Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

«Έπαθα εγκεφαλικό και έγινα γκέι». Ιατρικό περίεργο ή εξαιρετική ευκαιρία για να το ανακοινώσεις στους δικούς σου;

Η συγκλονιστική ιστορία του Chris Birch

Ο Chris Birch ήταν αυτό που θα χαρακτήριζε κανείς ως ένας «κλασικός εικοσάρης». Δούλευε, του άρεσαν οι έξοδοι, να πίνει μπύρες με τους φίλους του και να βλέπει μαζί τους κάθε Κυριακή αγώνες και είχε σχέση με μία κοπέλα, την οποία σκεφτόταν να παντρευτεί.

Μέχρι που μία μέρα… έπαθε εγκεφαλικό και όπως ισχυρίζεται ο ίδιος από τότε άλλαξαν όλα!

Όσο κι αν ακούγεται απίστευτο, παραιτήθηκε από τη δουλειά του, άρχισε να σιχαίνεται τα σπορ και τον αθλητισμό και… έγινε όπως λέει γκέι.

Η ίδια του η μητέρα δηλώνει ότι με δυσκολία αναγνωρίζει το παιδί της, που τώρα δουλεύει ως κομμωτής.




«Όταν κοιτάζω φωτογραφίες μου πριν από το εγκεφαλικό είμαι ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος» λέει ο 26χρονος Chris. «Και ξέρω ότι και η οικογένειά μου αισθάνεται το ίδιο. Δεν έχω καμία σχέση με τον παλιό Chris».Μεγάλωσε στο Caerphilly στη νότια Ουαλία και ήταν δημοφιλής στις παρέες του. Η ζωή του κυλούσε ήρεμα και ήταν πολύ ευτυχισμένος με την αρραβωνιαστικιά του.
«Είχα πάντα φιλενάδες και ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το να βγαίνω με γυναίκες. Η μεγαλύτερή μου σχέση ήταν με την πρώην κοπέλα μου, τη Jemma. Βγαίναμε μαζί για μερικά χρόνια και τελικά της έκανα πρόταση γάμου, την οποία εκείνη δέχτηκε. Μπορούσα να με φανταστώ να περνώ την υπόλοιπη ζωή μου μαζί της και να κάνουμε παιδιά» λέει.

Το 2005 όμως όλα άλλαξαν για το ζευγάρι. «Μαλώσαμε και χωρίς να το καταλάβω, φτάσαμε στο σημείο να μη μιλάμε ο ένας στον άλλον. Τελικά χωρίσαμε, αλλά εγώ πίστευα ότι θα τα ξαναβρίσκαμε» εξομολογείται ο Chris.

Μάλιστα, ήταν τόσο σίγουρος ότι εκείνη θα γυρνούσε στην αγκαλιά του, που αποφάσισε να ξεχαστεί λίγο και να βγει με τους φίλους του στην κοντινή παμπ.

Μέχρι που ένα απόγευμα πήγαν στο πάρκο για να παίξουν μπάλα. Ο Chris έκανε χαζομάρες για να γελάσουν οι φίλοι του και ξαφνικά έκανε μια τούμπα. Και τότε κάτι πήγε στραβά.

«Έκανα μια τούμπα και μετά το μόνο που θυμάμαι είναι ένας απίστευτος πόνος να διαπερνά όλο το κορμί μου και να μαυρίζουν τα πάντα» θυμάται.

Ο Chris προσγειώθηκε απότομα και έσπασε το λαιμό του και κάπως έτσι προκλήθηκε το εγκεφαλικό. Οι φίλοι του τρομαγμένοι κάλεσαν ασθενοφόρο και ο Chris μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

«Αυτό που θυμάμαι είναι ότι είδα τη μαμά μου πάνω από το προσκεφάλι μου. Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά από εκείνη τη στιγμή ένιωθα διαφορετικά. Οι γιατροί μου είπαν ότι θα χρειαζόμουν πολλές φυσιοθεραπείες για να επανέλθω στην προηγούμενη κατάσταση και όπως ήταν φυσικό όλη μου η προσοχή εστιάστηκε στην αποθεραπεία.

Τελικά βγήκα από το νοσοκομείο, έκανα φυσιοθεραπείες, άρχισα να μαθαίνω ξανά πώς να περπατάω και να μιλάω και η οικογένειά μου με στήριζε πολύ. Όλοι ήλπιζαν ότι ο παλιός Chris θα “επέστρεφε”» διηγείται.

Μόνο που δεν ήξεραν ότι ο Chris που ήξεραν δε θα γύριζε ποτέ πίσω.



«Έκανα φυσιοθεραπείες επί 5 μήνες και κάθε τόσο οι φίλοι και η οικογένειά μου μου έλεγαν ότι δείχνω διαφορετικός.

Όταν με επισκέπτονταν οι φίλοι μου ξαφνικά δεν είχαμε για τι να συζητήσουμε. Δε με ενδιέφεραν τα αποτελέσματα των αγώνων, ούτε να βγαίνω στα μπαρ ή να βλέπω ποδόσφαιρο, όπως έκανα παλιά. Όλοι άρχισαν να μου λένε ότι συμπεριφερόμουν διαφορετικά, ότι είχαν αλλάξει μέχρι και οι ιδιοτροπίες μου… αλλά εγώ αισθανόμουν ότι όλα ήταν φυσιολογικά. Έτσι άρχισα να μη βλέπω πια τους φίλους μου,. Που ήθελαν να είμαι κάτι που δεν ήμουν πια» λέει ο Chris.

«Μια μέρα έβλεπα τηλεόραση και είδα έναν πολύ όμορφο άντρα. Ένιωσα το στομάχι μου κάπως περίεργα και τα συναισθήματά μου ήταν σαν αυτά που είχα κάποτε για όμορφα κορίτσια. Ποτέ δεν είχα νιώσει έτσι στο παρελθόν για κάποιον άντρα. Αμέσως κατάλαβα ότι μου άρεσε εκείνος ο άντρας που είδα».

Αρχικά επειδή δεν ήταν σίγουρος για αυτό που του συνέβαινε, προσπάθησε να επιστρέψει στην παλιά του ζωή.
Γύρισε στη δουλειά του στην τράπεζα, αλλά ένιωθε ότι δεν του άρεσε τίποτε από όλα αυτά.

Ένα βράδυ αποφάσισε να βγει έξω για να γνωρίσει κόσμο. «Άρχισα να μιλάω σε ένα κορίτσι. Ήταν πανέμορφη, αλλά δεν μου άρεσε. Με φίλησε αλλά δεν ένιωσα τίποτα και συνειδητοποίησα ότι πλέον τα κορίτσια δε μου προκαλούσαν κανένα ενδιαφέρον. Ένα βράδυ μια φίλη με σύστησε στην παρέα της και εκεί γνώρισα ένα πολύ ωραίο αγόρι. Αμέσως ένιωσα έλξη για εκείνον και φλερτάραμε όλο το βράδυ. Άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο. Συνεχίσαμε να βγαίνουμε και πλέον ήξερα ότι ήμουν σίγουρα γκέι».
http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: