Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Το αστυνομικό τμήμα Αράχωβας μπορεί να πάει όπου θέλει γιατί δεν θα αλλάξει τίποτα. Θα υπολειτουργεί όπως κάνει τόσα χρόνια

Γίνεται αρκετός λόγος τελευταία σχετικά με την μετεγκατάσταση των αστυνομικών τμημάτων σε άλλα ιδιόκτητα απο τον δήμο κτίρια.

Το τελευταίο που θα έπρεπε να μας αφορά είναι το που θα πάει το αστυνομικό τμήμα. Οπου και να πάει πάλι δεν θα κάνει καλά την δουλειά του όπως δεν την κάνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Όλοι είμαι σίγουρος θα έχετε κάποια ιστορία η περιστατικό σχετικά με τις κακές έως αδιάφορες υπηρεσίες που παρέχει το υποβαθμισμένο τμήμα Αράχωβας. 

Οι συνήθεις απαντήσεις όταν τους χρειαστείς είναι είμαι μόνος , δεν έχω δύναμη, δεν μπορώ να έλθω τώρα. Απαντήσεις που έχω λάβει εγώ ο ίδιος όταν κατα καιρούς τους έχω πάρει τηλέφωνο.

Φυσικά η παντελής απουσία τους απο τους δρόμους για την εφαρμογή του κώδικα οδικής κυκλοφορίας είναι πασίγνωστη. τίς περισσότερες μεσημεριανές και όλες τις βραδυνές ώρες η Αράχωβα είναι ένα πανηγύρι παράνομης στάθμευσης η διπλο-τριπλο-παρκαρίσματος.
Πρίν 2-3 χρόνια πήρα τηλέφωνο για να μεριμνήσουν για κάποιους σε μια οικοδομή που έκαιγαν σκουπίδια και απο εκεί ξεκίνησε φωτιά σε γείτονικα οικόπεδα. Η απάντηση τους ήταν να πάρω ένα κουβα και να τρέξω αν είμαι κοντα μέχρι να έλθει η πυροσβέστική και για τους έργάτες που την ξεκίνησαν δεν μπορουν να κάνουν κάτι διότι δέν έχουν δύναμη για να έλθουν.

Πριν κάποια χρόνια έχω δεί με τα ίδια μου τα μάτια τον διοικητή του τμήματος να είναι στην ταβέρνα του μπάμπη και να επιβλέπει απο το παρκάρισμα, μέχρι το σερβίρισμα των κάλεσμένων γνώστου μεγαλοεπιχειρηματία, ενώ κάτω στο χωριο γίνετα το απόλυτο χάος απο την κίνηση και το μποτιλιάρισμα των θεοφανείων.

Φέτος, κυριακή απόγευμα και αφου είμαι μποτιλιαρισμένος 20 λεπτά στου Καπλάνη απο το γνωστό πρόβλημα των παρκαρισμένων  θαμώνων της ταβέρνας και απείρων αυτοκινήτων που γυρνούν απο το χιονοδρομικό, στο τηλεφώνημα μου πήρα την κλασσική απάντηση δεν έχω άτομα να στείλω.

Astynomos Sainis Πρίν ένα χρόνο, βλέπω τον κλέφτη που βγάνει απο το παράθυρο διπλανου σπιτιού, τηλεφωνώ και η απάντηση είναι είμαι μόνος δεν μπορω να αφήσω το τμήμα. 
Νομίζω ότι αυτά τα λίγα απο προσωπικές εμπειρίες αρκούν

Δεν με νοιάζει που θα πάνε οι συγκεκριμένοι γιατί όπου και να πάνε πάλι το ίδιο "λίγοι" , μαλθακοί και ανεπαρκείς γραφειοκράτες, ήταν. είναι και θα είναι.
Έχουν υπάρξει περίοδοι και άτομα που προσπάθησαν, άλλα τα κάλα είναι τόσο λίγα που τα σκεπάζουν τα κακά.
Ας πάνε όπου θέλουν και ..............ακόμα παραπέρα, αν αυτό τους κάνει καλύτερους και παρόντες όταν τους έχουμε ανάγκη.
Αν έχετε και έσείς ιστορίες αστυνομικής Αραχωβίτικης τρέλλας παρακαλώ να τις μοιραστείτε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: