Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Γεωργακόπουλος: «Δεν παραιτήθηκα ποτέ…»

Έλυσε τη σιωπή του στο stereasports. ο Νίκος Γεωργακόπουλος και έδωσε την δικιά του απάντηση για τα όσα γράφτηκαν και ειπώθηκαν σχετικά με την «απομάκρυνσή» του από την Αράχωβα. «Δεν παραιτήθηκα ποτέ και δεν εγατέλειψα ποτέ την ομάδα» θα πει στο stereasports ο μέχρι πρότινος προπονητής της ομάδας του Παρνασσού δίνοντας επιπλέον διευκρινήσεις για τα όσα του καταλόγισαν το τελευταίο διάστημα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νίκου Γεωργακόπουλου:
«Όσα γράφονται τις τελευταίες μέρες σχετικά με την παραίτησή μου από την ομάδα του Παρνασσού είχαν ως αποτέλεσμα να γίνω αποδέκτης δυσμενών σχολίων για το πρόσωπό μου από τους φιλάθλους του ποδοσφαίρου και όχι μόνο. Χαρακτηριστικά ειπώθηκαν μεταξύ άλλων οτι εγκατέλειψα την ομάδα, ότι «άδειασα» τους παίκτες που ήρθαν το καλοκαίρι για μένα, οτι άφησα την ομάδα να πάει στην Ελευσίνα χωρίς προπονητή και άλλα πολλά.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας και μόνο γιατί επτά χρόνια στους πάγκους των ομάδων της Βοιωτίας, πάντα δύσκολες αποστολές αναλάμβανα, σας γνωρίζω ότι:

Ποτέ δεν υπέβαλα την παραίτησή μου
Ποτέ δεν εγκατέλειψα την ομάδα
Ποτέ δεν ρωτήθηκα μετά τον αγώνα του Παναυπλιακού για το αύριο της ομάδας ή της συνεργασίας μας.
Η απομάκρυνσή μου αποφασίστηκε από το έκτακτο Δ.Σ. της ομάδας στο οποίο διαφώνησε μόνο ένας. Και το οποίο έκτακτο Δ.Σ. «θα έπαιρνε κεφάλια». Δηλαδή μόνο το δικό μου… Και αυτό το γνώριζε από πριν και ήταν κιόλας γραμμένο πριν την απόφαση ένα μπλόγκ (τα Νέα της Στερεάς) μετά από επικοινωνία που έγινε μέσω facebook με το μέλος της ομάδας Στάθη Γιαννέλο!!!!
Η ομάδα έχει αξιόλογους ποδοσφαιριστές για να επιτευχθεί ο στόχος της Γ” Εθνικής, που προέκυψε στην πορεία της χρονιάς, έχει ικανή διοίκηση και μαζί με τον νέο προπονητή είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουν. Εύχομαι καλή επιτυχία ολόψυχα και τους ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για την άψογη συνεργασία που είχαμε.
Σίγουρα κάποιους στεναχώρησα παιχτικά. Έτσι το έβλεπα όμως, δεν το έκανα εσκεμμένα. Άλλωστε για τις επιλογές μου οι οποίες δεν έφεραν τα αναμενόμενα αποτελέσματα πήρα αυτό που μου άξιζε!!!»

 http://stereasports.com/?p=7900