Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας της Φανής Βλαγκούλη

                         


 

 

Φίλες και φίλοι,

Aποφάσισα να συμπορευθώ με τον Υποψήφιο Δήμαρχο Διστόμου-Αράχωβας -Αντίκυρας –Στειρίου Γιάννη Πατσαντάρα και να διεκδικήσω την αποδοχή των συμπολιτών μου ως Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του νέου διευρυμένου Δήμου , κυρίως από  την ανάγκη να «συναντηθώ» με όλους εσάς, τους φίλους συνδημότες μου , να μοιραστώ μαζί σας σκέψεις, ιδέες και οράματα, να ανταλλάξω απόψεις και προβληματισμούς πάνω σε θέματα μικρά ή μεγάλα, που απασχολούν τον καθένα μας.
Θέλησα έτσι να καλλιεργήσω  έναν ακόμα δρόμο επικοινωνίας και διαλόγου μαζί σας , μέσα από τον οποίο θα μπορώ να εκφράσω αύριο τη φωνή σας σε κάθε πόστο που ενδέχεται να οριστώ  από  τη νέα  Διοικούσα Δημοτική Αρχή.
Για το λόγο αυτό και αγκάλιασα με ιδιαίτερη χαρά την τιμή που μου έκανε ο Υποψήφιος Δήμαρχος  Γιάννης Πατσαντάρας  να μου εμπιστευτεί μια θέση στο συνδυασμό του «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ Όλοι μαζί για το μέλλον». Με αγάπη και αίσθημα ευθύνης ανταποκρίνομαι  στο όραμα μου δημιουργίας ενός ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ και εύχομαι  το πρόγραμμα  του συνδυασμού μου  να ευοδωθεί με καρπούς επιτυχίας και αποτελεσματικού έργου.
Όλοι μαζί  μπορούμε να εργαστούμε για την προοπτική της εξέλιξης και αναβάθμισης του Δήμου μας ,  ανταποκρινόμενοι στα όνειρα συμπολιτών μας  για ανάπτυξη , κοινωνική πολιτική , πολιτισμική αναγέννηση και δημιουργία.


ΜΕΡΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ
Γεννημένη στην Αθήνα  το 1978  . Έχω μεγαλώσει και κατοικώ στα Άσπρα Σπίτια Παραλίας Διστόμου . Σπούδασα ειδικός μηχανογραφημένου λογιστηρίου  - και εργάστηκα στην INTRASOFT για 1 χρόνο.
 Tα τελευταία  6 χρόνια εργάζομαι ως υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων στο ραδιοφωνικό σταθμό «Radio Distomo».Υπήρξα συνεργάτης στο οικονομικό τμήμα για 2 χρόνια  και συνεχίζω  ως δημοσιογράφος στο πολιτικό ρεπορτάζ και στη σύνταξη δελτίων ειδήσεων έως  σήμερα. Με σκληρή δουλειά , έμπνευση και πρωτότυπες ιδέες - μαζί με τους συναδέλφους του σταθμού- πετύχαμε το «Radio Distomo»  να είναι σήμερα  πρώτο σε ακροαματικότητα .
Πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο με ιδιαίτερο ζήλο και  αγάπη για τον τόπο που μεγάλωσα , προσπάθησα  με συνεχή και αδιάκοπη εργασία ώστε η περιοχή που ζω και εργάζομαι να προβληθεί στο μέγιστο σε όλα τα  ΜΜΕ.
Ο σεβασμός και το διαρκές ενδιαφέρον   για το περιβάλλον και τον πολιτισμό του τόπου μου με ώθησαν ώστε να πρωτοστατήσω ως Ιδρυτικό Μέλος αλλά και Αντιπρόεδρος στην Μ.Κ.Ο. ΑΕΙΦΕΡΩΝ ,  που αποτελεί  μη κερδοσκοπικό οργανισμό περιβαλλοντική και πολιτιστική συνείδησης και επαγρύπνησης  (www.enviropol.org.gr ).
Επιπρόσθετα με τη συμβολή μου σαν δημοσιογράφος , υποκινούμενη από θερμά αισθήματα υποστήριξης του ανεκτίμητου έργου του συνόλου  των τοπικών  συλλόγων  της περιοχής μας εργάζομαι ασταμάτητα  μέχρι σήμερα για τη δωρεάν προβολή τους και ενίσχυση.
Ως  γυναίκα και μητέρα που ζω  και εργάζομαι στη περιοχή ,με ενδιαφέρει η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη   του νέου  διευρυμένου δήμου μας για το μέλλον των παιδιών μας και το δικό μας .
Δεν θα σταματήσω , λοιπόν , να προσφέρω στον τόπο μου και να συμβάλλω  με όλες μου τις δυνάμεις στην αφύπνισης  των  συμπατριωτών  μου ώστε να συντελέσουμε  όλοι στην αναγέννηση του. 
Σας καλώ να με εμπιστευτείτε  με την ίδια πίστη που έχω και εγώ στο όραμα του Υποψηφίου Δημάρχου Διστόμου-Αράχωβας -Αντίκυρας –Στειρίου Γιάννη Πατσαντάρα .
Όλοι μαζί για ένα καλύτερο αύριο - όλοι μαζί για το μέλλον του νέου μας δήμου «ΔΙΣΤΟΜΟ - ΑΡΑΧΩΒΑ - ΑΝΤΙΚΥΡΑ- ΣΤΕΙΡΙ - ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ».



Φιλικά
Φανή Βλαγκούλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: