Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Ο τσοπάνος δέν είναι με κανέναν, είναι με την Αράχωβα


Λαμβάνω τελευταία  διάφορα e-mail με τρεις  βασικές ερωτήσεις.
 Αναγκάζομαι να απαντήσω δημόσια για να τελειώσει εδώ το θέμα.

Με ρωτάτε γιατί έκλεισε  ο ντελάλης.
Αν τελικά έκλεισε οριστικά, κάτι που θεωρώ πολύ ατυχές και εύχομαι να ξαναρχίσει, είμαι ο πλέον αναρμόδιος να απαντήσω, καθώς ούτε είχα, ούτε έχω καμιά σχέση με το εξαιρετικό αυτό blog.

Με ρωτάτε γιατί δεν κάνω αναρτήσεις σχετικά με τις τελευταίες κινήσεις των συνδυασμών και ειδικά για την ανεξάρτητη ενωτική πρωτοβουλία.
Για όσα νέα, κινήσεις συναντήσεις η πρωτοβουλίες  και ανακοινώσεις υποψηφίων η συνδυασμών  ενημερωνομαι στο e-mail μου κάνω αμεσως αναρτηση.
Όσον αφορά την ανεξάρτητη ενωτική πρωτοβουλία δεν έβγαλα ανάρτηση γιατί πότε δεν έλαβα e-mail με ενημέρωση σχετικά με τις δραστηριότητές τους, σε αντίθεση με  την  δημοτική συνεργασία που όσες φορές μου έστειλε mail  το ανάρτησα αμέσως.

Με ρωτάτε γιατί  δεν ανάρτησα φωτογραφίες από τις συγκεντρώσεις των συνδυασμών σε αντίθεση με όλα τα άλλα blog..
  Γιατι απλώς, δεν ήμουν εκεί γιά να βγάλω, ούτε έβγαλε κανένας "κολλητός" να μου δώσει ,και οι συνδυασμοί δεν έστειλαν για να τις αναρτησω

Θέλω να το ξαναπώ για μια ακόμα φορά
Ο τσοπάνος δεν έκανε, ούτε θα κάνει ποτέ διακρίσεις. Είμαι ανοιχτός σε όλους. Όσοι θέλετε να κάνετε αναρτήσεις αρκεί ένα e-mail με το άρθρο σας  και θα το δημοσιεύσω.
Χαρά μου να συνεισφέρετε όλοι στην πολυφωνία αυτού του blog.
Όσοι υποψήφιοι η συνδυασμοί μου στείλουν νέα η ανακοινώσεις θα τα δημοσιεύσω.
Μην μου βάζετε λοιπόν ταμπέλες που δεν μου αξίζουν. Το ότι δεν έχω "εσωτερική πληροφόρηση", για κανένα  συνδυασμό φαίνεται και πρέπει να πιστωθεί στα υπέρ και όχι στα κατά του τσοπάνου.

Όσοι δε μου πουν ότι ο τσοπάνος πρέπει να είναι απλός ο moderator / administrator αυτού του blog και δεν πρέπει να σχολιάζει, έχω να πω ότι ο τσοπάνος απλός θεατής δεν θα είναι ποτέ.
Άλλωστε τα blogs έγιναν για να μιλάμε όλοι. Αν πρέπει  η αναγκαστώ να ακολουθήσω τους κανόνες και την πεπατημένη θα το κλείσω και εγώ.