Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Υπέρταση , Έλκος στομάχου και Τσοπάνος

Μέχρι σήμερα δεν είχα κόψει κανένα σχόλιο αν και μερικά με έβαλαν στον πειρασμό. Αυτο ίσως δημιούργησε την εντύπωση σε "ελάχιστους" ότι είμαι αδύναμος, ότι φοβάμαι τις απειλές τους η ότι ίσως είμαι λίγο μαλάκας. 
Έτσι σήμερα το κακό παραέγινε με αρκετα άκρως υβριστικά-απειλητικά σχόλια πρός αναγνώστες μου και  εμένα.

Θέλω να πώ στον "εισαγώμενο" υβριστή ότι δέν με ακουμπούν οι χυδαιότητες του. 

Είσαγώμενο, γιατί μέχρι τώρα μου έκανε την τιμή να μήν σχολιάζει στο blog μου, τώρα τελευταία μετακόμισε προς τα εδώ. Υβριστή ( ενικός), γιατί είναι ένας που χρησιμοποιεί αρκετά ψευδώνυμα και καποιες φορές σχολιάζει και σαν ανώνυμος. Είναι το ίδιο προσωπο, έχω στοιχεία γιαυτό και θέλω να πώ ότι ο δείκτης νοημοσύνης του δεν ειναι και ο υψηλότερος που έχω συναντήσει, γιατί δεν μπόρεσε να κρύψει ούτε την ταυτότητά του ούτε τα ηλεκτρονικά του ίχνη.

Στο μόνο που είναι καλός είναι η λάσπη η ύβρις η διχόνοια.
Γράφει χυδαία υβριστικά και προσβλητικά σχόλια και εξιτάρεται όταν τα διαβάζει μετά η του απαντουν κάποιοι. Μου θυμίζει τους ανώμαλους που παίρνουν ανώνυμα τηλέφωνα και αυτοικανοποιούνται με το να βαριανασαίνουν η να βρίζουν αυτούς που είναι στην άλλη άκρη της γραμμής.

Εσύ λοιπόν και όλοι οι ομοιδεάτες σου μπορείτε να πάτε κάπου αλλού να βγάλετε τα άρρωστα απωθημένα σας. Δεν πληρώνωμαι απο κανέναν, δεν έχω καμμία εξάρτηση απο χυδαίους υβριστές όπως εσύ, και κανένα λόγο να σας ανεχτώ.

Δεν με ενδιαφέρει η "τηλεθέαση" και με τον τρόπο σας μπορεί να προκαλείτε αντιδράσεις αλλά εγω είμαι ευχαριστημένος και με 2-3 σοβαρούς αναγνώστες που θα τιμούν αυτο το blog.
Δυστυχώς οι βρισιές και προσβολές τους διώχνουν έναν έναν.

Απο σήμερα λοιπόν δεν πρόκειτα να αφήσω να περάσει τίποτα υβριστικό η προσβλητικό για πρόσωπα η αναγνώστες μου απο ανώνυμους η ψευδώνυμους. 
Δεν πρόκειται να κόψω σχόλια σκληρά η επικριτικά όπως δεν το έκανα μεχρι σήμερα, θά κόψω όμως εσένα που έχεις χάσει το μέτρο.
Αν συνεχίσεις να στέλνεις βρισιές και απειλές προ εμένα που αναγκαστικά θα τις διαβάζω μάθε τα παρακάτω:

Αντέχω.
Η αρτηριακή μου πίεση ήταν πάντα 12/7 και το στομάχι μου λιώνει ακόμα και σίδερα.
Πάντα ως τσοπάνος ήμουν υπερήφανος για την καλή μου υγεία, ποτε δέν είχα υπέρταση και τρώω όλα τα τραγιά που  δεν αγοράζετε εσείς χωρίς να έχω προβλήματα πέψης.
Είμαι αποφασισμένος να τα διατηρήσω έτσι όπως είναι για πολύ ακόμα

Όσο για όλους εσάς που με τιμάτε με το να με παρακολουθείτε,σας ευχαριστώ που αφιερώνετε έστω και ένα λεπτό να με διαβάσετε και κάποιοι για να μοιραστείτε μαζί μου τίς σκέψεις σας. Γι΄αυτό είμαι εδώ, για τον διάλογο, την ζύμωση, την αρμονία που προκύπτει τελικά απο τα, σε πρώτη όψη, «αντίθετα».

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου ρε Γιαννελο με τα ωραια σου. Δεν ξερω αν το εχουν προσεξει και αλλοι η ειμαι ο μονος εξυπνος, αλλα ο Γιαννελος, ο Ντελαλης και ο Τσοπανος εχουν τον ιδιο τροπο γραφης και τις ιδιες εκφρασεις.
Τιποτα δεν ειναι τυχαιο σ αυτον τον κοσμο.

Υ.Γ.Βγαλτε τις μασκες σε λιγες μερες τελειωνουν οι αποκριες, καλη σαρακοστη ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ

giannisdistomo είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΤΣΟΠΑΝΕ!!!!!
Ο ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΡΜΑΚΟ.!!!!!

ΠΟΛΙΤΗΣ είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΑ ΤΟΝ ΑΧΟ Ο ΣΤΑΘΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΝΤΕΛΑΛΗ,ΤΟ ΝΤΕΦΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΟΠΑΝΟ .ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΩΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΝΤΡΟΠΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΛΟΙΔΟΡΕΙΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ.ΑΦΗΣΕ ΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑΝΝΙΔΙΣΤΟΜΟ Η ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΜΕ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΥΡΙΑ ΓΡΑΝΤΣΙΩΤΗ Ο ΓΙΑΝΝΗΔΙΣΤΟΜΟ ΗΤΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΑΣ.ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΦΙΕΔΙΣΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ

giannisdistomo είπε...

ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΡΕ ΠΟΛΙΤΗ ΤΟΝ giannidistomo ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΡΕ ''ΠΟΛΙΤΗ'' ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΜΑΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ COPY ΤΟ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ...ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ.ΧΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΕΜΠΑΘΕΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ...ΧΡΩΣΤΑΣ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑΧΕΙΣ.ΓΙΑΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΣ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΣ;
Η ΚΥΡΙΑ ΓΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ NEOY ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ,ΕΣΥ;
ΕΜΕΙΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟΥ ΔΗΜΟΥ.
-ΒΓΕΣ ΑΠ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΤΑΜΑΤΑ.-
ΥΓ1.ΤΟΝ ΝΤΕΛΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΟΠΑΝΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ[ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΦΟΡΙΑ,ΟΥΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ]ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΧΩΡΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΩ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΥΓ2.ΜΕΡΕΣ ΠΟΥΝΕ ΑΣ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΣΚΑ.ΕΣΥ ΤΟΥ ΡΟΜΠΕΝ ΦΟΡΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ;;;

Gerolykos είπε...

Ενα ματσο μπουρδες. Τι ακριβως βρισκετε ίδιο? Τις λέξεις, την γραμματικη ισως?
Νομιζω οτι το "ψωμι" καποιον ανθρώπων ειναι η θεωρίες συνομοσιας και οσες φορες και να διαψευστουν η αποδειχθουν λαθος αυτοι θα συνεχισουν να βλεπουν πραγματα που δεν υπαρχουν και να σκαλιζουν.
και στην τελικη τι σε νοιαζει ποιος ειναι ο τσοπανος , ο ντελαλης ή οποιοσδηποτε . Εχεις διαβασει κατι που σε προσβαλει? κατι που δεν σου αρεσει? γραψε και σχολιασε πανω στο θεμα και σταματα να το παιζεις Νικολουλη.
Λιγο πολυ αυτη ειναι η ουσια των blog να λενε ολοι την γνωμη τους, ανοιχτα και να κρινοντε για τα λεγομενα και οχι την ταυτοτητα τους.
Καλο θα ηταν να τιμουσαμε αυτους που μας φιλοξενουνε στα blog τους και να κανουμε εποικοδομιτικη κριτικη για βελτιωση και οχι να παιζουμε ρωσικη ρουλετα με την ταυτοτητα τους

πολιτης είπε...

εγω δεν ειμαι εκλεγμενος.γιαννοδιστομιτι.αλλα δεν δεχομαι ενας που τη μια υπογραφει γκαβαραπας.την αλλη ανωνυμος,την αλλη γιαννηδιστομο να κρινει αυτους που ψηφισα εγω .εσυ ησουν υποψηφιος και σε αποδοκιμασε το εκλογικο σωμα.κι επειδη υπονοεις οτι ειμαι ο γιαανελοςνα σου πω λοιπον οτι εγω τον ψηφισα για οτι εχει κανει για την αραχωβα και γιατι ειναι καθαρος.αν μας τα χαλασει θα μαι ο πρωτος που θα τον βρισει.οσο για την μασκα βγαλτην κι ελα στο γκοσπελ αυριο να σε κερασω.τον ηλιο τον ειδα εγω το 74 το 75 και το 76.καταλαβες συντροφε γιαννη κ

giannisdistomo είπε...

ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΤΡΑΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ......ΟΙ ΓΙΔΕΣ.
ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΚΑΙ ΠΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙΣ.ΘΑΡΘΩ ΣΤΟ ΜΠΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΣΗΜΕΡΑ.-ΜΕΤΑ ΤΟ 1976 ΕΠΕΣΕ ΣΚΟΤΑΔΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ;;;-
ΚΑΛO ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ......ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΑΚΟ.

ΥΓ1.ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ...ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΑΛΛΟΣ ΑΔΙΚΑ,ΘΑΝΑΙ ΟΜΩΣ.... ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ.!!!!![ΑΣ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ].
ΥΓ2.ΑΝ HΜΟΥΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΖΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ;;;
K A L E S A P O K R I E S .

Ανώνυμος είπε...

γεια σου ρε ανωνυμε εξυπνακια.καραχαζος εισαι οχι εξυπνος.εχουμε και λεμε:ο ντελαλης γραφει καλα αλλα κωλωσε στα ζορια. ο γιαννελος δε θα κωλωνε αλλα και δε μπορει να γραψει ουτε ανακοινωση συν οτι δε ξερει αγγλικα, καμια σχεση με ντελαλη που εβαζε αρθρα απο ξενες εφημεριδες. εκτος αν ειχε το μεταφραστη της κοκα κολα. ο τσοπανος δε μπορει να γραψει ουτε μια προταση σωστα.απορω που ειδες την ομοιωτητα. γεια σου ανωνυμε καραχαζε.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΣΟΠΑΝΟ ΚΑΙ ΚΟΒΕΙΣ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ.Ο ΝΤΕΛΑΛΗΣ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΕ ΒΗΜΑ ΣΕ ΚΑΚΟΗΘΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ!

anentaxtidistomitissa είπε...

Συγχαρητήρια για τις απόψειs σου «Τσοπάνε της Αράχωβας», δείχνεις επίπεδο και μπράβο σου. Δεν μπορεί να θίγονται πρόσωπα και υπολήψεις έτσι χωρίς κανένα μέτρο. Ο καθένας μπορεί να φτιάξει ένα e-mail με οποιοδήποτε όνομα, ο καθένας μπορεί να διαβάλει οποιονδήποτε, ο καθένας μπορεί να θίξει ονόματα και υπολήψεις, ο καθένας μπορεί να παραπλανήσει δημιουργώντας εντυπώσεις, κι όλα αυτά χωρίς κανένα κόστος και χωρίς κανείς να μπορεί να βρει την πραγματική του ταυτότητα. Εκεί είναι υπεύθυνος ο διαχειριστής του οποιουδήποτε Blog, να σταματήσει έγκαιρα τον κατήφορο. Όταν ο διαχειριστής σέβεται τον εαυτό του, όπως απέδειξες εσύ «Τσοπάνε της Αράχωβας», πρέπει να απορρίπτει οτιδήποτε κακόβουλο και υβριστικό. Δυστυχώς έχω παρατηρήσει ότι όταν κάποιος σχολιαστής εκφράζει μία άποψη, η πλειονότητα των απαντήσεων που παίρνει, αντί να είναι σύμφωνες ή αντίθετες απόψεις, είναι σχόλια με βωμολοχίες και αναζήτησης με «κατινίστικους» τρόπους της ταυτότητας του σχολιαστή που είπε αυτό που δεν άρεσε σε κάποιους. Στο τέλος θα δούμε μέσα απ τα Blogs το τραγελαφικό, να δίνονται ραντεβού στις καφετέριες και στις πλατείες για μονομαχίες με ξίφη όπως σε περασμένες εποχές !!! Αναρωτιέμαι όλοι αυτοί που βρίζουν ή ο ένας που βρίζει με χίλια διαφορετικά ψευδώνυμα, δεν έχουν /έχει άποψη να αντικρούσει/σουν το οτιδήποτε δεν συμφωνεί/ούν;;; έστω δεν έχουν άποψη, δεν έχουν ούτε χιούμορ;;; Φαίνεται κάποιοι πιστεύουν κάτι έτσι απλώς γιατί έμαθαν να το πιστεύουν, χωρίς να «σηκώνουν» περεταίρω αμφισβήτηση…Κρίμα γιατί αυτό κύριοι/ρίες δεν θυμίζει Δημοκρατία, οπότε οτιδήποτε άλλο να πω θα είναι περιττό…
Είμαι υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης, όταν αυτή εκφράζεται κόσμια. Είμαι υπέρ της ελεύθερης έκφρασης των απόψεων εφόσον αυτές τεκμηριώνονται με στοιχεία. Είμαι υπέρ της κριτικής όταν αυτή μπορεί να βοηθήσει στο να γίνουν καλύτεροι αυτοί που μας εκπροσωπούν οπουδήποτε, είτε αυτοί μας εκφράζουν και μας αντιπροσωπεύουν, είτε όχι.
Τώρα αν κάποιοι δεν αντέχουν την κριτική, ας τους αφήσουμε να ασχολούνται με τις αντιγραφές (copy) και να επαναλαμβάνονται, μόνο που θα πρέπει όταν το κάνουν, να το κάνουν σε ολόκληρο το κείμενο που αντιγράφουν και όχι στο μισό. Ακόμη θα ήθελα να τους συμβουλέψω ότι σε περίπτωση που δεν καταλαβαίνουν το οποιοδήποτε κείμενο και δεν αποδέχονται την κριτική του, θα πρέπει να μην ασχολούνται με τα κοινά, γιατί όταν ασχοληθείς ΘΑ ΚΡΙΘΕΙΣ.

ΥΓ. «Τσοπάνε της Αράχωβας», είναι κατάπτυστο να σε απειλούν όπως έγραψες, και είναι κατάπτυστο ακόμη να αναγκάζονται να κλείνουν Blogs από τους ίδιους πιθανόν λόγους, και γι αυτό θα πρέπει όλοι να ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΟΥΜΕ και να μην απαντήσουμε σε οποιοδήποτε σχόλιο χαμηλώνει το επίπεδό μας και προσβάλει την νοημοσύνη μας με «άρρωστους» τοπικισμούς και «κατινίστικες» λογικές.

giannisdistomo είπε...

ΠΡΟΣ anentaxtidistomitissa
ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!