι και μην το σχολιαζετε καθολου.

Ανώνυμος είπε...

Για σιγά λίγο…
Να ξεκαθαρίσουμε ότι η δημόσια κριτική δεν είναι αθλιότητα ούτε συκοφαντία ή λάσπη. Λάσπη είναι αυτή που κάποιοι πετάνε στο παρασκήνιο χωρίς ονοματεπώνυμο. Τόσο η Γρανιτσιώτη όσο και ο Πανουργίας ότι είπαν το είπαν δημόσια και δεν το διοχέτευσαν στα σκοτεινά. Αν λοιπόν σε ένα δημόσιο πρόσωπο δεν αρέσει η κριτική ας μείνει στο σπιτάκι του και στην ησυχία του.
Όσο για τον Πατσαντάρα σίγουρα έχει «ρεύμα» και σίγουρα δεν έρχεται από το… μέλλον, ίσως να έρχεται από τον ουρανό ως… αλεξιπτωτιστής.
Τώρα αν κάποιοι υπολόγιζαν ότι η εκλογική αναμέτρηση με τον Βαγγελιώ θα ήταν παιχνιδάκι μάλλον πετούσαν στα… σύννεφα.
Όσο για τον Πανουργιά που σίγουρα ως δήμαρχος πέτυχε ήταν γνωστό ότι κυρίως η Νέα Δημοκρατία αλλά και κάποιοι άλλοι κύκλοι δεν τον ήθελαν. Αντίθετα από την αρχή προκρίνανε την υποψηφιότητα του Πατσαντάρα,
Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με το ότι ορισμένοι δεν θέλουν το Δίστομο στα πόδια τους.
Το ότι ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο είναι δεδομένο και θα αποδειχθεί στις 7 του Νοέμβρη, την ημέρα που όλοι οι κάτοικοι του νέου διευρυμένου δήμου Διστόμου – Αράχωβας - Αντίκυρας καλούνται να επιλέξουν μεταξύ ανεξαρτησίας και «ομηρίας».

Ανώνυμος είπε...

Οι συκοφάντες είναι μια κατηγορία ανθρώπων η οποία, από αρχαιοτάτων χρόνων, προσπαθεί να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα και να σπιλώσει υπολήψεις. Οι συκοφαντίες εκτοξεύονται και δημοσίως, όμως αυτό δεν τους δίνει υπόσταση.
Η συκοφαντία γίνεται αποδεκτή από τους βλάκες. Οι βλάκες, είναι άλλη μια κατηγορία ανθρώπων, πολυπληθής δυστυχώς, που έχει την τάση να καταπίνει αμάσητες τις συκοφαντίες.
Η τρίτη κατηγορία είναι οι έξυπνοι ή σκεπτόμενοι άνθρωποι που έχουν την ικανότητα να αξιολογούν τις συκοφαντικές πληροφορίες και φυσικά να τις προσπερνούν.
Διαλέξτε σε ποια κατηγορία θέλετε να ανήκετε!

Η συκοφαντία από την κριτική απέχει έτη φωτός. Η κριτική απαιτεί στοιχεία, η συκοφαντία δεν απαιτεί τίποτα παρά μόνο αερολογίες.