Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Ντελάλη μ' ακούς ;

Ανακοίνωσε στο blog του ότι κλείνει ο Ντελάλης.

Όταν ένα blog κλείνει, ανοίγει μια πόρτα στην δικτατορία της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας και των διαπλεκόμενων μέσων.

 Αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιους ο ντελάλης, θεωρώ ότι το ο εξαναγκασμός σε "φίμωμα" έστω και εθελονικά ,γιατι απο ότι καταλαβαίνω δεν το κάνει με χαρά, απλώς "έσκασε", είναι ότι χειρότερο. Ειδικά σε μια χώρα που θεωρείται δημοκρατική!
Ξανασκέψου το γιατί όπως λέμε εμείς οι τσοπάνηδες, " Όταν τα πρόβατα σιωπούν, οι χασάπηδες ακονίζουν τα μαχαίρια".
Ξανασκέψου το, όπως πολοί ανγνώστες σου, έτσι και εγω σαν blogger της περιοχής, σε στηρίζω απόλυτα και ειλικρινά χωρίς δόλο η αντιπαλότητα.

5 σχόλια:

monosnet είπε...

ο ντελάλης λές ότι "έσκασε" ας δεις κι εσύ αγαπητέ μου για ποιό λόγο και πες μου κι εμένα που δεν καταλαβαίνω.
Βλέπω τον αριθμό των σχολίων κάθε φορά. Πολύ λίγα εκτός αν αναφέρονται σε ορισμένα θέματα όπως τα τελευταία με την ανάρτηση του κυρίου Στάθη Γιαννέλου καί κάτι παρόμοια. Μήπως να αλλάξουμε θεματολογία και κατά προτεραιότητα να προβάλουμε κυρίως τοπικά θέματα ? διαφορετικά τι το θέλεις εκείνο το ....... της Αράχωβας. Πες απλά τσοπάνος και προχώρα. Θα ήθελα να δω προβληματισμούς για τα θέματα του ενιαίου Δήμου, Για την Βοιωτία
και που και που κανένα θέμα γενικού ενδιαφέροντος με επιλογή σου. Συγνώμη που ας πούμε σου δίνω συμβουλές αλλά το κάνω από ενδιαφέρον για την τύχη τέτοιων blogs.

Ο Τσοπάνος της Αράχωβας είπε...

Φιλε monosnet σχόλια σχετικα με την θεματολογία του ντελάλη δεν θα κάνω εγώ.
Σχετικα με τις υποδειξεις σου για εμένα, άσε με να διατηρω την πολυτέλεια να διαλέγω τα θέματα μου.
Όταν υπάρχουν ΝΕΑ απο την Αράχωβα και την Βοιωτία είμαι σχεδόν πάντα ο πρώτος που τα αναρτώ, άσχετα αν εσείς προτιμάτε να τα σχολιάζετε αλλού και όχι στο δικό μου blog. Κάτι που έχει γίνει πολλές φορές ακόμα και σε αποκλειστικότητες μου.( αυτο μπορώ να το αποδείξω σε όποιον δεν πιστεύει).
Το να βάζω θέματα σαν το ο ταδε τα έφτιαξε με την τάδε, το γατί του δείνα γέννησε γατάκια και άλλα παρόμοια μόνο και μόνο για να λέω ότι γεμίζω με τοπικά νέα δεν μου αρμόζει.
Φυσικά μπορείτε εσείς οι αναγνώστες να μου στείλετε ότι νομίζετε ότι αξίζει να δημοσιευτεί και θα το κάνω με χαρά.
Φυσικά θα συνεχίσω να αναρτω ότι με προβληματίζει ακόμα και αν δεν είναι τοπικου ενδιαφέροντος.
Τα blogs που δεν έχουν έσοδα η δεν κάνουν διαφημίσεις υπάρχουν απο το μεράκι κάποιων που το κάνουν γιατι τους ευχαριστεί. Αν δεν νιώθω πια έτσι η αναγκαστω να μπω σε κάποια καλουπια άλλων για να αποκτήσω "οπαδους" θα το κλείσω και εγω να βρω την ησυχία μου.

monosnet είπε...

OK σε καταλαβαίνω αλλα εγώ εννοώ σοβαρά τοπικα θέματα όχι σαν τα παραδείγματα που άστοχα παραθέτεις.
π.χ. Το κάπνισμα στα καταστήματα της Αράχωβας του Δίστομου κλπ. την δραστηριότητα της Δημοτικής Αρχής τον *εξυπνο οικισμό*
την ομαδική με κεντρική πρωτοβουλία προβολή των τουριστικών δυνατοτήτων των δημοτικών διαμερισμάτων και τόσα άλλα. Στα υπόλοιπα βέβαια που αναφέρεσαι φυσικά και δεν διαφωνώ κάνε το μεράκι σου. Καλή δουλειά.

Ο Τσοπάνος της Αράχωβας είπε...

Φιλε μου σε ευχαριστώ. Προφανώς είσαι πολύ πρόσφατος αναγνώστης μου και δεν με διαβάζεις συχνά. Σχετικα με τα 3 θέματα που αναφέρεις ότι δεν ασχολούμαι πολύ έχω να πω τα εξής.

ΕΞΥΠΝΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΣ.

ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΜΗΝΟ ΜΕ 3 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ 2, 14, ΚΑΙ 16 /1/11.(Στην τελευταία δε είχε απαντήσει και ο Κος. Γιαννέλος ότι θα έφερνε το θέμα στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο. Ούτε ακουσα τιποτα γιαυτό ούτε κάνεις με ενημέρωσε για το τι έγινε. Θα επανέλθω, τους αφήνω να παρουν μιά ανάσα}.

ΚΑΠΝΙΣΜΑ
27/09/10, 6/12/10, 31/1/11

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΣ κλπ.
32 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΜΗΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ.

Ο Τσοπάνος της Αράχωβας είπε...

Και κάτι τελευταίο προς τον φίλο monosnet.
Το γιατι είναι αστοχα τα παραδείγματά μου δεν μπορω να το καταλάβω. Τα παρέθεσα υπερβάλωντας ,ποιητική αδεία, για να τονίσω κάποια πράγματα. Αν εσύ τα πήρες κυριολεκτικά και μου αποδίδεις αστοχία ίσως να μην κατάλαβες την πρόθεση και το ύφος γραφής στο κείμενο που μπήκαν αυτα.
Εδω θα σταματήσω τα σχόλια διοτι πιστεύω ότι ο χώρος είναι δικος σας και εγώ δεν έχω θεση στα σχόλια. Απο εδω και πέρα θα το κάνω πολυ σπάνια και όταν είναι απόλυτη ανάγκη. Οπως κάνω εδώ και πολυ καιρό