Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Απάντηση σε νεοσύστατα μπλόγκς που πετάνε λάσπη στον Τσοπάνο.

Wolf in sheep clothingΑρχικά θέλω να σας πω ότι είναι δικαίωμα μου να αναρτώ ότι θέλω και θεωρώ σωστό. Όπως επίσης θαρραλέο και αντρίκιο  να αναγνωρίζω κάτι που θεωρώ λάθος και να το λέω δημόσια. Όσο γιαυτό που αναφέρετε "ύφος τσοπανάκου" ισως έχετε παρεξηγήσει την ειλικρίνεια με την δουλικότητα.
Σχετικά με  την αναφορά σας στο, "την εταιρία σας" είναι αυτονόητο ότι δεν εννοούσα "ιδιοκτησία του" αλλά την εταιρία στην οποία εργάζεται Αυτό το κατάλαβαν και τα προβατά μου. Φυσικά και το καταλάβατε και εσείς αλλά το χρησιμοποιείτε όπως σας συμφέρει.
Ανεφέρεστε σε εμένα σαν " φουκαρά τσοπανάκο που μόλις είδε τον λύκο το έβαλε στα πόδια"
Με 1200 πράματα, 350 γίδια, και 4 τραιά βαρβάτα, μόνο φουκαράς τσοπανάκος δεν είμαι. Αρχοντοτσοπάνης είμαι. Τους λύκους δε,καθώς και όποιους με θίγουν δεν τους φοβάμαι όπως λές τους αρπάζω τους γδέρνω και κρεμάω το τομάρι τους απο έναν έλατο στον παρνασσό.
Όλα αυτά τα μηνύματα, σχόλια και e-mail απο νεοσύστατα συνδικαλίστικά μπλογκς, ο βομβαρδισμός της τοπικής μας κοινωνίας με ηλεκτρονικά μηνύματα, η προσπάθεια να μπείτε απο την πίσω πόρτα σαν φίλοι στο f/b και να γράψετε τα δικά σας, είναι μέθοδοι που δεν μου ταιριάζουν. Ο τσοπάνος όταν έχει να πεί κάτι το λέει αντρίκια και ξεκάθαρα.
Κλείνωντας θέλω να σας πώ ότι με αυτούς τους τρόπους μάλλον δεν κάνετε καλό στον αγώνα σας.
Είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου να στηρίζω ένα συντοπίτη , και εκλεγμένο εκπρόσωπό του χωριού μου.
Δεν καταλαβαίνω τι το παράξενο βρίσκετε σε αυτό και γιατί θα έπρεπε να είναι διαφορετικά.
Δεν θα ασχοληθώ άλλο με αυτό το θέμα το ίδιο θα παρακαλούσα να κάνετε και εσείς με εμένα.
Δεν έχω πολιτικές η συνδικαλιστικές φιλοδοξίες ένα τοπικό μπλόγκ είμαι που θα στηρίζω πάντα τον τόπο μου και τους συμπολίτες μου.

'Όσο για την άναφορά σας  "όταν κλείνουν εργοστάσια σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδα οι επιπτώσεις του «λουκέτου» αφορούν σε όλους τους κατοίκους αυτής της δύσμοιρης χώρας" ,  το καταλαβαίνω πολύ καλά. Έχω  παιδιά απολυμένα και χωρίς δουλειά και γνωρίζω πολύ καλα τι συμβαίνει δεν περιμένω εσάς να μου το πείτε.  Φυσικά τα παιδιά μου ψάχνουν για άλλη δουλειά αντί να τρώνε χρόνο για να στέλνουν ηλεκτρονικά μηνύματα και να γράφουν στα μπλόγκς.
Αφήστε με λοιπόν ήσυχο στο μάντρί μου και καταλάβετε ότι δεν επιθυμώ να γίνω  όργανο κανενός.
Επίσης αφήστε ήσυχους τους συντοπίτες σχολιαστές μου που κάθεστε και αναλύτετε λέξη πρός λέξη τα σχόλια τους. 
 Κλείνω γιατι έχω άρμεγμα, κάλα θα κάνετε και εσείς να κλείσετε το θέμα του τσοπάνου γιατί δεν θέλει να παίξει το παιχνίδι σας .

Δεν υπάρχουν σχόλια: