Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Περνάμε φαγητόπαυση

 
Ζω τα χρόνια της παιδικής μου αθωότητας. Ο μισθός μου είναι junior

Η κόρη μου, μου κάνει παρατηρήσεις για το μίνι μισθό μου


Τον Ιούνιο το τελειωτικό χτύπημα. Η τρόικα ζήτησε να ....


μειωθεί κατά 30% το προσδόκιμο ζωής

Την κουζίνα στο σπίτι την διατηρούμε μόνο σαν οπτικό εφέ


Μπαίνουμε σε μια ιδιαίτερη περίοδο της ζωής μας. Την φαγητόπαυση


"Πήγα στο φαρμακείο και ζήτησα ένα συμπλήρωμα μισθού"


Το σύστημα με τις απευθείας πωλήσεις πάσχει. Δεν μπορείς να παραγγείλεις Καγιέν και σούσι


Υπάρχει κάτι πιο άστατο από τον καιρό. Ο μισθός μου


Πάει και το επίδομα μητρότητας. Σε λίγο θα λέμε τα λεφτά τα φέρνει ο πελαργός


Οι πολιτικοί βλέπουν άσπρη μέρα, μόνο όταν δέχονται γιαούρτια


Πρώτη φορά κάνω καριέρα σαν άνεργος


Παλιά προσλάμβαναν όσους είχαν καλό βιογραφικό. Τώρα αυτούς που δεν έχουν καθόλου βιογραφικό


Η νέα μόδα είναι να είσαι φτωχός. Στο διπλανό τραπέζι δύο κοκορεύονται ποιος χρωστάει περισσότερα


Να δημιουργήσουμε ένα νέο κίνημα μετά τις πατάτες. Να ψηφίζουμε όλοι στις δημοσκοπήσεις ΠΑΣΟΚ


Βρέθηκαν κοιτάσματα πατάτας στο Αιγαίο


Κινδυνεύουμε να αναπτυχθούμε


Στο Ωνάσειο μεταφέρθηκε ο Ισίδωρος Κούβελος και ζήτησε να μην τον επισκεφθεί ο Μητσοτάκης


Το ΚΚΕ είναι κατά του "¨κινήματος της πατάτας" γιατί προτιμάει πατάτες Εξωτερικού


Ο Μάρξ δεν είχε μιλήσει για τις πατάτες , γι αυτό μπερδεύτηκε η Παπαρήγα


" Το ΚΚΕ κατά του κινήματος της πατάτας" . Το ΠΑΜΕ θα ανεβάσει και πανώ αύριο στην Ακρόπολη


Ο Βενιζέλος φοράει τζιν 501. Όσο τα κιλά του


Φοράω τζιν 501. Όσο ο μισθός μου


Δεν είναι μισθός αυτός που πήρα. Τουίτ είναι


Οργιάζει η εγκληματικότητα μετά την παραίτηση Παπουτσή


Παλιά είμασταν στο χείλος της χρεοκοπίας. Τώρα είμαστε στο χείλος της ανάπτυξης.


Τέρμα οι κρατήσεις στο μισθό. Θα λέγονται "δεν θα τον κρατήσεις"

 http://www.i-diadromi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: